Goede notulisten. Goede service. Makkelijk contact en snelle reacties.

Goede en snelle communicatie

Prettige samenwerking.

Uitstekende ervaring; gaan graag door met deze professional

Professioneel en accurate verslaggeving. Goed geschreven

heel professioneel en fijne service

Heel professionele aanbieder! De samenwerking verliep goed en de resultaten (verslagen) zijn van hoog niveau. We zullen indien nodig vaker gebruik maken van deze dienstverlener.

Prettig, snel en zeer klantvriendelijk.

Het contact met het notuleercentrum verloopt altijd heel prettig. Er wordt snel en correct gereageerd op notuleerverzoeken. Verslagen zijn zeer compleet. Indien het zo is dat er n.a.v. de geluidsopname iets niet duidelijk is, wordt dit ook duidelijk aangegeven.

goed leesbaar verslag

-plezierig mailverkeer voor- en achteraf -wel wat onduidelijk over termijnen (wanneer klaar na aanvulling)

Snelle levering van transcriptie

Het contact met het Notuleercentrum, opdrachtverwerking en levering van het product geschiedt snel en bekwaam.

Fijn bureau om mee samen te werken en leveren kwalitatief hoogwaardige producten.

Het Notuleercentrum is fijn om mee samen te werken en prettig in de communicatie. Ze reageren altijd erg snel en zijn flexibel ingesteld. Ze proberen altijd zo goed mogelijk aan je vraag te voldoen. De producten die wij tot nu toe geleverd hebben zijn van hoge kwaliteit en altijd 100% volgens afspraak en deadline. Wanneer er een enkele keer iets niet helemaal goed was, werd het direct aangepast zonder enig probleem. Wij werken al een tijdje samen met het Notuleercentrum en haar kundige notulisten, en zijn niet van plan dit te veranderen in de toekomst. Aanrader!

ongelooflijk knap om een 'nieuw'onderwerp te kunnen notuleren

uitstekende notulist, dienend aan de lange vergaderingen met veel deelnemers

Tevreden

Over de samenwerking met het Notuleercentrum ben ik tevreden. Medewerkers zijn flexibel, kunnen snel schakelen en zijn professioneel.

Nog even goed als vele jaren geleden

Het resultaat is uitstekend, de enige suggestie die ik heb betreft eigennamen. Een aantal daarvan zijn als totaal onverstaanbaar open gelaten. Wellicht is het ook mogelijk om althans waar het op lijkt (klanktechnisch) weer te geven met de notitie dat die weergave wellicht niet correct is.

Goede en uitgebreide verslaglegging

De verslaglegging is elke keer heel uitgebreid en kwalitatief goed.

Perfecte service en uitwerking

Het Notuleercentrum biedt altijd perfecte service en snelle uitwerking van de geluidsopnames. Verder denken ze ook mee en geven suggesties als er iets niet duidelijk is. Erg prettige samenwerking!

prima, professioneel

prima, professioneel, knap om helder verslag te maken over nieuw onderwerp

Keurige notulen, binnen afzienbare tijd

Het Notuleercentrum notuleert ongeveer 8 vergadering op jaarbasis voor mijn organisatie. Die vergaderingen zijn veelal bijzonder juridisch/technisch van aard, waardoor het mij elke keer weer verbaast hoe goed de notulen zijn die vervolgens worden opgeleverd. De notulist is immers niet thuis in de materie, maar dat blijkt niet uit de notulen. Daarnaast worden de notulen (en actielijst) volledig opgemaakt in de eigen stijl, dat is ook erg prettig.

Uitstekende notulisten

Altijd op tijd aanwezig en volgens afspraak. Notulen altijd snel beschikbaar. Goede kwaliteit van notulen. Notulisten met kennis van zaken (pensioen / beleggingen).

betrouwbaar

komt afspraken na

Uitstekende verslaglegging

Ik heb Het Notuleercentrum de afgelopen jaren een aantal keren ingezet, voor het notuleren van hoorzittingen. Ook dit keer heb ik weer uitstekende verslagen ontvangen, waaraan ik niets hoefde toe te voegen of corrigeren. De communicatie met Het Notuleercentrum verloopt altijd goed, ik ben zeer tevreden.

Onze Raad van Toezicht & directeur is zeer tevreden over de geleverde dienst. Goed, duidelijk en snel verslag!

Snelle actie, uitstekende notulen

Onze directiesecretaresse viel uit en het notuleercentrum heb ik benaderd. Op korte termijn konden zij een vergadering van het bestuur verslaan op zeer correcte wijze.

Goede service en vriendelijk personeel

De verslagen worden in het eigen format opgemaakt, de toon is juist en de notulen worden vlot verwerkt. Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Nauwgezet en gericht op kwaliteit

Het Notuleercentrum begeleidt het notuleren als een minitrajectje waarin zaken als briefing, waar dat voorkomt vorige notulen, locatie en opvolging belangrijk zijn en goed wordt gelet op het nakomen van afspraken. Ook wordt gelet op de vorm van de gevraagde notulen en is het duidelijk dat kosten per vorm verschillen. De bejegening is correct en vriendelijk.

Na 3 vergaderingen, alles prima verlopen.

• Nazorg en garantie

Op zeer deskundige wijze notuleren van vergaderingen van pensioenfondsorganen

• Nazorg en garantie

Prima verslag, snelle service, fijne contactpersonen!

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Lomboklaan 22 3956 DG Leersum