Mooie locatie, vriendelijk personeel en leuke activiteit

We hebben een leuke familiedag gehad! Mooie locatie en vriendelijk personeel. De drank ging aan het begin wat stroef maar tijdens het eten (lekkere bbq) weer prima.

• Soort activiteit: Rofra Fun XL
  • Groepsgrootte: 28
  • Tips & verbeteringen Drankverzorging kan beter

Hi Mevr Staals, Fijn dat jullie een leuke familiedag gehad hebben, wij vonden het ook erg gezellig! :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuke ervaring voor herhaling

Was goed geslaagd met 1 kanttekening, reddingsvesten waren enkel kindermaten, zou beter zijn om meer volwassen maten bij te leveren. Aangezien we 3 mensen bij hadden die niet konden zwemmen.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 14 mensen
  • Tips & verbeteringen Catering was dicht en dat in het weekend een gemiste kans.

Hi Salvador, Fijn dat jullie een geslaagde activiteit gehad hebben. Bedankt voor de tips! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top leuke ervaring voor de kids

Fijne locatie, kundige en ervaren begeleiders. Mooie activiteiten

• Soort activiteit: survival
  • Groepsgrootte: 30
  • Tips & verbeteringen meer begeleiding, zodat je kleinere groepen kunt maken. Dan kunnen ze ook meerdere malen iets doen (bv tokkelen nu allemaal maar 1 keer gedaan

Hi Jochem, bedankt voor je berichtje, fijn om te horen dat jullie het leuk vonden :) I.v.m de tijd laten wij iedereen altijd maar 1x tokkelen. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

In het begin moest ik wel wennen aan het gas geven en in de bochten vond ik ook eng Als je eenmasl een paar x hebt geoefend is het geweldig Wel ging de 2 uur snel voorbij. Dat komt omdat het niet goed lukte om de routebeschrijving te downloaden, dan ben je zeker 3 kwartier later pas weg dus wij hebben dan nog maar 1 uur en kwartier gescooterd. Maar wij hebben wel genoten

• Soort activiteit: Scooteren met E scooter
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen Route beschrijving sneller downloaden

Leuke ervaring

Groom to be, Freddy de kabouter was een tablet. Op zich leuk in elkaar gezet. Maar ik vind €150 best prijzig om een tablet mee te krijgen en wat opdrachten te doen had er wel meer van verwacht. We konden niets eten in het boothuis om 15.00 dat was ook erg jammer. Uit eindelijk heeft iemand de frietpan aangezet dat was een goede oplossing.

• Soort activiteit: Groom to be
  • Groepsgrootte: 7
  • Tips & verbeteringen Iets meer begeleiding een pak ofzo was leuk geweest voor onze groom. Heb het in elkaar gezette filmpje nog niet binnen. Dit mag wel wat sneller wij willen hem op de bruiloft gebruiken.

Hi Roy, Dankjewel voor je review, we nemen je tips mee! Filmpje komt zoals afgesproken vandaag jullie kant op. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Gezellige middag met goede service

De spellen van de Rofra FUN XXL waren leuk en gezellig. Wij werden opgedeeld in 2 (grote) teams die tegen elkaar speelden. De spellen werden goed begeleid en het was gezellig.

• Soort activiteit: ROFRA FUN XXL
  • Groepsgrootte: 20
  • Tips & verbeteringen Groep verdelen in 4 teams i.p.v. 2.

Hoi Kristel, Bedankt voor je review. Jullie waren ook een leuk en gezellig gezelschap! tot de volgende keer! Team Rofra

Iets meer informatie was fijn geweest

Het is natuurlijk een mooie belevenis om te kanoën over de Dommel. Zo mooi om de natuur van een andere kant te bekijken, letterlijk. Paar kleine minpuntjes; we moesten op 3 plekken de boot uit het water halen, een stukje over land lopen, en de boot weer in het water laten. We hadden dit niet gekund zonder hulp van een voorganger. De kano is nl. zwaar om omhoog te trekken en te versjouwen. Daarnaast was verteld dat we met de bus om 13.00 uur zouden worden opgehaald, waren om 12.45 uur aanwezig maar bus heeft ons om 13.40 uur pas meegenomen.

• Soort activiteit: Kanoën
  • Groepsgrootte: 27
  • Tips & verbeteringen Iemand bij plaats waar boten het water uit moeten om te helpen

Hoi Noor, Vervelend dat jullie wat langer hebben moeten wachten op de bus. Wij proberen het juiste tijdschema zo goed mogelijk aan te houden. Hopelijk hebben jullie wel genoten van de kanotocht. Groetjes, Team Rofra

Geweldige ervaring met ons team. We hebben genoten.

Een erg leuke activiteit om samen met anderen de omgeving te ontdekken! De tocht van drie uur is een aanrader. Je hebt dan ook nog even tijd om een terrasje te pakken zonder dat je op de tijd hoeft te letten.

• Soort activiteit: Elektrische scooters
  • Groepsgrootte: 25

Hoi Jan-Willem, Bij een dagje touren op de e-choppers is het heerlijk om even een terrasje te pikken op de route!! Fijn dag jullie hebben genoten. Groetjes Team Rofra

geweldige beleving

de ontvangst is uitstekend bevonden, de app heeft tijdens de rit veel problemen gegeven ( uitval van de route) waarbij de beide groepen separaat van elkaar op de markt in Valkenswaard uitkwamen. na telefonisch overleg is 1 groep naar de outdoor locatie gereden en heeft daar wat kunnen drinken waarna direct de terugreis van 15 minuten naar het Boothuis, dus van 2x 1 uur sturen is geen sprake geweest. de andere groep is vanaf de markt direct naar het Boothuis gereden, heeft niets kunnen drinken en heeft direct de lunch kunnen genieten. veel materiaalpech bij de solexen. heerlijke lunch en nog heerlijk napraten onder het genot van een drankje.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: solex en e-shoppers
  • Groepsgrootte: 30 mensen
  • Tips & verbeteringen route ook per kaart meegeven ipv alleen app

Hoi Karel, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat jullie zo'n pech hebben gehad met de routes. We hebben papieren kaarten liggen, en zullen in het vervolg deze ook meegeven :) Hopelijk tot ziens, Groetjes, Team Rofra

Het was weer een leuke ervaring voor de kinderen.

Zie tips hieronder.

• Soort activiteit: Survival + paintball
  • Groepsgrootte: 36
  • Tips & verbeteringen Wel vonden we enkele dingen wat jammer. De kinderen hebben bijna de hele tijd met paintball alleen op het andere team geschoten. Terwijl we vorig jaar meerdere opdrachten kregen. Het vlaggen veroveren was erg kort in verhouding en vonden we jammer. Vorig jaar deden we een x de jongens tegen de meisjes, kinderen tegen de leiding enz. Prijs kwaliteit bij de paintball viel of dus tegen.

Hoi Marieke, Bedankt voor je review. En de tips zijn duidelijk, we zullen dit meenemen richting de instructeurs! Goed om te horen dat de ervaring voor de kids wel heel leuk is geweest! Groetjes, Team Rofra

Hele leuke dag gehad, dank je wel

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: Smokkelaar, BBQ en spelshow
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Kees, Wat leuk om te horen dat jullie dag zo naar wens is verlopen. Bedankt voor jullie gezellige komst en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Leuke nieuwe route

De plaats waar we zouden starten was niet duidelijk. Kreeg een mail Boothuys Valkenswaard. Was in Riethoven.. Verder prima geregeld en leuke route vanaf Riethoven naar Eindhoven.

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 14
  • Tips & verbeteringen Start plek juist communiceren.

Super slechte servuce

Na 2 uur lopen, bij activiteit, bij aankomst een drankje willen bestellen, en geweigerd worden, onder het mom van het is druk en er is geen plaats om te zitten, terwijl er diverse banken en zelfs het grasveld beschikbaar was. En dat diegene die achter de bar stond niets te doen had. Leidingevende er op aangesproken, die je in het gezicht hard begint uit te lachen, en we maar slechte recentie er op miesten zetten. Nou bij deze. Vlug geld verdienen met activiteit uitgeven maar de service van een drankje schenken weigeren. Klant onvriendelijk.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen Niet boeken

Hoi Willy, Jammer om te horen dat jullie ervaring zo is gelopen. We zullen de tablets even nakijken om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Tijdens jullie soepbuffet, en bij terugkomst hebben we geprobeerd vriendelijk uit te leggen dat we helaas vol zaten. Onze vrije tafels zijn ook bedoeld om andere groepen te ontvangen. Helaas hebben wij ook een maximale capaciteit zoals aan jullie is uitgelegd. Wij doen ons uiterste best om iedereen een leuke dag te bezorgen, maar soms zullen wij ook nee moeten verkopen. Ijzer met handen breken gaat helaas niet. Jammer om te horen dat jullie ervaring zo is gelopen. Hopelijk was het soepbuffet en het drankje vooraf naar wens, en hebben jullie toch een gezellige dag met zijn allen gehad. Groetjes, Team Rofra

Zeer slecht

Bruid en bruidegom route gehad begon al dat de tablet niet werkte bij het begin nieuwe gekregen willen hem in de stad starten deed hij het weer niet heb 20 min in de wacht gestaan eindelijk konden we beginnen bij terug komst kregen we niets te drinken was vol terwijl er 4 grote tafels leeg stonden toen we er wat van zeiden werden we uit gelachen en zeiden dat we maar na huis moesten gaan geen goed woord voor over. geld ontvangen 500 euro en dan zo behandeld worden

• Soort activiteit: Wandeltocht met opdrachten
  • Groepsgrootte: 31
  • Tips & verbeteringen Vriendelijkheid dat produkten werken

Hoi Miranda, Jammer om te horen dat jullie ervaring zo is gelopen. We zullen de tablets even nakijken om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Tijdens jullie soepbuffet, en bij terugkomst hebben we geprobeerd vriendelijk uit te leggen dat we helaas vol zaten. Onze vrije tafels zijn ook bedoeld om andere groepen te ontvangen. Helaas hebben wij ook een maximale capaciteit zoals aan jullie is uitgelegd. Wij doen ons uiterste best om iedereen een leuke dag te bezorgen, maar soms zullen wij ook nee moeten verkopen. Ijzer met handen breken gaat helaas niet. Jammer om te horen dat jullie ervaring zo is gelopen. Hopelijk was het soepbuffet en het drankje vooraf naar wens, en hebben jullie toch een gezellige dag met zijn allen gehad. Groetjes, Team Rofra

Goed verzorgt en mooie lokatie

we hebben een fijne middag gehad. Alles was goed verzorgd.

• Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: barbeque
  • Groepsgrootte: 48

Hoi Hoi, Dankjewel voor je review! Leuk om te horen dat jullie een fijne middag gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Heel leuke ervaring

Het schieten was leuk alleen helaas aan de korte kant het e chopper was voor enkele zwaar doordat er geen vering op de achterkant zat ( mensen met rugklachten ) Voor de rest een leuke ervaring , misschien tot ziens. Groetjes ssv st joris geldrop.

• Soort activiteit: Dogi schieten
  • Groepsgrootte: 20 pers.
  • Tips & verbeteringen Meer tijd

Hoi Harry, Dankjewel voor je review, we nemen de feedback mee! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Redelijk

Slechte begeleiding. Mensen met kleine kinderen moesten zelf sjouwen met de boot. Hoop gedoe en gemopper. Niemand van Rofra te zien.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Meer begeleiding bij verplaatsen boot;betere communicatie

Beste L, Dankjewel voor je feedback, we gaan er zeker wat mee doen. We proberen alles zo goed mogelijk te verzorgen op onze alternatieve route! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

gezellig

Wij hebben de echoppers gehuurd als teamuitje. Dit was een gezellige onderneming. De scooters wisselen wel qua snelheid. Maar ze rijden lekker.

• Soort activiteit: echopper
  • Groepsgrootte: 11
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Lieke, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie een gezellig teamuitje hebben gehad :) Groetjes Team Rofra

Superleuk!

Superleuke ervaring, we hebben ervan genoten met de hele groep en fijn personeel!

• Soort activiteit: Casa de Papel
  • Groepsgrootte: 11
  • Tips & verbeteringen Enige puntje wat we al hadden doorgegeven is dat de foto's van de Casa De Papel game op de website het gevoel opwekt dat het buiten is met een hoop actie. Dit was dus even een verrassing dat het binnen was met minder actie dan we dachten. Desalniettemin was het hartstikke leuk.

Hoi Eveline, Goed om te lezen dat Casa De Papel jullie goed bevallen is! Hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes Team Rofra

De gehuurde chopper die we wilden beoordelen is heel erg tegengevallen.

Wij waren voornemens een chopper (gelijkwaardig aan die u verhuurt) aan te schaffen, en alvorens die stap te nemen leek het verstandig deze eerst een keer d.m.v. huren een keer te proberen. Dat is heel erg tegengevallen,- de meegegeven choppers waren voorzien van banden met een (bijna) versleten loopvlak waardoor de wegligging aan alle kanten te wensen overliet, zo niet gevaarlijk was op sommige momenten. Nu willen we niet Rofra alleen daar op aanspreken omdat we hierna bij een dealer ook proefritten hebben gemaakt waarbij we hebben kunnen vaststellen dat meerdere choppers met een gelijk model deze eigenschappen vertoonde. De instabiliteit komt voornamelijk voort uit het brede vlakke loopvlak wat dit model choppers heeft. Wij vonden het stuurgedrag gevaarlijk en hebben de geplande tocht om die reden halverwege afgebroken en zijn terug gereden naar de thuisbasis. Het gebrek aan wegligging kan dus niet gwheel aan Rofra worden toegewezen, maar het heeft ons wel verwonderd dat Rofra dit (naar onze mening gevaarlijk) materieel verhuurt.

• Activiteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit: Chopper huur
  • Groepsgrootte: 2 personen
  • Tips & verbeteringen Ga over tot verhuur van chopper(s) met normale banden.

Hoi Jan, Vervelend om te horen dat de E-Choppers jullie zijn tegen gevallen. We nemen je tips zeker mee, dankjewel. Groetjes Team Rofra

Super!

Wij hebben een ontzettend fijne dag gehad met onze groep 8 op schoolkamp. Alles was goed geregeld en de begeleiding was top!

• Soort activiteit: Kindersurvival
  • Groepsgrootte: 23
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Linda, Fijn dat groep 8 en jullie natuurlijk, een leuke activiteit gehad hebben :) Onze begeleiders waren ook erg enthousiast over jullie!! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Super leuk

Wij hassen allemaal nog nooit paintball gespeelt. Het was even wennen maar het was echt heel leuk, iedereen vond het leuk. De jongens Van Rofra waren ook leuk en legden alles precies uit, het was goed verzorgt. Alles piccobello!!

• Soort activiteit: Paintball
  • Groepsgrootte: 19

Hoi Monique, Leuk om te horen dat het paintballen jullie zo goed bevallen is. Dankjewel voor je review! Groetjes Team Rofra!

Leuke alternatieve route.

Leuke route ondanks vaarverbod op andere route. Start en eindpunt veilig en prettig.

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 34
  • Tips & verbeteringen Aangezien er een landelijk hitte protocol was afgegeven, kon er halverwege een waterpunt tijdelijk aangeboden worden. Nu veel kinderen hoofdpijn.

Hey André, Fijn dat jullie het kanovaren leuk vonden, op onze alternatieve route. We nemen je feedback mee, betreft het waterpunt. Het was inderdaad erg warm! Hopelijk tot een volgende week. Groetjes Team Rofra

Het was een leuke en leerzame middag!

We hebben een gezellige en leerzame middag gehad in Dommelen. Het was een leuke workshop die werd verzorgd door 2 enthousiaste mensen die ook nog eens ons verzoek voor een bepaald nummer toepasten.

• Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: Workshop Line dansen
  • Groepsgrootte: 9 personen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Angelique, Wij zullen dit doorgeven aan onze instructeurs, leuk om te horen! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

gezellig

uitleg was wat rommelig en enkele solexen starten slecht. Voor dames welke moeite hadden met de solex was er een mooie oplossing door de electro scooters

• Soort activiteit: solex rijden
  • Groepsgrootte: 29
  • Tips & verbeteringen bij grote groepen groep opsplitsen tijdens de uitleg

Hoi Van den Boom Transport, Vervelend dat de solexen niet goed op gang kwamen. Gelukkig dat wij de E-Choppers nog konden aanbieden voor diegene die dat graag wilden. Wij nemen je feedback mee, dankjewel! Groetjes Team Rofra

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.