De Ruggensteun weet wat ze doen en je wordt zeer vriendelijk behandeld door iedereen.

Heb veel geleerd over houding en dergelijk. De klachten zijn deels ook weg en voor februari rest ben ik bezig

Binnen de kortse keer van mijn ergste klachten af

Na een aanrijding nek en rugklachten en duizeligheid waardoor ik niet meer kon werken. Na bezoek bij de Ruggesteun is de duizeligheid weg en geen nekpijn meer en de pijn in in mijn rug is drastisch verminderd. Nu ga ik maandelijks langs om de stijfheid eruit te krijgen vanwege een zittende baan en niet altijd de tijd om genoeg te kunnen bewegen.

Ik ben zeer tevreden

Nathan is de eerste persoon die mijn probleem herkende en mij helpt Ik wou dat hij meer tjid had voor zijn patienten !

Fantastische

Jaren lang rond gelopen met bekkeninstabiliteit en puin in mijn rug. Had ik dit maar jaren eerder gedaan. Super fijn om pijn vrij te leven.

Geweldig geholpen

Na 30 jaar rugpijn eindelijk ervan af

goede ervaring

intake gesprek, daarna advies voor behandeling, hoelang en wat het kost. Behandeling als goed ervaren. Na 6 weken een tussen evluatie, na 12 weken intesive behandeling eind evaluatie met een voorstel voor eventuele verdere behandeling. Alles bijelkaar prettige ervaring.

Intensief, kort maar krachtig en het helpt

Ruggesteun is een prettige open praktijk, goede sfeer en leuke mensen. Dr. Nathan is toegewijd, kundig maar ook fijn no-nonsense. De behandelingen zijn kort en krachtig en ik ga na elke behandeling een stuk lichter naar huis. Inmiddels heb ik van een aantal klachten al behoorlijk verbetering na het afronden van de 6-weekse intensieve periode. Dus ik ben een blije cliënt!

Heel prettig

Mijn ervaring bij de praktijk is heel fijn, vriendelijke medewerkers en goede behandelingen.

Er wordt altijd naar je geluisterd en de behandelingen naar jou klachten aangepast.

Top notch chiropractic care, highly recommended

Nathan knew how to approach every issue I complained about and I did feel complete relief for majority of my health issues. Will continue treatment here for the more stubborn ones. People at front desk always attentive and helpful. Well run practice .

• Would you recommend us? Yes

Bij Nathan ben je in goede handen

In 10 behandelingen, eerst 2x per week en later minder frequent, heeft Nathan mij van mijn stijve schouderspieren afgeholpen. Ik sport veel en voor mij voelt het sowieso goed om regelmatig de stand van mijn wervels te laten corrigeren naar de juiste positie. De Ruggesteun is een praktijk met een klantvriendelijk en flexibel team.

Ik had veel pijn in mijn rug en nek. Fysio hielp niet, dry-needling niet. Ik ben heel erg goed geholpen met de tips en de behandelingen. Ik kan weer pijnvrij zitten en heb meer flexibiliteit.

Geweldig geholpen door lieve mensen.

Altijd goede ervaringen gehad; problemen werd naar geluisterd en zoveel als mogelijk opgelost. Pijn in mijn rug, pijn in mijn schouder en hoofdpijn. Ook verstopping van de neus sinds corona kan wat aan gedaan worden. Altijd een luisterend oor en goed advies.

Zeer deskundig

Bijzonder goed, ik kom iedere maand voor een servicebeurt. Geweldig aardige en kundige artsen. Ik kom er al zeker 6 jaar.

Deskundig/doeltreffend probleem oplossend

Kom al 8 jaar eenmaal per maand. Voor deze tijd ging ik 4 maal per jaar door mijn rug. (Onderrug) Door preventieve behandelingen geen problemen meer.

Professionele aanpak van mijn klachten

Binnen no time werd het probleem geanalyseerd en aangepakt. Vooral de dry needling sessies hebben ervoor gezorgd dat de pijn verdwenen is.

De behandelingen waren heel waardevol en mijn klachten zijn verdwenen.

Ik heb mijn hele leven lang gedacht dat mijn linker been ongeveer 1 centimeter langer was dan mijn rechter been. Daardoor heb ik altijd een beetje scheef gelopen en kreeg ik last van mijn rug. Door de behandelingen heb ik ontdekt dat mijn benen even lang zijn, maar dat mijn bekken scheef stond. Nu staat mijn bekken recht, mijn benen zijn even lang en ik loop ontspannen. Mijn rugklachten zijn verdwenen. Ik ben er ontzettend blij mee.

Vakkundig ;relaxt en beleefd/aardig

voel me veel beter

slaap beter en heb verlichting van de astma-klachten.

Al meer dan 10 jaar ga ik naar Nathan. Hij zorgt ervoor dat ik meer belastbaar ben!

Fysiotherapie hielp niet of slechts kort. De chiropractor helpt je nagenoeg pijnloos van je problemen af. Wat een toppers!

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Mijn klachten zijn grotendeels verholpen na behandelingen bij Nathan

Plezierig en goed

De combinatie van chiropractor, die de botten goed zet, fysio, die de spieren los maakt en eigen inzet, pilates, yoga en fitness 3-4 keer per week, heeft mijn onderrug probleem grotendeels opgelost.

Eye-opener... Dat je jaren simpele dingen verkeerd deed

Goeie Chiropractor

Gaat al stukken beter.

Company details

2 Klaroenstraat

Rijswijk zh 2287CK

About De Ruggesteun

Sinds 2007 is de Ruggesteun gevestigd de regio Den Haag (Rijswijk), en sinds 2019 hebben we een tweede praktijk in Voorburg. Wij bieden chiropractie aan zodat we uw lichaam optimaal kunnen laten functioneren en zodat u kunt genieten van gezondheid en welzijn. Ook zonder klachten is chiropractie een mooie weg naar welzijn. Ons doel is om u binnen onze praktijk een thuisgevoel te geven en een luisterend oor voor u te zijn.