Super tevreden

Wij zijn super tevreden. Zowel over de ontvangsten, raad in de toonzaal als van de vloerleggers. Nogmaals bedankt voor de top service.

• Inrichting Showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goede kwaliteit producten en een prima service!

Inmiddels heb ik verschillende bestellingen geplaatst bij Casa Vloeren. Iedere keer weer zijn de producten van zeer goede kwaliteit en is de service vanuit Casa prima in orde! Een aanrader!

• Garantie / nazorg

Vriendelijk en behulpzaam

Toffe zaak, vriendelijke verkoper en niet onbelangrijk beste prijs die ik kom vinden op de markt.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Heel tevreden

Parket was zeer mooi gelegd, plinten waren minder, omdat de muren niet geschuurd waren (door onszelf)

• Garantie / nazorg

UITSTEKEND

VLOTTE UITLEVERING E PERFECTE PLAATSING

Geweldige service !

Uitermate tevreden

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe vloer zeer goed geholpen bij de keuze. Goede en correcte uitleg bij de diverse producten. Gemaakte afspraken zijn prima verlopen. Prima service en prima kwaliteit.

Goed .

Alles volgens afspraak.

Op en top service en kwaliteit

Super service, klantvriendelijk, kwaliteit van materiaal. Zeer aan te bevelen.

Alles vlot verlopen

Alles is vlot verlopen. Van prijsvraag tot levering. Alles zoals overeengekomen en gevraagd zonder problemen

goede service, goede kwaliteit, makkelijk te verwerken, mooi resultaat!

enkele stalen mee gekregen om thuis te kijken. fijne service, Een aanbeveling!

prima service!

fijne winkel met persoonlijke aandacht!

Vakkundig geholpen tegen een concurrerende prijs. Voor herhaling vatbaar.

super tevreden

Vloer gekozen en steeds vlotten communicatie. Vloerlegger zeer sympathiek en professioneel geplaatst.

Een aanrader

Zeer goede service, prijs en correcte levering

We hebben goede informatie gekregen, snel antwoord op onze vragen per mail. We hebben een scherpe prijs gekregen voor hetgeen we wilden hebben. De levering van het laminaat was snel en tot aan de deur. We zijn zeer tevreden!

Vlotte en vriendelijke afhandeling

Flexibele onderhandeling, met goede en correcte communicatie en vlotte levering.

Van het bezoeken van Casa op internet tot het fysieke bezoek aan de winkel in lommel hadden wij een goed en vertrouwd gevoel overgehouden, Nadat we waren overgegaan tot bestellen, verliep eveneens alles op rolletjes tot aan de levering toe. Zeer tevreden. Bovenal een prima prijsniveau.

Veel keuze, goede secure vloerenleggers

We wisten op voorhand wat we wilden. Met wat voorbeeld foto's vergeleken met het assortiment in de winkel, snel tot een keuze gekomen. Snel offerte ontvangen en de vloer besteld. Wat voorbeelden gekregen voor de kleur. Goede service.

Behulpzaam en correct. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Zeer behulpzaam en verder zeer stipt en correct. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Mooi eindresultaat.

Kwaliteitsvol materiaal en super levering

Goede communicatie bij bestelling, goede prijs en kwaliteit. Vriendelijke en vlotte levering.

Vakwerk

Snel, nauwkeurig en volgens afspraak

Prima communicatie!

Prijs kwaliteit is top!!

Top service en zeer klant vriendelijk

Zeer tevreden over hun manier van werken Vloer on-line besteld en keurig voor mij gereserveerd zonder een voorschot! Dat is vertrouwen!

Top winkel

Correcte winkel met veel keuze, deskundig personeel en vloeren voor elk budget.