Snel en efficiënt

Snel duidelijk en snelle reactie en afhandeling

• Snelheid
  • Gemak van de website N.v.t.
  • Leendoel Overige

Top, goede service en alles goed geregeld

Klantvriendelijk, snelle reactie. Wordt goed afgehandeld en zorgen ervoor dat alles duidelijk is.

• Leendoel Overige

Super makkelijk zonder enige complicaties

Alles is gegaan zoals beschreven staat in de website. Ik heb mijn documenten geleverd via een heel simpel manier en vervolgens beoordeeld en uitbetaald. All mijn vragen werden beantwoordt, ik ben vooral tevreden dat mijn aanvraag en de huidige situatie van deze aanvraag goed in de systeem stond waardoor elk medewerker waar ik in gesprek kwam wist meteen waar het over ging en wat de volgende stap voor mij was en mijn vragen ook beantwoorde.

• Leendoel Voertuigen

Mijn ervaring is prima en ik raad A krediet dan ook bij iedereen aan, ik werd goed op de hoogte gehouden mbt de stand van zaken en eventuelr bijzonderheden En met al je vragen kunt je bij je begeleiders terecht Ik had nog een prangende vraag die zelfs binnen 3 minuten na verzenden per mail al was opgelost waarvoor mijn grote dank Hartelijk bedankt voor de uitstekende dienstverlening Met vriendelijke groet, Cees

Vakbekwaam personeel

Ik werd stap voor stap op de hoogte gehouden. Goede snelle service wat heeft geleid tot een goed resultaat.

• Leendoel Financiële ruimte

Ik had een goede ervaring

Ik heb een goede ervaring gehad, het hele team was behulpzaam, en analyseerde ook heel snel met de documenten. Als er iets niet goed was, kreeg ik meteen een e-mail waarin werd uitgelegd wat er nodig was. Ik raad A-Kredit aan

Goede en snelle service

Zeer ervaren en professionele medewerkers die snel handelen en altijd met je meedenken.

• Leendoel Verbouwing

Denken met je mee en doen hun best. Met grote dank aan mijn contactpersoon mevrouw C. Bons!

Behulpzaam en duidelijk

Goed te bereiken, erg behulpzaam, vriendelijke medewerkers, kortom fijne samenwerking!

Goede ervaring

Ik ben heel tevreden.

• Leendoel Overige

Service vanuit A-krediet was super!

Maar de bank waar ze mee zaken doen is best een lastige bank die je hele leven zodra je accepteert dat ze bankzaken mogen bekijken blijkbaar geeft toestemming om de hele jaar te bekijken en met allerlei smoesjes komen om de rente omhoog te hoesten! Dat is wel minder!

• Leendoel Voertuigen

Hele goede ervaring. Altijd bereikbaar en meedenkend, snel en vriendelijk te woord en hebben mij goed geholpen om alles snel en netjes rond te krijgen!

• Leendoel Restschuld

Snel en behilpzaam

Zeer snel geregeld

Alleen had ik moeite om de pdf bestanden te sturen op jullie site

Super tevreden

Echt de beste ik ben super trots op mevrouw Corrie Bons! Zij heeft mij zo goed geholpen! Goeie informatie alles heel duidelijk uitleggen ik heb geen woorden ervoor! Petje af voor mevrouw Corrie Bons van A Krediet!

• Leendoel Financiële ruimte

Altijd goed en snel geholpen!

Aanvraag gaat makkelijk, communicatie over het vervolg is duidelijk. Alles snel en goed afgehandeld.

• Leendoel Overige

Uitstekende ervaring en super behulpzame medewerkers

A kredit heeft al het mogelijke gedaan om mijn lening goedgekeurd te krijgen. Ook de begeleiding o de nodige documenten voor te leggen was zeer goed. Terwijl andere kredietverstrekkers vaak moeilijk deden, zijn zij erin geslaagd een goedkeur te bekomen. Ik kan deze kredietverstrekker alleen maar aanbevelen.

• Leendoel Financiële ruimte

A-krediet is snel en professioneel!

• Leendoel Voertuigen

Persoonlijke topservice op maat!

Ik ben enorm tevreden over A-krediet. Ze zijn snel, nauwkeurig en denken graag met je mee om een gepaste oplossing te vinden. Toppers!

• Leendoel N.v.t.

zeer positieve ervaring

A-krediet was steeds prima bereikbaar en is direct voor mij aan de slag gegaan, met succes!

• Leendoel Financiële ruimte

Ben snel en klantvriendelijk behandeld en geholpen Ben zeer goed geadviseerd , waardoor de keus niet moeilijk was...

• Leendoel Verbouwing

Wij raden iedereen aan om hier een credit af te sluiten. Contact was heel fijn en duidelijk. Het verliep erg soepel en makkelijk. Via een eigen portaal werd je heel fijn begeleidt. Onze vragen werden snel afgehandeld en ze dachten met ons mee. Dank aan jullie voor de goede service aan ons.

Uitstekende service! behulpzame mensen

Aardige menen. Ze vertellen je heel duidelijk hoe je je documenten moet aanleveren en houden je snel op de hoogte.

Edeseweg 109

6721 JS Bennekom

0318 452452

Over A-Krediet

A-Krediet is meer dan 16 jaar actief als intermediair in financiële diensten. Wij zijn expert op het gebied van consumptief krediet, verzekeringen en hypotheken. Door onze ruime kennis en ervaring die wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd zijn wij, als geen ander, in staat je een goed en duidelijk onderbouwd advies te geven. Hierbij zijn jouw financiële en persoonlijke wensen altijd ons uitgangspunt.