De chauffeur was op tijd. Communicatie heel soepel verlopen. Er was wel een probleempje met de gratis bubbels die erbij zaten. Die waren niet aanwezig in het voertuig maar we moesten de drank die we benuttigd hadden niet betalen dus op deze manier toch mooi recht gezet. Bedankt!

Super ervaring met 15 man

Echt fantastisch echt 7 uur gereden en tijd vloog om super aardige en vriendelijke chauffeur en eigenaar

Toffe ervaring met bedrijfsuitje

Gave ervaring voor ons bedrijfsuitje met de Hummer!

Zeer tevreden!

Het was een geweldige verrassingseffect!!

Mooiste feestje ever!

Nu alles dicht is, wilden we voor onze dochter toch graag een leuk kinderfeestje organiseren. Dat is gelukt door Splendeur!! Alle meiden in een roze limousine thuis opgehaald. Ze hebben genoten, met kinderchampagne en muziek. Wat kan de chauffeuse rijden ... smalle straatjes en moeilijke bochten, ze draait haar hand er niet voor om, briljant! Algemene reactie van de meiden: “Mooiste feestje ever!”

Stipt op tijd. Vriendelijk en stijlvol.

Alles hing af van het verrassingseffect, waarbij timing op de minuut erop aan kwam. Daar werd zeer zorgvuldig mee omgegaan. Ook het contact met de chauffeuse was prima. Ze voelde precies aan wat de bedoeling was en zorgde daarmee voor een zeer geslaagde verassing.

Geweldig!!!

Afgelopen zondag 20 sept hebben wij de communie van onze dochter gehad we hadden de rose limo gehuurd het was in 1 woord geweldig hartelijk bedankt voor alles tot over 5 jaar dan hebben we de volgende communie hihi groetjes Natascha Renko Jennifer en Angelina...

Beste ooit

Super leuke chauffeurs keer op keer, wij hebben de Hummer en de Limo en de Limo Chrysler allemaal al gehad en elke auto is een super beleving, ze zijn keurig op tijd zoals afgesproken en laten ook echt zien dat ze er zijn de fantastische auto's... Nu gaan we nog hopen dat hun ooit een party bus hebben dan hebben we alles gehad... Ik zeg boek en geniet

Boven verwachting!

Onze trouwdag was onvergetelijk mooi, mede door de Hummer limousine. De vriendelijke chauffeur loodste ons met het grootste gemak door alle (smalle) straatjes. Voor onze 4 tieners was deze Hummer als verrassing de kers op de taart. We hebben een geweldige dag gehad met elkaar.

Geweldig!!!!

Mijn moeder is ernstig ziek, en we hebben haar een ritje laten maken in de limo langs alle kinderen en kleinkinderen. Om te laten zien hoeveel we van haar houden. Het was super goed georganiseerd en niets was te veel gevraagd. Bedankt voor deze mooie rit! En goede service!!!!!!!

Super leuk, chauffeur erg leuk en op tijd auto zag er goed uit al met al TOP Zeker een AANRADER om een keer te doen

Unique ervaring en perfecte service!

De service overtrof onze verwachtingen en heeft er zeker aan bijgedragen dat onze dochter een Super 18 de verjaardag heeft gehad!

Het was een geweldige ervaring. Chauffeur was mooi op tijd en alles was heel goed geregeld..

Alles was tip top in orde

Het was tip top in orde vriendelijke chauffeur de service op en top zeker op tijd gekomen zeker een aanrader wie iets speciaals wil doen met hartelijke dank aan de firma splendeur limo

In een woord GEWELDIG 👍

Zondag 16 februari Sweet sixtien gehad voor onze zoon Jesper en zijn vrienden. Wat hebben die mannen een plezier gehad. Voor de tweede keer een limousine gehuurd bij Splendeur Limousines. Kan het iedereen aanraden prima bedrijf. Ze kwamen zelfs met een duurdere limousine voorrijden als die we geboekt hadden. Leuk extraatje. Splendeur Limousines bedankt. Vriendelijke groet Diana Groeneveld.

Mijn mooiste dag uit mijn leven

De mooie roze Limousine maakte mijn dag helemaal compleet. En de service was gewoon 100% Vriendelijk, attent, naar wens handelen, correct berichten, snel etc Ik heb geen verbeterpunten om te melden. Zeker aan te raden, het is het zeker waard. Over 25 jaar hebben we het er nog over.

Hummer prima in orde

Hummer kei tof van binnen. Ziet er leuk uit. Alleen wel heel erg jammer dat de Hummer te laat kwam. Waardoor we lang buiten hebben moeten wachten in de kou, omdat het om een surprise party ging hadden we voor het huis verzameld.

Mijn zoon z’n tiende verjaardag was geweldig. Mede door splendeur. De limo was er stipt om drie uur en we hebben het geweldig gehad. Hij heeft ontzettend genoten van de rit en z’n kinderchampagne en z’n cadeau. Ik ben super tevreden met de service en het is zeker voor herhaling vatbaar. Trotse mama Cherryl 🥰

Het was in 1 woord Geweldig!!

Echt een prachtige limo Erg leuke chaufeusse Loper uit gelegd Bubbels erbij Super!! Erg genoten Geweldig

Fantastisch!!

Diegene die ons reed was zeer geduldig en behulpzaam. Tijdens het uitstappen waren er een aantal spullen blijven liggen die we de dag erna konden komen ophalen. Super service, aardige mensen ook voor onze kinderen.

Super geregeld !

Top service. Hummer Limousine voor ons bedrijfsuitje via Splendeur! geregeld. Heel erg genoten met zijn allen van de rit naar Scheveningen vanaf Brabant. Snelle reactie op de offerte aanvraag en heel erg vriendelijk geholpen. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden !

Het was een geweldige ervaring met Splendeur!

Het was een geweldige ervaring met Splendeur!! Heel erg blij met dit bedrijf. Zij hebben ons met een flinke sponsoring vervoerd. Dit gaf ons de mogelijkheid om onze jubilarissen op een hele aparte wijze te bedanken. Ze waren allemaal erg onder de indruk. Zeer vriendelijke dame, Marissa, die de limousine reed. Dankjulliewel voor dit mooie cadeau Namens de jubilerende vrijwilligers van ons Ronald McDonald Huis Middenwest-Brabant!

Super tevreden!!!

Zeer vriendelijke eigenaar en vrouwelijke chauffeur. We vonden het super leuk om te zien hoe een vrouwelijke chauffeur op hakken een limousine kon besturen! Desondanks onze feestje niet is doorgegaan hebben wij alsnog een onvergetelijke dag meegemaakt door een alternatieve uitje te gaan bedenken op dezelfde dag met aangepaste tijden. Dit allemaal te danken aan de eigenaar, die met ons mee ging denken. Splendeur is zeker een aanrader, betrouwbaar, oplossingsgericht en zeer flexibel. De prijzen zijn vergeleken met andere organisaties zeer voordelig. Het telefoonnummer staat in mijn contactenlijst opgeslagen en het is zeker een herhaling waar!

geweldig

Dan komt daar ineens dat witte schip de straat inrijden. Gordijntjes worden weggeschoven en het is het begin van de dag van haar leven. Rian had op haar 61-ste nog nooit een groot feest gevierd. Maar 40 jaar in dienst was meteen de gelegenheid om het goed aan te pakken. Ongeloof in haar ogen. Zo'n auto voor haar alleen? Nee, dat viel ff tegen: om de hoek stappen de collega s nog in en het is de opstap naar het feest der feesten voor haar. Een uiterst kundige chauffeur geeft tekst en uitleg en loodst iedereen in rustig tempo naar de plek van bestemming. De dag van haar leven!

Op tijd, vriendelijke chauffeur, prachtige limo!!

Over Splendeur! Limousines

Splendeur! Limousines gelooft in flexibiliteit. In innovatie. Het creëren van een unieke persoonlijke belevenis. Sinds onze oprichting in 2013 bedienen wij de particuliere en zakelijke sector geheel naar wens van de klant zelf. Geschikt voor o.a. huwelijken, gala’s, vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes of als promotie voor uw bedrijf. Wij opereren vanuit Tilburg (Noord-Brabant) en Kerkrade (Limburg) en kunnen u hiervandaan door heel Nederland en België van dienst zijn. U kunt ons altijd per telefoon, email of social media bereiken mocht u nog vragen hebben. Ons personeel en al onze limousines staan voor u klaar. Splendeur Limousines, “Languit de beste!”