super

na wat rug en nek klachten terecht gekomen bij de ruggesteun, 14 behandelingen verder en het verschil is zeker te merken. vriendelijk personeel, kortom. echt een aanrader!

• Would you recommend us? No

Dankzij de ruggesteun beter bewegen!

Door een lengteverschil van mijn benen kreeg ik meerdere klachten. O.a. last van de schouder, stijve nek en tintelingen in mijn tenen met soms zelfs een dood gevoel. Dankzij de behandelingen heb ik hier geen last meer van. En door regelmatig te blijven komen voor een onderhoudsbehandeling, blijft alles soepel en beweeg ik makkelijker. De gewone dagelijkse taken verlopen hierdoor prettiger en raak je minder snel vermoeid.

Top chiropractor

Ik ben bekend met Chiropractors. Daarom weet ik hoe goed Nathan is. Ik vind het nog steeds jammer dat niet iedereen, op de hoogte is van deze geneeswijze. Zoals ik altijd zeg Chiropractici= de lekkerste martelin

In eerste instantie kwam ik bij de ruggensteun voor mijn nek, zonder enige verwachtingen. nu ruim 12 weken later, ben ik nog altijd te vrede over de resultaten. Natan is een deskundige man die weet wat die doet, ook wordt ik altijd netjes ontvangen.

Erg goede chiropractiepraktijk met vriendelijke assistenten

Na de intensieve fase van zes weken zijn mijn klachten helemaal verdwenen. Erg tevreden. Nu gaan we afbouwen. Fijn dat je bij deze praktijk ook een total body scan kan maken om te zien waar je staat en ieder half jaar om de verbetering te zien. Erg tevreden!

Zou het iedereen aanraden

Eindelijk de stap gezet om te gaan. Ik heb vele klachten en voel mij na een behandeling super goed. Mijn grootste winst is dat ik mijn medicijnen voor mijn aangezichtspijn aan het afbouwen ben. Dit gaat super goed. Twijfel niet langer, maak een afspraak.

Deskundig en zeer vriendelijk

Door tussentijdse meting krijg je een beter beeld van de effecten door de behandeling. Zeer positief.

Veel verbetering in korte tijd

Al een aantal jaren liep ik met rugklachten. De pijn was lange tijd chronische, geen dag liep ik zonder. In bed liggen was ook een ramp en pijnlijk. Ik loop nu sinds eind december bij de Ruggesteun en heb nu sinds een paar weken al zeker 70% minder pijnklachten. Ik ben zeer tevreden.

Verlichtend

Professioneel en betrokken. Een fijne chiropractor. Zowel Nathan als Jacco !

na 2 keren van mijn problemen verholpen, uitstekend!!!!

Vanaf augstus 2018 ben ik begonnen. kwam met lage rugklachten en de klachten zijn sterk afgenomen. Ook fybromialgie en de klachten daarvan zijn ook verbeterd. Ik was in het begin heel sceptisch over de chiropractische behandelingen en ben achteraf blij dat ik het heb gedaan

Blij met de chiropractor bij mij in de buurt.

Zeer vriendelijk ontvangen bij de opening in Voorburg. Voor mij een fijn idee dat er iets is, wat kan helpen, om minder pijn te hebben. ( Wat al het geval is ) Kundig en vriendelijk personeel. Enig minpuntje is, dat ik soms wat langer moet wachten dan de afspraak.

wonderbaarlijk

Graag zou ik mijn ervaring als volgt omschrijven. Je komt hier natuurlijk als je klachten hebt, maar als je ziet hoe deze mensen je van je klachten helpen en weer recht krijgen. Dit gaat overigens niet geheel zonder pijn, maar hou vol en je zult er geen spijt van krijgen. Met vriendelijke groet, John

uitstekend

hierdoor kan ik blijven bewegen en aan veel dingen mee blijven doen

het is een lijdend weg met goede resultaat

ik kwam met heel veel pijn door stijve rug en nek, en door allerlei vreemde toestanden is dit nu verbetert

Super! Heel relaxed en professioneel.

Nu 10 weken onder behandeling, lang geleden dat me rug zo goed voelde!

fantastisch!

Aardige mensen en vooral goede kennis. Merk altijd het verschil als ik weer geweest ben. Heb meer energie en voel me goed.

Regelmatig onderhoud voorkomt nieuwe klachten

Als ik geen onderhoud laat plegen door de Ruggesteun kan ik de klok er op gelijk zetten dat binnen enkele maanden mijn rugklachten terug keren.

Een fantastische medische zaak.

Ik had vroeger van (7 jaar) altijd migraine aanvallen. Mijn vader ging al vaak naar de ruggesteun en raadde mij aan hier ook geen te gaan. Dit deed ik rond ik 11 jaar was. Ik werd geholpen door Nathan en binnen een paar weken heb ik helemaal geen last meer gehad en ik loop al 5 jaar rond zonder 1 migraine aanval. Ook voel ik me altijd veel beter en ben veel gegroeid hierdoor. Echt een fantastische zaak. Het heeft echt mijn leven veranderd. Ik loop veel beter door het leven. Al mijn botten staan op zijn plaats. Ik groei goed. Heb nooit meer migraine. En als ik pijn heb, word ik daarmee altijd geholpen. Het heeft echt mijn leven veranderd. 10/10 ster echt fabulous. (de zaak in Rijswijk trouwens, geholpen door Nathan, hij is ook 10/10 superaardig en helpt je altijd heel goed hij helpt mij nu al 5 jaar en ik heb nooit een klacht gehad.)

Ik zit al bijna 10 jaar bij Nathan na een nek hernia te hebben gehad en doe de preventieve maandelijkse onderhoud. Heb nooit meer last van de nek hernia gehad en heb ook weinig last van andere aandoeningen. Zo'n preventieve onderhoud is van mijn kant zeer aan te bevelen

Minder last, meer beweging

Klachten verminderd sinds behandeling startte

Sinds mijn behandelingen zijn gestart, heb ik veel minder klachten aan mijn rug. Ruime mogelijkheden qua tijden (ook in de avond). Vriendelijk personeel.

Wordt altijd goed geholpen en er wordt altijd gevraagd naar klachten en probeert deze ook verhelpen

Heerlijk om weer goed in je vel te zitten.

Ik kom al jaren bij Nathan in de praktijk. Zorgzaam en met beleid zorgt hij dat ik goed functioneer

Zeker een aanrader

Chronishe klachten complete rug, na een jaar zijn de klachten zo goed als verholpen. Momenteel kom ik regelmatig voor onderhoud om mij gezondheid op peil te houden.

Fantastisch

Na een aantal behandelingen geen pijn meer, voelt alles weer soepel. Kan weer lopen, achterom kijken en beter ademen. Top.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement