Flexibel en goed, altijd tevreden.

Wij huren al enkele jaren kanos bij Rofra voor een speurtochtevenement met zo'n 120 deelnemers. Wij stellen daarbij vaak rare eisen: Vroeg in de ochtend, op bijzonder locaties, etc. Bij Rofra geen probleem. Er wordt meegedacht en de heren zijn altijd op tijd op locatie met de kwalitatief goede kanos. Het personeel is vriendelijk, bekwaam en prettig om mee samen te werken. Wij zullen in volgende jaren zeker weer bij Rofra huren.

• Soort activiteit: Kanoverhuur op locatie
  • Groepsgrootte: 120
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Floor en de rest! Fijn om te horen dat alles weer goed gegaan is in Amsterdam! Hopelijk tot volgend jaar. Groetjes Team Rofra

Wij hebben een zeer geslaagde middag gehad.

Vanaf eerste kennis making tot einde middag is alles goed gegaan. We kregen goede uitleg over de E-shoppers. Het was alles bij elkaar een geslaagde middag.

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit: Rondrit per E-shpper
  • Groepsgrootte: 11 personen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Huub, Fijn dat jullie een geslaagde middag hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Het was een super leuke middag. Met vriendelijke bediening, gastvrij ontvangen, een duidelijke uitleg en een leuke route om te varen. De tip om anti muggen spul mee te nemen zou ik niet negeren ;-) maar behalve dat hebben we een ontzettend leuke middag gehad.

• Soort activiteit: kano varen
  • Groepsgrootte: 7

Hoi Eveline, Fijn om te lezen dat jullie een fijne dag bij ons hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes team Rofra

Super kinderfeestje!

Vandaag voor mijn zoon zijn verjaardag een survival kinderfeestje gedaan. SUPER! En daarvoor wil ik Jordy (als ik me niet vergis), de begeleider van het groepje, heel erg bedanken. Ik kan wel zeggen dat dankzij hem het dubbel zo geslaagd was. Wat deed hij het leuk met de kinderen. Zeker een aanrader! Mijn zoon heeft genoten. Bedankt Jordy!!!

• Soort activiteit: Kids survival
  • Groepsgrootte: 8

Hallo Marieke, Fijn dat jullie zoon een leuk kinderfeestje heeft gehad. Jullie (namens Jordy) ook super bedankt. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

We hebben een heerlijke middag en avond gehad!

Unieke zaken uit Valkenswaard had zelf een autopuzzeltocht in elkaar gezet met het eindpunt Rofra. Hier hebben we heerlijk informeel gezeten met onze groep bij elkaar en zijn we goed voorzien van lekkere drankjes en een heerlijke BQQ. Wat een leuke plek! We komen zeker nog eens terug voor een andere activiteit.

• Soort activiteit: autopuzzeltocht
  • Groepsgrootte: 20
  • Tips & verbeteringen ga zo door!

Hoi Pieter, Wat een mooie review, bedankt! Fijn om te horen dat jullie hier zo goed zijn verzorgd. Tot de volgende keer! Vriendelijke groetjes, Team Rofra

Geweldige middag

Met onze buurtvereniging een familiemiddag bij Rofra. Geweldig leuke middag gehad. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Soort activiteit: Familie Fun
  • Groepsgrootte: 28
  • Tips & verbeteringen Alles was prima geregeld

Hi Jeanine, Fijn om te horen dat jullie en leuke familiedag gehad hebben bij ons. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Positief, energiek, super!

Hele leuke ervaring. Goede opbouw in training. Goede motivatie en energie. We hebben een top les gehad!

• Soort activiteit: Boksen
  • Groepsgrootte: 9 personen

Hi Niels, Leuk om te horen dat jullie een leuke workshop hebben gehad! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Gezellig ritje gehad op de e chopper. Een leuk uitje met gezin, vrienden of collega,s

Leuk ritje/ route met de e-chopper gedaan. Mooie route, en terras mogelijkheden. Snelle communicatie met verhuurder

• Soort activiteit: E chopper
  • Groepsgrootte: 3

Goedemorgen Astrid, Fijn om te horen dat jullie een leuke rit gehad hebben op de E-Chopper. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Fantastic arrangement, well organised.

We booked a Back to Basic for a group of 13 year Olds. Everything was well arranged and the kids had a great time. Thank you for a great day out.

• Soort activiteit: Walking and Canoing
  • Groepsgrootte: 8

Hi Karen, How nice that the children enjoyed the activity! Team Rofra

Amazing ride

It was an amazing ride! I have taken it several times and I never get disappointed

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.

Hi Gerardo, Thanks for your nice review! See you next time. Team Rofra

Goed georganiseerde dag

We hebben met ons gehele bedrijf een 'dagje Rofra' mogen ervaren. Na een vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg, zijn we met kano's de Dommel opgegaan. Mooie omgeving, aanrader. Daarna mochten we genieten van koffie en vlaai waarna we doorgingen naar de tweede activiteit, paintball. Heerlijk buiten, ook hier onder goede aansturing van professionals. Bij terugkeer wachtte een smakelijke barbecue en voldoende bier op ons. We hebben een prima verblijf gehad!

• Soort activiteit: Kanovaren en paintball
  • Groepsgrootte: 65 personen
  • Tips & verbeteringen Al gemeld

Hi Jeanine, Dankjewel voor je mooie review. Fijn om (nogmaals) te horen dat jullie een leuke dag bij ons hebben gehad. De tips/verbeterpuntjes nemen wij zeker met ons mee zoals we telefonisch hebben besproken. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top !

mijn zoon heeft een geweldig kinderfeestje gehad! een hele leuke meid heeft ze begeleid! zij deed het super met de kinderen. ze nam de tijd voor de uitleg en speelde goed in op de leeftijd. ( 9-10 jr )

• Soort activiteit: paintball junior
  • Groepsgrootte: 9
  • Tips & verbeteringen limonade kan

Hoi Steffie, Wat fijn om te lezen dat het feestje zó goed bevallen is en wat een complimenten aan onze collega! Wij gaan zorgen dat dit bij haar terechtkomt. Hopelijk zien we jullie nog eens terug! Met vriendelijke groetjes, Team Rofra.

De communicatie vooraf was top, alles was snel geregeld! De kanotocht was leuk! De survival viel wat tegen.

• Soort activiteit: Kids Survival en Kano
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen De Kids survival viel wat tegen. Jammer dat de Speleo niet kon, op zich logisch met het hoge water, maar het was wel fijn geweest als dit was gecommuniceerd.

Hoi Merel, Bedankt voor je review en fijn dat de kanotocht zo goed bevallen is! We nemen je tip mee. Met vriendelijke groetjes, Tema Rofra

Pech met het weer en zeer matige culinaire invulling

Op vrijdag 24 mei hebben wij Rofra bezocht als een afdelingsuitje vanuit GE Healthcare. Op de planning stond voor de helft van de groep een kano activiteit en voor de overige helft E-chopper tour met als afsluiter een BBQ. Helaas bleek pas in de ochtend dat het kanoeen niet door kon gaan vanwege een te hoog waterpijl. Als alternatief werd ons een solex tour of een wandeling aangeboden. De tourtocht was leuk ondanks dat het de hele middag bleef regenen. Bij terugkomst hoopte wij af te sluiten met een gezellige borrel gevolgd door een luxe bbq. Hierbij hebben wij een aantal dingen zien gebeuren waardoor we niet opnieuw een uitje zullen boeken bij Rofra in de toekomst: - vanwege het slechte weer hadden bij een deel van de binnenruimte, de bar was rommelig en hier stonden nog vieze glazen en half open flessen wijn. - er was slechts 1 barvrouw vooral gefocust op de andere kant van de zaal waar een ASML event was. wij zouden muntjes voor drankjes ontvangen en hebben hier een kwartier achter aan moeten vragen. - Er werd ons meegedeeld dat we niet naar de kant van "ASML" mochten komen om drankjes te bestellen en aan onze eigen kant moesten bestellen. Echter kwam de barvrouw hier niet omdat ze te druk was aan ASML kant. Enige optie hoe wij aan een drankje gingen komen was om daar aan de bar te gaan staan. - BBQ verliep erg rommelig. Buffet werd nauwelijks aangevuld. We hebben meerdere keren moeten vragen om stokbrood aan te vullen en salades. Aanbod viel tegen (1x stokbrood met boter, sausjes, erg simpele salade met veel te veel sla saus en huzarensalade). - Allergenen (vegan/halal opties) wel rekening mee gehouden met aanbod voor BBQ maar niet bij het buffet aangegeven. Eigenlijk was er voor vegan niks. - halverwege de BBQ moest er een tafel leeg worden gemaakt ivm met een andere groep. Hierdoor waren er te weinig zitplaatsen voor onze medewerkers die opeens maar ergens moesten gaan staan.

• Soort activiteit: E-chopper en BBQ
  • Groepsgrootte: 40
  • Tips & verbeteringen Zie beoordeling

Goed geregeld, mooie route.

Het kanovaren was erg leuk. De uitleg was duidelijk en de route over de Dommel was erg mooi.

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 35
  • Tips & verbeteringen Veel laaghangende takken over het water. Snoeibeurtje?

Hoi, Wat leuk dat jullie zo'n fijne tocht hebben gehad! Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. :) Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Een activiteit met enthousiaste begeleiders!

Voor ons kamp hebben we de activiteit Kids survival geboekt. De kinderen zijn uitgedaagd, geënthousiasmeerd en flink aan de slag geweest tijdens deze 1,5 uur. Ze hebben het super naar hun zin gehad!

• Soort activiteit: Kids survival
  • Groepsgrootte: 19

Hey Bo, Fijn om te horen dat jullie het super naar je zin hebben gehad. Hopelijk tot volgend jaar! Groetjes Team Rofra

Zowel positief als negatief

De ligging en accommodatie is positief. Ruime parkeergelegenheid. De klantgerichtheid is niet heel positief ervaren. Personeel was niet heel vriendelijk. We waren met een behoorlijk groot gezelschap. Bij afzegging verplichten ze het hele bedrag te betalen. Voor eten begrepen wij dat natuurlijk, maar de vooraf betaalde consumptiemunten moesten ook afgerekend worden en voor overgebleven munten wilde men geen geld terug gegeven. Tip: regel je consumpties pas als je daar bent o.b.v. werkelijk aantal personen. En geef iets minder personen op i.v.m. annuleringen. Optellen lukt Rofra beter dan aftrekken.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen Klantvriendelijkheid en rechtvaardiger beleid voeren bij niet door Rofra gemaakte kosten

Beste MME Den Bosch, Jammer om te lezen dat jullie het zo ervaren hebben. Wij zullen ons ook aan de voorwaarden moeten houden. Hopelijk tot een volgend keer. Groetjes Team Rofra

Was goed en leuk,fijne begeleiding

Goed,leuk de jongens en meisjes vonden het geweldig , veel gelachen en ze waren moe op de terugweg

• Soort activiteit: Kinder paintbal
  • Groepsgrootte: 12 kinderen

Hoi Henry, Goed om te lezen dat de jongens en meisjes het leuk hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

De pirate games afwisselend, uitdagend en gegarandeerd plezier!

Als familieuitje, de pirate games geboekt bij Rofra. We zijn enthousiast en vriendelijk begeleid door Bjorn en Mike. De spellen waren afwisselend en leuk voor verschillende leeftijden. Kortom wij hebben genoten en kijken terug op een super leuke middag!

• Soort activiteit: Pirate Games
  • Groepsgrootte: 13
  • Tips & verbeteringen kleine tip: het zou fijn geweest zijn als we van te voren geweten hadden dat het terrein zo modderig was.

Hey Anne, Fijn om te horen dat jullie genoten hebben met de familie. Bjorn en Mike waren net zo enthousiast! :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top teambuilding dag

Vorig jaar de kajaktocht gedaan als teambuilding, dit jaar "Slag bij Waterloo". Weer alles netjes verzorgd. Zeer leuke activiteit voor iedereen, begeleiding top alsook de locatie. Achteraf hebben we lekker genoten van een maaltijd en een fris pintje op het terras bij Rofra. Kortom, we waren weer zeer tevreden.

• Soort activiteit: Slag bij Waterloo
  • Groepsgrootte: 33
  • Tips & verbeteringen Geen opmerkingen

Hi Mischa, Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat jullie een top dag bij ons gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Viel een beetje tegen

Van tevoren gecommuniceerd dat we met een grote groep vooral oudere vrijwilligers zouden komen waar we een binnen/buiten locatie voor nodig hadden om gezamenlijk de dag te openen van ons jaarlijkse uitje. Er is van Rofra uit gecommuniceerd dat dit geen probleem zou zijn. Ook niet met regen. Er waren witte paviljoens waar buiten onder gestaan kon worden. Deze stonden niet bij het Boothuys en waren in gebruik door een andere groep. Onze vrijwilligers moesten buiten onder parasols staan/zitten die niet regenbestendig waren. binnenruimte was niet groot genoeg. Meubels zijn een half uur voor aanvang nog uit de ruimte geschoven na aandringen van onze leidinggevende. Koffie/thee en gebakbuffet werkte niet met zo'n grote groep. Consumptiebonnen zijn niet aan ons uitgereikt waardoor er geen zicht was op wie er geen consumptie gehad heeft en wie meerdere. Degene die er die dag was wist duidelijk niets van de afspraken die gemaakt zijn met Robin. Geen aanbeveling voor hetgeen wij gevraagd hebben.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: koffie met gebak op locatie
  • Groepsgrootte: 175
  • Tips & verbeteringen Zorg dat er met regen een fatsoenlijk alternatief is als je met zo'n grote groep komt.

Hoi Annemiek, Wij vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is. Bedankt dat we zojuist even telefonisch contact gehad hebben. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Leuke activiteit!

Voor een kinderfeestje gaan paintballen met 9 kinderen bij Rofra. Prachtige locatie midden in de bossen en goede uitleg. Ook het mailcontact met Rofra verliep goed. Helaas deden de balletjes op het hoofd toch echt wel pijn.... en gebeurde dit met enige regelmaat. Hierdoor was het voor enkele kinderen toch een iets minder leuke ervaring. Wellicht hoodies aan als je gaat paintballen?

• Soort activiteit: Kinderpaintball
  • Groepsgrootte: 9
  • Tips & verbeteringen Hoodies bij jongere kinderen ivm minder pijn aan hun hoofd....

Hi Edith, Fijn dat jullie een leuke activiteit hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Top middag

Met 7 tieners paintballen! Goed ontvangen en goed begeleid. We hebben het heel gezellig gehad.

• Soort activiteit: Paintballen
  • Groepsgrootte: 7
  • Tips & verbeteringen Iets meer opties mbt eten/ drinken

Hoi Ylva, Fijn dat jullie een top middag hebben gehad. Team Rofra

het ging niet door; teveel water

zie boven

• Activiteit N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit: kano
  • Groepsgrootte: 13
  • Tips & verbeteringen eerder laten weten dat het niet door gaat

Hoi Rolf, Wij vinden het ook vervelend dat er een vaarverbod is opgelegd. Team Rofra

Super geregeld. Fijne sfeer

Mooie locaties. Ruime paintball velden. Instructeurs waren super.

• Soort activiteit: Paintball
  • Groepsgrootte: &

Hoi Michel, Bedankt voor je mooie review! Wij zien jullie weer graag een keer terug. Team Rofra

Molenstraat 203 A

5554 TS Valkenswaard

040-2042593

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.