Mooi begin, zeer slechte afwerking

Carlos kwam bij ons met een zeer mooi en geloofwaardig verhaal. Na diverse oriëntatie gesprekken met verschillende bedrijven gekozen voor eurokozijnen. Grootste fout ooit!!!! 1 tm 4 februari kwamen ze, 1 grote chaos in huis. Alles werd er uitgeramd. Muren, vensterbanken e.d. beschadigd. Verkeerde maat van 1 kozijn en alle roosters sloten niet. Na maanden wachten werd eindelijk het rozijn en de roosters opnieuw geleverd. Maar weer 1 rooster fout qua maat!!! Gelukkig nog 10% achter de hand waardoor we enige druk kunnen uitoefenen. Nu aankomende vrijdag zou het laatste rooster geleverd worden, maar die wordt alleen geleverd als wij betalen Wat ons betreft eerst alles afwerken, beschadigingen door het hele huis oplossen en dan wordt de rekening betaald. Maar helaas zijn wij niet tevreden over de gehele service van eurokozijn. De kozijnen zelf zijn wel prachtig. Dat vooropgesteld!!!!

Fantastisch!

Wij zouden wel 10 sterren willen geven, zo tevreden zijn wij! Alles klopt bij dit bedrijf, van sales tot aftersales tot het monteren van de kozijnen; echt een dikke 10!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Bedankt voor de ontzettend mooie en leuke review! Dit zorgt voor een dikke glimlach op onze gezichten. Bedankt ook voor het vertrouwen wat in ons is gesteld. Met vriendelijke groet, Het hele team van Eurokozijn

Zowel de eerste kennismaking, de uitvoering en de oplevering heb ik als zeer prettig ervaren.

Ik heb op het laatst een keuze gemaakt, ik wil niet meer hoeven schilderen of rotte delen uit mijn kozijnen hoeven opknappen. Tja, toen kwam ik uit op kunststof, maarja je wil toch ook iets moois. Na veel vragen en zoeken ben ik uitgekomen op "Euro-Kozijnen" voor de beneden verdieping. Spijtig vind ik wel dat "Euro-Kozijnen" alleen in kozijnen doet, dus geen geïntegreerde rolluiken levert. Dat ik toch een ander bedrijf heb moeten raadplegen die dit wel levert. Het liefst had ik alles bij één firma willen houden, want "Euro-Kozijnen" vind ik persoonlijk gewoon een heel mooi product hebben. Dubbel H.V.L. (Hout-Look-Verbinding) binnen en buiten. Een folie (RealWood) op de kozijnen met een houtnerf print dat echt lijkt ziet er erg sjiek uit. De keuzes tussen verschillende mogelijke kozijnen. Verder de montage van de kozijnen was erg prettig en verliep in mijn geval sneller dat verwacht. Het klinkt misschien heilig, tijdens de montage heb ik alleen maar vrolijke gezichten gezien en geen onvertogen woord gehoord wanneer het even tegen zat. (Kan ik nog wat van leren, want dat lukt mij zeker niet altijd). Ik heb genoten tijdens de montagewerkzaamheden en wil de heren nogmaals bedanken via deze weg. Zowel de aanname van de klus als de uitvoering en oplevering vond ik meer dan prettig, ik ben zeer tevreden. Waarom ik dan een negen geef en geen tien?? Dit moet je zoeken in het geen dat je als uitvoerend bedrijf altijd scherp moet blijven, geef ik een tien kan iemand snel laks, arrogant worden en naast z'n schoenen gaan lopen. Een tien geeft aan dat iets perfect zou zijn, maarja wat is perfect?? Perfect moet denk ik gezocht worden in het onperfecten, als iets tegen zit zal men wanneer iets mee zit meer tevreden zijn. Als alles alleen maar mee zit word dit gewoon en zal dit op het laatst niet meer de waardering krijgen die het verdient. Dus een voldoende neigt meer richting perfectie dan een tien. Dus om een lang verhaal nog langer te maken, ik ben dik tevreden. Dank hiervoor.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Mario, Bedankt voor deze prachtige review! We hebben heel wat contact gehad om te zorgen dat de uitstraling precies is zoals je voor ogen had. Uiteindelijk zijn we tot een mooi project gekomen en het resultaat mag er dan ook zeker wezen. Ook bedankt namens ons voor de goede zorgen tijdens de werkzaamheden. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn en dat wij deze opdracht mochten uitvoeren. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Bagger

In 2021 kozijnen woon- en eetkamer en 1e verdieping laten vervangen. Prima. In 2022 kozijn + voordeur en kozijn + achterdeur laten vervangen. Op 1 juli is geinstalleerd maar de ruiten waren er nog niet. Het is nu 12 september, de ruiten zijn al lang bij hen binnen maar nog steeds geen ruiten geplaatst, dus al de hele zomer een stikdonkere hal en keuken. In de eetkamer waren in 2021 2 openslaande deuren geinstalleerd van ieder 83 cm breed. In de keuken zat ook een deur van 83 cm. De verkoper had een tekening gestuurd met een deur van 83 cm, keurig. Daarna kwam de " professionele " inmeter. Die heeft, zonder ons er op te wijzen, de breedte van de deur gewijzigd naar 74 cm. Daar was geen enkele aanleiding voor. Als je een breedte wijzigt moet je als professional de klant daar minstens op wijzen, zeker omdat er eerder voor een andere breedte is getekend. We zitten nu dus achter met 2 deuren van 83 cm en 1 van 74 cm, terwijl dat 83 was!! Eindbetaling nog niet gedaan. Sturen ze een brief dat er incassokosten ad euro 276 aankomen. Wat? Er zitten nog niet eens ruiten in! En over de maten van de achterdeur zijn we het niet eens. We wachten nu dus bijna 2,5 maand op een reactie van Eurokozijn. De verkoper zegt er niets aan te kunnen doen. Schandalig!!!!!! Op Klachtenkompas reageren ze niet.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Vakwerk voor een nette prijs

Wij hebben door Eurokozijn de ramen aan de voorzijde van ons huis laten vervangen alsmede de voordeur en het badkamerraam. Al vanaf het eerste gesprek met de adviseur / projectleider van Eurokozijn ontstond er bij ons een goed gevoel. Het besluit om met het bedrijf in zee te gaan was dan ook snel genomen. Ook van een paar andere bedrijven hadden wij offertes gekregen, maar deze konden wij al snel aan de kant schuiven. 3 maanden later was het zover. Twee ervaren monteurs van Eurokozijn gingen vol overgave aan de slag. Aangezien ik thuis aan het werk was kon ik zien dat de mannen een goed team vormden en snel en vakkundig te werk gingen. Zij werkten netjes en dachten ook goed mee aan bijvoorbeeld de afwerking aan de binnenzijde van de ramen. In twee dagen was de klus klaar en konden wij genieten van een mooie (antraciet grijze voorgevel). Ook het afsluitende bezoek van de projectleider die tijdens het proces een goed aanspreekpunt was, is als prettig ervaren.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Marco, Bedankt voor deze mooie review. Het is goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook nogmaals bedankt voor deze opdracht. Met vriendelijke groet, Richard Lensen en team Eurokozijn

vanaf eerste afspraak tot plaatsing alles prima

vanaf eerste afspraak tot plaatsing alles prima

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Annette, Bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn en het geven van dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Van A tot Z goed geregeld

Ervaring met Eurokozijn is absoluut top geweest. Wij hebben vorig jaar in februari (2021) voor het eerst contact gehad met Mark. Hij had ons goed geadviseerd in de mogelijkheden en uiteindelijk bracht hij een scherpe offerte uit. Wij hebben op zolder over de gehele breedte (5 meter) een nieuwe constructie met glaswerk, een draaikiep raam en een deur laten plaatsen. In juni (2021) stond gepland om te starten met het plaatsen, uiteindelijk konden zij een paar dagen eerder beginnen. Het vervangen van de kozijnen (en deur) verliep volgens planning. De monteurs waren zeer bekwaam en vriendelijk. Na afloop is alles ook netjes achtergelaten. Mark kwam tussendoor nog kijken of alles naar wens verliep. De klus is inmiddels een jaar geleden opgeleverd en ziet er nog even mooi uit. Bij een volgende klus zullen wij zeker weer Eurokozijn inschakelen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Top bedrijf, perfecte nameting en eind controle. De plaatsers leuke mannen om in huis te hebben. Ruimen alles op! Werken door en de plaatsing loopt als een trein.....

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Marga, Bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat alles zo naar wens verlopen is. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Alles perfect geregeld gedaan.

Duidelijke afspraken , wordt van tevoren op de hoogte gehouden van wanneer wat ingepland is. Er wordt erg snel en precies gewerkt. 3 ramen plus een voordeur geplaatst om 7 uur begonnen klaar om 13 45 uur. Verder alles keurig netjes achtergelaten kan niet beter.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zeer netjes en goed geholpen

Vooraf goede communicatie. Tijdens het monteren nette jongens die keurig werkte . De afwerking was top. Zeer tevreden

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Communicatie waar andere bedrijven nog wat van kunnen leren!

Van begin tot het eind ben ik goed geholpen en ook de nazorg is heel goed. Top!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zeer goede service en mooie kozijnen

Van begin tot eind werd er meegedacht. Kleuren en opstelling. Heldere communicatie.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Verkoop en plaatsing gaat goed, slechte nazorg

In september 2020 hebben wij een nieuwe achterpui laten plaatsen, met schuifdeuren. Advies, verkoop en de plaatsing zijn verder prima verlopen. Echter de nazorg nadien zijn echt bar slecht. Sinds mijn eerste meldingen eind 2020 is er vaak geen reactie gegeven op mijn klachtmelding. Ik heb nu een aantal technische mensen over de vloer gehad, die niet het probleem hebben opgelost en zelfs de fabriek is langs geweest en zij moesten nadenken over een oplossing. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en is vandaag een monteur geweest die een magneet heeft geïnstalleerd die ervoor zorgt dat mijn schuifdeur open blijft staan en niet spontaan zachtjes dichtschuift. Vooral de service desk die de portal met tickets oppakt en beantwoordt is erg traag en vergeten de klant. Het product is verder prachtig en de monteurs die komen erg vriendelijk en ronden hun werkzaamheden goed af. Erg fijn.

Fijne aftersales.

Wat fijn dat onze klacht zo serieus en snel in behandeling kon worden genomen. Twee van Uw monteurs die weten waar ze mee bezig zijn en ook zijn ze niet te beroerd om antwoord te geven op wat vragen die mijn vrouw en ik hadden uit interesse voor datgene ze gingen doen. Eén van onze drie ramen had een fluittoon bij harde storm en dat was lastig te traceren maar zo grondig als dit is aangepakt hebben wij er alle vertrouwen in dat e.e.a. nu is opgelost. Letterlijk geen propje achtergelaten en alles keurig opgeruimd en meegenomen; erg fijn om op deze manier gebruik te maken van Uw service, hulde !! Met vriendelijke groet, Frank & Anita, Hoofddorp.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Heel fijn bedrijf met goed advies. Wij twijfelden over het vervangen van de kozijnen of opnieuw laten schilderen, aangezien onze oude kozijnen nog in redelijke staat waren, maar niet zo goed isoleerden. De adviseur van Eurokozijn kwam met de perfecte oplossing. Een soort Clickover systeem dat je over je oude kozijn heen plaatst. Was binnen twee uur gepiept, scheelde behoorlijk wat kosten en kozijnen zien eruit als volledig nieuw. Bovendien allemaal erg vriendelijke mensen.

Top bedrijf.

Bij mij heb ik door Eurokozijn de voorgevel in totaal 3 kozijnen en gevelbekleding laten vervangen. Ik heb zelden zulke fijne uitvoerders meegemaakt. En wat werken die jongens hard, secuur en erg netjes. Ze gaan achterelkaar door en kon ze hooguit 2 x wat te drinken slijten. Na 2 dagen waren ze klaar. Ontzettend mooi geworden. Zeer veel complimenten van omwonende gekregen. Niet alleen over de kozijnen maar ook over de montageploeg. Toen ze vertrokken was bijna niet te zien dat ze waren geweest!! Alles was netjes aangeveegd en oude troep meegenomen. Echt aan te raden wanneer je andere kozijnen overdenkt!

Ervaring

Service tot heden sinds het plaatsen van de kozijnen vind ik waardeloos.Geen info gehad dat men bijna 300 € per jaar extra kwijt bent aan onderhoudskosten en indien er problemen zijn geweest duurde het heel lang voordat men geholpen werd .Maar het innen van facturen is eurokozijn punctueel ,ondanks dat ik in mijn geval van te voren heb aangegeven dat ik afwezig ben en ,een factuur toch naar de incasso bureau is verstuurd ,alhoewel ik achteraf de kosten niet hoefde te betalen.Al met al eurokozijn zou ik niet aanraden.Belangrijke punten die besproken werden bij de offerte is het financiële.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Ik zou EuroKozijn niet aanbevelen.

Teleurgesteld in mijn ervaring. Adviseur op bezoek, offerte aanvraag, akkoord op offerte etc ging goed. Toen kwam de dag van plaatsing. Op de dag dat de deur geplaatst zou worden kwam de installateur erachter dat de deur met kozijn die ze bij zich hadden helemaal niet paste. Dit terwijl het kozijn er al uit was gesloopt! De monteurs gingen snel opzoek naar een nooddeur. In de tussentijd werd ik gebeld door de adviseur die vertelde dat hij met spoed de juiste order heeft laten plaatsen en dat hij uiterlijk de volgende ochtend terug zou bellen met meer informatie. Mijn vraag rondom compensatie voor het ongemak zou hij dan ook terugkoppelen. Na een paar uur met een open gat in mijn huis te hebben gezeten met kou en regen kwamen de monteurs terug met een deur in een andere kleur, andere maat, en andere draairichting dan wat wij hadden besteld. Het waren niet de juiste maten waardoor aan de binnen en buitenkant de afwerking niet naar wens was. Ook bleef er een nare geur achter… Toen ik de volgende dag niet in de ochtend ben gebeld besloot ik maar zelf te bellen rond 15:30 maar kreeg ons adviseur niet te pakken. Kort daarna werd ik terug gebeld en werd mij verteld dat omdat zij nog van plan waren de deur juist aan te leveren dat er geen vorm van compensatie zou worden gegeven. Dit ondanks dat dit mij onnodig tijd heeft gekost om thuis te blijven, en dat wij nu zitten met open delen van ons houten kozijn aan de buiten kant en met planken hout aan de binnenkant van de woning omdat de deuren en kozijnen niet helemaal passen. Wij weten ook nog steeds niet wanneer de JUISTE deur en kozijn gemaakt worden en geplaatst kunnen worden.

Waardeloze service

De geplaatste kozijnen voldoen aan de verwachtingen. De service van Eurokozijn is waardeloos. Er is bij plaatsing flinke schade veroorzaakt aan tegelwerk en stucwerk. De mannen die de kozijnen plaatsten hebben mij daarover niet geïnformeerd terwijl ik thuis was. Ze hebben alles met kit lelijk dichtgesmeerd. Eurokozijn vindt het blijkbaar normaal dat zulk werk wordt afgeleverd want er volgden geen excuses. Dat er geen oplossing wordt geboden voor de ontstane schade wordt verklaard uit de leveringsvoorwaarden. Je hebt ervoor getekend dat er schade kan ontstaan. IN de leveringsvoorwaarden is echter geen sprake van de omvang van de schade die acceptabel is. Geen aanrader dus, dit bedrijf.

• Hoe heeft u de montage ervaren?
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Nadat ik een mail om informatie gestuurd, werd ik opgebeld voor een afspraak bij ons thuis. Daar werden onze wensen geïnventariseerd en de betrokken kozijnen opgemeten. Daarna een goede offerte gekregen die ik kon vergelijken met andere offertes die ik had uitgevraagd. Aan Eurokozijn de opdracht verleend. De montage is top uitgevoerd, alle rommel werd opgeruimd en ook de nazorg was netjes. Er kwam iemand van Eurokozijn langs om de gemonteerde kozijnen te bekijken en te vragen of alles naar wens is verlopen en of er nog zaken waren die niet goed waren gegaan.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Deskundig en netjes gewerkt!

Een goed team dat net werk heeft afgeleverd. Zoals ook op de eerste dag alles werd gezogen en opgeruimd. De 2e hoefde ik alleen nog even de vloer te dweilen en alles kon weer op zijn plaats. De renovatie ziet er fantastisch uit. De mannen hebben hard gewerkt en echt hun best gedaan! Ik ben zeer tevreden en durf dit bedrijf zeker aan te raden!

Ontzettend slechte communicatie

Onlangs hebben wij kozijnen laten plaatsen door Eurokozijn. Helaas zijn wij erg teleurgesteld in het bedrijf. Wegens ontzettend slechte communicatie. Wij huren eurokozijn in als bedrijf wegens jullie expertise op het vlak van het zetten van kozijnen. Wij gaan er dan ook van jullie jaren lange ervaring uit. Hierbij word er door jullie aangegeven een kraan nodig te zijn om de kozijnen te plaatsen.  Echter kon deze kraan helemaal niet gebruikt worden vanwege de betonnen overkapping van de gevels boven de ramen. Wij verwachten van jullie als bedrijf dat dit tijdens de 2 bezoeken die er plaats hebben gevonden gezien moest zijn. Dit is jullie werk. Wij als klant gaan er dan ook van uit dat jullie dit goed inschatten en gaan dan uiteraard akkoord met de prijs wanneer jullie aangeven dat dit nodig is.  Tijdens het plaatsen word er aangegeven door jullie collega’s die de ramen zetten dat deze kraan niet gebruikt kan worden wegens de betonnen overkapping die in de weg zit. Feitelijk gezien moeten wij een bedrag betalen voor een kraan van €437 die niet gebruikt kon worden door een inschattingsfout van jullie. Meerdere malen hebben wij geprobeerd contact met jullie te zoeken voor een gepaste oplossing. 1 maal hebben wij te horen gekregen dat wij de kosten gewoon moeten betalen. Hierop hebben wij meerdere malen een mail gestuurd. Tevergeefs er word niet gereageerd op onze mails maar er worden wel aanmaningen met eventuele incasso kosten per mail en post naar ons gestuurd. Daarnaast kwam de monteur er tijdens het zetten achter dat de hoe niet past. Hiervoor moet nog een nieuwe hoe geleverd worden. Voor ons betekend dit dat de plaatsing nog niet geheel compleet is maar ontvangen wel tot 2 keer toe een aanmaning via de mail en de post. Wij hopen dat jullie alsnog contact met ons opnemen voor een gepaste oplossing.

Zeer positief

Ben netjes geholpen met opties en mogelijkheden. Professionele montage.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Nazorg en (poging tot) contact; waardeloos

Tot en met montage van de kozijnen gaat alles prima. Hierna echter verschillende contactverzoeken verzonden en extra informatie opgevraagd (per mail en telefoon), maar krijg al weken geen reactie. Afgelopen jaar voor bijna € 35.000 aan kozijnen laten vervangen, dan zou je wel wat nazorg en service verwachten. Helaas laten ze je keihard stikken, waardoor ook de subsidie aanvraag voor isolatie in gevaar komt.

• Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
  • Hoe heeft u de montage ervaren? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Fantastisch

Vanaf het eerste contact voelde het al goed aan. Alles werd prima uitgelegd. Het inmeten was gauw gebeurt. Daarna werd de afspraak gemaakt om de kozijnen te plaatsen. Dat werd ook zorgvuldig en ontzettend netjes gedaan. Ik hoefde bij wijze van spreken nog niet eens te stofzuigen.