Onwijs genoten

De solex tour ging langs een prachtige route, met een goede route begeleiding.

• Soort activiteit: Solex rijden
  • Groepsgrootte: 13

Hoi Dylan, Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Daar doen wij het voor. Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Super leuk!!

Goed georganiseerd. Fijne begeleiding! Flexibel! Top middag gehad!

• Soort activiteit: Top
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen Niets

Hoi Eveline, Fijn dat jullie een leuke paintball activiteit hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Goeie service en telefonisch ook goed en vriendelijk geholpen. Top

Goeie service en telefonisch ook goed en vriendelijk geholpen. Top

• Soort activiteit: Kanoën
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste Odette, Wat fijn om te horen, dankjewel! Vriendelijke groetjes, Team Rofra

Geslaagde personeelsdag

We hebben een heel leuk bedrijfsuitje gehad bij Rofra. Prachtige locatie met goede voorzieningen en ligging. Het personeel was zeer behulpzaam en we hebben een duidelijke uitleg over de activiteiten gekregen. De activiteiten zelf waren ook heel geslaagd. De horeca was goed geregeld, de barbecue vonden we wat eenvoudig maar smaakte prima.

• Soort activiteit: Smokkelarrangement
  • Groepsgrootte: 45
  • Tips & verbeteringen barbecue was redelijk simpel, had iets uitgebreidere keuze in bijgerechten mogen zijn

Beste, Fijn te horen dat jullie een leuk bedrijfsuitje hebben gehad. Groetjes Team Rofra

Prachtige route, prima organisatie

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 2

Goedemorgen Dorine, Wat fijn dat de tocht zo goed is bevallen! Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Escape game gedaan super leuk. Alleen de game duurt 1¹/² uur en al die opdrachten krijg je echt niet in die tijd opgelost en dat is jammer

• Soort activiteit: Goed
  • Groepsgrootte: Goed

Hi Angelique, Fijn dat jullie een leuke Escape game hebben gehad. Vervelend dat jullie het niet opgelost kregen binnen de tijd, we gaan er hier naar kijken! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Geweldig bedrijfsuitje

Wat een geweldig bedrijfsuitje hebben wij gehad! Alles was goed georganiseerd, van de activiteiten tot het eten. We hebben echt genoten en zijn onder de indruk Rofra.

• Soort activiteit: Kano, Free Choice Survival, Paintball
  • Groepsgrootte: 60

Hoi Roxanne, Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie een geweldige dag bij ons gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Excellent and child friendly

Great outdoor environment. Paintballing and survival were enjoyed by all. Relaxed team and child friendly. A great party for our party of 10.

• Soort activiteit: Paintball and survival
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen healthy food options needed

Hi Simone, Glad you and the kids enjoyed the kids paintball and survival activity! Hope to see you next time. Greetings Team Rofra

Altijd super

Personeel is vriendelijk, uitleg duidelijk en de vaartocht prachtig!

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 2

Hoi Sanneke, Fijn om te lezen dat jullie weer een leuke kano tocht bij ons hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Netjes ontvangen en super behandeld.

Ik ben super behandeld als klant. wij hadden een sportieve dag gepland staan met de personeelverenging van mijn werk. Helaas hadden we veel minder inschrijvingen dan gepland maar dit is allemaal heel netjes op gelost door 't Boothuys. Dus echt super tevrede. Ook zijn we heel netjes ontvangen en geholpen op de dag zelf. Het drinken was er snel en het eten was heerlijk. De spellen waren super en we hebben ons kostelijk vermaakt. Kortom een hele gezellige middag gehad.

• Soort activiteit: Sterreslag
  • Groepsgrootte: +/_ 30 personen

Hoi Carmen, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Awesome activity

Kids enjoyed the paintball a lot. Different games were organized and was fun.

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit: Kinder paintball
  • Groepsgrootte: 8

Hi Meghna, Glad to hear you had a fun activity with us. Hope to see you next time. Greetings Team Rofra

Altijd goed

Inmiddels meerdere keren een kanotocht gemaakt en altijd goed. Duidelijk instructies vooraf en goed geregeld, meeste medewerkers zijn heel behulpzaam, al met al dus dikke prima. En natuurlijk een kanotocht op de Dommel is iedere keer weer schitterend!

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen Het cafe (voor een drankje bij terugkomst) had geen drankkaart. De serveerster moet daarom alles uit haar hoofd opnoemen als je vragen hebt over wat er is. Lastig voor het personeel, en lastig voor de gasten want je kan er niet even over nadenken. En een medewerker bij terugkomst bij de kanos zou handig zijn. Ondanks de duidelijke uitleg blijkt het voor sommige mensen toch moeilijk hun kano fatsoenlijk weg te leggen waarna de rest er niet meer bij/langs kan en op straat staat met kano en al.

Beste Bart, Fijn dat jullie weer een fijne kanotocht hebben gehad. We zijn inderdaad bezig met een nieuwe drankkaart dus dat wordt snel opgelost. Vervelend dat er geen instructeur aanwezig was toen jullie bij het eindpunt aankwamen, wij zullen hier opletten. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Goed geregeld

Alles is soepel verlopen. Het contact vooraf, de offerte, ontvangst, het evenement zelf en het eten ook. Het was heel leuk en Rofra heeft het allemaal goed geregeld.

• Soort activiteit: Solex rijden + BBQ
  • Groepsgrootte: 24

Hi Max, Fijn dat jullie een leuke dag bij ons gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuke ervaring en gezellige activiteit

Een van de lasergeweren voor het kleiduifschieten bleek niet te werken, een andere was halverwege "leeg" waardoor een ronde lang de helft van de mensen geen punten had gescoord waardoor de eindstand niet heel realistisch was. Ondanks dat hebben we een leuke dag gehad.

• Soort activiteit: Kleiduifschieten & BBQ
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen Vantevoren materiaal checken

Hoi Astrid, Fijn dat jullie een gezellig activiteit bij ons gehad hebben! Erg vervelend dat de geweren niet volledig deden wat ze moeten doen. We gaan dat hier intern oppakken. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuke solextour!

Wij hebben als bedrijfsuitje gekozen voor de solextour van 3 uur. Goede uitleg gekregen en een leuke route die we konden volgen. Ook gezellig terrasje waar we langs zijn gekomen in Borkel. Aanrader!

• Soort activiteit: Solex tour
  • Groepsgrootte: 16
  • Tips & verbeteringen -

Hoi Karinda, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat jullie een leuke solex tocht hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra.

Leuk !

Leuke activiteit en een prima bbq ter afsluiting.

• Soort activiteit: Escape game
  • Groepsgrootte: 20

Hoi Ivo, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben bij Rofra. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Super leuke teammiddag gehad met heerlijke afsluitende barbecue

We hebben met de BHV club van 3 verschillende gemeenten een hele gezellige en geslaagde teammiddag gehad. De spellen waren erg leuk, goed te volgen en goed uitgelegd door de enthousiaste begeleiding! Als afsluiting hadden we een heerlijke barbecue die (heel fijn) voor ons werd klaargemaakt.

• Soort activiteit: Teamgames
  • Groepsgrootte: 25

Hoi Karlijn, Fijn om te horen dat jullie een leuke teammiddag bij ons gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

ontspannen door inspanning

c

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit: Kanoen
  • Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen Vooral het stuk Dommel in Belgie is slecht onderhouden. Heel veel takken over het water waar je je doorheen moet worstelen.

Hoi Dido, Fijn om te horen dat jullie het ontspannend ervaren. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Natte ervaring

Het eerste deel vanuit Pelt is in vgl met andere jaren een wildernis. Door de stroming is er geen ontkomen aan en knal je in de struiken al dan niet met doornen. Onze vrienden probeerden de takken te ontwijken en kantelden met de kano dus 14 km drijfnat verder moeten peddelen, proviant doorweekt, ton sloot niet goed af dus portemonnees en gsms dreven. Het is dan wel natuurdomein maar ofwel wordt er gesnoeid zodat je zonder schaafwonden er doorheen kan peddelen ofwel moeten ze dat deel afsluiten en enkel het stuk vanaf Borkel uitbaten. Bovendien op het terras van het Boothuys komt men herhaaldelijk vragen om nog iets te drinken terwijl we net de tijd hadden om 1x van ons glas te drinken. Na zovele jaren te varen bij jullie nu ontgoocheld.

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Tips & verbeteringen Snoeien ter hoogte van Pelt

Heerlijk om het enthousiasme van mijn kleinzoon te zien. Hij heeft dit uitje gekregen voor zijn 8ste verjaardag.

• Catering (indien van toepassing) N.v.t.
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Lenie, Dankjewel voor je review, Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Goed georganiseerd

Het was een leuke ervaring maar erg zwaar, de steps waren niet verstelbaar dus te laag stuur zodat je het echt niet vol kon houden. Jammer

• Soort activiteit: Steps
  • Groepsgrootte: 26

Hoi Jetty, Leuk om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Het is wel jammer dat het toch zwaarder is geweest dan gedacht. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Het was zeker leuk

Het spel was zeker leuk, maar vond dat de groepen veel te groot waren. Dat had gecommuniceerd moeten worden. 27.50 per persoon ( inclusief water ) vind ik veel te veel. We verbruiken niets, dat komt neer op 632,50 voor onze groep voor 2,5 uur .....goed verdiend !

• Soort activiteit: Robinson spelen
  • Groepsgrootte: 23
  • Tips & verbeteringen Pas de prijzen aan, veel te duur

Hoi Jose, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Verder gaan we je feedback zeker intern opnemen. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Super toffe en actieve survival-dag

We hadden voor onze teamdag de free choice survival gekozen en kijken er met veel plezier op terug. We werden heel vriendelijk ontvangen op het outdoorterrein. Alles werd heel goed en duidelijk uitgelegd en het was duidelijk dat de medewerkers er voor zouden zorgen dat we veilig de verschillende activiteiten konden doen. Het was ook super leuk om te zien dat de medewerkers mee genoten als ze zagen dat wij het tof vonden. Ook werd er al eens een grapje gemaakt, de sfeer zat mede door hen heel goed. Wat betreft deze activiteit zou ik 10 sterren geven. De enige reden waardoor het er maar 8 zijn is omdat het mis ging met onze reservatie voor het eten. Ik heb hier zelf voor gebeld en duidelijk gevraagd of we konden komen eten (omdat ik dat niet zo duidelijk vond op de site of dat kon op een dinsdag had ik daarvoor gebeld). Toch bleek bij aankomst dat de medewerker bij het Boothuys dacht dat we alleen iets kwamen drinken en konden we niet daar eten wegens te weinig personeel beschikbaar daarvoor. Dat was even erg balen, maar we zijn wel goed doorverwezen naar een adres niet zo ver daarvandaan en hij belde om zeker te zijn dat we daar terecht konden. Alles bij elkaar dus een zeer geslaagde dag. Super bedankt!

• Soort activiteit: Free choice survival
  • Groepsgrootte: 20 personen
  • Tips & verbeteringen Op de site onduidelijk op welke dagen je kunt komen eten. Misschien ook in bevestigingsmail vermelden wat er bij het Boothuys is gereserveerd, dan hadden we het van tevoren misschien nog kunnen aanpassen.

Hoi Ingrid, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad op ons outdoor terrein. Maar we vinden het wel jammer dat het mis is gegaan met het eten. Veder horen wel dat jullie alsnog op de andere locatie lekker hebben kunnen eten! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Topdagje op de Bommel

Goede ontvangst. Flexibel, wij waren 15' te laat op locatie. Na een telefoontje konden wij alsnog deelnemen aan volgende kajak sessie. Het kajakken zelf is goed geregeld Vervoer met de bus naar de startplaats. Eens ter plaatse krijg je duidelijke instructies Het roeien op het rustige riviertje de Bommel is top. Na aankomst kan je nog gebruik maken van de horeca. In het boothuys. .m.a.w een geweldig dagje uit.

• Soort activiteit: Kajak
  • Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen Geen

Hi Stefaan, Dankjewel voor je review! Fijn om te lezen dat jullie een leuke kano tocht gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Een toptoer door het Kempense landschap!

Fijn ontvangst, goed uitleg van de E-chopper en het gebruik van de toer op je telefoon. Hele mooie toer door het Kempense landschap! Genoten en Rofra is een aanrader!

• Soort activiteit: E-choppertoer van 2 uur
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Henny, Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat jullie hebben genoten van jullie dag! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.