Helemaal top gedaan!

Netjes en vakkundig gemonteerd, goede communicatie en zeer tevreden

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hoi Jenny, Bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier van de nieuwe kozijnen en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Professioneel en klantvriendelijk

Afgelopen dinsdag zijn er twee kozijnen bij ons geplaatst. Net als het traject vooraf is dit door zeer kundige en vriendelijke medewerkers van Eurokozijn gedaan. Wij zouden hen zeker aanbevelen bij anderen. Het ziet er prachtig uit.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goed product voor een redelijke prijs.

Contact en uitleg is goed verzorgd. Offerte en factuur zijn duidelijk en voor een leek begrijpbaar. Plaatsing van de raamkozijnen en tuindeur in de kamer en keuken is door ervaren personeel uitgevoerd.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Ben heel tevreden over het hele traject vanaf bezoek aan huis t/m oplevering

Op 14 november zijn bij mij 3 oude kantelramen vervangen door draai/kiep ramen met de afmeting van ongeveer 150 x 150 cm in de uitvoering van overzet profielen. Voor zover ik heb kunnen nagaan kon dat zonder middenstijl als enige bij Eurokozijn. Tevens aan de zijgevel balkondeur en raam vervangen in de uitvoering met stel profielen. Bij mijn eerste informatie over levertijden was Eurokozijn de enige die dit op korte termijn kon doen, en zich er ook aan gehouden heeft, wat voor mij een belangrijk punt was daar ik het graag voor de winter gedaan wilde hebben. Bovendien was de prijs voor mij alleszins redelijk in tegenstelling tot een vrij groot aantal van de concurrenten. Veelal waren de kunststof kozijnen zelf al duurder maar werd er naar mijn mening soms wel heel veel arbeidsloon voor de montage in rekening gebracht. Ter vergelijking, alle werkzaamheden werden in 1 dag door twee teams van twee personen gedaan. Bij de montage werd netjes gewerkt en voor zover mogelijk ook heel netjes achtergelaten. Heel tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Aanrader

Zoek maar niet verder want dit familiebedrijf werkt zo goed samen. Van begin tot eind top communicatie. Professioneel en niet "fake" Prachtige kozijnen door Kenny en zijn collega van Eurokozijn! Enorm bedankt!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste heer Spanjaard, Bedankt voor het geven van een mooie review! We zijn blij te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Ik wens jullie veel plezier van de nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Binnen één werkdag werden 2 grote ramen en vensterbanken binnen en buiten vervangen door 3 aardige professionele mannen van Eurokozijn. Ziet er geweldig mooi uit en de glazen ramen isoleren prima het geluid en de kou ! Een hele goede keuze !!

Dik tevreden

Kozijnen zien er mooi uit en de installatie en levering ging soepel. De prijzen zijn het laatste jaar enorm gestegen, maar bij Eurokozijn kreeg ik toch nog een relatief goede prijs. Aanrader.

Mooie kozijnen

Eurokozijn levert mooie kozijnen in een fraaie houtnerf-look. Adviseur denkt met je mee en after-sales is goed. Kozijnen zijn niet goedkoop maar wel kwaliteit en montage gaat snel en vakkundig.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Jaap, Bedankt voor deze mooie review en wederom het geven van een opdracht! Veel plezier met de nieuwe kozijnen. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Ik ben zeer tevreden over het hele traject van mijn nieuwe kunstof achterpui. Zowel de prijs/kwaliteitsverhouding , het plaatsen en de nazorg.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Rond uit geweldig, vlotte service en uitmuntende plaatsing.

Het hele traject hebben wij als zeer prettig ervaren. Goede communicatie en goede leverings termijn. Zeer snelle en nette montage van 2 verdiepingen in 1 dag. Keurig afgekit en opgeruimd. Net personeel en fantastisch opelkaar ingespeeld. Ik beveel Eurokozijn aan bij iedereen. Dit was het 3de huis in de straat en allemaal tevreden mensen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Ruud, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat alle onderdelen van het hele proces naar wens verlopen zijn. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

professioneel en zoals het hoort

van offerte, inmeten, nameten, datum installatie, het installeren zelf en nazorg, helemaal goed. Heldere communicatie, afspraken worden nagekomen, ze werken heel netjes, ruimen alles op, nemen alles mee. En, dit is de derde keer dat ze bij mij kozijnen komen installeren. En, alle 3 keer perfect! Ook het materiaal is absoluut heel erg goed. Absoluut een aanrader.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Thomas, Bedankt voor deze mooie review en de verschillende projecten die wij al hebben mogen doen. Goed om te lezen dat het hele traject naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Een geweldige ervaring.

De reis begon in februari, offertes opvragen voor kunstig kozijnen. Na een mooie offerte en goede verhalen om ons heen voor euro kozijnen gekozen. Het plaatsen van alle kozijnen heeft 2,5 geduurd. We krijgen alleen maar complimenten. En wij zijn super blij.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hallo Charitza, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn. Goed om te lezen dat jullie er zo blij mee zijn. Ik wens jullie veel plezier met de nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Mooi resultaat met een soepel lopend project

Ik heb het traject van advies => offerte => uitvoering als soepel ervaren. Adviseur heeft goed advies gegeven. Monteurs hebben netjes gewerkt. After sales ook goed, de afwijking die er was(en al door monteurs ontdekt) wordt vlot opgepakt

Gewoon goed

Het is mooi geworden. Iedereen was vriendelijk . Ik weet niet wat ik nog meer moet wensen

Super goede service!

Het intakegesprek gesprek verliep erg fijn. Ook het continu op de hoogte houden van het bestelproces. En daarna uiteraard ook nog eens een fysiek eind gesprek. Mijn verwachtingen zijn overtroffen:)

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Dennis, Bedankt voor deze mooie review. Het is goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook nogmaals bedankt voor deze opdracht. Met vriendelijke groet, Richard Lensen en team Eurokozijn

Goede , vlotte service

Een goede vertegenwoordiger en ook vlotte service. Goede en harde medewerkers die de kozijnen kwamen plaatsen

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste familie van der Plas, Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review. Met vriendelijke groet, Ali Erdogan team Eurokozijn

Deskundig, klantvriendelijk, netjes, top kwaliteit en begeleiding van begin tot eind.

Vanaf het eerste contact tot aan de afronding zeer deskundig en klantvriendelijk geholpen. De plaatsing werd netjes en snel gedaan. Kozijnen en ramen zijn van top kwaliteit.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Bas, Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review. Met vriendelijk groet, Ali Erdogan team Eurokozijn

Zoals altijd mooi werk op tijd afgeleverd.

Dit was de 2de keer dat ik Eurokozijn ingeschakeld heb om een houten kozijn te vervangen door één van kunststof. Ditmaal de keukendeur. De monteurs waren stipt op tijd en hebben keurig werk geleverd. Het inmeten was lastig omdat de latjes in het raam van de keukendeur precies moesten uitgelijnd worden met de latjes van de openslaande tuindeuren in de woonkamer. Deze latjes waren precies uitgelijnd. Dit bedrijf is een echte aanrader. Dik tevreden

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Tom, Bedankt voor deze mooie review. Het is goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook nogmaals bedankt voor deze opdracht. Met vriendelijke groet, Richard Lensen en team Eurokozijn

Mooi begin, zeer slechte afwerking

Carlos kwam bij ons met een zeer mooi en geloofwaardig verhaal. Na diverse oriëntatie gesprekken met verschillende bedrijven gekozen voor eurokozijnen. Grootste fout ooit!!!! 1 tm 4 februari kwamen ze, 1 grote chaos in huis. Alles werd er uitgeramd. Muren, vensterbanken e.d. beschadigd. Verkeerde maat van 1 kozijn en alle roosters sloten niet. Na maanden wachten werd eindelijk het rozijn en de roosters opnieuw geleverd. Maar weer 1 rooster fout qua maat!!! Gelukkig nog 10% achter de hand waardoor we enige druk kunnen uitoefenen. Nu aankomende vrijdag zou het laatste rooster geleverd worden, maar die wordt alleen geleverd als wij betalen Wat ons betreft eerst alles afwerken, beschadigingen door het hele huis oplossen en dan wordt de rekening betaald. Maar helaas zijn wij niet tevreden over de gehele service van eurokozijn. De kozijnen zelf zijn wel prachtig. Dat vooropgesteld!!!!

Fantastisch!

Wij zouden wel 10 sterren willen geven, zo tevreden zijn wij! Alles klopt bij dit bedrijf, van sales tot aftersales tot het monteren van de kozijnen; echt een dikke 10!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Bedankt voor de ontzettend mooie en leuke review! Dit zorgt voor een dikke glimlach op onze gezichten. Bedankt ook voor het vertrouwen wat in ons is gesteld. Met vriendelijke groet, Het hele team van Eurokozijn

Zowel de eerste kennismaking, de uitvoering en de oplevering heb ik als zeer prettig ervaren.

Ik heb op het laatst een keuze gemaakt, ik wil niet meer hoeven schilderen of rotte delen uit mijn kozijnen hoeven opknappen. Tja, toen kwam ik uit op kunststof, maarja je wil toch ook iets moois. Na veel vragen en zoeken ben ik uitgekomen op "Euro-Kozijnen" voor de beneden verdieping. Spijtig vind ik wel dat "Euro-Kozijnen" alleen in kozijnen doet, dus geen geïntegreerde rolluiken levert. Dat ik toch een ander bedrijf heb moeten raadplegen die dit wel levert. Het liefst had ik alles bij één firma willen houden, want "Euro-Kozijnen" vind ik persoonlijk gewoon een heel mooi product hebben. Dubbel H.V.L. (Hout-Look-Verbinding) binnen en buiten. Een folie (RealWood) op de kozijnen met een houtnerf print dat echt lijkt ziet er erg sjiek uit. De keuzes tussen verschillende mogelijke kozijnen. Verder de montage van de kozijnen was erg prettig en verliep in mijn geval sneller dat verwacht. Het klinkt misschien heilig, tijdens de montage heb ik alleen maar vrolijke gezichten gezien en geen onvertogen woord gehoord wanneer het even tegen zat. (Kan ik nog wat van leren, want dat lukt mij zeker niet altijd). Ik heb genoten tijdens de montagewerkzaamheden en wil de heren nogmaals bedanken via deze weg. Zowel de aanname van de klus als de uitvoering en oplevering vond ik meer dan prettig, ik ben zeer tevreden. Waarom ik dan een negen geef en geen tien?? Dit moet je zoeken in het geen dat je als uitvoerend bedrijf altijd scherp moet blijven, geef ik een tien kan iemand snel laks, arrogant worden en naast z'n schoenen gaan lopen. Een tien geeft aan dat iets perfect zou zijn, maarja wat is perfect?? Perfect moet denk ik gezocht worden in het onperfecten, als iets tegen zit zal men wanneer iets mee zit meer tevreden zijn. Als alles alleen maar mee zit word dit gewoon en zal dit op het laatst niet meer de waardering krijgen die het verdient. Dus een voldoende neigt meer richting perfectie dan een tien. Dus om een lang verhaal nog langer te maken, ik ben dik tevreden. Dank hiervoor.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Mario, Bedankt voor deze prachtige review! We hebben heel wat contact gehad om te zorgen dat de uitstraling precies is zoals je voor ogen had. Uiteindelijk zijn we tot een mooi project gekomen en het resultaat mag er dan ook zeker wezen. Ook bedankt namens ons voor de goede zorgen tijdens de werkzaamheden. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn en dat wij deze opdracht mochten uitvoeren. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Bagger

In 2021 kozijnen woon- en eetkamer en 1e verdieping laten vervangen. Prima. In 2022 kozijn + voordeur en kozijn + achterdeur laten vervangen. Op 1 juli is geinstalleerd maar de ruiten waren er nog niet. Het is nu 12 september, de ruiten zijn al lang bij hen binnen maar nog steeds geen ruiten geplaatst, dus al de hele zomer een stikdonkere hal en keuken. In de eetkamer waren in 2021 2 openslaande deuren geinstalleerd van ieder 83 cm breed. In de keuken zat ook een deur van 83 cm. De verkoper had een tekening gestuurd met een deur van 83 cm, keurig. Daarna kwam de " professionele " inmeter. Die heeft, zonder ons er op te wijzen, de breedte van de deur gewijzigd naar 74 cm. Daar was geen enkele aanleiding voor. Als je een breedte wijzigt moet je als professional de klant daar minstens op wijzen, zeker omdat er eerder voor een andere breedte is getekend. We zitten nu dus achter met 2 deuren van 83 cm en 1 van 74 cm, terwijl dat 83 was!! Eindbetaling nog niet gedaan. Sturen ze een brief dat er incassokosten ad euro 276 aankomen. Wat? Er zitten nog niet eens ruiten in! En over de maten van de achterdeur zijn we het niet eens. We wachten nu dus bijna 2,5 maand op een reactie van Eurokozijn. De verkoper zegt er niets aan te kunnen doen. Schandalig!!!!!! Op Klachtenkompas reageren ze niet. Na een aangetekende brief aan de directie met als deadline 11 oktober kwam er op 2 november een afwijzing van de eis tot vervanging met 2 kulargumenten: 1. Wij hadden dat van te voren moeten zeggen ( dat hebben we diverse keren gedaan ) 2. Kunststof is ander materiaal dan hout met andere specificaties. Goh, dat wist ik niet. Maar waarom kan het dan wel in de eetkamer? Zolang je betaalt gaat het goed maar als je een terechte klacht hebt zijn ze niet thuis. Ook niet aangesloten bij een klachtencommissie. Op deze site zie je dat Eurokozijn alleen reageert op positieve reviews

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Vakwerk voor een nette prijs

Wij hebben door Eurokozijn de ramen aan de voorzijde van ons huis laten vervangen alsmede de voordeur en het badkamerraam. Al vanaf het eerste gesprek met de adviseur / projectleider van Eurokozijn ontstond er bij ons een goed gevoel. Het besluit om met het bedrijf in zee te gaan was dan ook snel genomen. Ook van een paar andere bedrijven hadden wij offertes gekregen, maar deze konden wij al snel aan de kant schuiven. 3 maanden later was het zover. Twee ervaren monteurs van Eurokozijn gingen vol overgave aan de slag. Aangezien ik thuis aan het werk was kon ik zien dat de mannen een goed team vormden en snel en vakkundig te werk gingen. Zij werkten netjes en dachten ook goed mee aan bijvoorbeeld de afwerking aan de binnenzijde van de ramen. In twee dagen was de klus klaar en konden wij genieten van een mooie (antraciet grijze voorgevel). Ook het afsluitende bezoek van de projectleider die tijdens het proces een goed aanspreekpunt was, is als prettig ervaren.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Marco, Bedankt voor deze mooie review. Het is goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook nogmaals bedankt voor deze opdracht. Met vriendelijke groet, Richard Lensen en team Eurokozijn

vanaf eerste afspraak tot plaatsing alles prima

vanaf eerste afspraak tot plaatsing alles prima

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Annette, Bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn en het geven van dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Van A tot Z goed geregeld

Ervaring met Eurokozijn is absoluut top geweest. Wij hebben vorig jaar in februari (2021) voor het eerst contact gehad met Mark. Hij had ons goed geadviseerd in de mogelijkheden en uiteindelijk bracht hij een scherpe offerte uit. Wij hebben op zolder over de gehele breedte (5 meter) een nieuwe constructie met glaswerk, een draaikiep raam en een deur laten plaatsen. In juni (2021) stond gepland om te starten met het plaatsen, uiteindelijk konden zij een paar dagen eerder beginnen. Het vervangen van de kozijnen (en deur) verliep volgens planning. De monteurs waren zeer bekwaam en vriendelijk. Na afloop is alles ook netjes achtergelaten. Mark kwam tussendoor nog kijken of alles naar wens verliep. De klus is inmiddels een jaar geleden opgeleverd en ziet er nog even mooi uit. Bij een volgende klus zullen wij zeker weer Eurokozijn inschakelen.