Vakkundig, behulpzaam, sympathiek personeel die naar alle tevredenheid het kozijn hebben geplaatst.

Zie hier boven. Op alle punten een 10.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Rudolf, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Goed om te lezen dat het gehele proces naar tevredenheid verlopen is. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Gewoon erg goed

Wij hebben 7 klikover kunststof kozijnen laten plaatsen. Vanaf de offerte, opnamen t/m de plaatsing perfect geregeld. Ramen zijn perfect geplaatst , monteurs doen hun werk perfect en werken alles zeer goed af en alles wordt daarna keuring opgeruimd.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Ad, Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe Click-Over kozijnen. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Van begin tot eind goede afspraken en communicatie. En er is vakkundig werk afgeleverd. Ik ben er super blij mee . Mijn complimenten voor Fabian en het montage team . Groet loek miedema .

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hoi Loek, Bedankt voor de mooie complimenten. Ik zal deze doorgeven aan onze monteurs! Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn en veel plezier met het nieuwe kozijn! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

De monteurs van Eurokozijn hebben top werk afgeleverd. Netjes de oude houten kozijnen gesloopt en opgeruimd en daarna de nieuwe kunststof kozijnen en tuindeur met HR++ glas geplaatst en heel netjes afgewerkt.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

De adviseur die kwam dacht met ons mee waardoor de maten van onze deuren en ramen gelijk loopt met die van de buren en alles er netjes uit ziet. De monteurs kwamen in 2 teams dus ze waren al in 1 dag klaar. Met de mannen goeie communicatie gehad. Ze hebben alles netjes afgewerkt.

Goede service, mooi product

Niet de goedkoopste aanbieder maar een professionele organisatie die een goed product levert. De montage en afwerking zijn ook naar volle tevredenheid verlopen.

geweldig

je kan met alle vragen bij ze terecht en je word goed geholpen

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Prima en realistische prijs / kwaliteit verhouding

Na bij een andere woning kozijnen van Eurokozijn te hebben bewonderd, contact opgenomen voor informatie. Adviseur is langs geweest om uitleg te geven over de mogelijkheden en de kwaliteitseisen waaraan de kozijnen voor het bedrijf en dus de klant, moeten voldoen. In overleg met de adviseur zijn de bestaande kozijnen opgemeten en is bepaald welke draairichting, kleur en overige bijzonderheden geleverd zou worden. Offerte ontvangen, aangepast (inzichten kunnen veranderen) en geaccepteerd. Een flexibel en inzichtelijk proces. Levertijd voor een project van deze omvang kort: twee maanden. Installatie en plaatsing vakkundig, professioneel, snel en netjes gedaan. Ruimtes schoon opgeleverd.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Top bedrijf zijn accuraat en komen hun afspraken allemaal na!

Verkoop proces verliep vriendelijk en professioneel, offerte duidelijk, communicatie met kantoor vriendelijk en stipt, plaatsing uitstekend door getrainde vakmannen. resultaat van nieuwe kozijnen is oogverblindend! Eurokozijn is een bedrijf dat ik een ieder (op basis van mijn ervaringen) van harte zou willen aanbevelen!!

Geweldig !

Voor de 2e keer hebben wij Eurokozijn gevraagd, dit keer voor het uitbreiden van onze slaapkamer. Wij hebben het balkon erbij getrokken en had Fabian gevraagd voor het opmaken van een offerte. 2 maanden later is het kozijn geplaatst, dit ging naar volle tevredenheid, binnen een halve dag gerealiseerd. Vanaf het opstellen van de offerte, het inmeten en het plaatsen is echt TOP! Betrokkenheid bij het project is geweldig, ik zou dit bedrijf iedereen aanraden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hallo Diana, Bedankt voor deze mooie review en dat we wederom bij jullie aan de slag mochten! Heel veel plezier met het nieuwe kozijn en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Gewoon goed

Eurokozijnen denkt met je mee. Zijn ook niet bang om eerlijk te zeggen als iets niet kan omdat zij anders de kwaliteit niet kunnen leveren zoals gewenst. Monteurs dachten netjes mee over de afwerking. enige mint punt die wij kunnen vinden is het feit dat er nergens word gesproken over de subsidie regeling voor dubbelglas en hoe dit aan te vragen met welke codes.

• Hoe heeft u de montage ervaren?
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Vakbekwaam en heel klantvriendelijk

Aan de overkant van de straat zagen wij Eurokozijn bezig met het vervangen van de kozijnen. Dit zag er netjes uit. Wij hebben Eurokozijn benaderd voor een offerte. Er kwam een adviseur, die niet alleen heel vriendelijk was maar ook goed met ons meedacht over onze wensen. De volgende dag lag de offerte reeds in de in de bus . De prijs was alleszins redelijk te noemen. We zijn akkoord gegaan. De uitvoering is zeer vakkundig uitgevoerd, ook met 5 cm isolatie aan de buitenkant. We zijn kortom heel tevreden over het hele proces.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

We hadden een nieuwe voordeur met kozijn nodig en zijn toen Bij eurokozijn terecht gekomen. Tijdens de aanvraag zijn we goed geadviseerd. De deur is netjes gemonteerd en we merken meteen verschil wat betreft isolatie. Ook is alles netjes schoon opgeleverd. We zullen uiteindelijk ook de rest van de woning gaan laten doen door dit bedrijf.

Netjes en snel

De installatie van onze nieuwe clickover kozijnen was een geweldige ervaring. Het team was ongelofelijk snel en efficient en het vakmanschap was indrukwekkend. De clickover kozijnen zijn echt een aanrader waneer de mannen klaar zijn is het ook echt klaar geen stucwerk wat naderhand weer gerepareerd moet worden ect.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Geweldige service van begin tot eind.

Dit bedrijf denkt met de klant mee. Ze komen opmeten en nog een keer nameten. Er wordt gebeld dat we aan de beurt zijn. De monteurs waren vriendelijke harde werkers.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Snelle plaatsing van kunststof kozijnen met een mooie afwerking.

Keurige afronding en conform wat voor de plaatsing ewas aangegeven.

Zeer positief

Van moment van eerste afspraak tot en met after sales zeer tevreden over het contact. Het resultaat is super. Zeer tevreden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goed vanaf start tot eind

Super ervaring gehad met Eurokozijn, duidelijke communicatie met heldere afspraken. Verder ook zeer tevreden met onze kozijnen en heel prettige ervaring ook met de plaatsers! Zouden zeker terugkomen bij eventuele volgende projecten.

Wederom prachtige kozijnen!

7 jaar geleden hebben we Eurokozijn een nieuw kozijn laten plaatsen op zolder. Dat ziet er nog als nieuw uit! Toen was alles perfect geregeld en strak gemonteerd. Voor de klus van dit jaar hebben we niet eens meer de moeite genomen om andere offertes aan te vragen. Ook nu weer alles perfect: inmeten en advies door Michel Roest: hartstikke goed. Het monteren afgelopen maandag door Jelle en zijn collega: fantastisch mooi gedaan. De deur is nu wat breder ( tip van Michel), ziet er mooi uit en zal handig blijken. De afwerking van de drempel vind ik super mooi. Had ik niet verwacht. Echt een bonus. Mensen: zoek niet verder! Regel je mooie kozijnen gewoon bij Eurokozijn! Wij hebben zelf een oplossing ontworpen en 3D geprint om geen haakje in de kunststof deur te hoeven schroeven. Misschien bestaan er oplossingen voor. Maar mocht Eurokozijn benieuwd zijn naar dit grappige en handige ontwerp dan willen we wel een foto sturen. De deur kan nu, zonder schroefoog,, toch een klein stukje of helemaal open staan zonder klapperen. Nu nog even wachten op de ruit in de deur ( was gesneuveld al in de fabriek, kan gebeuren. Zit nu wat anders in dat gat natuurlijk) en dan is het NOG mooier.!

Geen gezeur.

Alles afspraken nagekomen. Verkoper was kort en bondig, zonder poespas of echte verkooppraatjes. De werknemers die de kozijnen geplaatst hebben werkten netjes en waren aardig en beleefd. Prima zaken gedaan!!

Prima prijskwaliteit

Vanaf eerste contact tot aan oplevering alles conform de afspraken prima verlopen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Prachtig resultaat met geweldige service

communicatie was top. Toen het werk was uitgevoerd vond ik de afwerking aan de binnenkant niet mooi. Een telefoontje en een paar foto's heeft geleid tot superservice. Echt een voorbeeld hoe je het kan doen als bedrijf en hoe klanttevredenheid hoog in het vaandel staat

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Minimale schade door behoud oude kozijn

Eurokozijn had de ideale oplossing voor mijn oude huis, dat begin vorige eeuw is gebouwd. Het plaatsen van klickover kozijnen. De samenwerking was prima. Geen schade bij plaatsen kozijnen, omdat over oude kozijnen is geplaatst. Zeer netjes afgewerkt en in zeer korte tijd. Prima werk en dik tevreden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Prachtig resultaat, vriendelijk, netjes gewerkt en voor een goede prijs

Alles ging volgens afspraak, het resultaat is erg mooi en zoals ik had verwacht. De monteurs waren heel vriendelijk en wekten heel netjes, alles werd schoon achter gelaten. Kortom zeer tevreden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Heel netjes eerk geleverd.

De deur ziet er uit zoals we gehoopt hadden. De afspraken zijn netjes na gekomen mooi op tijd. Ook kundig geplaatst allemaal.