Goed verzorgd

• Soort activiteit: Feest
  • Groepsgrootte: 40

Bedankt voor je mooie review! Tot een volgende keer. Team Rofra

Gezellige workshop boksen

Leuke, leerzame, intensive workout. Goede begeleiding.

• Soort activiteit: Workshop boksen
  • Groepsgrootte: 12
  • Tips & verbeteringen Aantal mensen had nieuwe binnenschoenen aangeschaft, maar de workshop bleek op blote voeten te zijn. Geen probleem, maar dit kan wellicht beter gecommuniceerd worden

Heel veel plezier gehad!!

Paintballen onder goede begeleiding die de kids leuk benaderde. Mooie locatie die goed en veilig is opgezet. Het materiaal is goed.

• Soort activiteit: Paintballen voor kinderen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hele leuke e-chopper tocht gehad

Ondanks het slechtere weer hebben we toch een hele leuke e-chopper tocht gehad door het Brabantseland. We komen hier zeker nog eens terug!

• Soort activiteit: E-Chopper rijden

leuke activiteit,aardige mensen

de tandemrit was leuk,alleen twee keer lek gereden,de tandems zijn niet in goede staat!!de spelshow was ook leuk,alleen een ongezellige zaal waar we in zaten,de mensen zijn erg aardig,we komen zeker nog eens terug

• Catering (indien van toepassing) N.v.t.
  • Soort activiteit: tandemrit?spelshow
  • Groepsgrootte: 8
  • Tips & verbeteringen betere tandems en bij spelshow,een gezelligere zaal

Hoi Martine, Goed om te horen dat ondanks de tegenslagen met de tandem, jullie toch een fijne dag hebben gehad. We nemen de tips zeker mee en hopen jullie nog een keertje terug te zien! :) Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Goed geregeld

De gast vrouw Rebecca was zeer vriendelijk En heeft van het begin en tot het einde alles goed geregeld Tot ieders tevredenheid

• Soort activiteit: Verjaardag
  • Groepsgrootte: 9 personen
  • Tips & verbeteringen Kaas en leverworst matig

Hoi Henk, Fijn om te horen dat jullie een fijne middag gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Team Rofra

Zeer geslaagde en gezellige middag

Met ons team hebben we een middagactiviteit gedaan bij Rofra. Zeer hartelijk welkom, een enthousiaste quizmaster en een gezellige middag gehad samen!

• Soort activiteit: quiz
  • Groepsgrootte: 10

Beste Susan, Fijn om te horen dat jullie een gezellige middag hebben gehad. Jullie waren een gezellige groep! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Prettige ervaring op eigen locatie

Op 8 januari 2024 hebben we 52 steps gehuurd. Deze zijn netjes op locatie gebracht en gehaald. Voorafgaand was zeer prettig contact en op de dag zelf werd alles geregeld. 1 step had helaas een lekker band, maar dat kun je niet voorkomen. Al met al super fijne ervaring via rofra

• Soort activiteit: Steps op locatie
  • Groepsgrootte: 52

De koffietafel was goed verzorgd wat zeker fijn is in zo’n situatie.

Zeker de moeite waard om Rofra/ Het boothuys eens te bezoeken. Er wordt echt moeite voor je gedaan.

• Soort activiteit: Koffietafel
  • Groepsgrootte: Was ong 60 personen

Hi Mieke, Dankjewel voor je review! Fijn dat jullie een mooi afscheid gehad hebben bij 't Boothuys. Groetjes, Team Rofra

Fantastisch!

We zijn met een groep 11 jarigen gaan paintballen. Super leuk! Een enthousiaste gast die met de jongens aan de slag ging en zorgde dat iedereen het naar zijn zin had. Top! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Soort activiteit: Paintballen
  • Groepsgrootte: 9

Hoi Hanne, Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat jullie een leuke activiteit gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Actief, leuk familie-uitje met volwassen kinderen

Wij hebben een actieve, vrolijke middag beleefd met de boks-workshop. Uitleg over bolsen en kickboksen werden afgewisseld met oefeningen waarbij je zelf wat routines ging uitproberen op elkaar. Wij weten nu hoe intensief en leuk boksen is!

• Soort activiteit: Sportief
  • Groepsgrootte: 10 is oké

Dag Marijke, Wat fijn om te horen dat jullie zo'n leuke workshop hebben gehad! Wellicht zien we jullie nog eens terug. ;) Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Superleuk kinderfeest gehad!

Survival en kinderpaintball gedaan met kinderfeest van 11-jarige. Fijne begeleiding. Was vrij koud, maar er was een kampvuur om ons af ne toe op te warmen. Leuke activiteiten. Iedereen heeft ontzettend genoten!

• Soort activiteit: Survival en kinderpaintball
  • Groepsgrootte: 12
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

wel geinig, niet spectaculair. Best prijzig voor wat je krijgt.

De instructeur is een leuke kerel die het echt wel goed deed. De workshop mag wat sneller. In het begin is het vrij algemeen tekenen. Pas aan het einde worden er daadwerkelijk karikaturen getekend. Ondanks dat het best wel ok was, vind ik de prijs niet in verhouding met wat je er voor krijgt.

• Soort activiteit: karikatuur tekenen
  • Groepsgrootte: 16
  • Tips & verbeteringen Goedkoper aanbieden, mag iets sneller.

Super leuk!

Een geslaagde middag voor het verjaardagsfeestje van Tom (12) Leuk terrein en erg leuke instructeur die de kinderen op een fijne manier prima onder controle had. Voor ons als ouders een vuurtje om warm te blijven. Zeer tevreden!

• Soort activiteit: Survival en paintball
  • Tips & verbeteringen Koffie/warme choco is een tip. Geen must

Hoi Marleen, Wat fijn om te horen dat Tom met zijn vriendjes zo'n fijne verjaardag heeft gehad! Wellicht zien we jullie nog een keertje terug. ;) Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

uitstekend!!!!!!

Wij hebben het als zeer goed ervaren!!! De familie was heel goed te spreken over de locatie die we uit gezocht hadden. De meisjes van de bediening waren vriendelijk en attent!!!!! En dan niet op de laatste de hapjes !!!!Die waren toch lekker!!! Daar hebben we ook heel veel goede reacties over gehad!! Als het kan komen we daar nog vaak terug....

• Communicatie N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Catering (indien van toepassing) N.v.t.
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen voor ons niks meer aan doen

Hoi Herman, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat jullie met de familie hebben genoten. Team Rofra

Heel erg leuk

De begeleiding was erg gezellig en betrokken. De plek is mooi en geschikt.

• Soort activiteit: Paintball
  • Groepsgrootte: 10

Hoi Ilse, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Super ontvangst, heerlijke middag

De jongens hebben een fantastische middag gehad. De ontvangst en begeleiding waren super leuk en hartelijk. Bedankt daarvoor!

• Soort activiteit: Junior paintball
  • Groepsgrootte: 8

Goedemorgen Laura, Fijn dat jullie jongens zich zo hebben uitgeleefd! Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Super activiteit en goed geregeld

Wij zijn met ons team van collega's bij Rofra geweest voor een workshop schermen en een BBQ. De communicatie verliep uiterst prettig en ook de activiteit wat geweldig. Het eten en drinken was goed verzorgd, ook voor de vegetarische en glutenvrije eters.

• Soort activiteit: Schermen
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen Een beetje vrijheid in de keuze van vlees/salades.

Beste Sandra, Wat leuk om te horen dat alles zo goed in de smaak is gevallen! :) Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Leuke middag gehad, goed geanticipeerd op situatie

We hadden een aangepast schema omdat de planning binnen ons bedrijf anders was gelopen. Heel fijn dat het goed werd opgepikt en dat iedereen bij jullie zo flexibel is. Vijf dagen voor het evenement blijkt een lange tijd voor onze medewerkers om zich te committeren aan een afspraak.

• Soort activiteit: Robinsonspelen
  • Groepsgrootte: 11 ipv 20!
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste Corrie, Fijn dat jullie een leuke middag bij ons gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

We hebben met ons team ondanks het slechte weer toch een super leuke middag bij jullie gehad.

Er werd goed nagedacht wat de mogelijkheden nog verder waren gezien de regen. Er werd goed gekeken naar de mogelijkheden en er waren genoeg spullen meegenomen om ter plaatse nog te kijken welke kant we op konden aan activiteiten

• Soort activiteit: Kratjes stapelen, schietonderdelen
  • Groepsgrootte: 12 personen

Hoi Pleun, Wat fijn dat jullie ondanks het slechte weer toch een fijne dag hebben gehad. Hopelijk tot de volgende keer! Team Rofra

Super leuk kinderfeestje gehad! Ze nemen alle tijd, goede uitleg, heel veilig en de kids konden helemaal los.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.

Goedemorgen Marike, Wat fijn dat de activiteit zo goed bevallen is, dat horen we graag! Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. :) Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

De kano tocht heeft weer onvergetelijke herinneringen gemaakt.

Ik heb geen negatieve ervaringen. Alles is goed geregeld, het reserveringsproces, het vervoer met de pendelbus naar de kano-opstapplaats (wij hadden de kortere route) en de uitleg over het gebruik van de kano (canadese). Tot een volgende keer weer.

• Soort activiteit: Kanotocht
  • Groepsgrootte: 2x2
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste John, Fijn dat jullie een fijne kanotocht gehad hebben bij Rofra! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

fantastische ervaring en goede teambuilding

Wij hebben met een groep eerstejaars studenten genoten van een prachtige kanotocht onder een goede begeleiding van Rofra.

• Soort activiteit: kano
  • Groepsgrootte: 30
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste heer/mevrouw van de Sande, Fijn te horen dat jullie hebben genoten. Graag tot de volgende keer! Team Rofra

Goed geregeld.

In eerste instantie had ik een andere keuze gemaakt dan hetgeen het uiteindelijk geworden is. Het was allemaal geen probleem om het om te zetten. Daarnaast was de ontvangst met koffie en gebak en de lunch helemaal volgens afspraak geregeld.

• Soort activiteit: de smokkelroute
  • Groepsgrootte: 19 personen van 6 t/m 70 jaar

Hoi Cees, Fijn te horen dat alles goed geregeld was. Groetjes Team Rofra

Onwijs genoten

De solex tour ging langs een prachtige route, met een goede route begeleiding.

• Soort activiteit: Solex rijden
  • Groepsgrootte: 13

Hoi Dylan, Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Daar doen wij het voor. Met vriendelijke groetjes, Team Rofra

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.