Zeer persoonlijke behandeling door de heer Loos (en Pleiter).

Na een jarenlange en oeverloze strijd met mijn huurster (en tevens ex-echtgenote), waarbij vaststaande zaken door haar verdraaid werden of niet nagekomen, kreeg ik van de heren Loos en Pleiter twee mogelijkheden voorgeschoteld: of een rechtszaak met een reeële kans van slagen, of een schikking treffen die tot een snelle oplossing zou kunnen leiden. Dankzij de deskundigheid van de heer Loos is uiteindelijk de schikking succesvol afgerond.

outstanding, profesional, efficient, effective, pragmatic, fast, empathy

I came searching for your services because a friend recomended me your company. I really appreciate the effort Karin took by taking care/picking up my case. She really calmed me down when I was extremly nervous which showed me high level of empathy. I really liked the pragmatism, which made us work together in a more efficient and effective way. I think none of us thought of the such good end results that we had and I think that made everything outstanding, absolutley outstanding. thank you very much for your help and patience.

• Would you recommend us? Yes

Deze advocaat neemt alle tijd voor je en doet alles om er een goed einde aan te geven. Hartelijk dank Esther Sprenkeling

Guidance and support delivered when we need it most

Whilst the dispute was relatively small in cost terms, it was complicated and made stressful by the attitude and approach of the building company. The service provided helped give us the direction and guidance we needed, which took away a lot of the stress.

• Would you recommend us? Yes

Geduldig, aardig en behulpzaam

Ik heb het als erg prettig ervaren en heeft mijn zorgen weggenomen en goed advies gegeven.

Heb een zeer goede en aangename ervaring gehad met mevrouw Boukema. Zij heeft geluisterd naar wat ik wil en mijn belangen goed aangehouden, daarbij heeft zij haar expertise op toegepast en mij wanneer het nodig was begeleid en bijgestuurd. Ook kreeg ik van haar snelle reacties en kon merken dat zij echt betrokken was. Ben blij dat ik haar als advocate heb gehad mocht het in de toekomst nodig zijn zal ik haar zeker weer als advocate nemen.

Vanaf het begin een goede klik, professioneel en doortastend.

Een advocate, die weet waar het op aankomt. Een zeer deskundige afwikkeling van mijn beëindiging van een langdurige werkrelatie. De deskundige en diplomatieke communicatiestijl en woordkeuze van advocate mevrouw Boukema naar mijn werkgever toe heb ik zeer gewaardeerd. Geheel boven hetgeen ik durfde te verwachten, aangenaam en vertrouwenwekkend. Maar vooral zakelijk en oplossingsgericht naar een win-win situatie strevend. Ten zeerste aan te bevelen aan iedereen, die i.v.m. de emotionele belasting van een dergelijk proces even zelf niet al te zakelijk in zijn of haar schoenen staat.

Uitmuntend en goede snelle communicatie

In verband met een alimentatie kwestie contact gekregen met Monique Gerson. Dit na een inloopspreekuur van het advocatenkantoor. Zeer tevreden over het begeleiding en handelen naar de wederpartij. Duidelijke en snelle stappen met een goede afloop. Goed en snel contact met Monique Gerson. Erg te spreken en goede ervaring met dit advocaten kantoor. Ook over de financiële kant ben ik zeer tevreden met duidelijke afspraken. Al met al een prettige ervaring. Super en nogmaals mijn dank.

Ontzettend goed geholpen. Bij Esther weet je waar je aan toe bent.

Mijn partner en ik zijn via via bij Esther Sprenkeling terecht gekomen. Esther is een toegewijde, rechtvaardige advocaat. Zij heeft ons bijgestaan, geadviseerd en hard gemaakt met uiteindelijk een succesvolle uitspraak van de rechter. Esther is zeer professioneel, maar er is ook zeker ruimte voor empathie en begrip. Dat heeft geleid tot een fijne samenwerking. Wij zijn Esther ontzettend dankbaar en raden haar aan bij een ieder die een gezinsadvocaat nodig heeft. Bedankt Esther.

Comfortable and being listened too

Excellent, understanding and symphatic lawyer. She is compassionate and understanding towards both parties. I believe in her

He, he geen open eindjes. Je kan van tevoren afspreken wat het gaat kosten en daar wordt ook aan gehouden. Dat is erg fijn na zeer slechte ervaring daarmee bij andere advocaat. Prettig, gestructureerd gesprek.
  • Waar kent u ons van: internet

Ik vond de ondersteuning van Mr M. Gerson prettig en vakkundig.
  • Ervaring met: anders
  • Waar kent u ons van: anders

Ik heb het als een prettige samenwerking ervaren.Esther heeft ons als mediator ons heel goed op weg geholpen met alles. Ik zou het iedereen aanraden en super snel afgehandeld.

• Ervaring met: vastgoedrecht
  • Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Via het gratis inloopspreekuur kwam ik bij Esther Sprenkeling terecht voor advies over een zeer langlopende en ingewikkelde zaak betreffende gezinshereniging en strafrecht. Omdat het zo’n oude zaak was, waren er een aantal onverwachte obstakels. Contact krijgen met het OM leek moeilijker dan een afspraak maken met de koning. Door de vakkundigheid en haar volhardend doorzettingsvermogen heeft Esther binnen afzienbare tijd deze slepende kwestie tot een goed einde weten te brengen. De uitkomst betekent niet alleen dat het betreffende gezin na heel lange tijd weer bij elkaar kan zijn maar ook dat er zicht is op een nieuwe, betere toekomst. Wat ik waardeer aan Esther is haar directe aanpak: ze is recht door zee en verdoet geen tijd met futiliteiten. Ze heeft mij uitstekend op de hoogte gehouden en ze is betrokken en bevlogen. Dat bleek toen ze mij belde om te vertellen dat de zaak opgelost was: ze was oprecht net zo blij als ik! Ik ben haar ontzettend dankbaar en ik kan geen betere advocaat adviseren dan Esther Sprenkeling!
  • Waar kent u ons van: internet

Mr. Esther Sprenkeling is mijn advocaat geweest tijdens mijn scheiding, dit is een No nonsens advocaat die van doorpakken houdt en met beide benen op de grond staat. Daarbij is zij ook nog eens empatisch en heeft zeker ook humor!!!! Goede ervaring die ik een ieder aanbeveel.
  • Waar kent u ons van: internet

Ik ben zeer kundig bijgestaan door mevrouw Boukema. Zij verstaat haar vak en ik voelde mij gehoord en geholpen.
  • Waar kent u ons van: anders

Mr Esther sprenkeling heeft mij bijgestaan in een zaak. Ik ben zeer en zeer tevreden hoe zij alles heeft aangepakt. Mede door haar zeer professionele manier van handelen is de zaak met goed gevolg geëindigd! Super!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij een incasso zaak, is achteraf blijkbaar een opdracht noodzakelijk. Dit is door advocaat Boukema, mijn inziens over het hoofd gezien. De wederpartij had graag vooraf een getekende verklaring kunnen afgeven aan ons, alleen is dit niet specifiek door Boukema gevraagd. Hierdoor is de zaak verloren. Zie ook de uitspraak van de rechter, met betrekking Hercules versus Le Disque Holland en R.J. Bolland Beheer BV.
  • Ik ben een: Zakelijke klant
  • Ervaring met: civiel recht
  • Waar kent u ons van: internet

Ik ben erg te spreken over mijn ervaring met advocatenkantoor Loos & Boukema. Na de eerste kennismaking met mevrouw Boukema werd er direct werk gemaakt van mijn zaak. De communicatie verliep soepel, emails werden telkens snel beantwoord. Voor eventuele vragen kon ik altijd bij mevrouw Boukema terecht. Omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik naar een advocaat moest, was het erg fijn om zo goed begeleid te worden tijdens het proces. Ik raad Loos & Boukema zeker aan!
  • Waar kent u ons van: internet

Ik heb een hele-- de beste Ervaring gehad pas geleden, met Mr.Sprenkeling van Uw Advocaten Kantoor, heel erg tevreden en professioneel goed en ook een erg aardig Persoon. Super tevreden en iedereen aan te raden!
  • Waar kent u ons van: internet

Esther Sprenkeling is een geduldig en zeer bekwaam advocate. Ondanks dat ik door de scheiding soms emotioneel en gespannen was, wist Esther de zaak steeds rustig en verstandig maar met veel gevoel te sturen. Maandenlang stond ze me dag en nacht vakkundig en betrokken bij! Esther heeft een grote kennis van zaken, oog voor detail, ,gevoel en menselijkheid. Ik ben haar heel dankbaar.
  • Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

In verband met een arbeidsgeschil heb ik contact opgenomen met Karin Boukema. Wat ik vooral (onverwacht) prettig vond, is het begrip en de ruimte voor mijn gevoel in deze situatie. Een warme persoonlijke begeleiding waarbij ik het gevoel kreeg dat we samen voor zo'n prettig mogelijke uitkomst voor mij gingen i.p.v. een keiharde zakelijke aanpak. Precies hetgeen ik nodig had. Met ook het resultaat wat bij mij past en waar ik erg blij mee ben gezien de situatie.
  • Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Exact de hulp die ik nodig had. Ik liep al een hele tijd rond met stress door een intimiderende werkgever, maar na het eerste gesprek met Karin was ik gelijk gerustgesteld. Alles was snel en soepel opgelost

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: civiel recht