Volgende keer 2 personen sturen, we moesten de arme jongen helpen om kano's op en af te laden. Met 24 kano's beter iemand anders mee sturen

• Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit: kano
  • Groepsgrootte: 50
  • Tips & verbeteringen 2 transporteurs

Hoi Oliver, bedankt voor de review, fijn dat we een 8 hebben mogen ontvangen! Dank voor de tip wat de instructeur betreft. Groetjes Team Rofra

Echt heel leuk en goed georganiseerd

Na 4x verzetten door allerlei omstandigheden (wat jullie trouwens geen enkel probleem vonden) was het dan eindelijk zover. We zijn met 8 personen wezen solexen. Na enige uitleg en proefrondjes konden we van start. Leuke route, niet te druk en prima werkende solexen. Toen we net voor het eind een klapband kregen, kwam er al snel een busje. Deze nam de kapotte solex mee en we kregen voor het laatste stukje een vervangende solex. Prima service, gezellig personeel. Echt top.

• Soort activiteit: solex
  • Groepsgrootte: 8
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Jan, Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben na meerdere keren verzetten. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

fijne dag geweest

het was een leuke dag, organisatie ok!

• Soort activiteit: e-chopper
  • Groepsgrootte: 45

Hey Maria, Fijn om te horen dat jullie een leuke dag gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Super familiedag gehad.

We hadden een familiedag gepland bij rofra samen met een lunch. We zijn begonnen met fun xl super leuk om te doen alleen hielp het weer niet mee maar daar was rofra op voorbereid. Na de activiteit hebben onze lunch genuttigd dat zag er top uit. Enige min puntje was dat de lunch iets op zich liet wachten. Maar het eten maakte alles goed.

• Soort activiteit: Fun xl
  • Groepsgrootte: 18

Hoi Afj Teunissennuwenhoud, Dankjewel voor je review! Fijn dat jullie een leuke familiedag gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Bijzonder leuke dag. Met enthousiaste begeleiding.

Met personeel een leuke dag gehad bij Rofra. Eerst een schietprogramma. Met daarna een heerlijke bbq met borrel. Ons personeel was enthousiast. En dat is wat je wil op zo'n dag.

• Soort activiteit: schietprogramma
  • Groepsgrootte: 13
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Rob, Fijn om te lezen dat jullie een leuk personeelsuitje gehad hebben bij ons :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Fantastisch kanoën

De kanotocht was leuk, je hebt echt het idee in de vrije natuur te zijn. De uitleg was helder en duidelijk. Wat ik wel jammer vond was de grote groep (bedrijfsuitje?) die veel aandacht kreeg en voor mij en mijn zoon niet duidelijk was of wij ook mee moesten met de bus. Navraag leerde van wel. Ook jammer was bij terugkomst dat men niet informeerde dat we überhaupt terug waren of dat we het leuk hebben gehad.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 2

Hi Richard, Fijn dat jullie een leuke kano tocht gehad hebben. We nemen de verbeterpuntjes met ons mee! Tot ziens! Groetjes Team Rofra

Goede ervaring, timing en uitleg mag wat beter

We kwamen aan op het activiteiten terrein om te gaan schieten. Een hele leuke ervaring waar best nog wel kansen liggen op verbetering. Het handboog schieten ging zonder problemen, evenals het buksschieten. Het kruisboog schieten kan wat beter omdat meerendeel van de pijlen krom waren en niet echt mee te schieten viel. Uitleg was heel duidelijk maar mag nog wat losser en soepeler uitgelegd worden. De activiteit duurde eigenlijk tot 14:30 maar was om 14:00 al klaar waardoor we te vroeg bij de High Beer waren. Hierdoor moesten we een half uur buiten wachten, we kregen wel 1 gratis drankje wat wel weer goed geregeld was. Over de high beer was weinig op te merken, lekker bier en hele goede hapjes.

• Soort activiteit: Schieten
  • Groepsgrootte: 8

Hi Cas, Wij nemen de verbeterpunten met ons mee betreft het schietprogramma! Fijn om te horen dat jullie positief zijn over de high beer. Hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes Team Rofra

Het was geweldig

We werden vriendelijk geholpen en kregen goede uitleg. De route was mooi in elkaar gezet en ook duidelijk. Onderweg was de gsm waar de route opstond leeg. Hebben gebeld van hoe we die op een andere gsm over konden zetten, en dit was zo opgelost. Voor herhaling vatbaar

• Soort activiteit: E shopper
  • Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi John, Fijn dat jullie hebben genoten van een leuke e-choppertocht bij Rofra. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Rofra

prima namiddag, informeel en actief met collega's

met 24 collega's hebben we een tocht van 1.5 uur per kano over de Dommel gemaakt, daarna een prima barbeque gehad. Prima geregeld, mooie omgeving gezien, goed eten en drinken, vriendelijke bediening.

• Soort activiteit: Kanovaren op de Dommel
  • Groepsgrootte: 24

Hi Hugo, Fijn om te lezen dat jullie een leuke kanotocht en barbecue gehad hebben bij ons,. Hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes Team Rofra

Super (middag) gehad

Kort gezegd , heel leuk ! Vriendelijk personeel, goede uitleg en vervoer naar begin punt. We zijn in 2 uur terug gevaren, prachtige omgeving onderweg.

• Soort activiteit: Kano op de Dommel

Hoi Ronny, Bedankt voor je mooie review! Groetjes Team Rofra

Geweldige organisatie

Het personeel heeft veel werk verzet om al onze gasten (100) te voorzien van eten en drinken. De locatie is geweldig, mooi uitzicht en een zekere privacy. De springkussens stonden klaar voor de kinderen.

• Soort activiteit: feest
  • Groepsgrootte: 100

Hoi Helma, Dankjewel voor je review en bezoek met groep bij Rofra! Fijn om te zien dat jullie een fijne dag hebben gehad op onze locatie. Tot een volgende keer. Team Rofra

Super!

Samen met mijn dochter van 5 kanotocht gemaakt in een Canadese Kano, het was geweldig! En goed te doen met een kind van 5!

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 2

Hoi Djamilla, Fijn te horen dat jullie hebben genoten. Tot de volgende keer! Team Rofra

Leuke namiddag met de collega’s

Wij speelde de slag bij Waterloo. Activiteiten voor zowel jong en oud. Iedereen was enthousiast. Waarvoor dank!

• Soort activiteit: Slag bij Waterloo
  • Groepsgrootte: 28 pers
  • Tips & verbeteringen Wij als Belgen zijn niet gewoon ons vlees zelf te bakken bij een bbq.

Hoi Koen, Bedankt voor je review! Groetjes, Team Rofra

Top, leuke activiteit, gezellige dag gehad

Makkelijke communicatie, onverwachte wijzigingen worden snel en in goed overleg opgelost.

• Soort activiteit: kano
  • Groepsgrootte: 120

Hey Ger, Fijn om te horen dat jullie zo positief zijn en een fijne dag gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes Team Rofra

Super!

De middag was super goed geregeld, zijn erg tevreden! Van te voren goed overleg gehad in verband met het slecht verwachte weer, wat uiteindelijk reuze mee viel dus we zijn blij dat we het door hebben laten gaan. Ada en (ben helaas de naam van de vrolijke mannelijke collega vergeten) hebben ons super goed uitleg gegeven en door hun enthousiasme werd onze groep ook wat losser, dus dat deden ze erg goed. Nogmaals dank!

• Soort activiteit: Survival
  • Groepsgrootte: 15
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Puck, Bedankt voor de mooie review. Ik geef de complimenten ook door aan de collega's! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuk en gezellig

Was leuk maar scooter was leeg laatste half uur . We waren 5 min weg hadden gebeld en uitgelegd hoe het zat ,maar ze vertelde aan de telefoon dat we gewoon verder konden rijden .Had het bij terug komst gemeld bij de balie wed niet echt op gereageert. Dus ja dat was echt een regenvaller. Heb bij aanrader nee ingevuld maar als de accu's vol zaten dan was het zeker een ja.

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit: E bike scooter
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen Zorgen dat de accu's vol zijn

Hoi Familie Versmissen, Vervelend om te horen dat de accu's eerder leeg waren. Hier is vanuit ons niet netjes mee omgegaan! Excuses hiervoor. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes Team Rofra

Ontzettend leuke en sportieve activiteiten!

We gaan al jaren naar Rofra toe met onze studenten tijdens het introductiekamp. Het personeel van Rofra is super vriendelijk en kundig. Ze doen er alles aan om je een goede ervaring te geven. Het is ook super fijn dat we zelf mogen aangeven welke activiteiten we graag willen doen bij het challengeparcours. Volgend jaar gaan we zeker weer met ze in zee!

• Soort activiteit: Challengeparcours
  • Groepsgrootte: 100
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Inge, Dankjewel voor de mooie review!! Fijn om te horen dat jullie weer zo positief zijn en volgend jaar terug komen. Groetjes Team Rofra

Geweldige organisatie en een super dag gehad

Wij waren afgelopen weekend met een groepje van 7 wezen e-chopperen. Alles was goed geregeld en verzorgd door Rofra en wij werden echt mega vriendelijk ontvangen. Wij hebben echt een top dag gehad.

• Soort activiteit: E-Chopper tour 3 uur
  • Groepsgrootte: 7

Hoi Nona, Fijn om te horen dat jullie een top dag gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Heerlijke middag op het water

We werden uiterst vriendelijk ontvangen, en kregen uitleg over hoe de middag zou verlopen. De bus kwam ons halen om af te zakken naar Borkel, vanuit daar 8 kilometer terug kanoën naar Valkenswaard. De uitleg bij de boten was prima, vriendelijk en verliep snel. De mannen waren erg hulpvaardig bij het te water laten van de boten. De tocht was prachtig, mooie omgeving, schoon water, heerlijk rustgevend. De lengte van de tocht was prima te doen met 2 kinderen van 9 en 11. De terugkomst ook weer een fijn onthaal. Wat een fijne middag! Dank je wel Rofra!

• Soort activiteit: Kanoën Borkel-Valkenswaard
  • Groepsgrootte: 4

Hoi Maria, Wat een mooie review om te lezen! En wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de tocht. Hopelijk mogen we jullie nog eens ontvangen. Bedankt voor jullie komst. Groetjes, Team Rofra

Heel fijne ervaring!

• Soort activiteit: Sportief

Hoi Margot, Bedankt voor je mooie review! Tot de volgende keer. Team Rofra

Relaxed

Het was een relaxed uitje. Wel sportief natuurlijk, wij hadden ieder een eenpersoons kayak. Maar alles was goed geregeld en er is veel vrijheid in je route wat betreft tijd of hoe vaak je stopt. Je kunt niet verdwalen en 8 km was voor ons perfect.

• Soort activiteit: Kayak
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hey Ellis, Fijn om te horen dat je een relaxed uitje hebt gehad! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Helemaal top!

Prettig om een goede uitleg te krijgen hoe de solex werkt. Het was een mooie tocht met goede solexen. Er was er een kapot onderweg maar dat was binnen 10 minuten geregeld voor een nieuwe solex.

• Soort activiteit: 9
  • Groepsgrootte: 7
  • Tips & verbeteringen leuke solexkleding die je kunt aan doen

Geweldig leuk om te doen

We hebben op een prachtige dag gekanood. De route was prachtig, heel stil. Goede instructie vooraf. Voor herhaling vatbaar!

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 2 volwassenen en 1 kind van 8 jaar, ieder in een eigen kano
  • Tips & verbeteringen Wellicht handig om op de website te vermelden dat bij warm weer goed idee is om iets te drinken mee te nemen.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor jullie mooie review! Wat leuk dat de kinderen zelf hebben gevaren. Tot de volgende keer. Groetjes, Team Rofra

Top geregeld en soepele medewerkers

Hebben het goed gehad en goed rekening gehouden met de wensen! Zowel bij het reserveren als de dag zelf zeer goed geholpen!

• Soort activiteit: Paintball, ebike, bbq
  • Groepsgrootte: 12

Hoi familie Rijken, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Heerlijk relaxed varen in een mooi gebied

Alles goed geregeld, vriendelijke en vrolijke medewerkers. De tocht was heerlijk, fijne tussenstop bij De Zwaan in Borkel en schaft. Mooie natuur en wij zaten in de laatste ploeg en hierdoor een heerlijk stil en rustgevende tocht gehad.

• Soort activiteit: Kajakken
  • Groepsgrootte: 2

Hoi Marlies, Dankjewel voor de complimenten. Fijn om te lezen dat jullie een mooie tocht hebben gehad! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.