Leuke locatie voor een ongedwongen zakelijke bijeenkomst

Een verrassend mooie locatie in de natuur zo vlak bij het drukke Valkenswaard. We hebben hier een goed verzorgde zakelijke bijeenkomst gehad waar de inspiratie goed gevoed is geweest.

• Activiteit N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: Vergadering
  • Groepsgrootte: 8
  • Tips & verbeteringen Geen

Wij speelden The Target en aten lunch. Alles tot in de puntjes in orde! Super ervaring!

• Soort activiteit: The Target

Super!

Onze linedance ervaring was top! We waren met een grote groep van 21 personen en de instructeurs hebben het super aangepakt! Ze bleven rustig en hadden geen probleem met de rumoerigheid en af en toe een grapje! Hilarisch, leerzaam en gezellig!

• Soort activiteit: Linedancen
  • Groepsgrootte: 21
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Geweldige avond gehad voor ons personeel

Wij hebben onze Kerstborrel bij Rofra gevierd, van te voren is alles op een prettige manier besproken en afgestemd. Het personeel stond heel erg open voor eigen inbreng en ideeën, waardoor wij een leuke thema avond hebben kunnen organiseren. Het personeel heeft er tijdens de avond voor gezorgd dat niemand iets tekort kwam en iedereen een top avond heeft gehad.

• Activiteit N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: Kerstborrel
  • Groepsgrootte: 55 personen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Goed alternatief, vanwege slecht weer

Het was een leuke bezigheid voor het team; op goed tijdstip en ook de doorlooptijd was gunstig. Als alternatief voor het kleiduivenschieten goed i.v.m. het slechte weer. Jammer dat de locatie ergens anders is. Enkele deelnemers kwamen niet op de goede locatie, en enkele reden de poort voorbij en raakten verdwaalt in de modderpaden achter Kempervennen, waardoor ze een deel van het programma hebben gemist. .

• Soort activiteit: Boogschieten/luchtbuks
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen Bereikbaarheid in het donket beter aangeven; enkele deelnemers reden de locatie voorbij en hadden moeite om de poort te vinden. Op de locatie was het ook behoorlijk donker waardoor je niet goed kunt zien waar je loopt.

"Kei leuk!"

We hebben een hele leuke middag gehad met onze internationale groep. Alles prima verzorgd en de activiteiten waren een goede mix van fysiek actief en goed nadenken.

• Soort activiteit: Slag bij Waterloo
  • Groepsgrootte: 14
  • Tips & verbeteringen Even zorgen dat de groepen niet bij elkaar kunnen afkijken met brugbouwen. 1 groep had bij ons het juiste idee net te laat, de andere groep stond aan de zijkant toe te kijken en had vervolgens binnen 3 minuten 5 mensen over de sloot, met hetzelfde concept.

Super leuk

Wat een leuke /geweldige ervaring was wel koud maar dit moet je dan ook eigenlijk in het voorjaar of zomer doen

• Soort activiteit: E-Chopper
  • Groepsgrootte: 3

Solex op locatie

Leuke dag gehad, maar niet alle solexen liepen even goed, Wat wel jammer was dat we de Solex hadden gehuurd van 15.00 tot 17.00 uur ! Wat wij niet wisten dat er geen licht op de Solex zat en we om 16.30'nog naar huis moesten van Oirschot naar Wintelre ! Dat was eigenlijk levensgevaarlijk! Achteraf hadden jullie beter kunnen zeggen dat we van 14.00 uur tot 16.00 uur de solexen konden huren! Maar toch een leuke dag gehad

• Soort activiteit: Solex
  • Groepsgrootte: 12

Beste Ria, Dankjewel voor je review. Goed dat je het aangeeft over de verlichting van de solexen. Wij hadden inderdaad van tevoren moeten checken wanneer de zon onder gaat. We hebben dit nu wel meteen doorgevoerd bij alle activiteiten voor de winterperiode en ook staat nu bij de pagina's over solex verhuur, dat deze geen verlichting hebben, dus ze voor het donker terug moeten zijn. Dankjewel voor de feedback en hopelijk was het toch voor herhaling vatbaar! Groeten team Rofra

Leuk

Het was leuk!

• Soort activiteit: Paintbal jeugd
  • Groepsgrootte: 17
  • Tips & verbeteringen Locatie lastig vindbaar (wel route beschrijving maar weinig borden en info op site

super leuke dag gehad

eerst solex tour gedaan van 2 uur daarna bij Sapor een kookworpshop gedaan met Italiaanse tapas.

• Catering
  • Soort activiteit: tour en koken
  • Groepsgrootte: 23

Geweldige smokkeltour

We hebben een leuke en zeer gezellig personeelsuitje gedaan, afgelopen zaterdag. We werden ontvangen in 't Boothuys waarna we met 4 kubeltjes een smokkeltour met puzzeltocht hebben gedaan. Het was een leuke tocht door de Kempen en stukje door België.

• Soort activiteit: Smokkeltour
  • Groepsgrootte: 14
  • Tips & verbeteringen Ik zou persoonlijk bij een groep, zelf komen vragen voor een consumptie en niet afwachten achter de balie.

Fantastisch!!!

De kids van groep 8 hadden een fantastische middag. De duidelijke en geduldige manier van uitleg en het afwisselende spelelement maakte het een geslaagd uitje voor ons. Voor de brildragers werd een passend masker geregeld en de balletjes kwamen niet te hard aan. Dank voor deze leuke ervaring!

• Soort activiteit: Paintball kids
  • Groepsgrootte: 30

Werkdag in één klap vergeten!

Vanaf moment 1 gingen we volle bak aan de slag, waarbij het niveau goed werd afgestemd op de groep maar je je nooit hoefde vervelend. Zeker aan te raden met collega's!

• Soort activiteit: Boksen
  • Groepsgrootte: 15

Schot in de roos is echt voor jong en oud leuk gelijke win kansen

• Soort activiteit: Schot in de roos

Fantastisch

Wat hebben we (collega's Fysio Praktijk Dommelen) een leuke en gezellige en leerzame bonbon workshop gehad met Theo. Toen we binnen kwamen kwam de heerlijke chocolade geur ons tegemoet. Veel lol gehad, heerlijke bonbons gemaakt...de creativiteit kwam bij iedereen naar boven. Theo vertelt er met passie over en de chocolade is overheerlijk. Zeker een aanrader....

• Soort activiteit: bonbon workshop

We hebben genoten

De BBQ was lekker en de pub quiz goed en heel gezellig

• Soort activiteit: Pub quiz en BBQ
  • Groepsgrootte: 22 p
  • Tips & verbeteringen We wisten niet dat we zelf moesten BBQ

Topmiddag gehad!!

Het was hartstikke leuk! Kleine kanttekening, we kregen heerlijke koffie met prima gebak. Maar het was een combinatie v verschillende vlaaien opgediend alsof ze over waren van n vorig feest. Kwam n beetje raar over. De solexen deden t hartstikke goed op 2 kleine momentjes bij 1 solex. Maar we hadden een handige man bij ons. Dus gauw gefikst. Iedereen n big smile op die leuke bromfietsen! De dame die t ons uitlegde gaf iets te vaak aan dat de brommertjes uit konden vallen. Tuurlijk wel voor waarschuwen en ik bedoel t niet te negatief hoor! Dit is opbouwende kritiek! 😄maar ze zei t iets te vaak naar ons gevoel. Verder had ze alles heel goed uitgelegd! Maar daardoor vertrok iedereen beetje angstig...zou mijn solex t wel doen? Bleek dus onnodig. Het gebied was ook prachtig! Bedankt voor dit geslaagde feestje. Ik zal t zeker aan anderen aanraden bij jullie! Groet, Helmi Schellens Helmi’s Bloemwerk Geldrop 🌻🌾🌸

• Soort activiteit: Solex rijden
  • Groepsgrootte: 11 pers
  • Tips & verbeteringen Zie eerder hier geschreven

super gezellige leuke activiteit in een mooie locatie onder begeleiding van aardig bekwaam personeel

voor ons team uitje gekozen voor het spel "winter fun" in het Boothuis. Geweldige locatie, goed verzorgt met verse vlaai/ taart en koffie/ thee. Complimenten voor het personeel van Rofra, aardig en klant vriendelijk ontvangst. Tijdens de activiteit een vlotte bekwame medewerkster die de sfeer en de humor goed kon inschatten en daarop anticiperen. Het hele team wil volgend jaar weer terug naar Rofra... Bedankt mvg woongroep Kievithof - Kempoenhaeghe Heeze

• Soort activiteit: winter fun (competitie en gezelligheid
  • Groepsgrootte: 18
  • Tips & verbeteringen perfect geregeld.

Geslaagd

Laserkleiduifschieten: begeleiding vriendelijk en vrolijk. Uitleg kort en bondig. Het verdient misschien aanbeveling van tevoren een briefje met uitleg toe te zenden. Nu ging het zo snel dat amper helder was wat precies de bedoeling was van de verschillende "schietmomenten". Dan wordt het meer een kwestie van "ik schiet maar wat en ik zie wel wat het wordt". Verder geen bijzonderheden. We schoten zo snel dat we ruim binnen de tijd klaar waren. Daarna dus nog even de beste 4 een ronde laten schieten op zoek naar de ware "kampioen", in ons geval een kampioene.

• Soort activiteit: Laserkleiduifschieten
  • Groepsgrootte: 19
  • Tips & verbeteringen zie review

Erg geslaagde uitdagende workshop

Workshop boksen met 15 collega’s gedaan. De workshop was heel actief, werden op een positieve manier uitgedaagd om door te gaan en genoeg afwisseling tijdens het boksen.

• Soort activiteit: Boksen
  • Groepsgrootte: 15

Goed georganiseerd

De activiteit was goed georganiseerd, vriendelijk ontvangst en begeleiding.

• Soort activiteit: 8
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Lekker rondtoeren in het groen!

Het solex rijden was zeer geslaagd, zo zelfs dat we het jammer vonden dat we slechts 2u hadden genomen ipv 3u. Het afregelen van het motortje was soms wel een gedoe, maar zeker een aanrader!

• Soort activiteit: Solex rijden

Geweldig!

Correcte samenwerking! Prima organisatie van het hele evenement! Zeer flexibel in het zoeken naar oplossingen! Een aanrader

• Catering
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: 278 leerlingen
  • Tips & verbeteringen Meer afwisseling bij de lunchpakketten

Service van a tot z!

Solex gehuurd voor 1 dag. Een dag vooraf al op mogen halen. Dag erna pas terug om 18u. Goeie Solex, uitleg gekregen, voldoende benzine en gereden zonder problemen. Kortom prima!

• Soort activiteit: Solex rit
  • Groepsgrootte: 1

tof alternatief voor ouder wordende mensen

Top uitje, met 1 minpuntje. Namelijk een lege batterij van de e-chopper op 3 km van het einde. We hadden kunnen bellen en dan kwamen jullie dadelijk met een nieuwe batterij, maar hebben het zelf opgelost.

• Soort activiteit: e- choppertocht
  • Groepsgrootte: 5

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.