Super tevreden met mijn advocate (Karin Boukema)

Overgestapt vanuit een ander kantoor naar Loos & Boukema. Waar ik eerder de betrokkenheid miste werd dit volledig rechtgetrokken bij dit kantoor. Ik ben super goed geholpen met mijn zaak (arbeidsrecht) door Karin. Daarnaast ook een ontzettend vriendelijk en benaderbaar persoon wat prettig communiceert. En succesvol tot een oplossing gekomen. Dankjewel!

Kundig en betrokken

Advocaat Erik Jan Loos heeft mij over een lange periode bij gestaan in een complexe civiele zaak, waarbij de rechter ons uiteindelijk in het gelijk heeft gesteld. De samenwerking met Erik Jan Loos was aangenaam en constructief. Hij is helder in zijn uitleg en ondersteunend waar nodig. Wat ik vooral prettig vond, was dat direct bij aanvang van het traject al het pad werd geschetst dat mij te wachten stond, evenals de kans op succes. Dat voorkomt teleurstelling en schept de nodige duidelijkheid. Ik heb Erik Jan Loos ervaren als een betrokken advocaat die inhoudelijk sterk is. Ik dank hem voor zijn ondersteuning, advies en persoonlijke begeleiding.

Very helpful

Karin Boukema was very nice and straight to the point. Highly recommended

Uitstekend geholpen en meelevend

Uitstekend geholpen door Karin Boukema bij mijn vraagstuk, ook echt het idee gehad dat ze geïnteresseerd was in mijn problemen en haar best voor mij deed. Aanrader.

Zeer professioneel

Mevr. Boukema heeft mij tijdens de hele zaak goed ondersteund en helder gecommuniceerd. Reageert ook snel op e-mails.

Ben altijd vriendelijk geholpen, dank daarvoor.

Altijd goed en duidelijke uitleg gehad.

Zeer accuraat geholpen

De zaak werd zeer snel opgepakt. De intake verliep vlot en er werd helder gecommuniceerd. Het is zeer fijn dat er doorgepakt werd en dat de communicatie gestroomlijnd bleef lopen. Samenvattend: vriendelijk, accuraat, pro actief, meedenkend en kundig.

Top. Heel snel in ons voordeel geregeld.

Als er weer iets geregeld moet worden, ziet men mij terug.

Karin Boukema laat je meedenken en houdt zelf goed het overzicht

Bovenstaande samenvatting hoeft geen nadere uitleg

Er wordt serieus met aandacht naar je geluisterd.

Mijn ervaring bij Loos & Boukema advocaten is super! In dit geval, Karin, die mij heel goed heeft bijgestaan in mijn zaak. Karin is heel duidelijk wat ze wilt doen, of wat de plannen zijn. Niet te vergeten, alles wordt met jou eerst besproken. Aan de hand daarvan kijk je wat het beste is, je hebt echt veel steun aan Karin. Als er wat is, kan je haar altijd benaderen. Ze reageert ook altijd snel. Geweldig!

Loos & Boukema Advocaten kan ik iedereen aanraden

Mevrouw Boukema heeft mij uitstekend geholpen. Zij heeft zich inlevend professioneel en meedenkend opgesteld en dat heb ik als zeer prettig ervaren. De zaak was snel en netjes afgehandeld.

Karin Boukema is een rots in de branding.

De jarenlange ervaring van Karin was zeer welkom in mijn complexe zaak, inzake het verkopen/verdelen van de koopwoning van mijn ex en mij en het ontbinden van onze VOF. Karin is een sterk maar warm persoon. De juiste combinatie om je in dit soort situaties bij te staan. Ook fijn dat ze altijd goed bereikbaar is en vrijwel direct reageert. De samenwerking was zeer prettig. Dank je wel Karin

Deskundig en fijne persoonlijkheid

Deskundig en fijne persoonlijkheid

zeer goed geholpen & de zaak mooi gewonnen en afgerond

zeer goed geholpen door Loos & Boukema bij arbeids/loonconflict. de zaak mooi gewonnen en in rust afgerond. chapeau!

Goed ervaring

Ik had nooit gedacht dat komt een dag dat ik een advocaat nodig is,en dit situatie hoop ik voor nieamand maar als het zover is,zou ik zeker esther sprenkelingadviseren.mijn nederlands taal is niet zogoed ,en zij geeft mij al tijd en aandacht en wat vind ik ook heel belangrijk zij is altijd bereikbaar via telefoon en als zij is niet op kantoor zij gaat mij op het zelfd dag teug bellen .en zij geeft altijd de goed advis op de goed tijd

Professioneel en persoonlijk betrokken.

Mijn ervaring met mevrouw Sprenkeling is heel positief. Bij bespreking van de zaak is zij professioneel en zakelijk en tegelijkertijd voelt ze ook goed aan wanneer er persoonlijk advies nodig is en dan is zij betrokken en empathisch. Een zeer prettige combinatie. Het is duidelijk dat zij hart voor de zaak heeft en dat straalt zij uit in haar manier van werken.

Beste mr. E. Sprenkeling, Enige tijd geleden heb ik u benaderd voor een case. Ik had mij geen lievere & betere advocate kunnen wensen. Onze samenwerking en uw hulp heb ik als zeer prettig ervaren. Mijn zaak is succesvol afgerond! Ik wil u graag bedanken voor alle inzet en gedane zaken.

Fantastisch geholpen

Karin Boukema van Loos & Boukema Advocaten heeft mij uitstekend geholpen met mijn uitdiensttreding. Meedenkend, adviserend, een echte een hands on aanpak.

Uitstekend vakmanschap, kennis en kunde

Zeer goede juridische dienstverlening en bijstand gehad van Loos en Baukema. We hebben het gewenste resultaat geboekt en ben zeer te spreken over de professionaliteit.

Fijne advocaat met goede kennis van zaken

Esther heeft ons geholpen met het bezwaar tegen de schoolloting van onze dochter. Haar jarenlange ervaring en (pro deo) inzet om gedupeerde kinderen te helpen heeft ertoe geleid dat het ook voor onze dochter het gewenste resultaat heeft gebracht. Dankzij haar gedegen kennis van de procedures rondom de loting helpt zij om door de bomen het bos te zien in dit complexe proces. We hebben de samenwerking met Esther als zeer prettig ervaren.

begrepen en ondersteund

Het ergste wat mij is overkomen in 4 jaar dat ik in Nederland woon, is werken voor een super onverantwoordelijke Chinees en het beste wat mij is overkomen is mijn zaak in handen van mevrouw Boukema te leggen. Ze is een vrouw die alles weet en zich op alles voorbereidt en we hebben twee zaken gewonnen, heel erg bedankt!

Top Advocaat!!

Je weet direct wat je aan Esther hebt. Ze stelt het belang van het kind voor op, wat ik persoonlijk heel belangerijk vind. Esther is duidelijk en vriendelijk. Een betere combinatie kan je voor een advocaat niet hebben. De communicatie verliep top. Esther reageerd snel, en stelt niks uit. Ik ben één en al tevreden.

My experience with divorce in Amsterdam

For this difficult issue-divorce- I have contacted advocate Mr. E.E. (Esther) Sprenkeling from Loos & Boekema. She estimated all the risks and gave the professional advise about possible solutions from which the most favourable was chosen. As a result, no surprises in the court and got it the right to continue living in my residence home further. Being non-Dutch I appreciate the attention and involvement of advocate so I could relay on her experience and warm support. Many thanks Esther!

resultaat ver boven verwachting

Met onze input en Sara's vakkennis heeft Sara er het maximale uit weten te halen. Robert mag in de flat blijven. Waarvoor veel dank.

Goede communicatie, realistische doelen

Esther communiceerde altijd duidelijk over mijn casus. Ze legde de procedures duidelijk uit en bleef realistisch over wat de kans van slagen was.