Een man een man een woord een woord dat is Amnez

Wat Amnez zegt doen ze ook. Amnez zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Als klant werk ik super samen met deze Amnez collega's.

Prima en snelle service. Ook scherpe prijs door goed vergelijk.

Prima en snelle service. Ook scherpe prijs door goed vergelijk.

Prettig bedrijf

Ik vind het werken met Amnez heel prettig; goed en deskundig advies en ze nemen je bij Amnez veel werk uit handen. Heel fijn!

Amnez beheert nu een jaar (2019) telecommunicatie van MEE Samen. Vanaf het 1e contact was het gevoel goed en nu een jaar later zijn we blij dat we de overstap hebben gemaakt. Contacten met alle afdelingen (verkoop, support, etc.) zijn prettig, vriendelijk, behulpzaam en informatief. Er wordt regelmatig ongevraagd meegedacht in goede oplossingen. Medewerkers die contact hebben gehad met support spreken over een fijn en vriendelijk contact. Er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten maar blijf vooral zo doorgaan! Top bedrijf en zeker aan te bevelen!

Korte lijnen, meedenkend, vast contactpersoon, snelle support!!

• Ervaring met: Mobiele telefonie|Vaste telefonie

Bij Amnez Telecom krijg je vakkundig en eerlijk advies. Service is optimaal en de geleverde producten zijn uitstekend. Ze zijn proactief en zeer betrouwbaar. Een aanrader!

Prima geregeld, vlotte service en oplossingsgericht luisteren.

Amnez telecom is onze partner voor M2M communicatie. De Multi Netwerk Sim werkt uitstekend. Ze zijn uitstekend bereikbaar en zowel technische als commerciële vragen worden zeer snel beantwoord. Amnez telecom heeft er voor gezorgd dat de kosten aanzienlijk zijn verlaagd en is het bereik van netwerken geen issue meer.

Fijn om zo snel geholpen en vakkundig te worden.

Prettig contact met Jan, goede uitleg offerte, installatie ging wat rommelig

Na 36 jaar klant te zijn geweest bij KPN hebben wij enkele maanden geleden gekozen om over te stappen naar Amnez. Als je het logge apparaat van KPN gewend bent, is de persoonlijke aandacht van de deskundige mensen van Amnez een zeer prettige ervaring. Met de hosted centrale van Amnez zijn wij klaar voor de toekomst.

Wij bevelen Amnez aan als een goede en betrouwbare partner, waar wij als organisatie van op aan kunnen. Mike te Kolsté

Amnez behandelt aanvragen en verzoeken correct en professioneel voor ons bedrijf. Doordat we een vaste contactpersoon hebben, ervaren we een persoonlijke samenwerking en dat werkt prettig.

Amnez Telecom is een flexibele organisatie die proactief met de eindgebruikers meedenkt, daarbij wordt gedegen ondersteuning geleverd bij mogelijke problemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

teveel stroringen

Beste Kees-Jan, Allereerst willen we je bedanken voor je beoordeling via Klantenvertellen. Afgelopen maanden hebben wij inderdaad last gehad van een lokale en landelijke (internet) storingen waar ook jullie hinder van hebben ondervonden hetgeen we betreuren. Als Amnez telecom doen wij er alles aan om storingen in ons eigen domein te beperken echter is het onmogelijk om toekomstige (landelijke)(internet) storingen 100% te voorkomen. Naast het technisch dusdanig inrichten van ons netwerk om storingen tot het minimum te beperken bieden wij onze unieke Fallback Dienst kosteloos bij al onze klanten aan. Met de Fallback Uitgebreid dienst krijgen bellers bij een storing een gesproken bericht te horen en kunnen ze via een keuzemenu toch doorverbonden worden met een medewerker van GDCC. Door introductie van Fallback Uitgebreid dienst kunnen wij de hoogst haalbare up-time garanderen.

Altijd prima geholpen. Graag een seintje wanneer het contract bijna eindigt zodat we tijdig het contract kunnen verlengen en ik niet tussendoor een hele hoge rekening krijg.

Prettig bedrijf met de juiste benadering. Vriendelijke contactpersonen.

Een heel prettig bedrijf om mee samen te werken. Altijd bereid om dingen uit te zoeken. Kunnen ook wat gedaan krijgen bij de provider. Op het punt van kostenreductie mag het iets pro-actiever.

rapport spreekt voor zich.