Pijn is verdwenen!

Voordat ik met mijn behandeling begon kon ik niet langer dan een halve werkdag op mijn kruk achter het bureau zitten. Nu na 6 maanden, is dat geen probleem meer en houd ik het de hele dag vol!

• Would you recommend us? Yes

Zeer kundig

Ik kan alleen maar zeggen dat er op een zeer professionele manier gekeken wordt naar de klachten en deze ook zo behandeld worden. Naarmate de duur van de behandelingen merk ik een groot verschil en komen er andere klachten naar voren worden deze ook behandeld. De sfeer is informeel en gezellig wat ik heel belangrijk vind naast de professionaliteit.

Hele verbetering

Niet stijf veel soepeler. Minder pijn, leniger,slaap veel beter. Bv. S'nachts werd ik 10 keer wakker nu nog een keer of drie . Ik hoef mezelf niet meer de trap op aan de leuning omhoog te trekken, kan zonder me vast te houden de trap op en af. Het is echt een aanrader voor iedereen .

Het is een wonder

De eerste keer dat ik bij Ruggesteun kwam, kon ik van de pijn amper lopen. Na de behandeling liep ik nog net niet huppelend naar buiten. Op dit moment worden alle oude klachten en pijntjes onder handen genomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik straks als nieuw ben, dankzij deze fijne en kundige mensen.

2 jaar geleden toen ik kwam eerste keer naar de ruggesteun ik kon bijna niet lopen door mijn rug pijn. Eerste 6 week ik kwam 2 keer per week en daar na iedere 2 week ik kwam 1 keer in de week en het ging ook zo 6 behandelingen in iedere 2 week. En na deze periode ik begon met behandeling 1 keer in iedere maand. Met rug problemen of nek problemen beter volgen de behandeling lang als mogelijk. Na 3-4 behandeling voel je als de problemen is opgelost en geen pijn meer maar dat is gewon tijdelijk. Omdat de spieren op de lange termijn korter worden Na paar behandeling word ontspannen maar als je stop met behandeling dan komt terug naar de zelfde positie als in het begin. Daarom de belangrijkste met chriopraktie behandeling om door te gaan met behandeling volgen langer als mogelijk. Ik volg sinds 2 jaar een mijn rug probleem ik ben heel blij dat ik voel geen pijn meer. In het begin ik had elke dag pijn maar nu heel soms misschien binnen 2 maanden voel ik 1 keer kleine pijntje. Na deze 2 jaar periode ik ben helemaal fit en doe alles wat ik wil en en lopen en stal helemaal recht. Ik adviseer jullie niet stoppen en goed luisteren wat chriopraktoor zegt en door gaan met behandeling. Als jullie doet wat chriopraktoor adviseur dan in het eind zie je zelf goed resultaat 100%. De ruggesteun Chriopraktie is echt perfect en ik ben heel erg blij mee.

Jestem bardzo zadowolona

Z bólem w lędźwiach borykałam się przez kilka lat.Przez 2 lata korzystałam z pomocy fizjoterapeutów i masażystów. Poza straconymi pieniędzmi i czasem , niestety nic nie pomagało W grudniu trafiłam do Nathan. Już po pierwszej wizycie poczułam ulgę. Nathan posiada ogromną wiedzę , pasje , a do tego jest bardzo sympatyczny :) Ręce , które leczą Polecam każdemu!!! Dziękuję całemu miłemu zespołowi i Nathan !

buitengewone ervaring

De Ruggesteun beschikt over ervaren team chiropractors die mij goed goed hebben geholpen. mijn nek en rug zijn weer helemaal los en soepel gemaakt . prettige ervaring en vriendelijke mensen

Persoonlijke en zeer professionele begeleiding!

Na een ongeluk heeft Nathan het verharde bindweefsel om het litteken verzacht waardoor er minder spanning ontstond. Ook kon hij zien waar mijn lichaam compenseerde en heeft hij dat rechtgezet. Echt een lichamelijke reset!

Ik ga 1 keer in de vijf a zes weken en ik ben altijd blij als ik weer ben geweest. Ik raad iedereen chiropractie aan. Personeel is altijd super vriendelijk en heeft er altijd zin in.

"no nonsense" klantvriendelijke behandeling met goed resultaat

Zie bovenstaande "mijn ervaring in een zin". Opmerkingen ; A]Misschien zou de amicale houding naar de patienten toe voor bepaalde personen als "amateuristisch "kunnen overkomen. B]Muur in de hoek in de behandelkamers waar de computer staat is "vuil" ( door leunen ?) patienten kunnen dit misschien als een hygiene issue aanmerken.

Eindelijk de juiste behandeling bij de Ruggesteun

Ik ben jarenlang op zoek geweest naar iemand die mij met mijn rugproblemen kon helpen, deze hulp heb ik gevonden bij de Ruggesteun. De behandelingen in het begin zijn intensief maar ook de enige manier om van klachten af te komen waar ik veel te lang rond heb moeten lopen, na de eerste behandeling merkte ik al heel veel verschil, na 4 weken ben ik mijzelf weer geworden. Absolute aanrader!!

Top chiropractor!

Altijd weer fijn om geweest te zijn. Na een intensief behandelings plan met goede resultaten, nu een onderhoudsplan van één keer in de zes weken. Ben heel tevreden met de resultaten en mocht er tussendoor iets zijn kan ik altijd langskomen.

Uuh was in het begin nogal sceptisch maar resultaat is goed je moet je zelf ook onderhouden Nathan is geen tovenaar haha

Verbazingwekkend

Ik heb al 10 jaar last van rugklachten, allerlei soorten therapie geprobeerd. Sinds kort onder behandeling bij De Ruggesteun. Inmiddels gaat het veel beter met mijn rug, opvallend dat de behandeling meer op lost dan alleen de rugklachten. Zo had ik nachtblindheid aan de linkerzijde, na de eerste behandeling merkte ik op dat die nachtblindheid nu weg is. De behandeling is snel en efficient en er wordt geluisterd naar de klachten, zonder direct conclusies te trekken. Een echte aanrader!!

Ik kan niet anders dat De Ruggesteen aanbevelen. Begonnen met een nekhernia en inmiddels kom ik met enige regelmaat terug. Steeds voelt het als een verlichting.

Vriendelijke personeel

Het is een fijne praktijk met aardige mensen. Dr. Nathan, een vriendelijke reus weet precies wat hij doet als het gaat om de menselijke lichaam verder wilt hij nog wel een praatje met je maken en af en toe filosoferen. Houdt er wel rekening mee dat chiropractie geen wetenschappelijke erkende gezondheidszorg is en daarom onder de alternatieve zorg valt. Persoonlijk heeft chiropractie mij wel geholpen en zie ik een steigende lijn in mijn herstel na de ruggenprik.

Erg goed

Mijn pijn in mijn rug is binnen een half jaar bijna weg. Heel blij met deze behandeling.

Doet precies wat een chiropractor moet doen: je rug weer in orde brengen

Nathan doet precies wat een chiropractor moet doen: je rug weer in orde brengen. Soms als onderhoud om de paar maanden, soms bij noodgeval. Als je rugproblemen hebt dan is Nathan een aanrader.

De behandeling was top!

Heel erg klantvriendelijk, fijne communicatie. Altijd krijg ik een stevige handdruk, een glimlach en een leuk praatje. Ik ga er natuurlijk niet heen voor een praat club maar daardoor voel jij je wel welkom . De behandelingen hebben er toe geleid dat ik bijna tot geen pijn meer heb. Als je het aan mij vraagt krijgt de ruggesteun een score: 10!

Een gezond alternatief!

Twee behandel locaties kent de Ruggesteun. Beide locaties zijn voorzien van de meest moderne apparatuur tbv het correct en veilig behandelen van de patiënt. Na bijna 10 jaar klant te zijn voor de Ruggesteun kan ik stellen dat mijn klachten wel degelijk serieus worden genomen. Echter voor een goed resultaat moet u zelf ook de nodige dingen (na)laten. Resultaat komt niet direct, dit is een kwestie van tijd. Maar is zeker de moeite waard om eens te proberen. Over het algemeen genomen voel je je ook beter na een behandeling. De oorzaak van de pijn kan vaak door middel van een 'simpele' behandeling worden verholpen. Zeker na een ongeluk of andere traumatische ervaring kan chiropractie wel degelijk helpen om herstel te bevorderen Tevens worden de nodige tips gegeven voor een gezonde levensstijl. Alle chiropractoren zijn zeer bekwaam in het uitoefenen van werkzaamheden en tezamen met de ondersteunde afdelingen/collega's vormen zij een hecht team. Uiteraard als doel om u als klant een zo vertrouwd en fijn mogelijk bezoek te bezorgen. Tot op heden is dat mij altijd zo geweest. De nodige feedback word door hen zeker ter harte genomen. Tot slot de IDXA scan is ook zeker een uitkomst!

Ben heel erg tevreden wordt goed geluisterd naar je klachten en je ze stellen je op je gemak en ze vertellen wat je behandeling het beste is ben heel erg tevreden en raad het iedereen aan

Na 2 keer behandeld met spuit in mijn arm voor een slijmbeurs ontsteking bij de huisarts, zonder resultaat en behoorlijk veel pijn terecht gekomen bij de ruggesteun. Binnen 4 behandelingen van mijn pijn af, verdere behandelingen alles alleen maar beter geworden. Voor iedereen aan te bevelen. Bij deze wil ik ook het gehele team bedanken allemaal aardig en professioneel.

Heel erg blij met de Ruggesteun!!

Na veel last van mijn onderrug en schouders een afspraak gemaakt bij de Ruggesteun. Hier een behandelplan gekregen en behandelingen. Na de eerste keer merkte ik.direct verlichting. Heel erg tevreden met de resultaten en behandelingen!! Na elke behandeling weer een fijn gevoel in mijn lichaam.

Ze helpen je heel goed met klachten in de lichaam

Ongeveer 6 maanden geleden had ik last van mijn achterhoofd, ik hoorde gekraak wanneer ik links of rechts keek het kwam vanuit de nek. Ik ben eerst naar massage gegaan maar het hielp niet. Ze hadden mij advies gegeven om naar chiropractor te gaan. Ik kwam dus bij de ruggensteun en ze hebben mij heel goed geholpen met mijn klachten. En advies gegeven dat het niet terug komt Bedankt zeker een aanrader.

Hele fijne behandeling

Al in de eerste intensieve fase was ik grotendeels van mijn rugpijn af!

About De Ruggesteun

Sinds 2007 is de Ruggesteun gevestigd de regio Den Haag (Rijswijk), en sinds 2019 hebben we een tweede praktijk in Voorburg. Wij bieden chiropractie aan zodat we uw lichaam optimaal kunnen laten functioneren en zodat u kunt genieten van gezondheid en welzijn. Ook zonder klachten is chiropractie een mooie weg naar welzijn. Ons doel is om u binnen onze praktijk een thuisgevoel te geven en een luisterend oor voor u te zijn.