Professionele en vriendelijke medewerkers en uitstekende behandelingen!

Vriendelijke medewerkers en uitstekende behandelaars. Mijn rug- en knieklachten zijn na 12 behandelingen nagenoeg verdwenen. Aanrader

Heel goed geholpen!

Na lange tijd rug en nek klachten en geen energie Voel ik me weer helemaal Top! Na een behandelingsplan van 6 weken dankzij Nathan klachtenvrij! En weer vol energie. Bedankt hiervoor Nathan! Goede uitleg altijd een voorgesprek met een assistente, er wordt echt naar je geluisterd, en alles wordt genoteerd door de leuke en vriendelijke assistentes. De Service is Top. Een zeer professionele praktijk echt een dikke aanrader!

In één woord een TOP Chiropractor!

Ik kwam bij Nathan de Boer met diverse klachten. Na de eerste behandeling voelde ik alweer de energie op een goede manier stromen. De klachten waren al overduidelijk minder. Chapeau.

Uitstekende service

Ben zeer tevreden over de Ruggesteun

Was snel van mijn nek en rugpijn af Chiropractor Jacco geeft goede behandelingen, informeerd je en geeft goed advies, is vriendelijk en rustig Tevens zijn de andere medewerkers v.d. Ruggesteun vriendelijk en behulpzaam Je voelt je snel op je gemak

Het werkt.

Bestaande klachten nemen af, blijven weg en voor preventie blijf ik terug komen! Waarom leven met pijn en beperkingen als dat niet hoeft?

Super goed geholpen

Je laten kraken bij de Chiropractor klinkt toch een beetje spannend en eng. Zeker als je man in het verleden een slechte ervaring hiermee heeft gehad. Na jarenlange klachten en verschillende dingen geprobeerd te hebben die niet of weinig geholpen hebben. Heb ik me toch over laten halen om eens bij de ruggesteun langs te gaan, want mijn broertje was hier enorm tevreden over. Nou hij had helemaal gelijk. Ik heb het geen moment eng of spannend gevonden, want alles wordt zo goed en duidelijk stap voor stap uitgelegd, zodat je precies weet wat je te wachten staat. Iedereen die er werkt is vriendelijk en behulpzaam. De artsen die de behandeling uitvoeren zijn zeer bekwaam, dat merk je aan de de behandeling die gewoon werkt en aan het feit dat ze luisteren naar je klachten en die meteen gericht aanpakken, maar ook aan de uitleg die ze geven over waar de klachten vandaan komen en de tips en oefeningen die je krijgt om het genezingsproces te versnellen. Na 6 weken merk ik al zo een enorme verbetering wat betreft mijn klachten en heb ik ook gewoon weer meer energie. Ik kan het echt iedereen aanraden, het is zo helpend voor je gezondheid. En het "KRAKEN" is absoluut niet iets om bang voor te zijn, want bij de ruggensteun zijn ze bekwaam en ervaren en weten ze echt wat ze doen!

In 7 weken weer als nieuw

Ik ben eind augustus 2022 met nek en hige rug klachten bij de Ruggesteun binnegekomen. Teven sast van mijn rechterknie. Bij de intake bleek al gauw waar de problomen vandaan kwamen. Vervolens aan een behnadleingsplan van 12 sessies begonnen. In combinatie met het weer opstarten van trainen in de sportschool ben ik voor 90% van mijn klachten af in 7 weken tijd. Met dank aan Nathan en Jacco in de opstartfase ben ik veel dank verschuldigd aan Gert die het grootste deel van de behandeling voor zijn rekenig heeft genomen. Dank aan alle medewerkers van de Ruggesteun voor de hulp en de goede zorgen daaromheen. Dennis en Ning.

Gratifying

Zeer professioneel, attent team en voldeed perfect aan mijn behoeften. Ik voel me beter.

Goede behandelingen met de juiste kennis

Bij de ruggesteun terrecht gekomen door aanhoudende rug en nek klachten. na een klein aantal behandelingen al snel verlichting van de pijn. Het 12 behandelingen plan heeft voor mij goed gewerkt.

Het helpt mij beter te bewegen

Op tijd geholpen, strakke planning en ook aandacht voor extra pijnplekken, zoals schouder of heup

Goed resultaat

Na 8 behandelingen was ik van mijn rugklachten af

Wat een verlichting van nek en schouder klachten

Ik had een ritten kaart gehaald van 12 behandelingen. Merkte na een x aantal behandelingen kort na elkaar dat ik al gauw verbetering merkten. Ik zelf had na 8 behandelingen zo goed als geen klachten meer. Ik vond het heerlijk en mijn dank is ook heel groot naar jullie toe

Jacco is heel kundig, en zorgzaam.

Héél goed, na inmiddels een jaar gaat het steeds beter met mijn rug en nek (hernia). Jacco geeft goede tips en werkt heel kundig. Als vrouw voel ik me er prettig bij, en dat is heel belangrijk.

Voel me uitstekend, klachtenvrij

Top service!!!

Een aandrader

Ik heb inmiddels mijn 5e behandeling gehad en ik merkte al na twee behandelingen gelijk verschil! Ik had al een flinke tijd last van mijn onderrug, heup, nek en hoofd maar daar had ik na de tweede behandeling vrijwel minder last van. Het behandelen van de klant gaat zeer comfortabel. Zeker een aanrader! Daarnaast is de ontvangst door de receptie altijd fijn door de persoonlijke benadering en afstemming op de persoon. Het personeel is erg vriendelijk en de manier van omgang is erg goed.

Rugklachten eindelijk onder controle

Na echt heel lang rugklachten te hebben gehad, door mijn rug gaan, etc. en hierdoor regelmatig belemmerd te worden, ben ik binnengelopen bij De Ruggesteun. Ik kom hier nu ruim een jaar, en na een paar maanden hab ik deze klachten onder controle. Bijna geen last meer en sowieso nooit meer door mijn rug gegaan. Verder vind ik de sfeer in de praktijk en de mensen die hier werken heel erg fijn. Een aanrader dus...!

Fijn dat alle gedeelte van lichaam wordt ernaar gekeken

Ik ga al 1 jaar hier. Het is fijn dat ieder keer wordt alle gedeelte nagecheckt.

Dhr De Boer helpt mij altijd van mijn klachten af

Iedere keer als ik langskom luistert de kraker naar mijn klachten en weet deze vrijwel altijd direct op te lossen. Naar mijn mening altijd top dus.

Na jaren rug -schouderpijn en veel fysiotherapie kreeg ik een tip om naar de Ruggesteun te gaan. Na 12 behandelingen aldaar was ik pijn vrij! Vriendelijk personeel, duidelijk behandelplan en goede service.

Kom altijd als herboren weer naar buiten

Ik kom 1 keer in de maand voor onderhoud en wordt elke keer weer goed geholpen. Geef het altijd aan als je andere klachten hebt als normaal en het wordt voor je verholpen.

Prettige praktijk waar resultaat wordt geboekt

De locatie in Voorburg ervaar ik als heel prettig. Bij binnenkomst wordt ik herkend en netjes begroet. Ik hoef nooit lang te wachten en de ruimtes zien er netjes uit. Wat ik ook erg fijn vindt is dat ze al vroeg open zijn en een behandeling hooguit 10 minuten duurt. Dat is fijn, want ik ga vaak voordat ik naar mijn werk moet. De behandelingen zijn kort, maar effectief. Het behandeltraject is intensief maar heeft mij veel goed gedaan. De chiropractors zijn erg kundig en zien direct waar een aanpassing nodig is. Ook bestaat de mogelijkheid om een scan te maken van de wervelkolom. Vandaag voor het eerst naar de locatie in Rijswijk geweest. Het pand is erg klein, wat mij een ongemakkelijk gevoel gaf. Verder was de behandeling en klantvriendelijkheid zoals ik dat gewend ben.

Een super herro

In minder dan jaar ben ik helemaal van nek en rug klachten bevrijd door goude handen van dr. Nathan. Super herro! Hartelijk bedank en heel veel gezondheid voor de heer Nathan toegewenst. Mvg Roya Nadere

Geen of weinig last van nek Rug veel minder , nog wel sessie's nodig

About De Ruggesteun

Sinds 2007 is de Ruggesteun gevestigd de regio Den Haag (Rijswijk), en sinds 2019 hebben we een tweede praktijk in Voorburg. Wij bieden chiropractie aan zodat we uw lichaam optimaal kunnen laten functioneren en zodat u kunt genieten van gezondheid en welzijn. Ook zonder klachten is chiropractie een mooie weg naar welzijn. Ons doel is om u binnen onze praktijk een thuisgevoel te geven en een luisterend oor voor u te zijn.