solex rit 3 uur leuke ervaring

26 mei solex tour van 3 uur gedaan. prachtig weer gehad. minpunt is dat de app van de route niet klopt . het eerste half uur wel 6 keer moeten stoppen , maar kregen het niet goed werkend . toen de mobiel maar uit gezet en zelf route gedaan. tip ; geef een ""ouderwetse"" papieren routekaart mee . tip ; een achteruitkijkspiegeltje want de solex maakt veel lawaai en je hoort niet als een brommer of e-bike je in wil halen . verder leuke dag gehad

• Begeleiding N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit: solex
  • Tips & verbeteringen routekaart / spiegeltje

Super leuke middag gehad in de prachtige natuur.

De alternatieve kanotocht is zeker de moeite waard. Een mooie route door de natuur. De obstakels onderweg worden goed begeleid door enthousiaste medewerkers waardoor we dit niet als obstakels ervaren hebben. Het was best druk toen wij zijn geweest maar er werd goed rekening gehouden met Corona maatregelen. Terugweg met touringcar was ook top geregeld met een zeer gastvriendelijke chauffeuse. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je nergens naar toilet kunt, niet bij Rofra en onderweg ook niet.

• Soort activiteit: Kanotocht kort
  • Tips & verbeteringen Geen

Super leuk

It’s a great pleasure for the adults and the children to enjoy the tiny river and pictures landscapes. Everything was very well organized by the Rofra. Thanks for the pleasant day out!

• Soort activiteit: Canovaart
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Ik was vergeten hoe mooi de Dommel vanaf het water is

Rust, ruimte en het geluid van de peddel in het water. Wat een genot! Het was weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst de dommel op ging per kano, en ik was vergeten hoeveel ik er toen al van genoot. Bedankt Rofra, voor weer een fantastische ervaring.

• Groepsgrootte: 8

Leuke gezellige dag gehad

Leuk moet je het zelf maken. Ze hadden een leuk alternatief. Kids hebben plezier gehad. Al vaker geweest en Rofra team is helemaal top!

• Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen Is gewoon goed

In rust genieten van de omgeving

Door Corona was het nu mogelijk corona proef met 3 man de elektrische step te huren. Deze activiteit met mooi weer en een klein groepje schept ondanks de 1,5m een groot gevoeld van verbonden zijn.

• Soort activiteit: Elektrische step
  • Groepsgrootte: 3

Superleuk!

We hadden het geluk op de route tussen Valkenswaard en Waalre te mogen kanoën (normaal niet toegankelijk). Die route is ontzettend mooi met enkele (leuke) hindernissen, maar dat verliep vlekkeloos door de goede organisatie en hulp van medewerkers onderweg! Echt een aanrader!

• Catering N.v.t.
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Fijne organisatie voor een leuk dagje uit!

Tijdens Hemelvaart een mooie kanotochten gedaan! Ivm het lage water met weinig plantengroei was de route anders als anders. Dit werd prima opgelost en waren we goed over ingelicht van te voren. Goede ervaring, aanrader!

• Catering
  • Groepsgrootte: 8 personen

Heerlijk dagje uit in de Brabantse natuur

Hele leuke dag gehad op het water. Met de kano een alternatieve route gevaren. Erg mooie omgeving. Zeker leuk om nog eens te doen als dr gewone routes weer beschikbaar zijn.

Gezellig

Gezellig met de kids en vrienden de kano tocht gemaakt . Deze keer een andere route Dan normaal . Ook erg leuk . Persoonlijk vind ik de route die je normaal hebt veel fijner . Bredere stukken . En nu moest je 2 x uitstappen en sjouwen wat met kids minder is ,Ook stond bij t laatste stuk Overstappen t water zo laag dat je vast zat op de grond en flink door t water heen de kano moest gaan trekken ... maar we hebben plezier gehad en de begeleiding bij de uitstap punten was prima .

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 8 personen

Unieke ervaring!

Toen we hoorden dat er een alternatieve route was; van de Venbergse Molen naar de Volmolen, hebben we meteen 2 kano's gereserveerd. Het is een erg mooie route. We kregen de instructies van een erg aardige medewerker. Bij de Dommelsche Watermolen werden we netjes geholpen met het overzetten van de kano. Wij vonden het een unieke ervaring!

• Groepsgrootte: 5
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Erg leuk, iets om vaker te doen

Jammer dat we niet de lange route vanuit België konden nemen, vanwege de maatregelen, maar het was verder erg goed verzorgd door Rofra en ze hielden ook met vervoer rekening met de 1,5 meter afstand. Zodra de Dommel weer hoog genoeg staat komen we nog een keer.

• Soort activiteit: Kano'en

Leuke ervaring

Het was erg leuk. Jammer dat je geen toilet nu kan gebruiken. Dat is erg lastig. Personeel mocht ook niet helpen ivm Corona, dit was erg lastig ook omdat de helling zo glad is naar de waterrand toe. Best gevaarlijk eigenlijk. Dat zou zeker beter kunnen.

• Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen Gevaarlijk gladde schans, helemaal geen begeleiding en geen toiletten.

Prima kanoën

Kanoën was prima geregeld!

• Activiteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.

leuk kano tochtje

leuk

• Soort activiteit: kanoen
  • Groepsgrootte: 7
  • Tips & verbeteringen na de corona het terras open ;-)

Goed onderhouden rivier

Het is mooi te zien dat er dit seizoen goed onderhoud ik gepleegd aan het kano-traject, en de wallekanten in de meanders zijn versterkt met vooral natuurlijk materiaal. Met de Covid-19 maatregelen zat het goed, en hierdoor was het bovendien aangenaam rustig op het water.

• Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen De boekingskalender voor reservering valt op een smartphone half van het scherm (waardoor we voor de volgende dag ipv vandaag bleken te hebben gereserveerd).

Super vriendelijke medewerkers, goede prijs voor tandemhuur, niet eens borg betalen, prachtige omgeving om te fietsen.

• Soort activiteit: Tandem / fiets huur

Geweldig en rustgevend

Met Rofra varen over de Dommel was beter dan verwacht, want de natuur leek haast ongerept vanaf het water. Het materiaal (kano’s etc.) voldeed aan onze verwachtingen en de begeleiding was conform de corona-maatregelen. Deze tocht vanaf opstapplaats Borkel is het aanraden waard, en toegankelijk voor iedereen.

• Catering N.v.t.
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: 5
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Leuk uitje zeker ook met kids!!

Alles was netjes en volgens de RIVM richtlijnen geregeld. Leuk uitje!

Top uitje!

Prima ontvangst en keurig volgens Corona maatregelen alles verzorgd. Fijn dat onze kanotocht door kon gaan!

• Soort activiteit: Kanotocht
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Helaas geen toilet beschikbaar bij het kantoor!

Leuk

Voor het eerst met onze kinderen van 3 en 5 gaan kanoën. Zij en wij hebben het erg leuk gevonden. Mooie route. Helaas nu wat minder plekken om aan te leggen vanwege corona. Dat is onmacht en wisten we van te voren. Goede ervaring met rofra. Veiligheid en hygiëne staan voorop en hebben de nodige aanpassingen gedaan. Zo konden we toch een middag uitje. Super!

• Groepsgrootte: 4 personen

Wij hebben genoten

Ik vond dat er goed rekening met groepjes werd gehouden jn de bus. Tijdens het kanoën hebben we geen last gehad van mede kano'ers. Het water was ook laag genoeg. Prima dag gehad.

• Groepsgrootte: 6

Geweldig uitje!

Super ervaring. Het boeken ging makkelijk. Het ontvangst was snel en zeer vriendelijk en we hoefde amper te wachten en konden meteen vertrekken. Met de maatregelen rondom Corona was goed rekening gehouden. Heel fijn om echt een uitje te hebben in deze rare tijd. Het was geweldig!

• Groepsgrootte: 3

Altijd een erg leuk uitje met het gezin

Prachtige omgeving, zowel bij de Rofra zelf als de tocht. Verder prima geregeld.

• Catering
  • Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 5 personen

Kanotochtje in Coronatijd

Na 20 jaar opnieuw een kano tochtje in dit prachtige gebied. Zelfde concept, je wordt afgezet en peddelt op je gemakje terug door de natuur genietend van de stilte. Nu in Coronatijd extra fijn er op uit te kunnen zijn.

• Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen Ruim binnen de kano-tijd ruimte in voor voldoende picknick tijd onderweg. Dat maakt het tochtje leuker en relaxter. Het is nl best een afstand als er niet veel stroming is.

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.