Geweldig mooi

Zeer tevreden goed geplaats mijn kozijnen zijn mooi afgewerkt en geen rommel achter gelaten . En keurige jongens die het werk hebben geleverd.

Fantastisch geregeld

Account manager Carlo heeft opgemeten en de offerte uitgebracht binnen 1 week rond. Zijn collega Brian kwam inmeten en de bevestiging kwam al snel binnen. Hardwerkende ploeg o.l.v. Michel samen met zijn collega Tim en nog 3 mannen. Zij waren ook trots op hun werk. 3 service issues lopen nog. Beloofd is dit in 1x op te pakken, als het nabestelde onderdeel geleverd is. Ik heb het gevoel alsof ik in een nieuw huis woon. Alles is ook gereinigd en gevoegd. Verder zou ik dit bedrijf aanbevelen aan iedereen.

vakkundig

zeer tevreden over de gesprekken en plaatsing van mijn voordeur. voor een goede redelijke prijs een luxe deur. een brievenbus plaatsen en een deurbel monteren? ooh dat doen we gratis voor u. ik ben een tevreden klant en wij genieten van onze voordeur

Fijne communicatie en vakkundig geplaatst

Fijne communicatie met de adviseur, heldere planning en vakkundige plaatsing van de kozijnen met een fantastisch resultaat.

Geachte familie Jonker, Jansen, wederom dank voor deze mooie, 2e opdracht. Jullie huis wordt mooier en mooier. Op naar de 1e etage! Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

Uitstekend.

Van begin tot eind als prettig ervaren. Vanaf het eerste bezoek van de vertegenwoordiger ( Mark) tot het eind bezoek. Dag van plaatsen netjes een uur voor bezoek een telefoontje dat ze onderweg waren. 2 teams welke na een kop koffie meteen gestart zijn. Helaas was er 1 breuk raam bij echter was deze voor het bezoek al opnieuw besteld en geen week later zat het nieuwe raam er ook in. Top werk geleverd eurokozijn.

Geachte heer van Domburg, beste Mark, dank voor de mooie opdracht! We hebben deze met plezier voor u uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

Eerlijke communicatie gecombineerd met snelle montage

Al vanaf dag 1 een goeie klik gehad met Mark. Waar de concullega's alleen maar anderen liepen af te zaniken bleef Mark gewoon eerlijk advies geven en feiten noemen, chapeau! De montage is heel voorspoedig verlopen, tevens alle communicatie eromheen. De werklui waren vriendelijk, werkten zorgvuldig , netjes zonder de boel te beschadigen en ze hadden zichtbaar lol in hun werk. We hebben nu toch echt wel de mooiste kozijnen van de buurt en hebben de eerste geïnteresseerden al naar jullie verwezen.

Beste Herman, Ik kan inderdaad beamen dat je uitgebreid vooronderzoek hebt verricht. En dat je gewaardeerde keuze voor Eurokozijn tot stand is gekomen op basis van eerlijk advies en feiten. Nogmaals dank voor jullie mooie opdracht en inderdaad nu de mooiste kozijnen van de buurt. De trend is gezet! Met vriendelijke groet Mark van der Beek & team Eurokozijn

Erg tevreden over communicatie en het eindresultaat

We hebben een paar keer wijzigingen doorgevoerd in indeling en kleur en de communicatie was daarbij top. Sowieso van begin tot eind snelle reactie per mail of Whatsapp. Dat is prettig bij dit soort aankopen, want het blijft toch spannend zo'n ingrijpende aanpassing aan je huis. Na de offerte nauwkeurig ingemeten en goed geplaatst door monteurs die alles netjes hebben achtergelaten. Er was nog wat onduidelijkheid of extra beplating rondom kozijnen vervangen moest worden, maar dat is keurig oplgelost. Kwaliteit van de kozijnen, ramen en horren zijn ook goed en we zijn dus erg tevreden.

Beste Sergio, Dank voor de review. Wij hebben het project ook als zeer prettig ervaren! Dank voor de flexibiliteit m.b.t. de montagedatum, dit i.v.m. de vrieskou van een paar weken geleden. En nu genieten van ramen die open kunnen! Groet, Mark van der Beek & Team Eurokozijn

Keurig nette afhandeling geheel tevreden.

Kozijn van de dakkapel vervangen door een kunstig kozijn met HR glas. Concurrerende prijs en zeer nette afwerking. Zeker aan te raden!

Hoi Jurjen, Bedankt voor de mooie 9! Veel plezier in de toekomst met de nieuwe kozijnen. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Het heeft lang geduurd voordat ik tot een review kwam.

Mijn vertrouwen in Eurokozijn begon goed. Maar dat veranderde nadat het contract was getekend. Op dat moment werden er wijzigingen aangebracht voor de uitvoering waar ik niet gelukkig mee was. Ook werd de levertijd (6weken)pas na ondertekening door gevoerd. En niet met een gesprek, nee met een mail. Dat vond en vind ik niet passen bij een bedrijf als Eurokozijn. Ik ben over de de monteurs gewoon goed te spreken. Maar nadat we over de uitvoer en resultaat van het project hebben gesproken, kwam er geen tevreden oplossing. Toen ik vroeg lever dan voor mij wat materiaal aan waarmee ik het zelf kan afmaken kreeg ik nul op rekest. Ga maar naar de bouwmarkt. En dat voor misschien 50 euro. Jammer. Ik beoordeel met een 6 omdat ik de monteurs goed vond. Anders had het lager geweest. Euro kozijn verdiend die 6 bij mij niet.

Hele fijne communicatie, goede monteurs, en het eindresultaat is schitterend!!

Vanaf het eerste telefonische contact voelde het al goed. We hadden de offerte al binnen een paar dagen binnen. De communicatie was super! Stuurde je een mailtje, dan werd hier al dezelfde dag op gereageerd. Fijne monteurs die keihard werken. Tussendoor ruimden ze netjes alles op. En het eindresultaat is zo ontzettend mooi! Niets anders dan lof voor dit bedrijf. Ik zal ze zeker aan iedereen willen aanbevelen.

Beste heer en mevrouw Houwaart, Nogmaals bedankt dat we de opdracht bij jullie mochten uitvoeren. Ook bedankt voor de lovende woorden en het mooie cijfer! Wellicht kunnen we in de toekomst weer iets voor jullie betekenen. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Duidelijke afspraken, goed product en kwamen kwamen afspraken na

Wij hebben een kunststof voordeur laten plaatsen door Eurokozijn. Werden goed geadviseerd en werd met ons meegedacht. Duidelijke afspraken. Wat wij ook fijn vonden dat ze ons steeds lieten weten hoe de stand van zaken was. Een week van te voren werden we gebeld dat het kozijn binnen was en dat hij de week erop geplaatst werd. De dag van het plaatsen netjes gebeld dat de monteurs onderweg waren. Dat soort kleine dingen echt super. Ook na het plaatsen kwam er iemand persoonlijk langs om te kijken en of er nog vragen waren van onze kant. Wij zijn zeer te spreken over het totaalplaatje en zullen onze kozijnen in de toekomst ook zeker hier bestellen en laten plaatsen.

Beste heer Meulendijk, hallo Bram, Bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn, de deur is prachtig geworden. Heel veel plezier ermee en wellicht zien we elkaar nog eens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Prima service en mooie kozijnen

Hele vriendelijke en keurige service. Geplaatste kozijn is van hele mooie kwaliteit. Het hele traject is erg prettig verlopen.

Hallo Petra, Nogmaals bedankt dat wij de opdracht mochten uitvoeren. Het is heel mooi geworden en uiteraard bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Top service

Het offerte gesprek was duidelijk, snelle service en via de mail continue op de hoogte gehouden. Dag van plaatsing verliep soepel er werd netjes en schoon gewerkt, alles weer opgeruimd achter gelaten. Ik ben trots op het eind resultaat!

Hallo Jeanine, Ik vind het fijn te horen dat je het gehele traject als prettig hebt ervaren en bedankt voor de mooie 9! Geniet van de mooie kozijnen en wellicht kunnen we in de toekomst het volgende gedeelte doen. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Tevreden na aandringen

Kozijnen zijn prima. Over de afwerking was ik in 1e instantie niet tevreden. Dit is, na een wat rommelige communicatie prima hersteld.

Geachte heer Vonk, beste Dennis. Bedankt voor uw geduld en vertrouwen. Het was voor beide partijen lastig om een passende afspraak voor de service te realiseren. Maar ten slotte is het toch gelukt en is de afwerking nu op het gewenste niveau. Met vriendelijke groet, Mark van der Beek en team Eurokozijn

We zijn zeer tevreden en blij met onze ramen en nieuwe vensterbanken

Wij zijn goed geadviseerd, geen mooie praatjes maar gewoon duidelijk oprecht een goede prijs/kwaliteit verhouding Eurokozijn is zijn afspraken prima en op tijd nagekomen. De verwijdering van de oude ramen en de plaatsing van de nieuwe ramen ging bij ons veel sneller dan wij hadden verwacht en alle rommel werd keurig opgeruimd. De werkzaamheden zijn uitgevoerd door deskundige en nette vakmensen. Zelfs onze buren werden enthousiast en hebben nu hetzelfde besteld.

Geachte heer Brons, beste Fred. Nogmaals dank voor de opdracht, wij hebben deze graag voor u uitgevoerd. En ook erg fijn dat u de buurman ook enthousiast hebt gemaakt! Veel plezier van uw mooie kozijnen. Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

In een woord: geweldig!

Ik ben zeer tevreden over het werk van Eurokozijn. Al vanaf het allereerste contact was de communicatie prima. Het maken van een offerte verliep zeer transparant waardoor je geen onaangename verrassingen achteraf krijgt. Tijdens de klus heb ik kunnen zien hoe snel en vakkundig de (nette) werknemers werken. En het resultaat mag er zijn! In een woord: geweldig!

Geachte heer Wakker, beste Jaap. Dank nogmaals voor de mooie klus. De erker is prachtig geworden! Ook ik vond de communicatie erg prettig! Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

Goed geholpen goed gewerkt en afgewerkt.

Wij zijn super geholpen met het kiezen van onze wensen. Vervolgens goed contact gehad tot levering. Toen alles geleverd werd , werd er ook super goed gewerkt en afgewerkt. Kortom super bedrijf!!

Beste Ivan, Nogmaals bedankt voor dit mooie project. Ook wij zijn zeer te spreken over deze klus en wat een prachtige voordeur hebben jullie gekozen! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Top advies en nog betere monteurs

Na het eerste goede gesprek over de aanschaf van de Kunststofkozijnen en vooral het meedenken in oplossingen door de vertegenwoordiger hebben wij besloten te kiezen voor Euro kozijn. Na het verstekken van de opdracht kwam het definitieve inmeten dit werd gedaan door een zeer bekwaam persoon die vooral bij de bestaande dakkapel zijn meerwaarde bewees. Daarna was het 6 weken wachten op het plaatsen. De monteurs zijn in mijn beleving echte toppers al de oude kozijnen werden met beleid verwijderd en de nieuwe vakkundig geplaatst. Wat vooral veel indruk op heeft gemaakt is de werkhouding van de monteurs deze gingen na het eerste dagelijkse bakje koffie aan de gang wanneer we ze zo nu en dan niet een bakje koffie hadden gegeven zouden ze zonder onderbreking aan een stuk hebben doorgewerkt. Echte toppers! Enige jammere is dat er bij één raam verkeerde glaslatten waren bijgeleverd welke nog moeten worden vervangen.

Geachte familie Werensteijn, Ook wij vonden het een mooie opdracht om uit te voeren. Altijd weer een uitdaging om een timmerman tevreden te stellen, maar zoals u aangeeft, volledig gelukt! Veel plezier van en met uw prachtige kozijnen en deuren! Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

Erg tevreden

Dit jaar hebben wij al onze houtenkozijnen laten vervangen door Eurokozijn voor kunststofkozijnen. Het is al met al helemaal naar volledige tevredenheid gerealiseerd. Een prettig verkoopgesprek thuis, waarbij erg met ons is meegedacht. Op basis hiervan gekozen voor een schuif-/kanteldeur voor in de achterkant en de voordeur gekozen. Het gebruik van de schuif-/kanteldeur is heel erg prettig en wij zijn hier heel erg blij mee. De voordeur valt ook helemaal in de smaak, na plaatsing zijn meerdere buren langs geweest om te vertellen dat ze het een mooie deur vinden. Het enige minpuntje van het hele project vonden wij de communicatie vanuit het hoofdkantoor. Voor de achterkant waren ramen helemaal niet geleverd. Dit moest de bouwploeg ons melden toen ze kwamen plaatsen. Er was een verkeerde ruit besteld voor de voordeur, pas nadat ik navraag had gedaan over de status werd er gemeld dat er een ruit was geleverd met de verkeerde maten. Voor beide issues had ik het netter gevonden dat dit mij direct was gemeld via telefoon of e-mail. Maar uiteindelijk is alles juist geplaatst. Een groot compliment voor de bouwploeg. Dit waren erg nette, bescheiden jongens die vakwerk hebben geleverd. Alles wat zij hebben gedaan is volledig in overleg geweest. Tevens stonden zij open om de planning aan te passen wanneer dit beter paste voor ons omdat wij thuis moesten werken. Kortom: Erg blij dat Eurokozijn deze klus bij ons heeft uitgevoerd en een dikke pluim voor de bouwploeg! Uiteraard heeft het biertje wat wij achteraf hebben mogen ontvangen ons erg goed gesmaakt.

Beste Ranil, Ook ik heb het contact met jullie als zeer prettig ervaren. Excuses nog voor de hectiek rondom niet geleverd glas. Dat viel net rond de bouwvak en dan is de aanlevering van glas altijd wat rommelig. Gelukkig is alles nu naar tevredenheid opgelost en kunnen jullie volop genieten van de mooie kozijnen, deur en pui. Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

uitstekende service

begin dit jaar een aantal vertegenwoordigers laten komen omdat wij onze achterpui en de voorkant van ons keukenraam en een nieuwe voordeur wilden laten plaatsen. Eurokozijnen kwam er het beste uit. Er werd meegedacht over de kleur, het advies, de mogelijkheden en er werd netjes een offerte opgemaakt. Ook tijdens de de voorbereidingen , de uiteindelijke plaatsing, alles verliep op rolletjes. De achterpui sloot niet helemaal goed aan, 1 telefoontje en binnen no-time stonden er 2 vaklui om het te verhelpen. Na de plaatsing ontvingen wij nog een berichtje van eurokozijnen of alles in orde en naar ons zin was, kortom een betere service hadden wij niet kunnen wensen. Van mij krijgen jullie een dikke 10 !! Wij zijn superblij met het resultaat !!

Hoi Diana en Teun, ik heb het contact ook als zeer prettig ervaren en vond het leuk om jullie met (kleur)advies van dienst te zijn. Het is erg mooi geworden! Veel plezier met jullie mooie kozijnen, deur en schuifpui! Met vriendelijke groet, \Mark van der Beek & team Eurokozijn

Superduidelijke communicatie

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Goede kwaliteit, erg betrouwbaar, superduidelijke communicatie, heel transparant.

Dank voor uw mooie review! Wij hebben het graag voor u uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Mark van der Beek &team Eurokozijn

Al onze kozijnen/ramen/deuren waren aan vervanging toe (eengezinswoning). Dat vonden wij best een lastige klus. Waar begin je en wie laten we de klus uitvoeren. Na verschillende gesprekken, kwam Eurokozijn voor ons het dichtst bij onze wensen en binnen ons budget. Van het eerste gesprek, het inmeten tot en met het plaatsen, zijn wij zeer tevreden. De monteurs zijn echte vakmannen. Werkten zeer secuur en lieten alles netjes achter. Wij zijn blij met onze mooie kozijnen/ramen/deuren, ook het dakkapel ziet er weer top uit!

Beste Jelle, nogmaals dank voor de prachtige opdracht en de mooie review! Het was voor ons, ik als adviseur en de monteurs, erg prettig werken met en bij jullie! Veel plezier met jullie mooie kozijnen en deuren! Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

Snel en gedegen voor een eerlijke prijs

Ik heb een nieuw kozijn over de achterkant van mijn woning laten plaatsen met ramen en een deur. In overleg met Eurokozijn is hiervoor de beste optie gekozen. De levering, montage en afwerking zijn volgens afspraak verlopen. Petje af voor het vakmanschap van de monteurs. Wilt u iets laten vervangen op het gebied van kozijnen dan beveel ik dit bedrijf van harte aan. Zij maken hun beloftes waar en dat is waar je als klant toch altijd op hoopt.

Beste Jan, dank voor de opdracht en de fijne review! En nu weer genieten van het mooie uitzicht op jullie fijne tuin! Met vriendelijke groet, Mark van der Beek & team Eurokozijn

Super !

Wat een topbedrijf is dit, 08.00 uur beginnen en om 13.00 klaar voor 2 ramen. Werkelijk prachtig afgewerkt binnen en buiten en geen vuiltje achtergelaten na al dat gehak en geboor. Echt een hele dikke 10 !

Vakmensen

Zoals afgesproken mooie kozijnen en prima geplaatst. Zeer blij mee.