
Het is snel geregeld via de app om je contract te verlengen. Vind het alleen heel erg jammer dat je geen 3 jarig contract meer kunt afsluiten als je zonnepanelen hebt, geeft een gevoel dat we daarvoor gestraft worden, nadat iedereen zo milieuvriendelijk moest worden.
Hoi Gitta, We vinden het ook heel erg jammer dat we je geen 3 jarig contract kunnen aanbieden. We doen het echt niet om je te straffen. Omdat het ( teruglever ) net vol is krijgen we voor klanten met zonnepanelen extra kosten in rekening. Dit is niet alleen bij ons maar bij alle leveranciers het geval. Tot we een oplossing hebben voor al onze klanten kunnen we geen 3 jarige contracten aanbieden. We hopen snel een oplossing te vinden voor al onze klanten. Groetjes, Webcare Essent
Al klant vanaf 1985. Nog nooit de neiging gehad tot overstappen naar een andere aanbieder. Gewoon blij met Essent
Geweldig om te lezen Yolanda, bedankt dat je al zo lang klant bent!
Leuke medewerkers en staan je altijd goed te woord als je vragen hebt.
Fijn om te lezen Peter :)
Al klant vanaf 1971. D.w.z. zelf nooit overgestapt naar een andere
Wauw Leo, dat is pas een trouwe klant. Op naar de komende jaren!
Op een enkel uitstapje na ben ik al klant van Essent sinds mijn huwelijk in 1970. Nooit geen bijzondere problemen gehad. Als er al eens iets niet liep zoals het zou moeten (een kapotte slimme meter bijv.) dan was daar goed over te communiceren.
Duidelijk. Helder. En overzichtelijk op internet.
Door mijn verhuizing afgelopen jaar is er iets mis gegaan. De communicatie hierover was lastig.
Hi Coosje, Wat balen om te horen dat het met de verhuizing destijds niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Is het inmiddels wel opgelost? Mochten wij je ooit met iets van dienst kunnen zijn of bij kunnen helpen dan horen we dat graag! Groetjes, Webcare | Essent
Al jaren heel tevreden.
Dank je wel voor al je jaren trouwe dienst Gerda! Op naar nog vele mooie jaren samen! :-)
Fijn dat ik weer voor 3 jaar een vast contract heb
Leuk dat je opnieuw voor ons gekozen hebt, dankjewel hiervoor!
Vanaf het begin dat ik klant ben zéér tevreden en duidelijkheid
Dankjewel voor deze mooie review!
Ik ben tevreden bij Essent
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Mocht je eens vragen hebben dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Altijd correct, altijd op tijd, altijd service in één woord SUPER.
Dankjewel voor deze mooie woorden! Hier worden we blij van :)
Duidelijk met wat ze je aanbieden voor een hele goede prijs. Zeer betrouwbaar zonder vage addertjes. We zijn niet voor niets al meer dan 10 jaar plus bij Essent.
5 jaar geleden vast contract afgesloten, en daar was ik super blij mee. Vandaag kreeg ik een nieuw zeer net verlengaanbod waar ik gebruik van heb gemaakt. Ben een zeer tevreden klant.
Ik ben al 30 jaar klant bij Essent. Nooit gezeur over rekeningen die niet kloppen of dubbel afgeschreven worden, wat je bij de goedkopere leveranciers terug leest in reviews. Tijdens de flinke prijsstijgingen in 2023 werden en er nergens nog vaste contracten afgesloten. Essent deed dit wel voor trouwe klanten en dat vond ik echt grote klasse! Essent is net ietsje duurder, maar dat is de geen gezeik garantie, daar betaal ik graag voor. Dus nu weer met een mooie korting voor 3 jaar verlengd!
Geen fijne ervaring met het telefoon gesprek of ik wilde verlengen. De medewerker was totaal niet klantvriendelijk, zeker niet toen ik zei dat ik er nog even over na wilde denken. Dat is erg jammer, want ben verder over het algemeen wel tevreden.
De informatie omtrent het verlengen van mijn huidige contract is helder en goed te begrijpen
Zie vorige vraag
Zeker ± 40 jaar al klant van Essent. Echter in 2018 gedurende een half jaar geen klant van Essent omdat wij destijds noodgedwongen in een vakantiehuis hebben gewoond en de energievoorziening werd geregeld door de verhuurder. Het is dan ook bijzonder jammer dat wij tijdens deze onderbreking van een half jaar helemaal van voren af aan zijn moeten beginnen met de korting opbouw van Essent.
Goedemorgen Hans, Dank voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent, en dat al ruim 40 jaar! Je geeft aan dat je tijdens je verhuizing een half jaar geen energie van ons hebt afgenomen en daardoor je Thuisvoordeel korting verloor. Dat mag niet de bedoeling zijn! Ik wil dit graag voor je nakijken. Kun je ons via onze social kanalen (Facebook of Instagram) benaderen of anders via 0900-1550 contact met ons opnemen. Dan kijken wij dit voor je na! Groet, Jo
Altijd alles snel en goed geregeld, top!
Goedemorgen Jan, Wat fijn om dit te lezen zeg! Daar doen wij het iedere dag weer voor. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan horen we dat uiteraard graag van je. Groet en maak er een mooie maandag van! Jo
Was tevreden en blijf daarom klant
Dag Joop, Fijn om te horen dat je tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven! Dat vinden wij heel erg belangrijk en zijn dan ook erg blij met deze 8! Mocht je vragen hebben dan horen we dat graag van je. Maak er een mooie start van de week van! Groet, Jo
heb nooit problemen ondervonden en overzichten zijn duidelijk
Goedemorgen Joke, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles zo duidelijk en overzichtelijk is! Mocht je vragen hebben aan ons in de toekomst, dan horen we dit graag van je! Groet, Jo
Het cijfer had een 10 kunnen zijn, is een 8 doordat tarieven voor nieuwe klanten veel beter zijn dan voor klanten die al jaren klant zijn. Klopt hiervoor heeft U thuisvoordeel de verhoudingen kloppen niet. De tarieven voor bestaande en nieuwe klanten, de tarieven voor jaarcontracten en variabele contracten zouden gewoon op de site moeten zijn. TRANSPARANT. Maak zometeen de keuze Aanbevelen? Ja, maar vertelt bovenstaande wel erbij!
Goedemorgen Fred, Dank voor je eerlijke review en mooi om te zien dat je ondanks je onvrede over de communicatie m.b.t. de tarieven, toch op een 8 uit komt! Ik kan het mij voorstellen dat je het jammer vindt wanneer je ziet dat nieuwe klanten een ander tarief krijgen dan bestaande klanten en dat je het belangrijk vindt dat we hier transparant in zijn als het gaat om de communicatie. We nemen deze feedback zeker mee! Laat het ons gerust weten wanneer je vragen aan ons zou hebben. Nogmaals dank voor je review en een goed weekend gewenst. Groet, Jo
Nooit negatieve ervaring gehad.
Goedemorgen Tony, Dank voor de mooie review en wat fijn om te lezen dat nooit negatieve ervaringen met ons hebt gehad. Super! Laat het ons gerust weten in de toekomst wanneer je vragen aan ons zou hebben. Maak er een heel mooi weekend van! Groet, Jo
Betrouwbare leveranciers
Hoi Erno, Dank voor deze mooie review, dat waarderen we! Fijn dat je zo tevreden bent. Laat het gerust weten wanneer je vragen aan ons zou hebben. Goed weekend gewenst! Groet, Jo
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.