Beste Kees-Jan, Allereerst willen we je bedanken voor je beoordeling via Klantenvertellen. Afgelopen maanden hebben wij inderdaad last gehad van een lokale en landelijke (internet) storingen waar ook jullie hinder van hebben ondervonden hetgeen we betreuren. Als Amnez telecom doen wij er alles aan om storingen in ons eigen domein te beperken echter is het onmogelijk om toekomstige (landelijke)(internet) storingen 100% te voorkomen. Naast het technisch dusdanig inrichten van ons netwerk om storingen tot het minimum te beperken bieden wij onze unieke Fallback Dienst kosteloos bij al onze klanten aan. Met de Fallback Uitgebreid dienst krijgen bellers bij een storing een gesproken bericht te horen en kunnen ze via een keuzemenu toch doorverbonden worden met een medewerker van GDCC. Door introductie van Fallback Uitgebreid dienst kunnen wij de hoogst haalbare up-time garanderen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.