Superleuk avontuurlijk kinderfeestje

Onze dochters en hun gasten hebben ondanks de natte omstandigheden een geweldig kinderfeestje gehad, met veel geduld en inzet van Tommo! Leuke afwisselende spellen en een lekkere beloning! Dank je wel!

• Soort activiteit: Robinson Kids
  • Groepsgrootte: 8

Beste, Tommo vond het ook erg leuk met jullie groepje. Tot de volgende keer! Team Rofra

Een gezellige dag

We waren met een vriendengroep van negen personen. We hebben veel plezier gehad met het spel ´De meisjes tegen de jongens` en een workshop Karikatuur tekenen. De begeleiding van beide activiteiten was gezellig en goed. De dag hebben we afgesloten met een BBQ. Ook dit was goed geregeld en het eten was prima.

• Soort activiteit: Meisjes tegen de jongens
  • Groepsgrootte: 9
  • Tips & verbeteringen Vanwege het matige weer waren de activiteiten binnen. De ruimte waar dit plaats vond was niet zo gezellig ingericht. Het oogde als een kantoorruimte.

Hoi Caro, Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad. Wij vonden het ook gezellig met jullie! Team Rofra

Gezellige ochtend, maar prijs/kwaliteit niet in verhouding

Wij kozen bewust voor een rustige Ipad/wandel team-activiteit welke in het natuurgebied 'de Malpie' zou plaatsvinden. Voor ieder wat wils was de gedachte: diegene die van een spel houden konden met de zoektocht vooruit. Diegene die van een wandeling houden konden zo genieten van het mooie natuurgebied. Over het Ipad-spel houden we het kort: dat is 3x niks. De wandelroute: deze bleek niet over de Malpie te gaan maar door het bosgebied ervoor: tegenvaller. Tevens werkte de Ipads bij start al slecht (wel netjes opgelost tijdens het spel) maar voor de prijs welke je per deelnemer betaalt mag het wel vanaf start goed geregeld zijn. Geboekte koffie en thee vooraf was schraal qua aanbod. Bij vrijwel elke aanbieder van dit soort activiteiten kun je koffie naar wens kiezen. Wel werd er op verzoek wat opgeklopte melk bijgezet zodat men het idee had van cappuccino... Vriendelijkheid van Rofra medewerkers overigens dik in orde.

• Begeleiding N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: Ipad smokkelspel
  • Groepsgrootte: 24
  • Tips & verbeteringen vrije keus van soort koffie - Ipad game evalueren of dit wel de moeite waard is om aan te bieden - prijs/kwaliteit niet verhouding

Hoi Youri, Jammer dat jullie het zo hebben ervaren. Inmiddels hebben wij hierover telefonisch contact gehad. Gelukkig hebben jullie samen wel een fijne dag gehad. Team Rofra

niet zo goed, omdat ik te laat op de hoogte werd gesteld dat het niet door kon gaan. Ik snap dat het overmacht is, te hoog water in de Dommel, door de plotselinge hevige regenval. Maar ik werd gebeld om 15.30u de dag ervoor. Ik had eigenlijk verwacht dat jullie me in de ochtend al gebeld zouden hebben, met een. grote kans op annuleren. Dan had ikzelf op school de leerlingen al kunnen voorbereiden, dt wij het bijv die dag om 18.00u op de website zouden zetten, of in ons huiswerksysteem. Leerlingen die de volgende dag sportdag hebben kijken niet meer in het huiswerksysteem de avond vooraf. Daarbij was het moeilijk om ook met mijn collegae nog contact te hebben. Tot slot, moest ik na 25 jaar, dit jaar etalen voor de begeleidende docenten. Dat vond ik echt belachelijk, omdat zij er juist voor zorgen dat er geen problemen zijn tijdens de tocht.

• Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit: kano
  • Groepsgrootte: 130
  • Tips & verbeteringen Zie hierboven

Topdag voor onze leerlingen!

Een ideale combinatie van een actieve outdoor-challenge in de voormiddag en in de namiddag een ontspannende kano-tocht. De leerlingen waren enthousiast en zeer lovend over de meerdere spelen. Een dikke merci voor deze geslaagde sportdag en wij komen zeker terug! :-)

• Soort activiteit: Outdoor challenge + kano
  • Groepsgrootte: 45 lln

De kinderen van groep 8 hebben een geweldige ochtend gehad bij de kids survival

Wij starten het schoolkamp al jaren bij de Rofra met de kidssurvival. De begeleiding is top en de kinderen genieten volop.

• Soort activiteit: kids survival
  • Groepsgrootte: 20 kinderen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

mooie tocht, en alles goed geregeld

De tocht Borkel - Valkenswaard is zeer mooi. De organisatie was uitstekend, met voldoende hulp en informatie.

• Catering (indien van toepassing) N.v.t.
  • Soort activiteit: dag met partner
  • Groepsgrootte: 2

Hoi Antoine, Bedankt voor je mooie review! Team Rofra

Leuke locatie met prima paintball faciliteiten

Wij waren met een groep klanten gaan paintballen. Locatie is prima verzorgd en duidelijke uitleg gekregen alvorens wij het veld in gingen. Na het paintballen gaan BBQ en bij het Boothuys, enige nadeel is dat je hiervoor naar een ander locatie moet rijden maar dat heeft de pret niet gedrukt.

• Soort activiteit: Paintball + BBQ
  • Groepsgrootte: 20
  • Tips & verbeteringen BBQ locatie in niet bij evenment locatie.

Hoi Bjorn, Bedankt voor je review. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Team Rofra

Leuke kanotocht gehad met ons groep 8 kamp!

Niets op aan te merken, was goed verzorgd en de kinderen hebben een hele leuke middag gehad!

• Groepsgrootte: 56
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Geweldig feest, kinderen hebben genoten, top begeleiding!

Wij hebben als kinderfeestje voor mijn zoon 1,5 uur gepaintballd. Ontvangst was al top, leuke begeleiding en een top activiteit.

• Soort activiteit: Kinder Paintball
  • Groepsgrootte: 8

Hoi Danny, Wat fijn om te horen dat het kinderfeestje zo goed is geslaagd! Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. :) Vriendelijke groetjes, Team Rofra

Ontzettende leuke middag gehad

Goed geregeld met transport en het kanoën blijft altijd leuk

• Soort activiteit: Kanoën
  • Groepsgrootte: 12

Hoi Maarten, Bedankt voor je mooie review! Tot de volgende keer. Team Rofra

Geweldig!

Een ideaal kanotochtje voor gezinnen met jonge kindjes. Ook erg fijn dat ons hondje mee mocht in de kano. Degelijk materiaal, vriendelijke mensen, héél mooi tochtje.

• Soort activiteit: Kanotocht
  • Groepsgrootte: 5 + 1 hondje

Hoi Silke, Fijn te horen dat jullie een mooie tocht hebben gemaakt. Hopelijk heeft het hondje ook genoten. Team Rofra

Leuke ervaring tandem fietsen, maar klein riskant einde

Het was de eerste keer dat we met een tandem gingen fietsen maar de tandem stond mooi klaar toen we aankwamen. Er zat een fietstas bij (je kon ervoor kiezen om nog eentje te gebruiken) en een knooppunten routekaart zat voorop. Alles was klaar om te beginnen aan onze fietstocht! De tandem zelf was al wat ouder en vaker gebruikt, dat kon je zeker zien maar het fietste verder prima! Echter kregen we een klapband helemaal aan het einde van de dag. Gelukkig vielen we in het gras (niet op de betonnen weg waar auto's voorbij kwamen). Natuurlijk direct Rofra gebeld en ze boden meteen hun excuses aan en kwamen ons ophalen met een busje waarmee wij en de tandem werden vervoerd. Er werd ook nog een drankje aangeboden van de zaak. Eerlijk gezegd hebben we het profiel van de band gecheckt toen deze er helemaal af lag (de buiten en binnenband waren compleet van het wiel af als een slappe spaghetti sliert) en we zagen dat het bijna helemaal weg was. Het was natuurlijk een ongelukje maar ik denk wel dat ze in het vervolg de profielen van de banden iets beter mogen checken. Gelukkig was er niks ernstigs gebeurd! Verder hebben ze het heel netjes aangepakt, meteen komen ophalen en een drankje aangeboden dus daar valt niks over te zeggen! Ook was het personeel super vriendelijk!

• Soort activiteit: Tandem fietsen
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Beter de veiligheid/materialen checken

Hoi Irene, Wat vervelend dat jullie stukken hebben gehad met de tandem. Ik ga mijn collega van het onderhoud er extra op attenderen. Hopelijk hebben jullie wel een fijne dag gehad. Team Rofra

Hele leuke middag gehad

Het was even wennen met de E-chopper. Daarna een mooie tocht gemaakt. Gelukkig hadden we ook heel mooi weer.

• Soort activiteit: E-chopper tocht
  • Groepsgrootte: 9
  • Tips & verbeteringen vooraf plattegrond, dan heb je in geval iemand fout rijdt een idee waar je naar toe moet.

Ontzettend leuke kano toch

Hele leuke kano tocht gemaakt en heerlijk gegeten bij grand cafe de zwaan! Hele aardige mensen overal. Echt een leuk uitje met het gezin. Goede uitleg qua hoe je moet kanoeen. Enige min punt waren de enorme hoeveelheid muggen bij sommige aanleg plekken in de natuur.

• Soort activiteit: Kano varen

We hebben genoten van 3 uurtjes solexrijden

We hebben een geweldige middag gehad . Het leuke van solexrijden is dat je altijd bezig bent ,want je wilt hem als je stopt niet laten afslaan mooie roete en goede begeleiding van de medewerkerster. Echt een aanrader.

• Soort activiteit: Solexrijden
  • Groepsgrootte: 9
  • Tips & verbeteringen We hadden een step waar de voorvork van was afgebroken. Ik heb voor veiligheid toch 5 sterren gegeven.maar dat had heel slecht kunnen aflopen.

kei leuke dag gehad en een hele leuke scheidsrechter bij de spellen

Deed dit voor de 2de keer in een korte tijd en het was weer heel gezellig en veel gelachen . Ook omdat je tegen elkaar speelt mannen tegen de vrouwen was er wat competitie dat maakte het ook spannend . Alleen jammer was dat toen ik me aanmelden dat de administratie niet in orde was dat de dame aan de balie zei dat ik nog niet betaald had , maar daar niks meer over gehoord de hele dag . zorg voor meer andere spelletjes zodat we volgend jaar weer mee kunnen doen en we weer verast worden door nieuwe spellen . En we hadden geluk met het weer .

• Soort activiteit: familie spellen
  • Groepsgrootte: 12
  • Tips & verbeteringen mocht het echt slecht weer worden de spellen binnen kunnen voort zetten

Hey Arne, Leuk dat jullie voor de 2e keer een leuke activiteit gehad hebben. Hopelijk tot volgend jaar. Groetjes Team Rofra

Aangenaam

• Soort activiteit: Solex rijden
  • Groepsgrootte: 6

Beste Willem, Fijn dat jullie een leuke activiteit bij ons gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Een dag om nooit te vergeten !!

Het was een zeer leuke dag met allerlei activiteiten. Ook fijn dat het vervoer van en naar het outdoor terrein erbij in zat. We moesten ons geen zorgen maken, want heel de dag was georganiseerd door jullie. Nogmaals extra bedankt aan de “Horeca”!! Zij hebben langer voor ons open gehouden, heel gezellig gemaakt! Dank u wel daarvoor!

• Soort activiteit: Solex rijden, paintballen en BBQ
  • Groepsgrootte: 19
  • Tips & verbeteringen Soms was er wat weinig tijd tussen de activiteiten door, de bus is pas later kunnen vertrekken waardoor het paintballen best kort was.

Hi Melissa, Dankjewel voor je review! Fijn om te lezen dat jullie een leuke dag gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Uitstekend!

Reservering liep goed & we zijn heel vriendelijk opgevangen met uitleg. De kanos waren prima & we hebben een heerlijke dag gehad in een mooie omgeving!!!

• Soort activiteit: Kano vsmaren
  • Groepsgrootte: 3

Hi Lindsey, Fijn dat alles goed is verlopen! Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Mooie tocht over de Dommel

Prima afstand om met kinderen te doen. Tijdig door een bus afgezet. Gezellige chauffeur en prima instructie. Langs het water over de hele retour plekken om te picknicken of te zwemmen,

• Groepsgrootte: 5

Hi Harmen, Bedankt voor je review! Fijn dat jullie een leuke tocht hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Mooie ervaring

We hebben heerlijk met de stroom mee kunnen kanoën dit was ideaal aangezien ik met m’n zoon van 10 en m’n man met onze zoon van 7 in de kano zaten. Muggen spray is geen overbodige luxe en echt aan te raden. Zo ook een zonnebril. De bus was echter heel warm van binnen en ik zou er in de zomer niet graag in zitten. Het was nu een warme dag begin mei. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het was ook een fijne plek om voor en of na het kanoën wat te eten of drinken.

• Soort activiteit: Kanoën
  • Tips & verbeteringen Airco in de bus

Hi, Bedankt voor de review. Goed om te horen dat jullie een fijne tocht hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Schitterende kanotocht

Vriendelijk ontvangst. Goed georganiseerd. Prima materiaal. Onze tocht met twee kids (8 en 10) was lekker ontspannen. Onderweg bij restaurant de Zwaan geluncht (aanrader!!). Enig minpuntje van de kanotocht; aan de prijs.

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Guido, Bedankt voor de complimenten! Fijn dat jullie een leuke tocht hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Zeer behulpzaam voor leerlingen op te halen wanneer ze niet meer kunnen.

• Groepsgrootte: 67
  • Tips & verbeteringen De lange tocht niet meer aanbieden aan grote groepen.

Hoi Ilse, Bedankt voor je review. Team Rofra

Geweldige ervaring

• Soort activiteit: VR
  • Groepsgrootte: 48

Goedemorgen Wilma, Wat fijn dat jullie zo'n positieve ervaring bij ons hebben gehad! Hopelijk zien we jullie nog eens terug. Vriendelijke groetjes, Team Rofra

Bedrijfsgegevens

Molenstraat 203 A

5554 TS Valkenswaard

040-2042593

[email protected]

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.