Goede kundige service

Fijne mensen, kundig, niet te duur. Aanrader

Begripvol en meedenkend, prima service

Prima service, meedenkend naar oplossingen voor jouw probleem of situatie. Begripvol en deskundig advies op maat van de case. Zeker een aanrader! Al is eigen inbreng soms wel nodig of gewenst voor specifieke situaties.

Goed snel en duidelijk geholpen

In 1 keer duidelijk weten waar ik recht op heb en kon verwachten.

Dankzij de uitstekende snelle en doeltreffende hulp van Sara van Eck advocaat gespecialiseerd in huurrecht kon mijn zaak snel en goed afgesloten worden. Binnen twee weken was een zeer ingewikkelde zaak afgesloten. Zeer tevreden. Dank hiervoor, Myriam Pol

Deskundig en efficiënt advies

Het was een aangenaam contact met de heer Erik Jan Loos, wij zijn hem zeer erkentelijk. Hij had de zaak van de V.vE., huurders en buren meteen begrepen en heeft zeer efficiënt gehandeld. Dank zij hem was de zaak zeer snel opgelost en hierdoor waren en zijn nu alle betrokkenen tevreden. Hierdoor is de rust bij ons allen weergekeerd.

Prima geholpen.

Mijn zaak werd vlot en professioneel behandeld.

Was zeer ingewikkelde zaak maar door ons gewonnen

Ondanks nog al wat tegenslagen en steeds weer nieuwe verzoeken vd Kantonrechter tot een goed einde gebracht met de vakkundige en gedreven hulp van Mr.Sprenkeling. Want zonder goeie advocaat zou dit nooit gelukt zijn. Ben ook blij dat ik dit advocatenkantoor heb gekozen,werd mij aanbevolen. Nog bedankt Esther voor je professionele hulp

Vertrouwen en veiligheid

Ik vond het heel fijn werken met Esther. Je voelt dat ze écht betrokken is en staat voor een oplossing die voor iedereen werkbaar is. Daarbij weet ze op een nuchtere en toch heel warme manier een omgeving te creëren waarin je je vertrouwd en veilig voelt.

Uitstekend resultaat

Het was een prettige samenwerking met Esther Sprenkeling, en een uitstekend resultaat.

Geweldig goed geholpen!

Heel blij dat ik bij mevrouw Boukema terecht kon voor juridische begeleiding bij beëindiging van een langdurige werkrelatie. Heel vriendelijk en duidelijk. Waardeer het zeer dat ze meteen reageerde op vragen en mails en dat alles heel snel afgehandeld is. In een woord top! Dank!

Esther heeft ons op een empathische, doelgerichte en deskundige manier bijgestaan.

Mijn ervaring met Esther is alleen maar positief. Op een heldere manier wist zij het proces van echtscheiding uit te leggen. Zij heeft zich op bijzondere wijze ingezet, met een juiste balans tussen mediation en juridisch advies, om op efficiënte manier onze echtscheiding te begeleiden. Haar vriendelijke maar ook strikte benadering heeft mij geholpen dit moeilijke proces naar een goede uitkomst te brengen. Waarvan we verwachtten dat het een paar weken in beslag zou nemen, is in zeer korte tijd geregeld mede door de flexibiliteit van Esther. Haar volharden om een toevoeging voor elkaar te krijgen was waardevol.

Deskundig.

Loos & Boukema advocaten hebben mij fantastisch geholpen. Mocht ik ooit nog eens een advocaat nodig hebben dan zal ik zeker Sara van Eck weer raadplegen. Zeer deskundig en een enorme persoonlijke inzet!

Wat onmogelijk leek, is Esther gelukt.

In het begin was ik heel erg sceptisch over het mediation proces. Maar na drie sessies was de missie volbracht. Ik had het niet verwacht wel ontzettend gehoopt! Tevreden en blij gaan we het nieuwe jaar in. Dankjewel!

Karin was friendly and helpful

I need an urgent help/advise and Karin provide me that. I am glad I contact her. My experience it was really positive. Also we could speak Spanish. Her Spanish is very fluently :)

Tijdens het inloopspreekuur zijn wij als VvE op een professionele manier zeer goed geholpen.

Onze vraag had te maken met appartementsrecht en vooral de verantwoordelijkheid van het bestuur van de vereniging van eigenaars bij overtreding van de reglementen door leden. Mr. Loos heeft onze vraag deskundig en tot volle tevredenheid kunnen beantwoorden en zijn advies over verder te nemen maatregelen zullen wij zeker vervolg aan geven.

Great people skills and professionalism

het proces werd op een professionele en efficiënte manier uitgevoerd.

Advies mevrouw Sprenkeling

Mevrouw Sprenkeling is prettig en duidelijk in haar communicatie en zo zijn ook haar adviezen. Ze kan je goed uitleggen wat je als leek kan doen, wat de consequenties zijn van elke keuze en wat lastige juridische vaktaal betekent in jouw geval. Haar advies betekende dat ik van een lastige/ conflict situatie in één gesprek ging naar wederzijds begrip en gewenste resultaten.

Professioneel en lief

Wij zijn geholpen door esther sprenkeling. Ze doet haar werk super goed en is daarnaast ook gewoon een lief mens. Bedankt.

Fijne, zakelijke en betrokken persoonlijkheid

Ik ben zeer tevreden met de goede afloop van deze bijzondere zaak. Mevrouw mr. Esther Sprenkeling heeft gedegen onderzoek gedaan naar, mijn verzoek was er niet een uit zovelen, een manier om een adoptie van een volwassene te bewerkstelligen in Nederland. Dit is haar gelukt door goede voorbereiding en betrokkenheid in de rechtszaal te tonen. Zij was begaan met onze situatie als gezin en mede door kennis en kunde haar heeft dit de rechter doen besluiten om haar goedkeuring te geven. Mr. Esther Sprenkeling had, in geval van twijfel, documenten verzameld waardoor zij in ieder geval kon aantonen dat het op Europees niveau wel mogelijk was.

Werkt supersnel. Top!

Ben twee keer heel goed geholpen door mevrouw Boukema. Alle twee keer gewonnen. Ze reageert erg snel en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben.

Uitstekende beoordeling van de situatie

Heb op 13 september uw kantoor bezocht en mijn bezwaar tegen een afwijzing bekend gemaakt. Ik werd daarbij, namens mijn dochter, juridisch bijgestaan door Mevr. E Sprenkeling. I.v.m. verdere ontwikkelingen is daarna, in goed overleg, besloten af te zien van verdere juridische stappen. Mevr. Sprenkeling heeft de toevoeging teruggegeven en geen kosten in rekening gebracht voor haar uitstekende benadering van het probleem. Hartelijk dank daarvoor, ook namens mijn dochter .

Deze Gezinsadvocaat was de ultieme professional

In eerste gesprek met Esther zette zij de toon voor de succesvolle uitkomst van onze echtscheiding: ze zei dat de belangen van ons zoontje voorop stonden. Zijn toekomst is dan ook veel rooskleuriger geworden dankzij het werk van Esther Sprenkeling. Ook zijn beide partijen na een vurig begin nu ook beide blij met de uitkomst, omdat Esther erop aandrong om samen een vriendelijke overeenkomst te regelen. Uiteindelijk blijven wij nu voorlopig nog even bij elkaar wonen, iets dat ik bij Esther als eerste wens had uitgesproken. Onze plannen komen steeds beter overeen. Ik ben altijd een fan van vrouwelijke professionals, maar in dit geval kon alleen iemand met fijnzinnig gevoel voor de wet, de casus en de betrokkenen tot zo’n mooie en kostenbesparende uitslag.komen. Zij is een prachtige persoon.

I was well-informed about my choices helping me take the right decisions.

Going to a lawyer is usually assisted with some stressful moments. This is doubly so for me as most of the communication was in Dutch and I was only vaguely aware of the Dutch laws. Karin was really patient and helpful in guiding me with the right information along with the pros and cons of each decision.

• Would you recommend us? Yes

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen!!

Heel professioneel! Volgende keer kies ik zeker voor dit advocaten kantoor. Arbeidsrecht: Super dank voor de goede zorg! Karin Boukema een topper zeer aan te raden eerlijk advies en een eerlijk mens! Erg vertrouwelijk heel belangrijk!

Ben geweldig geholpen door Loos en Boukema , met een snelle afhandeling en goed resultaat!

Heel erg tevreden!