Lekker middagje gestept en daarna frietjes met snack voor een leuke prijs

• Soort activiteit: Steppen
  • Groepsgrootte: 18

Hoi Gwen, Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad vorige week! Wellicht tot een volgende keer met 1 van onze andere toffe activiteiten. Groeten team Rofra

Geweldig kinderfeest verzorgd door Thomas!

Afgelopen vrijdag een geweldig kinderfeest gehad met paintball. En een super leuke werknemer genaamd Thomas. De kinderen hebben zoveel plezier gehad en praten er nu nog over na. Veel positieve reacties van de ouders, dat de kinderen het er nu nog iedere dag over hebben. Bedankt voor het onvergetelijke feestje. En Thomas ga zo door! Super enthousiaste jongen die erg toegankelijk is voor de kinderen. Echt top!!

• Soort activiteit: Paintball
  • Groepsgrootte: 12

Hoi Saskia, Leuk om te horen dat jullie zo'n leuk feestje hebben gehad en de kinderen er nog steeds over napraten! Ik ga je review ook zeker aan Thomas laten zien, zal hij leuk vinden om te lezen. Wellicht tot een volgende keer! : ) Met vriendelijke groet, Team Rofra

Fijne sportieve dag in oktober

In oktober wordt je moeder 75 en wil dat vieren met kinderen en kleinkinderen.... maar dan gooit Corona g weer roet in het eten... wat te doen? Gekozen voor een kano tocht vanuit Borkel. Op een frisse herfstige zondagochtend even wachten op de bus chauffeur die zich had verslapen, maar daarna wel VIP-behandeling. Alleen met onze familie in een grote bus, absoluut Corona Proof. Daarna met tweetallen in de Canadese kano’s. Jongste 8, oudste 50... helemaal leuk. Omdat de Dommel hoog stond en wind uit het zuiden gleden de kano’s als vanzelf. Oma zwaaide iedereen uit en wachtte de groep weer op bij cafe de zwaan waar we een gezellige lunch hadden met elkaar in een speciaal voor ons gereserveerde familie kamer. Daarna iedereen de boot weer in. Oma met de auto het bospad van de Malpie op zodat ze de kanovaarders weer een keer in actie kon zien tijdens het langere deel door dit mooie natuur gebied. Na krap 2 uurtjes varen aankomst bij de Venbergse molen. Opfrissen en lekker gegeten in de mooie tuin van Sapor! Alles veilig. Blij dat we samen deze dag Corona Proof konden vieren!

• Groepsgrootte: 12

Goedemiddag Anita, Bedankt voor de uitgebreide review! Dat de buschauffeur zich verslapen had is natuurlijk nooit goed, maar gelukkig hebben jullie hier niet al te veel hinder van gehad. Maar gelukkig lees ik al dat jullie verder een heerlijke dag hebben gehad en dat 75ste verjaardag ondanks het Covid-19 virus toch gevierd kon worden. Hartelijk dank voor de review en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Team Rofra

Geslaagde dag

We zijn met een vriendendag bij Rofra geweeste voor het huren van E-Choppers. De uitleg van de medewerkers was duidelijk! Geen minpunten kunnen bedenken.

• Soort activiteit: E- Choppers
  • Groepsgrootte: 15 personen

Hallo Tim, Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat de E-choppertocht leuk is geweest met jullie vriendendag. We hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen bij ons! Vriendelijke groet, Team Rofra

Alles goed geregeld, gastvrij ontvangen

Prima ontvangen. Hulp bij afstellen fietsen, vooraf ook goede routebeschrijving en toelichting ontvangen, telefonisch meteen bereikbaar, op andere lokatie stond schietinstructeur keurig klaar, kortom, rimpelloze organisatie, erg prettig.

• Soort activiteit: schieten
  • Groepsgrootte: 10
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste Marcel, Bedankt voor jullie komst en voor de leuke review! Wat fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen en dat jullie een leuke dag hebben gehad met de tandems en het schietprogramma. Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Rofra

Top dag gehad!

We hadden een dagje kanoën op de Dommel in september. De laatste dag met mooi weer. Lekker rustig, een prachtige omgeving en een leuk gezelschap. Organisatie van Rofra, prima geregeld en aardig personeel!

• Soort activiteit: Kanoën op de Dommel
  • Groepsgrootte: 11
  • Tips & verbeteringen We hadden 1 eenpersoonskano besteld maar konden wel met 3 personen in 1 kano. Was bij het reserveren niet duidelijk.

Hallo Karin, Bedankt voor de leuke review! Wat fijn om te horen dat jullie een top dag hebben gehad en dat jullie hebben kunnen genieten van de mooie omgeving hier. Bedankt voor de tip, hier kunnen wij zeker iets mee. Hopelijk zien we jullie nogmaals bij Rofra! Vriendelijke groet, Team Rofra

Leuke tocht voor basisschool kinderen

We hebben een leuke middag gehad bij Rofra tijdens ons schoolkamp.

• Soort activiteit: kanotocht
  • Groepsgrootte: 35 kinderen 3 volwassenen

Beste Kim, Fijn om te horen dat jullie een leuke middag hebben gehad bij ons. Heel erg bedankt voor de review en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Rofra

Mooie route, goede kano, duidelijk instructies

Heerlijke middag besteding

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 4

Beste Erik, Bedankt voor de leuke review! Zo te lezen hebben jullie een heerlijke middag gehad en een mooie kano route bij ons kunnen varen. Wij zijn blij dat jullie het zo leuk hebben gehad. Hopelijk zien wij jullie nogmaals bij Rofra! Vriendelijke groet, Team Rofra

Het kan nu niet beter.

We zijn tevreden. Het is jammer van de lage waterstand en dat ik vooraf niet wist dat de boot 2x uit het water moest. Mijn vriendin kon daarbij niet helpen en het was voor mij (73 jaar) een behoorlijke inspanning. Door de lage waterstand kan je maar beperkt op de wal kijken. En ook is het jammer dat we nergens mogen uitstappen. Ik snap eigenlijk niet waarom. Het heeft misschien met de corona-maatregelen te maken, maar wij waren de enige boot uit Borkel, dus geen drukte. Ik denk dat het voldoende is als u de kano'ers erop wijst dat ze zich aan de maatregelen van afstand bewaren moeten houden. Een verbod om aan te leggen en uit te stappen is volgens mij niet nodig.

• Tips & verbeteringen Zie boven

Hallo Pierre, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de kanotocht en dat jullie een fijne dag hebben gehad. I.v.m. met de lage waterstand zijn er nood stuwen aangelegd door de gemeente, hier moet men inderdaad even uitstappen een een paar meter verder weer het water in. Het is momenteel niet toegestaan om uit te stappen, dit i.v.m. met de groepsvorming aan de Dommel, helaas is het momenteel niet anders en zullen wij af en toe ons moeten aanpassen. Wij zijn niet het enige bedrijf op te Dommel en wij weten niet van de andere bedrijven hoeveel boekingen zij hebben staan, vandaar dat er gekozen is voor de maatregel dat men niet mag uitstappen om zo groepsvorming te voorkomen. Wij hopen jullie nogmaals bij ons te mogen ontvangen en dan met wat minder extra maatregelen. Vriendelijke groet, Team Rofra

Actief bezig zijn in een oase van rust.

Wij, gezin 2 volw en 2 kids 11 en 5 jaar, hebben een top dag gehad. Het weer werkte dan ook wel mee, het was 26° en dat op 21 sept. Het "klunen" met de kano's op 2 plekken vanwege 2 stuwen heeft ook wel wat. Goed voor de spieren om de kano's er uit te takelen. Inchecken en de busreis waren corona proof. Wij waren 3 kwartier later terug dan de tijd die opgegeven werd, maar dat was geen probleem. Volgend jaar weer een tocht.

• Soort activiteit: Kanotocht
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi John, Gezellig dat jullie bij ons zijn wezen kanovaren en mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad! De stuwen zijn inderdaad nu een extra hindernis en wat leuk om te horen dat jullie dit niet als vervelend hebben ervaren. We hopen jullie graag nogmaals te zien en tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Team Rofra

leuke belevenis in de natuur.

Tijdens de uitleg bij het startpunt liet de bus de motor draaien waardoor de uitleg niet goed te volgen was. De gene die de kano,s ter beschikking stelde en uitleg gaf had geen mondkapje op gezegd werd dat er bij de overstappunten hulp aanwezig zou zijn. Jammer genoeg was er maar bij een overstap punt iemand aanwezig zelfs op het eindpunt was er niemand. De mooie natuur maakt veel goed, helaas de begeleiding laat te wensen over.

• Tips & verbeteringen Nakomen wat beloofd wordt

Beste Heer/mevrouw, Bedankt voor uw de feedback en de uitleg. Wat vervelend om te horen dat er een aantal dingen minder zijn ervaren. Het klopt dat onze instructeurs geen mondkapje ophebben tijdens de instructie, dit omdat zij tijdens de instructie voldoende afstand kunnen houden met de deelnemers in tegenstelling tot de deelnemers onderling. Dat de motor bleef draaien tijdens de uitleg is vervelend om te horen en wij zullen de chauffeur/instructeur hierop aanspreken! Het klopt dat er hulp wordt aangeboden bij de stuwen, helaas heeft u hier geen gebruik van kunnen maken. Helaas hebben wij ons niet aan onze belofte kunnen houden deze dag door onvoorziene omstandigheden. Onze oprechte excuses hiervoor en hopelijk heeft u ondanks dat er geen hulp was toch nog een mooie en fijne dag gehad. Vriendelijke groet, Team Rofra

super leuke dag

We zijn gaan kanovaren van Neerpelt naar Valkenswaard. Was heel tof, leuke ervaring.

• Groepsgrootte: gezin

Beste Esther, Bedankt voor de positieve review! Wat leuk om te lezen dat de kanotocht vanaf Neerpelt naar Valkenswaard goed bevallen is. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Team Rofra

Erg leuk

Bijna alles was top behalve de begeleiding bij het uit- en instappen. Twee keer stond er helemaal niemand en bij de derde keer was er wel iemand maar die hielp niet.

• Groepsgrootte: 2 personen

Hallo Caroline, Wat leuk om te lezen dat bijna alles top was, wij hopen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Bedankt voor het geven van de tip/feedback, wij gaat dit bespreken en verbeteren! Vriendelijke groet, Team Rofra

Goed geregeld, mooie tocht

Alles wat goed geregeld, bus vertrok op tijd en de tocht was prachtig. De twee overstappen waren goed te doen en na 5 minuten zijn de kano’s zo verspreid dat je elkaar niet in de weg vaart. Op sommige stukken waan je je alleen in de prachtige natuur

• Soort activiteit: Kanovaren vanaf Borkel
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen De man bij overstap 2 mag best wat meer doen dan zijn voet uitsteken vanuit zijn tuinstoel

Hoi Sanneke, Leuk om te lezen dat het allemaal goed geregeld was en dat jullie een mooie tocht hebben gehad. Wij zullen de collega's die op de stuwen staan ook nog aanspreken over de houding bij de tweede stuw, bedankt voor het aangeven! Hopelijk tot ziens en bedankt voor de review. Vriendelijke groet, Team Rofra

Zeer mooi gebied.Domper de hulp bij de dam

Wij hadden de route vanaf Neerpelt. Door de waterstand waren er 2 plaatsen waar we voor een stuw het water uit moesten. Hier zou op allebei de plaatsen hulp van Rofra staan. Op één locatie stond helemaal niemand om te helpen en op de tweede locatie bestond de hulp uit, de kano aan de kant vast te houden, zodat je redelijk kon uitstappen. Het hoogte verschil waterstand en kade was eigenlijk te hoog, waardoor het gewicht om de kano op het droge te trekken mij parten speelde met als extra een schaafwond en een fikse blauwe plek op mijn been. De hulp “stond erbij en keek erna”. Op de eerste locatie (stuw) was het ontzettend druk met een verse lading kano’s die de korte route hadden en die er net inzaten en het sturen nog niet onder de knie hadden. Dit was botsen en knokken om zonder hulp droog aan de kade te komen. Jammer van de tussenstop “ de Zwaan” hier lagen de kano’s zo op de het droge dat er geen mogelijkheid meer was om op de kade te komen. ( En dat in september, hoe is dit in de zomer?) Op het einde, als je de kano op het droge bij de aanhanger hebt afgeleverd, zag ik geen bewegwijzering terug naar het “ Boothuys “ (en mijn auto).

• Soort activiteit: Kano’s
  • Tips & verbeteringen Zie bovenstaand verhaal

Hallo Jolanda, Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de feedback! De hulp die bij de stuwen staat (helaas in dit geval maar bij 1 stuw) helpt u mee de kano uit/instappen. Mocht het echt niet lukken om de kano zelf uit het water te tillen kunt u altijd hulp vragen aan hen. Wat vervelend om te horen dat u er schaafwonden en blauwe plekken aan over heeft gehouden, dit is natuurlijk niet prettig! Het klopt dat het bij 1 stuw af en toe wat drukker is, wij proberen hier zoveel mogelijk op te sturen. Op hele drukke dagen laten wij hierdoor maar een x aantal personen het water op per half uur zodat dit gedoseerd gaat. Jammer om te horen dat er niet voldoende ruimte was om de kano aan te leggen bij de zwaan, wij zullen deze feedback intern bespreken en kijken wat wij hier volgend seizoen aan kunnen veranderen. Wat betreft de bewegwijzering naar 't Boothuys moeten wij helaas mededelen dat wij hier geen bordjes voor mogen plaatsen. Deze grond naar 't Boothuys toe is helaas niet van ons en mogen wij hierdoor ook geen bordjes plaatsen. Hopelijk heeft u ondanks de feedback toch een leuke dag en een leuke kanotocht gehad! Wij hopen u nogmaals te zien en hopelijk verloopt het dan beter. Vriendelijke groet, Team Rofra

Iedere keer weer hartstikke leuk!

Wij gaan ieder jaar een keer kanovaren bij Rofra op de Dommel en het is iedere keer weer super leuk. Wel heel jammer dat er sinds een tijd twee op- en af stapplaatsen zijn ivm met stuwdammen, maar dat mag de pret niet drukken!

• Groepsgrootte: 2

Hoi Eva, Gezellig dat jullie al zo vaak bij ons zijn geweest voor het kanovaren! Erg bedankt voor het invullen van de review en wij hopen dat deze stuwen over een tijdje niet meer nodig zijn en het water hoog genoeg blijft. Hopelijk tot ziens en hopelijk dan ook zonder de stuwen. Vriendelijke groet, Team Rofra

Heerlijk uitje, de hele dag buiten!

Alles volgens Corona regels gegaan.

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit: Kanoen
  • Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen Geen. Zo houden.

Hallo Karin, Dankjewel voor het invullen van deze positieve review! Erg leuk dat de kano tocht zo goed is bevallen en heel er bedankt voor jullie komst. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Team Rofra

• Soort activiteit: Electro scooter
  • Groepsgrootte: 3

Beste Babette, Bedankt voor de review! Wat leuk om te horen dat de E-choppertocht bij ons zo goed is bevallen. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Team Rofra

Een gezellige middag

Erg leuke activiteit! Wel jammer dat er geen hulp was bij het instappen in de kano. Ik had een meisje bij met een verstandelijke beperking en ook is zij lichamelijk niet heel soepel. Het zou fijn geweest zijn als er even een medewerker had geholpen. Tevens was dat het geval bij de 2 sluizen. Er stond op het formulier wat je vantevoren kreeg dat er hulp zou zijn bij het in en uitstappen maar dat was helaas ook niet zo. Dat vonden wij wel jammer. Maar verder hebben we erg genoten en is het zeker voor herhaling vatbaar!

• Tips & verbeteringen Zie hierboven

Beste Merel, Bedankt voor het plaatsen van de review! Goed dat je aangeeft dat er meer hulp gewenst was bij het instapen van de kano, mocht je nogmaals terug komen kunt u dit aangeven bij het boeken. Dan zullen wij zorgen dat er tijdens uw startmoment er iemand extra aanwezig is. Wij snappen dat dit de tocht en de start iets makkelijker had gemaakt. Bedankt voor de feedback en wij zullen ervoor zorgen dat wij duidelijk communiceren met de deelnemers wanneer er hulp is bij de stuwen. Wel vinden wij het fijn om te horen dat jullie verder hebben genoten van de tocht, wij zien jullie graag nogmaals! Vriendelijke groet, Team Rofra

Veel gelachen!

Na een weekje uitstel omdat een van de kinderen op het laatste moment ziek werd - de verschuiving was geen enkel probleem voor Rofra, daar werd niet moeilijk over gedaan, integendeel - zijn we op een mooie zondagmiddag in september van Borkel naar Valkenswaard gekanood. Het was goed druk maar door de prima begeleiding was dit geen probleem. We hebben veel gelachen omdat we geen van allen ervaring hadden en dus nogal eens in het struikgewas van een der oevers belandden of dwars op de Dommel lagen. Ook voor en na het kanoën hebben we in 't Boothuys wat gegeten en gedronken, alles in prima harmonie met erg vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug en proberen dan de langere tocht of een van de andere activiteiten.

• Soort activiteit: kanoën
  • Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen Ik zou het niet weten!

Beste Loek, Bedankt voor de review! Wat goed om te lezen dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. Zo te lezen hebben jullie veel plezier gehad en dat horen wij graag! Nogmaals bedankt voor de review en hopelijk tot ziens. Vriendelijke groet, Team Rofra

Fijne kano tocht

Het was een mooie kano tocht. Erg rustig. Voor mijn kano ging er nog even een koe te water dus ik werd bijna nat gespetterd. Het was ook allemaal goed geregeld. Alleen het terug lopen wordt niet heel goed aan gegeven.

• Catering
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: Wij waren met 2 personen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste Angey, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u een fijne kano tocht heeft gehad en dat het rustig was die dag. Wij vinden het fijn om te horen dat u het zo goed heeft ervaren. Voor het terug lopen naar 't Boothuys mogen wij helaas geen bordjes plaatsen, maar wij zullen de instructeurs hier op aanspreken dat zij dit duidelijk kenbaar moeten maken tijdens de instructie. Nogmaals bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Team Rofra

Fantastisch...sportiviteit en prachtige natuur in één!

Mooie tocht gemaakt met de Canadese kajak over de meanderende Dommel door afwisselende landschappen. Enige minpunt was de lange wachtrij bij de sluizen.

• Soort activiteit: Canadese kajak
  • Groepsgrootte: 6

Beste Rob, Bedankt voor de review! Wat fijn om te lezen dat u een mooie tocht heeft gemaakt en dat u een leuke dag heeft gehad. Het klopt dat er af en toe een rij bij de stuwen is, wij proberen hier zoveel mogelijk op te sturen. Bedankt voor uw feedback en goed om te lezen dat u een leuke dag heeft gehad. Vriendelijke groet, Team Rofra

Het was een geweldige ervaring in het mooie natuur gebied van Valkenswaard

Wij gaan dit beslist nog eens doen!!!! Groeten Anja en Ron Meijer uit Terneuzen

• Soort activiteit: Kayakken op de Dommel
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Beste Ron, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad. We zien jullie graag nogmaals terug! Vriendelijke groet, Team Rofra

Geweldig!

Een geweldige middag gehad! Tip voor de organisatie: zorg voor voldoende mensen bij de uitleg. Doordat er meerdere groepen waren voor verschillende activiteiten was de uitleg amper te verstaan. Bij de ‘bruggen’ zorgen voor voldoende personeel zowel bij het aan de kant trekken van de boten als bij ‘in het water laten’. Omdat we met grote groepen tegelijk in de boten gingen moesten we erg lang wachten bij het eerste punt. Organisatorisch kan dit beter.

• Groepsgrootte: 5
  • Tips & verbeteringen Zie review

Beste Heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en de feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat u een leuke middag heeft gehad. Wij gaan uw tip intern bespreken en deze meenemen voor het volgend seizoen. Bedankt voor uw tip wij zullen deze zeker behandelen! Vriendelijke groet, Team Rofra

Leuk!

Heel mooie omgeving en vriendelijk personeel. Alleen overstappen tijdens de route was chaotisch.

• Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen Overstappen tijdens route efficiënter maken door speciale en lagere pontons?

Beste Wim, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de tocht goed is bevallen! Het klopt dat het bij de stuwen af en toe wat chaotisch is, wij proberen hier zoveel mogelijk op te sturen en ervoor te zorgen dat men hier zo min mogelijk last van heeft. Helaas mogen wij zelf niks veranderen aan de stuwen, dus moeten wij het helaas hier mee doen. Bedankt voor de feedback en goed om te horen dat u een leuke dag heeft gehad. Vriendelijke groet, Team Rofra

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.