Vanaf het begin een goede klik, professioneel en doortastend.

Een advocate, die weet waar het op aankomt. Een zeer deskundige afwikkeling van mijn beëindiging van een langdurige werkrelatie. De deskundige en diplomatieke communicatiestijl en woordkeuze van advocate mevrouw Boukema naar mijn werkgever toe heb ik zeer gewaardeerd. Geheel boven hetgeen ik durfde te verwachten, aangenaam en vertrouwenwekkend. Maar vooral zakelijk en oplossingsgericht naar een win-win situatie strevend. Ten zeerste aan te bevelen aan iedereen, die i.v.m. de emotionele belasting van een dergelijk proces even zelf niet al te zakelijk in zijn of haar schoenen staat.

Uitmuntend en goede snelle communicatie

In verband met een alimentatie kwestie contact gekregen met Monique Gerson. Dit na een inloopspreekuur van het advocatenkantoor. Zeer tevreden over het begeleiding en handelen naar de wederpartij. Duidelijke en snelle stappen met een goede afloop. Goed en snel contact met Monique Gerson. Erg te spreken en goede ervaring met dit advocaten kantoor. Ook over de financiële kant ben ik zeer tevreden met duidelijke afspraken. Al met al een prettige ervaring. Super en nogmaals mijn dank.

Ontzettend goed geholpen. Bij Esther weet je waar je aan toe bent.

Mijn partner en ik zijn via via bij Esther Sprenkeling terecht gekomen. Esther is een toegewijde, rechtvaardige advocaat. Zij heeft ons bijgestaan, geadviseerd en hard gemaakt met uiteindelijk een succesvolle uitspraak van de rechter. Esther is zeer professioneel, maar er is ook zeker ruimte voor empathie en begrip. Dat heeft geleid tot een fijne samenwerking. Wij zijn Esther ontzettend dankbaar en raden haar aan bij een ieder die een gezinsadvocaat nodig heeft. Bedankt Esther.

Comfortable and being listened too

Excellent, understanding and symphatic lawyer. She is compassionate and understanding towards both parties. I believe in her

He, he geen open eindjes. Je kan van tevoren afspreken wat het gaat kosten en daar wordt ook aan gehouden. Dat is erg fijn na zeer slechte ervaring daarmee bij andere advocaat. Prettig, gestructureerd gesprek.
  • Waar kent u ons van: internet

Ik vond de ondersteuning van Mr M. Gerson prettig en vakkundig.
  • Ervaring met: anders
  • Waar kent u ons van: anders

Ik heb het als een prettige samenwerking ervaren.Esther heeft ons als mediator ons heel goed op weg geholpen met alles. Ik zou het iedereen aanraden en super snel afgehandeld.

• Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Via het gratis inloopspreekuur kwam ik bij Esther Sprenkeling terecht voor advies over een zeer langlopende en ingewikkelde zaak betreffende gezinshereniging en strafrecht. Omdat het zo’n oude zaak was, waren er een aantal onverwachte obstakels. Contact krijgen met het OM leek moeilijker dan een afspraak maken met de koning. Door de vakkundigheid en haar volhardend doorzettingsvermogen heeft Esther binnen afzienbare tijd deze slepende kwestie tot een goed einde weten te brengen. De uitkomst betekent niet alleen dat het betreffende gezin na heel lange tijd weer bij elkaar kan zijn maar ook dat er zicht is op een nieuwe, betere toekomst. Wat ik waardeer aan Esther is haar directe aanpak: ze is recht door zee en verdoet geen tijd met futiliteiten. Ze heeft mij uitstekend op de hoogte gehouden en ze is betrokken en bevlogen. Dat bleek toen ze mij belde om te vertellen dat de zaak opgelost was: ze was oprecht net zo blij als ik! Ik ben haar ontzettend dankbaar en ik kan geen betere advocaat adviseren dan Esther Sprenkeling!
  • Waar kent u ons van: internet

Mr. Esther Sprenkeling is mijn advocaat geweest tijdens mijn scheiding, dit is een No nonsens advocaat die van doorpakken houdt en met beide benen op de grond staat. Daarbij is zij ook nog eens empatisch en heeft zeker ook humor!!!! Goede ervaring die ik een ieder aanbeveel.
  • Waar kent u ons van: internet

Ik ben zeer kundig bijgestaan door mevrouw Boukema. Zij verstaat haar vak en ik voelde mij gehoord en geholpen.
  • Waar kent u ons van: anders

Mr Esther sprenkeling heeft mij bijgestaan in een zaak. Ik ben zeer en zeer tevreden hoe zij alles heeft aangepakt. Mede door haar zeer professionele manier van handelen is de zaak met goed gevolg geëindigd! Super!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij een incasso zaak, is achteraf blijkbaar een opdracht noodzakelijk. Dit is door advocaat Boukema, mijn inziens over het hoofd gezien. De wederpartij had graag vooraf een getekende verklaring kunnen afgeven aan ons, alleen is dit niet specifiek door Boukema gevraagd. Hierdoor is de zaak verloren. Zie ook de uitspraak van de rechter, met betrekking Hercules versus Le Disque Holland en R.J. Bolland Beheer BV.
  • Waar kent u ons van: internet

Ik ben erg te spreken over mijn ervaring met advocatenkantoor Loos & Boukema. Na de eerste kennismaking met mevrouw Boukema werd er direct werk gemaakt van mijn zaak. De communicatie verliep soepel, emails werden telkens snel beantwoord. Voor eventuele vragen kon ik altijd bij mevrouw Boukema terecht. Omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik naar een advocaat moest, was het erg fijn om zo goed begeleid te worden tijdens het proces. Ik raad Loos & Boukema zeker aan!
  • Waar kent u ons van: internet

Ik heb een hele-- de beste Ervaring gehad pas geleden, met Mr.Sprenkeling van Uw Advocaten Kantoor, heel erg tevreden en professioneel goed en ook een erg aardig Persoon. Super tevreden en iedereen aan te raden!
  • Waar kent u ons van: internet

Esther Sprenkeling is een geduldig en zeer bekwaam advocate. Ondanks dat ik door de scheiding soms emotioneel en gespannen was, wist Esther de zaak steeds rustig en verstandig maar met veel gevoel te sturen. Maandenlang stond ze me dag en nacht vakkundig en betrokken bij! Esther heeft een grote kennis van zaken, oog voor detail, ,gevoel en menselijkheid. Ik ben haar heel dankbaar.
  • Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

In verband met een arbeidsgeschil heb ik contact opgenomen met Karin Boukema. Wat ik vooral (onverwacht) prettig vond, is het begrip en de ruimte voor mijn gevoel in deze situatie. Een warme persoonlijke begeleiding waarbij ik het gevoel kreeg dat we samen voor zo'n prettig mogelijke uitkomst voor mij gingen i.p.v. een keiharde zakelijke aanpak. Precies hetgeen ik nodig had. Met ook het resultaat wat bij mij past en waar ik erg blij mee ben gezien de situatie.
  • Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Exact de hulp die ik nodig had. Ik liep al een hele tijd rond met stress door een intimiderende werkgever, maar na het eerste gesprek met Karin was ik gelijk gerustgesteld. Alles was snel en soepel opgelost

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Recent heb ik problemen gehad met een oude werkgever. Ik ben toen naar het inloopspreekuur van Loos&Boukema gegaan. Dit was een hele prettige vorm van advies, want hierbij kan je laagdrempelig naar binnen stappen en samen bekijken of dit daadwerkelijk een zaak is. Karin Boukema heeft mij ontzettend deskundig geholpen. Ik voelde me gehoord en ze heeft me steeds betrokken bij alle stappen, dit gaf veel vertrouwen op een goede afloop. Gelukkig is dat uiteindelijk ook gebeurd. Verder kon Karin een goede inschatting maken aan het begin van het totaal aantal uren wat zij dacht kwijt te zijn aan de zaak. Een goed verwachtingen management dus. Zeer tevreden!
  • Ervaring met: arbeidsrecht
  • Waar kent u ons van: eerdere ervaringen

Via e-mail een vraag aan Dhr. Loos gevraagd en dezelfde dag nog een advies gekregen waar ik uit de voeten mee kan. Waar andere advocaten direct met een uurtarief aankomen keek Dhr. Loos eerst naar de zaak, zag dat deze eenvoudig was & gaf mij advies welke niet in rekening werd gebracht. Helemaal super!
  • Afspraken nakomen N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste Erik-Jan. Je was ons aangeraden via Legal Dutch. We hebben een prettig eerste gesprek met je gehad. Je bent face to face een uiterst vriendelijke man. We denken dat je kundig en ervaren bent op het gebied van vastgoedrecht. Echter, we hadden daarnaast specifiek behoefte aan duidelijke informatie rondom het proces, de stappen, de informatie etc. Dat hebben we aan het begin ook aangegeven. Wat ons betreft zou je daarin kunnen ver beteren. Wij hadden graag een duidelijk schema gezien met daarin alle stappen en acties van de betrokken partijen met (waar mogelijk) data en de tijd die ervoor staat en wat wanneer moet worden ingeleverd. Dat werd wat ons betreft niet zo duidelijk gecommuniceerd. Daarnaast hebben we meerdere malen zelf contact gezocht omdat we niks van je hoorden, terwijl dat wel was afgesproken (bv het delen van de reactie van de tegenpartij, waardoor we soms het gevoel kregen dat onze zaak niet helemaal je aandacht had. Uiteraard zijn we bereid dit nader toe te lichten mocht je daar behoefte aan hebben.
  • Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Karin Boukema heeft mijn compagnons en mij op vakkundige en integere wijze geholpen om een optimaal resultaat te behalen in een uiterst gecompliceerde zaak. Wij bevelen haar diensten van harte aan!
  • Ervaring met: anders
  • Waar kent u ons van: internet

Verwezen via Juridisch Loket, ondanks korte termijn reageren tot zittingsdatum, onmiddellijke adekwate aktie. Prettig was te merken dat eigen inbreng mbt strategie en vormgeven verweer gewaardeerd werd. Duidelijk gevoel dat er samengewerkt werd met mij als client en uiteindelijk als beloning een positieve uitspraak.
  • Waar kent u ons van: anders

Beste ms Esther Sprenkeling, U bent de beste advocaat die ik ooit gekend heb. Ik heb niets aan te merken aan uw professionaliteit. Mijn dank is groot! Met vriendelijke groet, Nana Addo

Over Loos & Boukema Advocaten

Filter op Taal