De service rondom de kanotocht was prima. Het was erg prettig dat het naar de plek brengen inbegrepen zat, al heb ik dit niet duidelijk op de website zien staan. Het was een hele mooie kano tocht in een mooie omgeving met fijne kano 's. Bij terugkomst hebben we op het terras nog wat gedronken. We hebben eerst netjes gevraagd of we op het terras konden plaatsnemen aangezien dit nog helemaal leeg was. Dit kon en er zou iemand gestuurd worden. We hebben vervolgens bijna een half uur gewacht waarna iemand onze buren is jongen helpen en vervolgens weer wil weg lopen. Na aanspraak op de persoon hadden we hierna toch snel ons drinken. Het terras heeft wat liefde nodig, bijna alle stoelen op het terras zijn kapot wat niet fijn zit. Ik zou Rofra wel aanbevelen omdat ik denk dat ze een leuk aanbod aan activiteiten hebben. Het kanovaren was onze eerste ervaring met Rofra.
Beste, Jammer dat jullie lang moesten wachten op het terras terwijl dit leeg was. Dit is niet de bedoeling en zal ook besproken worden met het horeca personeel. Diverse stoelen zijn inderdaad aan vervanging toe. Wij zijn druk bezig met het uitzoeken en bestellen van nieuwe terrasstoelen. Gelukkig hebben jullie wel een mooie kanotocht gehad. Team Rofra
Door de warmte werd de gratis koffie/thee vervangen door een verfrissend gratis drankje (ook alcohol), waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Top dag.
Hoi Karin, Bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat jullie hebben genoten. Team Rofra
Helaas waren er niet genoeg waterdichte tonnen beschikbaar en kregen wij er geen. Onze boot sloeg om, waardoor enkele spullen beschadigd raakten. Onderweg heb je geen mogelijkheid om hulp in te roepen als je boot omslaat. Aan het einde van de tocht zagen we bovendien dat ook andere mensen problemen hadden om uit het water te komen. Hoewel er medewerkers van Rofra in de buurt waren, kwam niemand oudere mensen helpen bij het uit het water komen of bij het trekken van de relatief zware boot naar een verzamelpunt. Er viel een oudere mevrouw uit haar boot, wat erg naar was om te zien. We probeerden haar te helpen, maar jonge medewerkers van de staf stonden alleen aanwijzingen te geven over waar de boten naartoe gesleept moesten worden.
Beste, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat er geen waterdichte tonnen meer beschikbaar waren. Dat vinden wij zelf ook erg jammer. Door de grote drukte op deze dag waren de tonnen helaas allemaal uitgegeven, waardoor wij niet iedereen van een ton konden voorzien. Daarnaast vinden wij het vervelend om te lezen dat uw kano is omgeslagen en dat daarbij spullen beschadigd zijn geraakt. Wanneer een kano omslaat of er onderweg hulp nodig is, mag er altijd contact worden opgenomen met het telefoonnummer van Rofra. Onze instructeur kan dan kijken hoe hij het beste kan helpen of ondersteuning kan bieden waar nodig. Ook vinden wij het vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft gehad dat er onvoldoende hulp werd geboden bij het uitstappunt. Het was deze dag erg druk op het water, waardoor onze medewerkers veel kano's tegelijk moesten verwerken. Mogelijk hebben zij daardoor niet gezien dat sommige gasten extra hulp konden gebruiken. Dat neemt uiteraard niet weg dat mensen die hulp nodig hebben daarbij ondersteund moeten worden. Naar aanleiding van uw review hebben wij dit intern besproken met onze medewerkers, zodat zij hier in de toekomst nog beter op letten en sneller hulp kunnen bieden wanneer dat nodig is. Wij vinden het jammer dat uw ervaring hierdoor minder positief is geweest en hopen dat u ondanks deze vervelende momenten toch heeft kunnen genieten van de kanotocht en de mooie omgeving. Met vriendelijke groet, Team Rofra
Ons team gaf aan dat we met z'n alle een hele toffe dag hebben gehad, en een dankjewel aan het personeel.
Hey Corina, Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben beleefd met het personeel! Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Team Rofra
De route van Borkel naar Valkenswaard was mooi. Direct met een stroomversnelling en een glijbaan. Het was prachtig weer op deze Pinksterdag. De zon scheen door een groen bladerdak en het was lekker koel.
Hey Thom, Bedankt voor je review, en fijn om te horen dat jullie een leuke kanotocht hebben gehad. We hebben inderdaad helaas net tijdens de spits te maken gehad met een stroomstoring. Dit was voor ons overmacht en kwam erg onverwacht. We hebben op dat moment geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en iedereen zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses als dit voor jullie niet zo is overgekomen. We begrijpen goed dat dit vervelend is geweest en vinden het jammer dat jullie hierdoor niet meer rustig hebben kunnen afsluiten bij ’t Boothuys. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen onder betere omstandigheden! Team Rofra
Rustige en mooie vaarroute, omgeving is mooi. Ook leuk om de door bevers omgeknaagde bomen te zien. Canadese kano en de kajak bevielen goed.
Hallo Kees, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat jullie een leuke kanotocht hebben gehad. Hopelijk tot ziens! Team Rofra
Ontvangen met koffie en vlaai heerlijk. Lekker actief op de step. Heerlijk geluncht. Goed verzorgd. n.m. leuke spellen gedaan . SUPER dag.
Hey Peter, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad! Hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Rofra
Hele leuke ervaring en een heel mooi gebied en alles uitstekend geregeld. Maar wat ons heel erg tegenviel is dat alles daar heel erg duur is. We gingen 4 ijsco’s halen en moesten meer als 16 euro afrekenen. Een magnum ijsje kostte 4,50 euro!!! Dat had ik nog nooit meegemaakt. Dus mensen koop onderweg naar huis ergens een ijsco maar niet hier. Echt bizar.
Hey Ruud, Fijn dat jullie hebben genoten van de kanotocht! Hopelijk tot een volgende keer! Team Rofra
Ik als enigste moeder in de groep, heb het heel leuk gehad samen met mijn dochter. Alles was goed verzorgd. Onze mooiste ervaring was dat we onze tent zelf mochten maken en daarin mochten overnachten. Leuke activiteiten en zelf eten bereiden op het kampvuur was heerlijk. We hebben genoten!
Hallo Chrisjan, Bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat alles naar wens is geweest. Team Rofra
Prima sessie paintball gehad: zeer vriendelijke professionele begeleiding voor een luidruchtige groep die af en toe wat bijsturing nodig had.
Hallo Hans, Bedankt voor je review! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Team Rofra
Als familiedaguitje hebben we een lunch en echoppertocht gedaan De lunch was perfect: voor iedereen genoeg en rekening gehouden met allergieen. De Echoppertocht (3 uur) was door een mooi gebied en prima binnen de tijd te rijden. De telefoons (navigatie) gingen wel heel snel leeg.
Hi Joep, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat jullie met de familie hebben genoten van jullie dag hier. Hopelijk tot een volgende keer! Team Rofra
We hadden een vrij frisse dag voor kano varen 13 graden. Des ondanks was het erg leuk geweest ook eenmaal bij het boothyus konden we mooi douchen en ons omkleden. Daarna een bbq wat heerlijk was alleen hadden we 6 man die daags erna ziek waren en moesten spugen of aan de dunne waren. We hadden 3 uur drank afgekocht bier vloeide goed frisdrank was wat minder als je 2 drankjes in het uur had was het veel. Al om al hebben we het super gezellig gehad en komen we zeker nog een keer terug al zullen we dan de bbq overslaan denk ik;)
Hoi Bart, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Ons eten wordt dagelijks vers bereid, maar natuurlijk vervelend dat het bij sommige verkeerd gevallen is. Fijn dat we elkaar telefonisch gesproken hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra
Zie hierboven.
Hey Me, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben! Bedankt voor de tip, we gaan het intern meenemen. Hopelijk tot ziens! Groetjes Team Rofra
Loved it .. as a family day out. Thank you for the wonderful experience.
Hello Aroop, Glad you had a good time! We look forward to seeing you in the future. Best regards, Team Rofra
Wat hebben we genoten van een hele dag bij jullie ! Heel ontspannen en alles is mogelijk!
Hallo Luc, Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! We zien jullie graag nog een keer. Groetjes, Team Rofra
Ontspannende, actieve leuke kanotocht
Hi Barbara, Fijn dat jullie hebben genoten van de kanotocht! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Team Rofra
we hebben als vereniging een geweldige dag gehad echt een aanrader
Hey Leon, Fijn om te horen dat jullie een leuke dag bij ons gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Team Rofra
Zie hierboven
Hey Linda, Fijn om te horen dat jullie het leuk gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer! Team Rofra
Online reservering werd goed geregistreerd. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg bij vertrek van de kanotocht. Zeer mooie kanotocht over de Dommel (kronkelend riviertje door weilanden).
Hoi Sarah, Fijn te horen dat jullie hebben genoten! Tot ziens. Team Rofra
Het was een gave dag voor de vrijgezel. heeft genoten. Alleen een ding was minder tijdens de avond was er nog een ander gezelschap waardoor de muziek keuze soms wat minder was. en wanneer we dan een liedje op hadden werd dit meteen afgezet. uiteindelijk wel een hele leuke dag gehad met ze alle. Graag zouden we nog de foto's willen ontvangen van de groom to be tocht
Hoi Remco, Wat goed om te horen dat jullie (en vooral de vrijgezel) hebben genoten. We nemen de tip intern mee, dankjewel! Team Rofra
Eine wirklich bemerkenswert schöne Tour. Einsam, durch verlassene Landschaften und Wälder- ideal für Familien und Abenteurer. Wir waren nun zum dritten Mal dort und kommen auch im Herbst gerne wieder.
Hoi Daniel, Schön, dass euch die Kanutour wieder gefallen hat. Wir freuen uns darauf, euch beim nächsten Mal wiederzusehen. Viele Grüße, das Rofra-Team
Aardige en bekwamen bediening die mee denken. Leuke sfeer, mooie route.
Hoi Joris, Dankjewel voor de mooie review. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra
Fijn ontvangst door een hele aardige meid! Gaf ons de tijd en goede uitleg! Escape room was echt super tof gemaakt en als we tips nodig hadden dan kregen we die! Een dikke aanrader!
Hi Mara, Dankjewel voor de leuke review. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben, jullie waren een gezellige groep! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Team Rofra
Offerte aangevraagd via de website, al heel snel antwoord gekregen met een prijs naar wens. Uitgebreidde lunch + activiteit VR game "la casa de papel".
Hoi Kimberley! Dankjewel voor je mooie review. Tot de volgende keer! Team Rofra
We hebben met het vrijgezzelenfeest paintball gedaan. Erg leuk. Ook leuke gasten vanuit Rofra die het begeleiden.
Hoi! Dankjewel voor je mooie review en goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Tot de volgende keer! Team Rofra
Molenstraat 203 A
5554 TS Valkenswaard
Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.