Zeer prettige training waarin al onze vragen rustig en uitgebreid behandeld zijn. We hebben veel geleerd en kunnen hiermee direct aan de slag. Ook de 'nazorg' is behulpzaam en vlot.
  • Gevolgde training Google Analytics

Prima training gehad van Sander. De training voldeed aan mijn verwachtingen. We gaan de komende tijd serieus en meer gericht aan de slag met Google Adwords en we gaan dit in de toekomst zeker nog uitbreiden!
  • Gevolgde training Google AdWords

Bij Copper IM de basiscursussen SEO, Adwords en Google Analytics gevolgd. Doordat we in alle cursussen praktijk voorbeelden behandelden, kon ik tijdens de Google Analytics cursus meteen meten wat de resultaten van mijn Google Adwords campagne waren. Het dashboard dat we tijdens de cursus hebben gemaakt, gebruik ik dagelijks.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was een erg leuke en interessante training. Wat voor ons lastig was was dat het bijna alleen maar zenden was, een overload aan informatie en weinig tijd/ruimte om zelf te oefenen. Alleen op het laatst konden we wat oefenen maar toen was iedereen al helemaal gaar van de hele dag training. De informatie werd heel duidelijk en goed uitgelegd door onze trainer Dennis, dat was fijn en we hebben een gezellige dag gehad!
  • Gevolgde training Google Analytics

Een erg prettige één op één training gehad van Dennis. Tijdens de training werden al mijn vragen beantwoord en heb ik een goed inzicht kunnen krijgen in wat er allemaal gedaan kan worden met Google Analytics.
  • Gevolgde training Google Analytics

Na het volgen van een Basistraining Google Analytics en Adwords heb ik meteen de training SEO gevolgd. Doordat ik een 1 op 1 cursus volgde konden we gelijk de cases in praktijk brengen. Veel geleerd en nog steeds dagelijks plezier van.
  • Gevolgde training Zoekmachine optimalisatie training

Prima AdWords training gehad van Sander. Na een duidelijke introductie en wat uitleg konden we gelijk aan de slag met ons eigen Grants account. Hierdoor stonden aan het eind van de dag de eerste advertenties al online. Ook de locatie en lunch waren perfect geregeld.
  • Gevolgde training Google AdWords

Zeer interessante en goed verzorgde training. Zelf had ik al wat ervaring met Adwords maar na deze training weet ik veel beter hoe ik een campagne moet opzetten en een daarbijbehorende strategie. Alles wordt goed en rustig behandeld en er is veel ruimte voor persoonlijke vragen omtrent je eigen campagnes. Zeer positief!
  • Gevolgde training Google AdWords

Ik vond het een uitstekende training. Goed uitgelegd en lekker overzichtelijk op een goed bereikbare locatie. Ik heb er veel van opgestoken. Door de training is mijn kennis op het gebied van SEO toegenomen en weet ik het beter toe te passen in de praktijk.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Ik heb de 1 op 1 training gevolgd en dit heeft mij veel inzichten gegeven in alle funtionaliteiten van Google Analytics, toegespitst op mijn eigen analytics account. Dit was erg waardevol, want zo hebben we de meeste instellingen gelijk goed kunnen zetten en zijn we fouten tegengekomen die we gelijk konden oplossen. Ik vond het een hele geslaagde en leerzame dag! Dennis legde alles goed en rustig uit, waardoor het erg begrijpelijk was. Ik zou deze training anderen ook zeker aanraden!
  • Gevolgde training Google Analytics

Duidelijk en leerzaam! Zeker een aanrader om wat inzicht te krijgen in SEO. Wel jammer dat ik hier minimaal dertig woorden moet typen. Koffie was ook lekker. Zit ik al aan de dertig woorden?
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Erg fijn om de cursus met twee deelnemers te doen. Hierdoor kan beter ingegaan worden op eigen vragen en is er ook een ander referentiekader waardoor voorbeelden duidelijk worden. Het is goed te volgen , prettige locatie, goed bereik, goed verzorgt.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Duidelijke en leerzame training. Echt het gevoel er zelf mee aan de slag te kunnen. Mooi zou zijn de andere trainingen SEO en Google Analytics ook te volgen. Robbin vertelde alles duidelijk, nam tijd voor de vragen en stond er goed bij stil of we alles begrepen hadden. Fijne trainer! Mooie locatie.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Overzichtelijke, stapsgewijze training waardoor je in korte tijd de basis van Google Adwords onder de knie krijgt. De praktische opdrachten die Sander hieraan koppelt zorgen ervoor dat je ook in je eigen Adwords account de zaken op een rijtje hebt. Met deze nieuwe kennis ga ik aan de slag en ben voornemens om, als het zover is, de expert training van Search Science ook eens bij te wonen.
  • Gevolgde training Google AdWords Basis training

Dit was mijn 2e training bij Search Science. Ik heb weer veel handige handvatten mee gekregen om onze Adwords campagnes beter in te richten.Ik kan deze training aan een ieder aanbevelen die zich verder wil verdiepen in Adwords.
  • Gevolgde training Google AdWords Basis training

Duidelijke cursus met veel nuttige tips. Goede aandacht voor je vragen en ook bij een latere vraag fijn via de mail antwoord gekregen. Prettig dat de cursus ook echt bij de basis begint.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training (1 op 1)

Goede training met heldere uitleg van Robbin, ook goed te volgen zonder enige voorkennis van Google SEO. Je kon oefenen met een eigen site en werd uitgedaagd om het geleerde ook toe te passen in teksten. Goed bereikbaar met OV.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Goede training met heldere uitleg van Sander, ook goed te volgen zonder enige voorkennis van Google AdWords. Bij gebrek aan een eigen website kreeg ik de mogelijkheid om op een website te oefenen.
  • Gevolgde training Google AdWords Basis training

Goede training met heldere uitleg van Sander, ook goed te volgen zonder enige voorkennis van Google Analytics. Bij gebrek aan een eigen website kreeg ik de mogelijkheid om op een website te oefenen.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

De Analytics Basis training van Search Science is een heldere, interessante en waardevolle training waarvan ik veel heb geleerd. Verder vond ik de lesstof direct toe te passen. Erg tevreden.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Bijzonder veel geleerd in deze praktische cursus op een prima locatie. Sander brengt de stof op een rustige en begrijpelijke manier en is zeer ter zake kundig. Er was veel ruimte voor vragen gericht op de eigen site.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Ik heb een één op één cursus op maat gevolgd bij Sander Jacobs met veel uitstapjes naar eigen website. Sander past de training aan aan jouw wensen en niveau. Daarna vol energie aan de slag gegaan met alle bruikbare tips. Een aanrader!
  • Gevolgde training Google Analytics Expert training

Ik vond de SEO basic cursus een nuttige cursus. Robbin kon al mijn vragen beantwoorden en legde alles duidelijk en rustig uit. Hierdoor begreep ik alles goed en was het een erg leuke en waardevolle training.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Met een kleine groep heb ik deelgenomen aan de SEO-basistraining op een inspirerend kantoor in hartje Arnhem (een loft met open haard). Knap hoe tamelijk droge stof door middel van praktijkvoorbeelden toch levendig en begrijpelijk overgebracht kunnen worden. Trainer Sander Jacobs gaf tijd en aandacht aan iedere cursist, waarbij hij de lesstof dus ook direct toe paste op 'mijn website'. De 'opdrachten' tussendoor brachten afwisseling. Van mij hadden er zelfs meer opdrachten mogen zijn. Het ontbrak ons niet aan koffie, thee, fris, fruit, lekkers en een fijne lunch. Deze training is een aanrader als je direct in de praktijk aan de slag wil met SEO.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Een erg interessante cursus. Sander nam de tijd bij vragen en sprak rustig. Tempo was goed bij te houden. Cursus was overzichtelijk opgebouwd. Cursusmateriaal op usb-stick erg handig. Ga zeker meer trainingen doen bij Search Science.

Over Copper IM

Filter op Taal