Leuk!

Heel mooie omgeving en vriendelijk personeel. Alleen overstappen tijdens de route was chaotisch.

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen Overstappen tijdens route efficiënter maken door speciale en lagere pontons?

Beste Wim, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de tocht goed is bevallen! Het klopt dat het bij de stuwen af en toe wat chaotisch is, wij proberen hier zoveel mogelijk op te sturen en ervoor te zorgen dat men hier zo min mogelijk last van heeft. Helaas mogen wij zelf niks veranderen aan de stuwen, dus moeten wij het helaas hier mee doen. Bedankt voor de feedback en goed om te horen dat u een leuke dag heeft gehad. Vriendelijke groet, Team Rofra

Prima service, matige mountainbikes

De service etc. was goed, echter fietste de mountainbikes nogal stroef. Ook miste de bidon houder op de mountainbike, nogal irritant, gemakkelijk te fiksen.

• Soort activiteit: Mountainbike
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste Heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de service goed was. Maar jammer om te horen dat de mountainbikes niet helemaal goed bevallen waren, wij zullen ze extra gaan controleren en zorgen dat dit niet nogmaals zal gebeuren. Het klopt dat er geen bidon houders op de mountainbikes zitten, dit staat ook bij ons op de website aangegeven. Bedankt voor uw feedback en hopelijk heeft u toch een leuke dag gehad. Vriendelijke groet, Team Rofra

Rommelig, organisatie ter plekke niet goed geregeld

Wij hadden zaterdag 5 september steppen gehuurd. Voorafgaand hieraan hadden wij thee/koffie met cake of koek. Niet duidelijk waar we ons moesten melden. Cake hadden we te weinig, bij gevraagd en toen nog te weinig uit eindelijk niet meer ontvangen omdat we genoeg zouden hebben gehad. Daarna bij uitdelen steppen ook niet duidelijk bij wie we moesten zijn.

• Soort activiteit: steppen
  • Groepsgrootte: 15
  • Tips & verbeteringen Mailcommunicatie was goed, ter plekken niet goed geregeld.

Beste Ingrid, Bedankt voor de reactie en de feedback. Wat vervelend om te horen dat er een aantal dingen niet waren zoals gewenst. Het klopt dat het aanmelden momenteel iets anders gaat dan normaal, dit i.v.m. het corona virus zijn wij genoodzaakt om buiten de inschrijvingen/aanmeldingen te doen. Wij proberen dit zo goed mogelijk kenbaar te maken. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u te weinig cake/koek heeft ontvangen en na dat u dit heeft aangegeven hier niet op geanticipeerd werd. Wij gaan uit van 1 plakje cake of koek per persoon, mocht dit niet het geval zijn geweest op deze dag horen wij dit graag van u. U kunt dit per mail via info@rofra.nl melden of telefonisch via 040-2042593. Wij hopen dat jullie verder toch een leuke dag hebben gehad ondanks de mindere punten. Mocht u verder nog vragen hebben of aanvullingen, horen wij dit graag. Vriendelijke groet, Team Rofra

Superdag

Alles goed geregeld ,en mooi weer topdag

• Soort activiteit: Kanoeen
  • Groepsgrootte: 2 personen

Heerlijk rustig kabbelend riviertje

Ruim 2 uur gekanood op de Dommel op een zonnig nazomersedag. Onderweg 2 keer uit moeten stappen ivm een stuwdam waar je dan ca 5 mtr over een zandpad moest lopen om weer in het water te stappen. De uitstapplaats lag een klein stukje hoger dan de kano omdat de waterstand erg laag was. Wij hebben ons erg vermaakt en vonden de 2 - 2,5 uur toch voldoende. Ivm Corona waren er maatregelen buiten genomen omtrent het aanmelden. De ene medewerker hanteerde deze strikter dan de andere (achteraan aansluiten in de rij via het daarvoor gemaakte pad ipv even vooraan tussen de linten door naar het tafeltje lopen als er toch niemand in de rij stond)

• Soort activiteit: Wateractiviteit
  • Groepsgrootte: 2

Top! mooie rivier, prachtige dag, rustig peddelen en heerlijk ontspannend!

Wij hebben een heerlijke kano tocht gemaakt over de rivier de Dommel vanaf een locatie in België tot aan Valkenswaard. Rustig peddelend lukte het om binnen de aangegeven vaartijd aan te komen.

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit: kano varen in Canadese kano
  • Groepsgrootte: 2 en hond
  • Tips & verbeteringen vreemd om zomaar de kano achter te laten en niemand meer te zien

Gezellige dag gehaf

Ondanks het slechte weer leuk goed georganiseerde dag gehad

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 20
  • Tips & verbeteringen Duidelijk bij begin vermelden als er groep kinderen boekt er tot 15 jaar begeleiding noodzaak is

Beste Patricia, Bedankt voor uw review! Fijn om te zien dat ondanks het slechte weer u tocht nog een leuke dag heeft gehad! Bedankt voor uw feedback over de begeleiding tot en met 15 jaar, wij zullen uw feedback hierover intern bespreken. Wij danken u voor uw review en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Rofra

Geweldig!

Alles netjes geregeld.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 9

Beste Theo, Heel erg bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn om te zien dat u een fijne dag bij ons heeft gehad. Bedankt voor uw komst en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Team Rofra

Mooie kanotocht en zeker bij mooi weer.

Een mooie tocht, zeker lang genoeg vanaf Neerpelt. Jammer van die stuwen.

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 10 volwassenen
  • Tips & verbeteringen Begeleiding bij het in en uitstappen was minimaal. Bij de eerste drie was niemand en bij de tweede stuw moesten we maar zien hoe we weer in de lamp kwamen.

Hoi Joep, Goed om te horen dat jullie een leuke kanotocht hebben gemaakt! Helaas zijn de stuwen nodig om ervoor te zorgen dat er genoeg water in de Dommel staat. Dat hadden wij natuurlijk ook liever anders gezien, maar anders hadden we de hele zomer niet kunnen kanovaren. Deze stuwen blijven er voorlopig ook nog wel even zitten in verband met de lage waterstand. Hopelijk toch een leuke dag gehad!

Veelste druk

Veelste veel mensen wat er op de dommel waren. Kon nergens door iedereen blokkeerde de weg. En dat die opstoppingen waar iedereen maar gewoon op elkaar bots. Was voor ons de eerste en laatste keer

• Soort activiteit: Kanonnen
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Veel minder mensen toelaten dat is de beleving veel mooier

Hoi Cindy, Jammer om te horen dat jullie een slechte kano ervaring hebben gehad. Dat het deze zomer een aantal keer druk is geweest op de Dommel zullen wij zeker niet ontkennen. Echter is het zo dat dit wel te verwachten was met het mooie weer en deze 'gekke' zomer in verband met het corona virus. Hierdoor zijn er erg veel mensen in Nederland gebleven en in Nederland leuke dingen gaan doen, waaronder het kanovaren. Wij zijn niet de enige verhuurder die mag kanovaren op de Dommel, waardoor het nog wel eens druk kan zijn op erg mooie dagen. Het enige wat ik u dan aan kan raden is om meteen 's ochtends vroeg te vertrekken, dan is het nog niet zo druk op de Dommel. Wel wil ik u graag bedanken voor uw feedback en we zullen dit meenemen in de evaluatie over het kanovaren van dit jaar en de voorbereiding voor volgend jaar. Groeten team Rofra

mooi maar heel erg druk

ik vond het een prachtige omgeving maar wel erg jammer dat het zo ontzettend druk was. we kwamen met regelmaat in een kano-file terecht en het was lastig elkaar te passeren. Verder ook wel veel klooiende jongelui met harde muziek, boten dwars over het water en met 5 man in een kano. Wij haalden zelfs mensen in van de voorgaande groepen. Als je een beetje wil doorvaren is dat echt lastig.

• Soort activiteit: kanoën
  • Groepsgrootte: veel teveel tegelijk

Beste Marloes, Dankjewel voor je review. Het kan zeker kloppen dat het druk was op de Dommel als u in de vakantie gekanood heeft. Vanwege het mooie weer zijn er veel mensen die verkoeling zochten en gingen kanovaren. Naast ons zijn er nog meerdere verhuurders die ook op de Dommel mogen kanovaren, waardoor het op mooie dagen inderdaad druk kan zijn. Vaak is het op zo'n dagen aan te raden om meteen 's ochtends met de eerste groep mee te gaan als u door wil varen. Dan is het vaak het rustigste op het water. De klooiende jongelui en harde muziek vinden wij zelf ook erg vervelend. Helaas blijken jongeren dat nog steeds te doen ondanks dat wij dat verbieden. Hopelijk hebben jullie toch een leuke dag gehad ondanks de drukte! Groeten team Rofra

Heerlijke kano- en kajak tocht. Perfect georganiseerd!

Wij (2 volwassenen, 2 tieners en onze golden retriever) hadden een heerlijk dagje uit en volledig Corona-proof. Mooie kano, goede kajaks, perfecte organisatie (veilige parking voor de auto, prima vervoer naar het vertrekpunt zodat je na afloop van de tocht meteen kan vertrekken en niet op vervoer moet wachten), prachtig natuurgebied! In 2019 deden we de korte tocht, nu de lange vanuit Neerpelt, maar we doen die zeker nog eens terug. Hartelijk dank en veel succes verder, Rofra !

• Begeleiding N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: Kajak en kano

Een heerlijkdag

een heerlijke dag mede door de fijne begeleiding voor en tijdens de tocht

• Soort activiteit: kanoën
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Activiteit goed, communicatie op voorhand kan beter

Het kanoen en de begeleiding tijdens de tocht is goed, maar (en ik weet dat het lastig is) is het pendelen met de bussen lastig. Graag op voorhand weten hoe groot de bus is die gaat rijden en hoeveel kinderen er in kunnen. Nu is het vertrek erg chaotisch.

• Catering N.v.t.
  • Soort activiteit: goed.
  • Groepsgrootte: erg druk op het water met ook 'puur' op het water
  • Tips & verbeteringen zie bovenstaande

My experience for Canoeing was good.

The whole canal track is quite attractive, full of nature, soothing activity and I would definitely recommend this activity to friends.

• Soort activiteit: Canoe

Geslaagde middag voor iedereen

Wij hebben met 2 kinderen een leuke tocht gemaakt. Jammer natuurlijk van corona, dat je nu geen gebruik kon maken van de picknick plekken, maar daar kan rofra niks aan doen. Onze kinderen vonden het ook erg leuk, volgende keer willen ze 16 km in plaats van 8! Beetje jammer ook van de lage waterstand, maar wat wil je in de zomer. Hebben op enkele hele lage stukjes na heerlijk kunnen kanoën!

• Soort activiteit: Kanoen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Wij vonden het helemaal geweldig

Wij waren van plan om in Belgie te gaan kanoeén maar aangezien het corona tijd is liet dit niet toe. Toen kwamen we uit in valkenswaard en we moeten zeggen het leek net alsof we in Spa waren. Wij hebben deze dag als supergaaf ervaren. Ook de boeking was makkelijk. Wij komen vast nog eens terug. Groetjes Arjen Monique Mike en Auke

• Soort activiteit: Kanoeén
  • Groepsgrootte: 4 pers

Super leuk

Ik had een leuke dag. Toen ik belde met vragen, ben ik goed geholpen. De uitleg van de kano was kort en krachtig en we zijn goed geholpen met de kano. De route was ook duidelijk. Een kleine tip. Toen we aan kwamen roeien moesten we vragen waar we heen moesten en waar we de kano moesten laten. Tenzij dit gewoon gezegd is en ik en mijn vriendin niet zaten op te letten. Dat kan ook. Super leuke dag gehad en ik ga jullie zeker aanbevelen!

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 2

Geweldig feest gevierd bij 't Boothuys!

Wij hebben op het terras van 't Boothuys, met de volledige binnenruimte als uitwijkmogelijkheid voor slecht weer, op geweldige wijze ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd. Locatie heel geschikt voor ca 50 personen. Hulde voor de drie zeer enthousiaste dames die ons namens Rofra deze dag hebben begeleid en bediend! We konden gebruik maken van een perfect werkende eenvoudige versterker met boxen (eigen microfoons meegenomen). Koffie, gebak en BBQ ook super geregeld met in inachtneming van glutenvrij- en vegetarische wensen. Tot slot, en voor ons héél belangrijk: gelegenheid tot het maken van 'live' muziek. Kortom: Super!

• Activiteit N.v.t.
  • Soort activiteit: 25 Jarige bruiloft
  • Groepsgrootte: 47
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Het was een geweldige ervaring

• Soort activiteit: Solex rijden

Hele mooie tocht!

Het was een mooie tocht. De hele locatie corona proof, vond ik erg prettig. Totdat we de bus in moesten.... volgepropt met mensen met mondkapjes. Toen had ik spijt van de deelname. Voor het geld wat je betaald, niet de goedkoopste, zou er best 2x gereden kunnen worden. Maar van de tocht zelf hebben we genoten.

• Soort activiteit: Kanoën
  • Groepsgrootte: Een hele bus (te) vol.
  • Tips & verbeteringen 2x rijden naar Borkel

jammer dat er geen antwoord gegeven werd op mail en vraag tijdens boeking

Omdat 1 persoon van ons gezelschap een rug-patiënt is hadden we gevraagd of een rugleuning mogelijk was. Helaas werd ons hierop geen antwoord te geven! Het was nochtans voldoende om te zeggen dat we best een kajak namen.....

• Soort activiteit: kano
  • Tips & verbeteringen antwoord geven op mail

Beste Erwin, Dankjewel voor je review. Vervelend dat u geen antwoord op uw mail heeft gehad. Wellicht is deze mail ons ontschoten, want wij verwerken namelijk elke dag onze mailbox, waardoor wij toch eigenlijk wel alle mails beantwoorden die binnen komen. Wellicht is deze niet bij ons aangekomen. Mocht u in het vervolg nog een keer een vraag hebben, is het handig om hier even telefonisch contact over op te nemen, zodat u meteen antwoord van ons hierop kunt ontvangen. Hopelijk was het toch een leuke kanotocht! Groeten team Rofra

Het zou fijn zijn als er bij het instappen ook assistentie was geweest net als bij het overstappen bij de stuwen. Verder alles goed geregel, ook in deze toch moeilijkere corona tijd.

• Soort activiteit: kano varen

Super, professioneel en flexibel

Ik boekte per ongeluk een maand later waar ik eigenlijk dezelfde dag wilde kanoën. Bij Rofra aangekomen bleek dat ze vol zaten. Toch lukte het met de inzet personeel om een kantocht te maken. Door de consternatie vergaten ze de juiste bus aan te geven en stonden we op de verkeerde vertrekken. Ook dat werd netjes opgelost. We komen er elk jaar een keer. Jammer van de 2 dammen, echter, ook daar staan behulpzame medewerkers.

• Soort activiteit: Kanotocht

Leuk gevaren

Beetje gaoties in het begin je moet nog betalen terwijl ik dat al had gedaan Na afloop geen bedankt tot ziens was het leuk jammer bij oversteek 2e sluis geen begleiding zoek het maar uit ??,

• Soort activiteit: Kano varen
  • Tips & verbeteringen Netjes afsluiten

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.