Fietsen erg slecht en informatie onvoldoende

Op de site staat dat de fietsen beschikbaar zijn voor de gehele dag. Blijkt echter doordeweeks maar tot 17u te zijn. Iz vervelend als je de fietsen pas vanaf 13.45u huurt. Staat nergens vermeld en geen oplossing in te vinden. Fietsen waren verschrikkelijk. Enorm hard zadel. Is nog geen 5km op te fietsen. Kwaliteit ook matig. Weinig tot geen controle achteraf, of de fietsen weer goed zijn ingeleverd.

• Soort activiteit: Fietsen
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Duidelijke informatie en betere fietsen.

Hoi Manon, Vervelend om te horen. Het is wel zo dat de fietsen de gehele dag beschikbaar zijn. Mocht het zo zijn dat je de hele dag een fiets wil huren dient deze echter voor 10.00 terug te zijn. Excuus voor de misverstand. Wij gaan verder de fietsen bekijken naar aanleiding van je review! Groetjes team Rofra

Gezellige dag gehad en goede service!

We hadden 's ochtends nog een plotselinge afmelding van een persoon waardoor er wat geschoven moest worden met de kano's/kajaks. Dit werd gelukkig snel en eenvoudig opgelost. Het bedrag van de afmelding werd zelfs nog omgezet in horeca-tegoed waar we na het kanoën lekker gebruik van hebben gemaakt!

• Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen We hadden wat verwarring omtrent het begrip "verzameltijd" uit de mail. wellicht dat aangeven in de mail hoe laat de bus vertrekt wat duidelijker is.

Hoi Teun, Fijn om te horen dat jullie dag zo goed is verlopen! Hopelijk kunnen we jullie nog eens mogen ontvangen! Bedankt voor de feedback. Groetjes, Team Rofra

Er lag een boom over het water wat een gevaarlijke situatie opleverde

Dommel was mooi maar heel erg begroeid waardoor je vaak takken en struiken moeilijk kon ontwijken. Na ruim een uur lag er een boom over het water. Hierdoor was de pret eraf.

• Soort activiteit: Kanoen
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen Controleer de vaarroute

Hoi Liesbeth, Door de storm was er inderdaad een boom op het water gevallen. Jammer dat jullie je tocht daardoor minder leuk hebben ervaren. Het stuik vanaf Neerpelt is een stuk smaller dan vanaf Borkel. Wegens het huidige broedseizoen is het niet mogelijk voor het waterschap om de dommel vrij te maken. Als het broedseizoen weer voorbij is dan gebeurt dit uiteraard wel! Hopelijk hebben jullie genoten van de warme chocomelk bij terugkomst ter opwarming van jullie tocht :) Groetjes, Team Rofra

Super mooie en leuke

geweldige ervaring om de Dommel af te kajakken en zo dicht bij de natuur te zijn. we hebben veel koeien en ganzen gezien

• Soort activiteit: Super
  • Groepsgrootte: Goed

Hoi Ruqs, Wat leuk om te horen! Bedankt voor je review en hopelijk tot de volgende keer :) Groetjes, Team Rofra

Lekker dagje kanovaren

Heerlijk kunnen kanovaren, prima spullen, alles geregeld. Mooie route. :) Het was wel een beetje onduidelijk waar we naartoe moesten toen we eenmaal weer op het droge waren.

• Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen Als verbeterpuntje: iets vriendelijker/behulpzamer bij de receptie, was nu wel erg functioneel.

gezellige middag gehad

Het was heerlijk weer, ongeveer 24 graden. Niet te druk op het water, precies goed. Varen ging als 'vanzelf'.

• Soort activiteit: Canadese kano
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Goed geregeld en leuk uitje ook voor warm weer

Wij zijn gaan kano varen op een dag dat het 28 graden was. Erg fijn dat er veel bomen aan de kant stonden, waardoor er veel schaduw was. Ideaal uitje voor een warme dag. Goed geregeld dat je met de bus gebracht werd en dat er een duidelijke uitleg was over hoe alles werkte. Gratis tonnetje was ook ideaal voor de spullen.

• Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Wij waren verkeerd gereden naar het andere kano verhuur punt, dit vonden we niet super duidelijk aangegeven. Daarnaast mocht er nog wel meer info staan over muggenspray, want er waren echt heel erg veel muggen op het water.

Hallo Shannon, Dankjewel voor de feedback! Super fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad :) Het was zeker een hele mooie dag om lekker te gaan kanoën. Jullie hadden een goede dag uitgekozen! U kunt bij aankomst muggenspray bij ons kopen. Dit hadden we er inderdaad bij kunnen vermelden. Onze excuses hiervoor! Geniet van jullie dag en hopelijk tot ziens!

Op de website staan Corona maatregelen aangegeven, maar er wordt jullie eigen plan getrokken

Op de website stonden de Corona maatregelen duidelijk vermeld. De tocht vanuit België was niet mogelijk en picknicken onderweg ook niet. Toen de tocht vanuit Borkel online gekocht. Bij het instappen in de bus wordt ons gevraagd of we vanuit Neerpelt of Borkel starten, hoezo? Dit is toch tegen regels en wij hebben dit niet gekocht omdat dat volgens jullie website niet kon/mocht. Heel jammer, had graag de langere tocht gemaakt.

• Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen De website aanpassen zo stel je mensen teleur omdat het ineens wel blijkt te kunnen.

Hoi Marlou, Zoals zojuist telefonisch besproken nogmaals ons excuus! We ontvangen jullie graag de volgende keer voor de lange tocht van Neerpelt. Tot snel! Groetjes, Team Rofra

Goede verzorging en route.

Fijne route, iets te kort. Goed materiaal. Geen opmerkingen.

• Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Uitleg voor kanoën was erg beperkt.

Hoi Manon, Fijn dat jullie een leuke kanotocht hebben gehad! Groetjes Team Rofra

Goed geregeld!

Prima fietsen qua prijs/prestatie, vriendelijk personeel en mooie mtb-route "om de hoek"

• Soort activiteit: Mountainbike
  • Groepsgrootte: 3

Hoi Mark, Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat jullie een mooie tocht gehad hebben! Groetjes, Team Rofra

gezellig!

Het was erg leuk om eens een keer met het hele gezin (incl pubers) op pad te gaan.

• Catering N.v.t.
  • Soort activiteit: back to basic
  • Groepsgrootte: 5
  • Tips & verbeteringen ga zo door

Hoi Fransjesca, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat jullie een leuk uitje hebben gehad met het gehele gezin. Wie weet tot de volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Goed geregeld!

Voldoende parkeergelegenheid, als het krap wordt, wordt dit vlug opgelost. Verblijf, ontvangst en vervoer zijn goed geregeld. Mooi stukje natuur en genoeg mogelijkheid eens ergens een half uurtje aan te meren.

• Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Tim, Bedankt voor je review! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Hopelijk tot een volgende keer Groetjes, Team Rofra

Zeer leuke tijdsbesteding op een zonnige dag

Met een groep van 16 (7 volwassenen en 9 kinderen) stapten wij in 7 kano's. Het weer hielp ook perfect mee en wij hebben ons allemaal prima vermaakt. Sommigen hebben nog een sprong in de Dommel gewaagd. Omgeving is ook erg mooi, we hebben genoten en ook veel gelachen.

• Groepsgrootte: 16

Hoi Debbie, Goed om te horen! Altijd fijn om met de kinderen op pad te zijn, en zeker met dit heerlijke weer is een verfrissende duik in de dommel niet verkeerd ;) Tot ziens! Groetjes, Team Rofra

Super wat een service

Geweldige dag gehad met rofra.. Super ontvangst, goede uitleg en zeer vriendelijk. We hebben echt een top dag gehad en ook een geweldige service als er iets mis gaat met het gehuurde. Aanrader

• Soort activiteit: Tandem
  • Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Marlies, Fijn om te horen! Voor ons een kleine moeite om te doen! Wij zijn blij dat jullie een leuke dag hebben gehad. Groetjes, Team Rofra

Erg leuke goed georganiseerde activiteit

Zeker een aanbeveling voor een vrijgezellenfeest

• Soort activiteit: E chopper
  • Groepsgrootte: 7

Hoi Charelle, Wat leuk om te horen! Hopelijk hebben jullie een leuke vrijgezellendag gehad :) Groetjes Team Rofra

Amazing experience with kayaking

very good place to spend time with family and friend.

• Soort activiteit: Kayak

Thanks for your comment. Nice to hear you enjoyed it. Kind regards, Team Rofra

Voldoende

Het tandem fietsen was erg leuk, we hadden 1 zieke waarvoor ik een normale fiets had gehuurd, hier kregen we geen geld van terug. Bij terug komst hebben we bijna 2 uur gewacht op onze lunch die we hadden besteld.

• Soort activiteit: Tandem fietsen en lunchen bij het terras
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen Het duurde 1,5 uur voordat we onze lunch kregen en kregen helaas geen geld terug Voor een persoon die ziek was en niet mee kon doen uiteindelijk met de activiteit.

Hoi Noortje, Zoals zojuist telefonisch nogmaals ons excuus! Wij gaan het zeker meenemen, en mocht je nog eens terugkomen kunnen we het tegoed van degene die ziek had afgemeld verrekenen in jullie boeking! Groetjes, Team Rofra

Op tandem gefietst in prachtige omgeving, je krijgt als je wilt knooppunt routes mee zodat je zelf kunt bepalen waar en hoever je fietst

• Soort activiteit: Tandem fietsen
  • Groepsgrootte: 2 personen
  • Tips & verbeteringen Advies om niet in drukke omgeving te gaan

Hoi Gerrie, Bedankt voor je review. Leuk te horen dat jullie van de natuur hebben genoten. Tot de volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Veel keuze en dezkundig personeel

Wij gingen met een club kanovaren, en kregen hierbij een hele goede uitleg. Jammer alleen dat bij terugkomst we niemand meer konden vinden, misschien andere dingen aan het doen. Toch een hele leuke ervaring.

• Groepsgrootte: 12
  • Tips & verbeteringen Geen

Hoi Ger, Bedankt voor je review. Fijn te horen dat jullie een fijne tocht hebben gehad. Indien het geen drukke dag is, is er helaas niet iemand constant aanwezig op het eindpunt. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Echt een verzorgd dagje uit

De locatie is mooi verzorgd. We werden met de bus naar de opstapplaats gereden voor het kanovaren. Korte en duidelijke instructie en gaan. Prachtig natuurgebied. Daarna eeem drankje op het terras. Het terrein is heel netjes en verzorgd. Goede service op het terras. Daarna "zoek de verrekijker van de boswachter" gedaan. Mooie route. Leuke opdrachten. Ideaal voor onze kinderen van 7 en 8 jaar. Kortom wij hebben genoten van een verzorgd dagje uit. Hier rijden we graag 2 uur voor heen en terug.

• Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste M. Scholten, Bedankt voor je review! Super leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Als jullie weer eens in de buurt zijn of zin hebben in een leuk dagje uit dan regelen we dat graag voor jullie! Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Bijna alles verliep prima. Wat echt niet goed ging was de busreis naar het beginpunt: die zat veel te vol voor de huidige coronamaatregelen. Goed afstand houden (1 persoon per 2 stoelen, tenzij uit 1 huishouden) was niet mogelijk.

• Soort activiteit: kanoen
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen let op groepsgrotte in de bus!

Hoi Marjon, Fijn dat jullie een leuke toch hebben gehad! Het is zo dat wij op dit moment met de huidige maatregelen met een volle bezetting in de bus mogen rijden mits een mondkapje wordt gedragen. Echter vinden wij dit zelf niet verstandig en daarom proberen we de bezetting in de bus te verspreiden! Vervelend om te horen dat jullie het nog te druk vonden. We zullen dit meenemen! Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Stunning nature

Healthy, fun and enjoyable family outing through countryside and stunning nature.

• Soort activiteit: Kanoe
  • Groepsgrootte: 4

Hello, Lovely to hear about your trip! The Malpie is very stunning, you can also make a great hike or bycicle trip! Maybe for the next time. Kind regards, Team Rofra

Onze boys vonden het een super avontuur!

Een groep uitgelaten pre pubers 1,5 uur boeien in het bos... dat is gelukt!! Het competitie gevoel was hoog en werd goed op in gespeeld.. dit was een geslaagd kinderfeest voor onze 10-er .....

• Soort activiteit: Paintball
  • Groepsgrootte: 8 kinderen

Snel en makkelijk te boeken

Duidelijke info op de site, makkelijk en overzichtelijk om te boeken. Direct bevestiging via mail. Fijn en vrolijk geholpen bij aankomst. Leuke activiteit. Ik zeg, Doen

• Tips & verbeteringen N.v.t.

Erg gezellig en goed georganiseerd!

Ik heb voor de tennisvereniging waar ik bestuur van ben een Solex tour georganiseerd en het was een groot succes! Iedereen die mee deed vond het erg leuk om op de ouderwetse solexen en moderne e-choppers rond te rijden. Na de tour van 2 uur hebben we nog gezellig een paar uur op het terras gezeten en genoten van de gastvrijheid van de medewerkers van Rofra. Ik raad het iedereen aan hier een solex tour te doen!

• Soort activiteit: Solex en e-chopper tour
  • Groepsgrootte: 33

Hoi Jeroen, Bedankt voor je review en fijn dat jullie hebben genoten. Gelukkig is het weer mogelijk om na afloop van een activiteit na te genieten op het terras. Tot de volgende keer! Groetjes, Team Rofra

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.