Zeer accurate en persoonlijke benadering.

Mw. Boukema heeft een persoonlijke benadering waardoor de samenwerking zeer prettig verliep. Mw. Boukema gaf mij vertrouwen en heeft mij ontzorgd. Het proces is met goed gevolg afgesloten.

Fijne communicatie en expertise.

Fijne afhandeling van mijn vaste contract. Duidelijke communicatie en input.

Zeer fijn advocatenkantoor

Mr. Sprenkeling is een zeer betrokken familieadvocate met een groot inlevingsvermogen. Hard op de inhoud, met de juiste argumenten, en een grote overtuigingskracht door op het juiste moment haar verhaal te ondersteunen middels emotie. Na jaren zie ik eindelijk mijn kinderen weer met regelmaat. Mijn kinderen en ik zijn haar heel erg dankbaar.

Super!

Deskundig en to the point! Veel dank!

Sara van Eck is zeer professioneel en toegewijd

Met hart en ziel heeft Sara alles maar dan ook alles uit de kast getrokken om mijn complexe en uitgebreide dossier inzake het verdelen van de gezamenlijke woning plus de VOF ontvlechting van mijn ex-vrouw en mij, om dit tot een daverend succes te brengen. Ze is goed bereikbaar, en ze heeft mij steeds het gevoel gegeven dat je niet maar een nummer bent, maar geeft je het gevoel dat jouw zaak haar zaak is. Ondanks mijn stressvolle situatie wist Sara me steeds weer rustig te krijgen. Ik ben zeer tevreden en dol-gelukkig dat ik bij Sara terecht kwam.

Super goed geholpen. Sterke begeleding!

Sara van Eck heeft ons super fijn geholpen. Eerst duidleijke uitleg van de opties en daarna zeer prettige en professionele begeleiding. Zeer heldere communicatie. Dat vonden wij heel prettig. In een juridisch proces kan het wel eens een wirwar van informatie worden. Sara heeft alle stappen in het proces gaander weg toegelicht en zo de stress laag gehouden bij ons. We zijn erg dankbaar voor het resultaat. Dat uitslag was beter dan gedacht nog!

De professionele advies heeft mij gerust gesteld

Karin heeft mij op een vriendelijke, geruststellende en grondig manier geholpen. Dat betekende dat het hele proces veel minder stressvol was en daar ben ik heel dankbaar voor.

Zeer goede ervaring met Advocaat Mevrouw Esther Sprenkeling

Mevrouw Esther Sprenkeling kent haar vak zeer goed en ze handelt een zaak op zeer professionele manier. Ze is vriendelijk en staat altijd te woord naar haar client. Gebruikt alle moderne medthoden om gericht en tijdig antwoord te geven op vragen van haar client. Ik ben zeer tevreden en dol-gelukkiig dat ik bij Mevrouw Esther Sprenkeling terecht ben gekomen. Ik raad haar voor juridische en gerechtszaken.

Een Meester in elke zin van het woord!

Meester Karin Boukema is een efficiënte advocate die echt samenwerkt met haar cliënt, al vanaf het eerste gesprek met haar heb je het gevoel dat je een oprecht mens tegenover je hebt die goed luistert naar je verhaal. Meester Boukema is duidelijk en zéér responsief als je zelf nog met vragen zit. Een goede advocate en mooi mens!

The help I received was priceless

I am Portuguese, am due to this epidemic situation, I decided to return to Portugal to be with my family. My employer saw this as a good time to terminate my contract, thinking that since I was far, he could basically get away with anything he wanted. Thanks to Loos & Boukema, I still got some type of compensation. A especial thanks to Karin

• Would you recommend us? Yes

Goed werk

Erik Jan Loos is een aardige, bekwame advocaat. Luistert goed en heeft ook oog voor de persoonlijkheid van de klant.

Helemaal top.

Fijn geholpen , snelle reactie’s

Blij met Esther

Esther pakt het wat mij betreft precies op de goede manier aan: ze heeft heel snel door waar het om gaat, bracht direct in het eerste gesprek het belang van het kind ter sprake, ze reageert heel snel op vragen en is altijd lekker duidelijk en kort in haar reacties. Online reviews schrijven valt onder mijn 'minst-favoriete bezigheden' maar ik gun iedereen een Esther

Uitmuntend.

Ik ben geholpen door mevrouw Boukema met een werkgerelateerd probleem. Mevrouw Boukema heeft mij erg goed bijgestaan en door middel van telefonisch contact heb ik mijn verhaal kunnen doen. Via mail (en telefoon) werd ik op de hoogte gehouden en bij vragen en opmerkingen kon ik haar ook goed bereiken. Ik vond haar een prettige advocate en ik raad haar zeker aan.

ijzersterk

Esther Sprenkeling heeft ons geholpen met een bezwaarschrift dat wij hebben ingediend naar aanleiding van de slechte loting (VO, Amsterdam) van onze dochter (groep acht). Zij heeft een ijzersterke brief met krachtige argumentatie geleverd waar wij gebruik van konden maken. We wachten nu nog op het besluit van de OSVO en de school, maar in elk geval was haar hulp fantastisch, en ook zeer snel. Ik vind het ook heel bijzonder dat ze ons kosteloos bijstand heeft geboden in dit dossier. Esther is duidelijk de go-to person als het gaat om slechte lotingen mbt VO in Amsterdam, dat hadden we al begrepen uit andermans verhalen, en we hebben het nu zelf kunnen ervaren. We zijn heel dankbaar!

Esther heeft ons op zeer korte termijn fantastisch geholpen

Wij hoorden van een kennis dat Esther zich vaker met bezwaarschriften tegen plaatsingsbesluiten van de OSVO t.a.v. schoolkeuze VO bezig hield; wij hebben haar op korte termijn een concept bezwaarschrift voorgelegd dat zij per omgaande substantieel aanvulde en van uiterst waardevolle en valide juridische grondlag voorzag; ze deed dit bovendien geheel pro deo, uit overtuiging en voor de goede zaak.

Uitstekende

Je hebt je werk op een vriendelijke, professionele en humane manier gedaan

Vakbekwame advocaat en goed georganiseerd kantoor

De heer Loos is een goede advocaat die zijn vak verstaat. Hij geeft duidelijk aan wat er juridisch gezien mogelijk is. Ook het verwoorden van de zaak in de diverse juridische stukken is prima verzorgd. Ook de financiële afhandeling was correct.

De omgang met de advocaat was duidelijk en er werd geen tijd gebruikt die niet absoluut nodig was voor de zaak. Heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik bij Loos advocaten in goede handen was.

Everything is arranged

Im a foreigner working in the Netherlands and I needed a legal advice on the settlement proposed to me by my employer due to redundancy. After a short face to face meeting mev. Boukema took the matter in her own hands. After a reasonable discussion my employer came back with a fair offer. I had very limited contact with mev. Boukema, it was exactly as much as was needed to understand the problem and my preferences. The service is rather costly, but the benefit is that as part of negotiation legal fee is included in the settlement. I can definitely recommend Karin Boukema as a labour law legal adviser.

Zeer tevreden over het werk van L&B Advocaten. Zijn goed bereikbaar en zeer professioneel.

Gelukkig kon ik snel terecht bij L&B advocaten en werd mijn zaak spoedig behandeld en kreeg hierbij passend advies. Altijd goed bereikbaar voor vragen of tussentijdse updates e.d., telefonisch zowel per mail. Ik zou L&B advocaten zeker aanbevelen.

Karin Boukema heeft mij snel en effectief geholpen bij de onderhandeling over mijn VSO. Hierdoor was ik in staat om in zeer korte tijd een voor mij gunstig resultaat te behalen dat ook voor de andere partij acceptabel was. Ik beveel daarom Karin Boukema van harte aan als advocaat voor arbeidsrecht zaken. Barend

Goede kundige service

Fijne mensen, kundig, niet te duur. Aanrader

Begripvol en meedenkend, prima service

Prima service, meedenkend naar oplossingen voor jouw probleem of situatie. Begripvol en deskundig advies op maat van de case. Zeker een aanrader! Al is eigen inbreng soms wel nodig of gewenst voor specifieke situaties.

Goed snel en duidelijk geholpen

In 1 keer duidelijk weten waar ik recht op heb en kon verwachten.