
Helderheid bij zoeken naar juiste contract. Zekerheid.
Duidelijke website, goede voorlichting wat betreft tarieven
Duidelijkheid
Heldere eerlijke prijzen, duidelijk, correct en snel geholpen als dat nodig mocht zijn.
Goedemorgen, Bedankt voor je mooie compliment. Groetjes, Mandy | Webcare Essent
Duidelijkheid omtrent tarieven, leveringsvoorwaarden en informatie omtrent contract geven mij een soort van geruststelling en tevredenheid als klant bij Essent
Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor je postieve review. Fijn om te lezen dat we duidelijke informatie geven en je zo kunnen gerust stellen. Groetjes, Mandy | Webcare Essent
Diverse keren geprobeerd om het contract te verlengen. Helaas lag het systeem er weken achtereen uit. Kon niet verlengen toen mij een bedrag groot 175 per maand werd aangeboden. Ook telefonisch niet door te komen. Slechte zaak!
Ik zou terug gebeld worden niet gebeurd IK HEB NIETS AAN HET SPAAR GEBEUREN IK HEB EEN HUURHUIS GEEN GAS EXTRA GEISSOLEERT EN ZONNEPANELEN DUS KAN MIJN TARIEF WEL NAAR BENEDEN
Goedemorgen, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wat jammer om te lezen dat je niks hebt aan bespaartegoed. Bespaar tegoed is een onderdeel van Thuisvoordeel. Naast het bespaar tegoed krijg je van ons extra korting op nje stroom tarief. De korting wordt verrekend op je jaarafrekening. Ook mag je gebruik maken van onze Thuisvoordeel winkel waarmee je producten met korting kan kopen. Thuisvoordeel met het bespaartegoed is een extraatje wat we aanbieden voor onze klanten. We zijn dan ook de enige leverancier die dit aanbieden. Het is dan ook niet mogelijk om iets anders voor in de plaatst aan te bieden wanneer je niet gebruik kan maken van het bespaar tegoed. Groetjes, Mandy | Webcare Essent
Fijne app waar alles overzichtelijk wordt weergegeven. Leuk loyaliteitsprogramma
Ben een goud klant van Essent en kreeg jaar contract aangeboden ,de prijs van een nieuwe klant met jaar contract is goedkoper dan een meer dan 10 jaar trouwe klant met 10% korting Ik vind het schandalig hoe zij der trouwe klant in feite oplichten met de woeker prijzen
Klantenservice is onbeleefd, probleemoplossende vaardigheden nul. Zeer slecht bedrijf voor zijn merk!
Ik ben inmiddels 9 jaar klant bij Essent en was altijd heel tevreden. De app werkte altijd goed en ik had goed inzicht in mijn verbruik. Nu ik echter wil verlengen en mijn verlengaanbod wil zien krijg ik steeds de melding dat er een technisch probleem is. Hiervan nu al zo vaak een melding gemaakt en er worden oplossingen beloofd maar er veranderd niks. Krijg dan te horen dat het wel telefonisch kan. Ik wil het aanbod kunnen zien zodat ik het kan vergelijken en niet een telefonisch aanbod. Het voelt inmiddels als tegenwerken met als doel dat je overstapt. Terwijl je zou verwachten dat gezien het klantvoordeel wat je krijgt bij jaren dat je klant blijft dat Essent meer moeite zou doen je als klant te behouden
Mijn slogan voor Essent luidt dan ook: "Essent zegt wat ze gaan doen, en vervolgens doen ze wat ze hebben gezegd". Je weet bij Essent waar je voor de inkoop van Elektra en gas contracttechnisch aan toe bent. Tijdens het aangaan en de looptijd van het energiecontract loop je niet tegen financiële tegenvallers aan. Het contract is duidelijk en overzichtelijk.
Snelle levering van de producten.
Goedemorgen M. Frijters, Dank voor deze mooie review en goed om te horen dat je nooit geen problemen met ons ervaart, super fijn! Maak er een mooie week van! Een energieke groet, Jo
Dagverbruik wil wel eens uitblijven. Maar na 2a3 dagen toch zichtbaar. Alles is computer gestuurd dus mag dit eigenlijk niet voorkomen
Dag Frans, Dank voor deze hoge review, een 9! Daar had ik vroeger op school voor getekend! ;-) Goed dat je aangeeft dat er weleens verbruik achterloopt. We zijn hiervan op de hoogte en er wordt dagelijks aan gewerkt om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen, zowel online op onze website als via de app. Excuses hier voor het ongemak! Een energieke groet, Jo
Jaren ben ik super tevreden over jullie service en app. Het doet mij veel pijn dat ik als vaste klant meer ga betalen voor mijn nieuwe contract dan nieuwe klanten. Daarnaast word ik ook nog eens gestraft omdat ik zonnepanelen heb, dus duurzaam leef:( Waar gaat het heen in deze wereld dat wanneer je een trouwe altijd op tijd betalende klant bent op deze manier behandeld wordt.
Goedemorgen Claudia, Fijn om te zien dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent! Ik kan het me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je op dit moment bijv. geen 3 jarig contract kunt afsluiten met zonnepanelen in je bezit. Omdat de afgelopen jaren ook klanten zónder zonnepanelen hebben meebetaald aan de meerprijs/verhoogde tarieven mede door een overbelast net, proberen we dit in de toekomst eerlijker te verdelen en de klanten zonder panelen zo niet meer mee te laten betalen voor dit soort componenten die komen kijken bij terugleveren. We willen dit zo eerlijk mogelijk laten verlopen. Laat het ons gerust weten via 0900-1550 als we je ergens bij kunnen helpen, we staan je meer dan graag te woord om e.e.a. te verhelderen! Een energieke groet, Jo
Nooit problemen met Essent alleen de tarieven zijn een stuk hoger dan de concurrentie. Maar leverzekerheid geeft voor mij de doorslag.
Goedemorgen Herman, Dank voor deze mooie review, een 8! Ik geloof het direct dat we niet de allergoedkoopste zijn, maar dat is ook niet ons doel. We vinden o.a. goede/snelle service, correcte facturen, betrouwbaarheid en markconforme tarieven van groot belang! Fijn om te horen dat je mede door de betrouwbaarheid en leverzekerheid kiest voor ons! Maak er een mooie start van de week van! Een energieke groet, Jo
Altijd fatsoenlijke tarieven !
Goedemorgen J.J, Dank voor je mooie review, een 10. Daar kunnen wij met recht trots op zijn! Super fijn om te zien dat je ons zo beoordeeld. Maak er een mooie start van de week van! Een energieke groet, Jo
Jammer dat bestaande klanten een hoger tarief betalen voor gas en elektriciteit. Nieuwe klanten werven snap ik. Maar bestaande klanten behouden is mogelijk nog belangrijker.
Goedemorgen Giel, Dank voor je review en wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik kan het mij goed voorstellen dat je graag als vaste klant een scherp tarief wil. Ik ben het helemaal met je eens dat bestaande klanten behouden van groot belang is. Dat zien we ook in en daarom proberen we ook mede met ons loyaliteitsprogramma Thuisvoordeel hier op in te spelen met leuke kleinigheidjes en natuurlijk de korting op elektra, wat kan oplopen tot 10% korting op het stroomtarief. Hoe langer klant, hoe hoger de korting. Dat loont dan ook. Anderzijds is het voor een ons als bedrijf ook belangrijk om nieuwe klanten te blijven verwelkomen en kan het weleens zijn dat contracten verschillen van elkaar. Dit kan twee kanten op werken. Het is namelijk niet altijd het geval dat nieuwe klanten een betere deal krijgen. Houd er ook rekening mee dat energiekortingen ook regelmatig verstrekt worden aan vaste/verlengende klanten. Dit doen we echt niet alleen voor nieuwe klanten! :) Laat het ons gerust weten via één van onze social media kanalen of via 0900-1550 wanneer je hier meer vragen over zou hebben? We staan je meer dan graag te woord Giel. Maak er een mooi weekend van! Groet, Jo
Alleen toen ik net zonnepanelen had (11 jaar geleden) ging het even een beetje niet helemaal goed. Verder totaal geen problemen. Dus niet meer overstappen.
Perfecte energie leverancier, betrouwbaar en klantvriendelijk. Duidelijk en overzichtelijk verbruiksoverzicht en makkelijk aanpasbaar.
Goedemorgen Cor, Dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je alles zo duidelijk en overzichtelijk vindt, dat zijn punten die wij ook heel erg belangrijk vinden! Maak er vandaag een mooie donderdag van! Groet, Jo
Ik heb al jarenlang een contract met Essent en eigenlijk heb ik nog nooit een probleem met ze gehad. Ik vind het wel jammer dat ik Essent niet terug heb kunnen vinden op vergelijkingssites zoals bv. Independer. Andere "grote" leveranciers staan er wel tussen. Omdat ik al klant was bij Essent wist ik niet goed of ik onderstaande vragen moest beantwoorden.
Dag Geert Jan, Wat fijn om te horen dat je nog nooit problemen hebt ervaren, dat is zoals het hoort! Wat vreemd dat wij daar niet tussenstonden, dat ga ik direct voor je nakijken. Het kan zijn dat het toevallig die dag is geweest, maar normaliter zouden wij daar gewoon tussen moeten staan. Mocht je specifieke vragen aan ons hebben waar wij je bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag! Je kan ons bereiken via 0900-1550 of anders via onze kanalen via Facebook of Instagram. Wij ontvangen dan via die weg graag je gegevens + vraag! Groet, Jo
Ben al vele jaren tot volle tevredenheid klant, even een uitstapje gemaakt, maar snel teruggegaan. Ben ook blij met tips en info over duurzaamheid. Hebben al spouwmuurisolatie gedaan en gaan eerdaags over naar Energiewacht. Alleen de bedrijven die reageerden op mijn belangstelling voor zonnepanelen reageerden niet zo goed op hwt plaatsen van panelen op een dak met golfplaten. Verbeterpunt dus.
zeer tevreden en het contact is altijd goed verlopen.
Die computer chat heb je niet veel aan kreeg steeds een ander antwoord dan waar ik om vroeg, maar ja het zijn en blijven maar computers he, maar toen ik eenmaal een medewerker had in de chat ben ik prima geholpen dus dat maat het dan wel weer een beetje goed!
De wijze waarop jullie contractverniewing aanbieden proeft een beetje naar manipulatie, een beetje bedrieglijk. Eerst korting 250,00, dan 50,00 en nu 300,00. Is toch heel vervelend te noemen.
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.