Fijne kano-ervaring op de Dommel

De organisatie was uitstekend, de uitzichten tijdens de kanovaart prachtig en we hadden zeker geen filegevoel door te veel andere vaartuigen op de Dommel. Kleedkamers voor nadien zijn in orde (wel enkel koud water in de douche, maar het was 32 graden op de dag dat wij er waren dus dat was niet zo erg). In het cafeetje kan je iets drinken, maar het aanbod aan eten beperkte zich tot een Tosti uit de diepvries. Heel fijne ervaring gehad.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 3

Hoi Bert, Fijn om te lezen dat jullie een fijne ervaring bij ons hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top organisatie!

Al meerdere jaren gaan we kanoën bij Rofra en zijn we erg tevreden over hoe alles georganiseerd wordt.

• Soort activiteit: Kajakken
  • Groepsgrootte: 5

Hoi Tomas, Dankjewel voor je review! Hopelijk tot (weer) een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Geslaagd feestje

Goed geregeld met tevreden kinderen als resultaat.

• Soort activiteit: Robinson
  • Groepsgrootte: 7
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Kenny, Fijn om te horen dat jullie een leuk kinderfeestje gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuke activiteiten, maar materialen wat onderkomen

Tandems gehuurd, banden zelf nog mogen oppompen. dat was anders niet goed gekomen. Solextocht gedaan, super leuk. Ook frustrerend door meerdere keren een panne te ondervinden. Wel een aanvaardbare compensatie gekregen.

• Soort activiteit: Tandems + solex
  • Groepsgrootte: 17

Hi Koen, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Wij baalden er ook van, gelukkig hebben het samen kunnen oplossen. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Lekker weer in een kano met water pistolen ,geweldig,

Het was een geweldig team uitje . Iedereen had genoten .

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 8pers
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hey David, Fijn om te horen dat jullie een leuk teamuitje gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Heerlijk geroeid!

Heerlijk geroeid, geen 5 sterren omdat de horeca achteraf ons tegenviel.

• Soort activiteit: Kanoën
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Horeca mag beter

Hoi Laura, Fijn om te horen dat jullie een leuke kanotocht gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Geweldige locatie!

19juli jl een suprise bbq voor mijn man gehad bij jullie. Het was geweldig; mensen vonden oa de locatie top en ik hoorde dat een enkeling deze locatie ook gaat gebruiken in de toekomst. Het weer was ook fantastisch, alles zat mee. Alle gemaakte afspraken zijn naadloos nagekomen. Wij hadden allemaal een geweldige avond, mede dankzij jullie.

• Soort activiteit: Bbq
  • Groepsgrootte: 25
  • Tips & verbeteringen Misschien iets uitgebreider menu met bv verse sla &groenten

Hi Ingrid, Fijn om te horen dat jullie een leuk suprise feestje gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Niet gekregen wat beloofd werd!

We hebben met een zeer vriendelijke dame de wensen en voorwaarden goed besproken, enkel het aantal personen voor de bbq werden op een later tijdstip doorgegeven omdat we nog niet precies wisten wie er wel of niet kwamen maar er werd al aangegeven dat het tussen de 40 en 45 personen zou komen. Koffie (met refill ) en luxe vlaai was acceptabel echter moest mijn vrouw er op wijzen dat het beter was om dit niet buiten in de zon te presenteren. Het terras was voor ons gereserveerd en was voorzien van 2 grote parasols waar geen 40 personen onder paste waardoor iedereen op een hoop kroop om toch maar schaduw te hebben. Ook moesten we het hele terras zelf nog aanvegen want er lag nog de nodige troep van de vorige dag, dit werd vooral door mij als erg slordig en amateuristisch ervaren. Er was afgesproken om geen mix dranken en speciale bieren te schenken, echter werd er door het "personeel" na een kleine 20 minuten toch mixdranken en speciaal bier geserveerd waardoor de eindafrekening aanzienlijk hoger is uitgevallen. Het "personeel" was uiterst amateuristisch en moesten op "ons feestje" nog leren bier te tappen, 1 van de zeer jonge en onervaren bediening was dit zijn eerste dag. De dames wc was een bende en we moesten er op aandringen om dit in orde te maken, hier werd dan ook direct gehoor aangegeven. Zelf is het me niet op gevallen maar hoorde van de gasten dat het vlees op de bbq de nodige verbrande stukken te zien waren terwijl we een redelijke prijs hebben betaald ook voor de kok. Springkussen werd pas om 15:30 aangezet Via de mail hebben we de vraag gekregen of alles naar wens was verlopen waarop mijn vrouw antwoord heeft gegeven met een beperkte samenvatting van bovenstaande, hierop heeft mijn vrouw geen enkele reactie gekregen wat ik beschamend vind en een reactie met of zonder excuus op zijn plaats had gevonden. Dat is voor mij ook de rede om deze review te plaatsen om voor die gene die hier een feest wil geven, hier duidelijke en bindende voorwaarde aan geeft.

• Activiteit N.v.t.
  • Soort activiteit: Verjaardag feest
  • Groepsgrootte: 42
  • Tips & verbeteringen Afspraak=afspraak!

Beste Ferrie, Wat vervelend om te horen. Wij gaan telefonisch contact met je opnemen!! Team Rofra

Fijn voor alle familieleden

Leuke activiteiten voor de hele familie van jong tot oud. We hebben ons uitstekend vermaakt. Het enige nadeel vind ik dat wij niet van te voren mochten kiezen welke activiteiten we gingen doen. Je ziet een lijst met de activiteiten die er zijn, maar je kunt deze niet zelf kiezen.

• Soort activiteit: Familie Fun
  • Groepsgrootte: 14 volwassenen en 4 kinderen
  • Tips & verbeteringen Zie aanbeveling

Hoi Annelieke, Wij hebben helaas geen keuze onderdelen vooraf ontvangen. Het is wel de bedoeling dat je zelf de onderdelen kunt kiezen. Gelukkig hebben jullie je wel uitstekend vermaakt! Team Rofra

Unvergessliche Kajak-Tour

Wir waren mit 2 Kindern und 2 Erwachsenen unterwegs. Jeder hatte ein eigenes Kajak. Alle Mitarbeiter vor Ort waren super freundlich und hilfsbereit. Kaum gestartet waren wir in einem traumhaft schönem Paradies unterwegs. Der Verlauf der Dommel ist kurvenreich, so dass man gespannt war, was sich hinter der nächsten Kurve befindet. Man hat sogar die Möglichkeit an einigen Ecken anzuhalten, auszusteigen und zu Picknicken. Alles in allem hat sich die Buchung mehr als gelohnt und es gibt eine absolute Empfehlung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.
  • Kajak
  • 4

Hallo Steven, Es freut uns zu hören, dass du einen tollen Tag hattest. Wir hoffen, dass wir Sie das nächste Mal sehen, wenn Sie in der Gegend sind. Viele Grüße, Team rofra

Top geregeld.

We hebben dit jaar de familiedag georganiseerd bij Rofra, en vanaf het eerste contact was het top geregeld! Goede en snelle communicatie, veel mogelijkheden met goede flexibiliteit. De dag was als verwacht perfect verlopen, en alle familieleden hebben enorm genoten.

• Soort activiteit: Country Line-Dancing en Family Fun
  • Groepsgrootte: 35
  • Tips & verbeteringen Misschien zou het ietsjes leuker zijn, als bij Family Fun de teams tegen alle andere teams zouden kunnen spelen, niet alleen tegenover 1 dezelfde.

Hoi David, Het country line dance zag er ook leuk uit met zo'n grote groep. De tip van de Family fun gaan wij zeker meenemen. Team Rofra

Gemoedelijke ongedwongen gezelligheid

Iedereen had zich kostelijk vermaakt, was ook goed geregeld. De communicatie voor en achteraf liep ook prima. Wellicht zou het terrein iets beter onderhouden kunnen worden. We moesten soms tussendoor wel eens wat langer wachten voordat we iets konden doen, wellicht kleinere groepen maken. Einde van de activiteit had er beter aangegeven kunnen worden dat we naar de bus konden gaan lopen. De BBQ had iets beter voorbereid kunnen worden, omdat de mensen heel lang in de rij moesten wachten voordat ze konden eten. Het personeel was super vriendelijk en hulpvaardig.

• Soort activiteit: Survival/Paintball + BBQ
  • Groepsgrootte: 90
  • Tips & verbeteringen Terrein beter onderhouden, BBQ beter voorbereiden voor een grote groep.

Hi Esther, Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad bij Rofra. We nemen de tips met ons mee. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes team Rofra

Super leuk

Super leuk, goede uitleg, Nice battlefield.

• Soort activiteit: Paintball

Hi Zaid, Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Groetjes Team Rofra

kanovaren was erg leuk.

BBQ na afloop was matig voorzien van voldoende eten. Had allemaal iets meer mogen zijn.

• Groepsgrootte: 30
  • Tips & verbeteringen Eten bij BBQ wat ruimer voorzien.

Geslaagd teamuitje bij Rofra!

We hebben met ons team een heel gezellige middag gehad bij Rofra met competitieve spelen, die voor jong en oud te doen waren en waarbij we elkaar ook beter leerden kennen! Wat zeker meetelde, was dat de Weergoden ons goed gezind waren!!

• Soort activiteit: Robinson spelen
  • Groepsgrootte: 20
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Emmy, Leuk om te horen dat jullie een gezellige middag hebben gehad! Groetjes Team Rofra

Fijn welkom en een leuke tocht

Het was in het begin even zoeken waar je je moest aanmelden, maar het was een fijn welkom met goede uitleg. De tocht was leuk, met wat flinke bochten en twee glijbanen onderweg. Ook de ontvangst bij terugkomst was hartelijk.

• Soort activiteit: Kayakken
  • Groepsgrootte: 1

Hi Nikki, Fijn om te horen dat de tocht leuk was! Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Team Rofra

Goed geregeld, prima service.

Prima zo.

• Groepsgrootte: 8

Hoi Tinus, Bedankt voor je mooie review! Team Rofra

Leuk en sportief bedrijfsuitje!

De hele dag buiten, lekker actief en samenwerken, het hele team heeft de activiteiten als super positief ervaren. Fijne communicatie met de collega's van Rofra.

• Soort activiteit: Back to basic
  • Groepsgrootte: 15
  • Tips & verbeteringen Jammer dat je met de Back to Basic activiteit niet later kunt starten, en je eindigt met de BBQ in de middag. Ik zou liever rond 17.00 uur terugkomen van de activiteit en aansluitend BBQen.

Hoi Kristel, Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Team Rofra

We hebben een fantastische dag gehad

Super leuke familiedag gehad. Spellen leuk. Goede verzorging eten en drinken.

• Soort activiteit: Spellen
  • Groepsgrootte: 30

Hi Willem, Fijn dat je een leuke familiedag hebben gehad! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

onvergetelijke prettige ervaring

zeer plezierige organisatie die direct reageert en het geheel goed verzorgt. Op de dag zelf zeer goed, relax en enthousiast geholpen tijdens het kinder-paintball.

• Soort activiteit: kinder-paintbal
  • Groepsgrootte: 8

Hi Roelf, Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

superleuke kantotocht

Ontvangst was goed en vriendelijk personeel, we werden naar het vertrekpunt gebracht met ons groepje en kregen daar een duidelijke uitleg voor we in de kano stapten. We hadden mazzel dat het prachtig weer was dus ideaal voor de kanotocht. leuke route over de dommel met i.d.d diverse plekken onderweg waar je aan kan leggen om even te pauzeren aan de kant(in het begin even puzzelen met uitstappen en je kano op de kant trekken). Het was bij ons erg rustig op de rivier dus genieten, Het enige wat tegenviel was dat we bij aankomst op het eindpunt zelf de kano op land moesten tillen en zo'n 100 meter de weg over moesten tillen naar een parkeerplaats waar we hem achter moesten laten. Aangezien er een auto geparkeerd stond op het open stukje naast de rivier moesten we hem over een hoge boonstam tillen, dit was (als rugpatient) erg pittig. Misschien dat ze iemand van het bedrijf bij de aankomst kunnen hebben die hiermee helpt.

• Groepsgrootte: 2 personen
  • Tips & verbeteringen aankomstpunt begeleiding

Hoi Bianca, Goed om te lezen dat jullie en fijne kanotocht gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

In 1 woord : genoten

Wauw wat een mooie tocht door het landschap. Erg goeie service zelfs advies muggenspray. Het was een erg leuke toch met onze kinderen 6 en 12 jaar. Echt genieten. Na 20 minuten heerlijk even op het terras een gebakje gegeten en wat gedronken. Enige nadeel aan het einde was het erop trekken. Daar zou wel een sleuf naar de kant mogen komen. Dank jullie wel voor deze mooie ervaring voor het hele gezin!

• Soort activiteit: Kanoën
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen Enige nadeel aan het einde was het erop trekken. Daar zou wel een sleuf naar de kant mogen komen.

Hi Fanny, Fijn dat jullie genoten hebben van de kanotocht. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Helemaal top!

Onlangs met een kinderfeestje gaan paintballen. Mooie locatie en zeer aardig personeel. Kinderen raakte niet uitgepraat zo leuk vonden ze het!

• Soort activiteit: Paintballen
  • Groepsgrootte: 9

Hoi Willem Jan, Fijn dat de kinderen nog napret hebben. Team Rofra

Feestje in de regen

Ondanks de regen hebben de kinderen toch genoten van de activiteiten. De onderdelen waren stoer en uitdagend; apenkooi in de buitenlucht. Begeleider Jules maakte de kids enthousiast en kon ze goed opjutten en aanmoedigen. Het abseilen duurde naar mijn mening wat te lang. De kinderen die als laatste aan de beurt waren moesten boven lang wachten en de kinderen die al klaar waren ook. Ik zou dit (als er meer personeel was geweest) opgesplitst hebben en in twee groepen hebben gedaan. Maar ik snap dat er voor de veiligheid twee begeleiders bij het abseilen nodig zijn. Misschien een jenaga spel klaarzetten voor de kids die klaar zijn? En nog een andere tip: zet duidelijker op de website op welke locatie jullie welke activiteit aanbieden. Nu staat het alleen in de reserveringsbevestiging.

• Soort activiteit: Survival
  • Groepsgrootte: 11
  • Tips & verbeteringen Zie boven

Prachtige route, goed georganiseerd

Mooie route van ~8KM gemaakt in omgeving Valkenswaard. Niet te zwaar met de stroming mee. Een erg leuke activiteit om met een groep te doen. De Organisatie en communicatie waren ook uitstekend verzorgd.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 18

Hoi Laurens, Bedankt voor je mooie review! Tot de volgende keer. Team Rofra

Molenstraat 203 A

5554 TS Valkenswaard

040-2042593

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.