Vlug en op tijd bezorgd

Zal vaker Angels broeken en jeans bij u bestellen!

Alles tiptop verlopen

Duidelijke website , snelle levering en altijd nog een leuk cadeautje. Alleen jammer dat ik mijn maat in sommige kleuren niet kan bestellen.

Top webshop!

Veel mooie jeans/broeken en hele snelle bezorging, oftewel een aanrader!

Snelle levering, achteraf betalen!

Bij vragen heb ik meestal snel antwoord via whatsapp. Bij klachten wordt het prima en snel opgelost door diverse mogelijkheden onder de loep te houden! Mijn favoriete merk Angels zit meestal als gegoten en daarom koop ik graag bij Emmy’s Choice wegens variatie van modellen, kleuren, etc. Wel zou ik een spaarsysteem fijn vinden, want als “vaste” klant zou het prettig zijn om na een aantal aankopen daar een korting tegenover zou staan. Ik kom zeker we terug!!

Zeer klantvriendelijk!

Nadat betaling mislukt was werd er meegedacht toen juiste maat uitverkocht bleek en kon ik toch de gewenste broek alsnog bestellen door de tip dat deze terug gezonden was.

Zeer ruime keuze, vlotte verzending

Prima afgehandeld.

Ondanks dat aankoop niet voldeed, snel en correct afgehandeld.

Perfecte pasvorm

De Dolly is een perfecte model broek voor mij.

Perfecte broek in no-time geleverd

Ik wil een broek - ik kies bij Emma’s choice - bestellen - 36 uur later is mijn wens vervuld

Duidelijke website

Goede website, uitlegvan de verchillende pasvormen. Snelle nette levering.

Goede Service, vlotte levering.

Nadat ik een foutje had gemaakt in bestelproces (ik was mijn huisnummer vergeten) heb ik telefonisch contact gehad en ben ik vriendelijk te woord gestaan. Gegevens werden aangepast en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Bestelling beantwoordde niet volledig aan mijn verwachtingen, maar het terugsturen ging heel makkelijk en de terugbetaling ging super snel.

positief op alle vlakken

Angels broeken zijn degelijk en zittn qua pasvorm prima. Bestelling reeds dag erna geleverd

Prima service, snelle levering, fijne broeken

Prima levering

Ze wisten zeker dat ik lange benen had, ze gaven mij een Lange maat

Groot aanbod, snelle levering en prima kwaliteit

Groot aanbod, snelle levering en prima kwaliteit

Na meerdere keren iets besteld te hebben moest ik het nu helaas terugsturen omdat het niet goed paste. Maar bezorging en afhandeling van het retour gestuurde ging snel en zonder problemen.

Snelle levering

Correcte bezorging

Snelle service

Snelle levering en tevens zeer snelle terugbetaling van geretourneerde artikelen. Topbedrijf.

Hier zal ik altijd blijven kopen, geweldige service!

Goede website, snelle levering. Handige retourprocedure

Snel en accuraat

Snel en accuraat

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.