Zeer goede ervaring met Abdel. Kennis en professionaliteit zeer goed.
  • Ervaring met: Anders

Zaterdagavond laat hield onze ketel ermee op. Maar met een pasgeboren baby in huis was dat natuurlijk niet fijn! De heren van Bouma CV maakten voor ons een uitzondering; binnen 45 minuten stonden ze bij ons binnen en waren ze erg vriendelijk en behulpzaam. Wat een top service. Jullie hebben karmapunten verdiend.
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming

Enorm tevreden met BoumaCv. Ben een vaste klant en blijf zeker een vaste klant! Ze voldoen aan alle kwaliteiten. 00:30 mijn ketel spoed kunnen maken en dankzij boumacv volgende ochtend gewoon kunnen douchen met warm water! Zeker een aanrader!
  • Ervaring met: Mechanische ventilatie

We hadden online een afspraak gemaakt en precies op tijd stonden appie en zijn collega voor de deur. Zeer vriendelijke en vakkundige heren. Naast het onderhoud hebben ze ook veel advies gegeven over onze verwarming en hoe we in de toekomst het huis beter warm kunnen houden. Ook door “doe het zelf” te promoten! Volgend jaar komen ze weer terug doordat we in het systeem gezet zijn! Zeer tevreden klanten:)
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming

In het begin van de maand mei hadden wij last overstromingen en stank in het beneden toilet en konden de oorzaak hiervan niet achterhalen. Op een gegeven moment was de maat vol en probeerden wij een aantal loodgieters in te schakelen om het probleem op te lossen. Doordat het een zaterdag was en ook nog eens een nationale feestdag rekenden deze partijen erg veel geld. Gelukkig vonden wij Bouma CV via een vriend van ons. Het personeel was er binnen anderhalf uur. Het bleek een ontzettend vervelende en smerige klus om in de riool buis te komen, maar de heren bleven professioneel en vriendelijk, daarnaast hebben zij uitermate puik werk afgeleverd. Tot op heden hebben wij geen problemen meer ondervonden aan ons riolering. Wij hadden verwacht dat de kosten tegen zouden vallen, maar dit was gelukkig niet het geval. Wij zijn erg tevreden over het geleverde werk en zullen vaker gebruik maken van deze service. Al hoop ik uiteraard dat dit nooit meer hoeft.
  • Ervaring met: Anders

Beste Allen, Had gisteren een een cv storing waardoor ik geen warme huis kon bieden aan me 2 maanden oude zoontje. Na dit verteld te hebben heeft de telefoniste van Boumacv mijn na werktijd ingepland en kon de storing in de avond worden geholpen door de dappere jongens Heel veel dank!
  • Ervaring met: Nieuwe ketels

Niets op aan te merken. Netjes alles opgeruimd.
  • Ervaring met: Anders

Super contact gehad en snel en vriendelijke geholpen door medewerker.
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming

Top bedrijf, mijn aanspreekpunt voor bijna alles in het huis. Vriendelijk, eerlijk en neemt de tijd om alles uit te leggen. Super!
  • Ervaring met: Anders

Bij storing in warmwatervoorziening snelle reactie en snelle reparatie naar volle tevredenheid
  • Ervaring met: Anders

I am extremely satisfied I found you. Api was and still is helping us with all water and gas related things, and he is doing even more. We were doing whole house renovation, and without his help it wouldn't be even possible. Reliable, flexible, great expert and professional. Many thanks for all you've done.
  • Ervaring met: Anders

Nadat ik echt enorme pech heb gehad met de installatie van een eerdere boiler zat ik 5 weken zonder warm water. Na een noodkreet op Facebook kreeg ik het telefoonnummer van Appie, Appie is een held. Binnen een week had ik een nieuwe boiler, toen daar ook iets mis mee bleek te zijn hebben ze er alles aan gedaan om het op te lossen. Ik heb nu na al die weken eindelijk warm water, heerlijk! Aan alles is te merken dat dit mensen zijn met verstand van zaken, ze werken netjes en schoon, houden je op de hoogte van de afspraken en tijden en komen die ook na. Kortom een dikke 10!
  • Ervaring met: Anders

Net voor Pasen hadden wij geen warm water meer. Na een zoektocht op internet Bouma CV gebeld. In eerste instantie kreeg ik te horen dat ze het heel erg druk hadden en eigenlijk pas over 2 weken langs konden komen. Zolang zonder warm water kan natuurlijk niet en ik zei dus dat dat erop neer kwam dat ik iemand anders moest bellen. Dat was ook weer niet de bedoeling en ze hebben direct aan een klant van hen gevraagd die geen spoed hulp nodig had of ze de afspraak konden verzetten. Dat kon en de volgende dag stond Appie voor de deur. Het probleem bleek wat ingewikkelder dan normaal en een onderdeel in de ontbrander bleek kapot te zijn wat zelden voorkomt. Daarom hadden ze dit onderdeel niet op voorraad en moest hij in het centrale magazijn besteld worden. Maar omdat dit een spoed levering zou zijn zouden hier extra kosten aan verbonden zijn dus eerst heeft Appie diverse collega's gebeld om te vragen of zij niet toevallig dat onderdeel in hun busje hadden liggen. Dat bleek van niet dus er moest speciaal een spoed levering plaats vinden vanuit het magazijn 150km verderop. De levering zou de volgende dag plaatsvinden want dit alles speelde zich al in de avond uren af. De volgende dag stond Appie weer netjes voor de deur met het nieuwe onderdeel. Helaas bleek de verpakking wel de goede te zijn alleen zat er een verkeerd onderdeel in, dus Appie baalde enorm. Hij is toen zelf maar het onderdeel gaan halen, 150 km heen en 150 km terug, want hij vond niet dat ze het konden maken om pas na de Pasen weer warm water te hebben. Hij kwam met het juiste onderdeel terug dezelfde dag en alles was direct weer gemaakt. De uren voor het heen en weer rijden stonden (uiteraard) niet op de rekening en Appei zei dat als er iets toch niet bleek te werken dat ik hem altijd kon bellen, ook in de avond of tijdens Pasen en dat hij het dan direct weer in orde komt maken. Dat was gelukkig niet nodig. Al met al is Appie een zeer professionele monteur die met je meedenkt, veel verstand van zaken heeft, en die netjes van te voren meldt indien blijkt dat de kosten hoger uit zullen vallen dan verwacht door onvoorziene omstandigheden etc. Als ik weer iets aan mijn CV ketel heb dan bel ik Appie direct weer! Zelden zo een goede service ontvangen.
  • Ervaring met: Anders

Mechanische ventilatie schoongemaakt. Betrouwbaar, netjes en zeer vriendelijk. Neemt de tijd en geeft advies. Heel tevreden.
  • Ervaring met: Mechanische ventilatie

Appie kwam langs voor onderhoud van mijn CV ketel en de mechanische ventilatie. Appie verstaat zijn vak, weet waar hij mee bezig is en neemt de tijd. Ik ben tevreden!
  • Ervaring met: Anders

Een professioneel bedrijf die weet waar hij over praat. Heeft kennis van zijn vak!!
  • Prijs

Appie kwam zeer betrouwbaar over, leek zijn werk zorgvuldig te doen en vermelde voorziene onderhoud en kosten voor volgend jaar. Daarnaast zag hij ook fouten die een ander bedrijf de vorige keer gemaakt had. Erg vriendelijk en professioneel.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming

Via internet gekozen ivm reviews. Had lekkage op een feestdag; is door Appie snel opgelost. Niet goedkoop door feestdag maar fair price voor een oplossing buiten kantoortijd.
  • Ervaring met: Anders

Op 2 december uitstekend geholpen door Bouma CV. Onze pomp was stuk en daardoor konden we niet meer douchen en wassen. Nog diezelfde dag in het weekend kwamen ze langs. Uitstekend geholpen door Appi en zijn collega en ze hebben de pomp kunnen repareren. Uitstekende service, professioneel, kundig en vriendelijk. Super!

• Ervaring met: Onderhoud verwarming

Al een paar jaar trouwe klant, prima en betrouwbare service voor een eerlijke prijs.

• Ervaring met: Anders

De service van Bouma CV is altijd zeer professioneel en betrouwbaar. Abdel en Khalid hebben snel een probleem met mijn verstopte afvoer verholpen. Daarnaast kreeg ik ook hele handige tips en uitleg om problemen in de toekomst te voorkomen. Beleefde, hardwerkende vakmensen.
  • Ervaring met: Anders

Very good experience. I signed directly for annual maintenance subscription. Very professional and speak English very well. The prices are very competitive.
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming

Ontzettend tevreden over de goede en snelle service, geweldige klantvriendelijkheid en overduidelijk vakmanschap.

Over Bouma CV

Filter op Taal