Heerlijke club mensen die alle Zorgen omtrent een bedrijfsevenement uit handen nemen. Je hebt er werkelijk waar geen omkijken naar en krijgt precies dat wat je wenst!

Geweldig, wat een top organisatie!

Wij hebben een erg leuke dag gehad, alles was zeer goed geregeld en de instructeurs waren enorm behulpzaam. Achteraf heerlijk gegeten, volgende keer zeker weer bij Flitz, Bedankt Aaron!

Geen back-up plan in geval van slecht weer

Op 23 september 2022 hadden wij ons personeelsfeest met 60 personen. Een soort 6-zeskamp op het strand en daarna BBQ en DJ bij Twins Beachclub Scheveningen. Ondanks dat wij meerdere malen naar het back-up plan vroegen (wij wilden een pub quiz ingeval van slecht weer) werd ons gezegd dat volgens hen het weer prima zou zijn, terwijl volgens meerdere weer-apps er echt regen voorspeld werd. Op de avond zelf gebeurde dus wat wij al dachten........het kwam met bakken naar beneden. Iedereen naar binnen dus en er was geen alternatief. Uiteindelijk hebben we zelf nog een soort van pub quizje in elkaar geflanst om toch nog iets in team-vorm te doen. Verder was het eten bij Twins Beachclub prima en ook de DJ was te gek!

Superleuk en lekker casual

Aardig geduldig en vriendelijk

gezellige en onderhoudenden PuB Quiz

Wij zijn erg tevreden over de uitvoering van de online Pub Quiz op 18 mei 2021. Je kunt de quiz naar eigen inzicht aanpassen als het bv gaat over welke categorieën vragen aan bod moeten komen. Ook het borrelpakket viel in de smaak bij de deelnemers. Presentator was goed en ook duidelijk te verstaan. Kortom een aanrader wat ons betreft

Gezellig en customizable

Ontzettend leuke ervaringen (PubQuiz en Bingo) gehad met Flitz. De 2 heren zijn gastvrij, laten alles zien en zijn heel professioneel. Het leukste is nog dat alles online helemaal aan te passen is; aantal personen, setting, achtergrond, muziek; you name it, zij regelen het! Zeker de moeite waard om met collega's, vrienden, familie of kennissen te doen!

Een hele gezellige verjaardags Pubquiz!

Vier in deze bizarre tijd maar eens een speciale verjaardag of jubileum.... nou met de Pubquiz show gaat dat uitstekend! Al je familie en vrienden op afstand en toch dicht bij elkaar. We hebben enorm gelachen en de show host was super enthousiast. Ik zou het zo weer organiseren!

Leuke avond online!

Leuke avond online met collega's! Gevarieerde vragen, leuke interactie onderling en met quizmaster. Soms was het geluid wat slecht, maar hier werd gelijk wat aan gedaan na een opmerking hierover.

Leuk teamuitje

We hebben een leuk teamuitje gehad. De informatie vooraf was heel duidelijk. Technisch werkte alles prima. De presentator deed het heel erg leuk. Zo hebben we in deze tijd toch nog een leuk teamuitje gehad! Bedankt!

Super leuke Pubquiz!

Samen met vrienden hebben wij een online Pubquiz geboekt. De communicatie vooraf was top en er is ons uitgebreid uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat. Tijdens de quiz werkte alles naar behoren, het is immers toch improviseren online. Ook de quizmaster was professioneel en deed het heel leuk. Echt een leuk online "uitje"!

Een hele leuke pubquiz!

Met een groep van zo'n 60 personen een hele leuke middag gehad. Voor ieder wat wils. Een goed alternatief om toch gezamenlijk iets te kunnen doen. Voor herhaling vatbaar.

Superleuk

Echt een ontzettend leuke en gezellige dag gehad met de Robinson games, IPad gps, zandsculpturen en de pub quiz en dat met 1,5 meter afstand. goed gedaan!!!! Tot de volgende keer

Topmiddag!

Leuke middag gehad met Robinsonspellen met 180 leerlingen. Volgend jaar weer!

Leuke spellen, leuke begeleiding, vooraf soepele afstemming. Heel flexibel

Ondanks stevige wind, leuke teambuilding activiteit!

Een leuke dag gehad met Flitz-events, waarbij we met een vrij grote groep mensen het Expeditie Robinson spel hadden gespeeld op het strand. Het was koud buiten en er stond een stevige wind, maar de leuke activiteiten hield iedereen lekker actief en competitief bezig. De enthousiaste instructeurs hadden daar zeker ook bij geholpen. Er was wel een puntje dat iets beter kon, namelijk het benoemen van de teams en namen in het begin. De organisator van het event had in het begin al aan de instructeur aangegeven dat het misschien niet handig was om de namen van de ingedeelde teams al op te noemen ruim voordat het event begon. De instructeur deed dit toch en uiteindelijk verstond de helft niets of luisterde niet eens mee. Hierdoor moesten de namen per team alsnog opgenoemd worden op het moment dat iedereen werkelijk klaar stond om het spel te spelen. Er was dus meer tijd kwijt dan nodig was. Desondanks was het spel zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar, met mooier weer!

Super dag !

Super dag gehad met Flitz-events bij hun Wintergames. De koe melken speel was geweldig. Ik had echt een gevoel gehad van een teambuilding met me collega’s

Super ervaring tijdens ons bedrijfsuitje bij Flitz-Events

Een top dag gehad tijdens ons bedrijfsuitje. Alles was goed geregeld van de activiteit op het strand t/m de overheerlijke BBQ.

Perfect voor bedrijfsuitjes!

Wij zijn gaan powerkiten in samenwerking met flitz-events van te voren geregeld dat we op de strandtent De Waterreus konden lunchen. Daarna door een leuk team van flitz ontvangen en zijn we gaan vliegeren/powerkiten. Daarna nog drankjes gedronken bij de strandtent. Erg gezellige dag met mijn bedrijf gehad!

Super vet!!

Geweldig team, leuke sfeer en het powerkiten is super vet zeker door het strand en de uitstekende wind.

Groepsarrangement was top!

Met 400 man een groepsarrangement afgenomen. Top personeel, goede service, heerlijk eten en veel gezopen! Aanrader voor iedereen!!

Leuke Teambuilding helaas zonder goede voorbereiding

Voor een teambuilding activtieit zouden wij met ons bedrijf (ong. 27 personen) Expeditie Robinson gaan doen. Helaas door slecht weer zijn wij overgeschakeld naar Apres Ski Winterspelen wat meer onderdelen bevat die indoor zijn. In de ochtend heb ik nog contact gehad met Flitz events en ze zouden alles klaarmaken zodat wij om 14.00(na een welkomstdrankje) konden beginnen. Helaas toen wij om 14.00 aankwamen stond er nog niks klaar in de desbetreffende beachclub. Bij veel collegas was er dus een soor verwarring of wij wel op de juiste locatie waren. Op hetzelfde moment kwamen de personen van Flitz-events binnen om alles op te zetten, wat dus wel even duurde. De mensen die nog op stoeltjes zatten in de beachclub werden ook vriendelijk verzocht om ergens anders te zitten. Toen het uiteindelijk allemaal klaar stond na 45 minuten zag het er wel leuk uit. Ik ben alleen van mening dat je zo'n dag heel anders begint als alles al klaar staat i.p.v. dat ze alles nog staan op te pompen ter plekke. Na een valse start hebben we uiteindelijk toch een leuke dag gehad.

Super leuke dag gehad, waarbij met en tegen collega's gestreden werd.

Leuke spellen, waarbij de wind een extra dimentie geeft. Goede combinatie tussen fysiek en mentaal. Collega's waren allen zeer enthousiast. Nieuwe collega's hebben mooi kennis kunnen maken met iedereen en we hebben allemaal een leuke dag gehad en ook de lunch en BBQ bij sol beach waren prima verzorgd.

Super organisatie en zeer prettig om mee samen te werken!

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Flitz-events. Alles was perfect en tot in de puntjes geregeld. Wij doen in de toekomst graag weer zaken met deze club!

Geweldig geregeld!

Flitz-events heeft ons werkuitje perfect geregeld; er was voor ieder wat wils. Het plannen van het evenement verliep erg soepel. De begeleiding was kundig en aardig. Iedereen heeft een top-dag gehad! Ik zal Flitz zeker aanraden bij anderen!

Fantastische Expeditie Robinson gehad op het strand van Kijkduin!

Gisteren hebben we met 24 teams een hele leuke middag gehad. Dank voor de goede organisatie! Zeker voor herhaling vatbaar.