Filters

8

Goede service en leveringszekerheid

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

tevreden

makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Duidelijk

Duidelijk uitleg over gas en elektriciteit. ik kan Makkelijk mijn keuze maken. Ik ben al vele jaren klant en ben ik dankbaar voor uw service essentie .

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Betrouwbaar

Mijn ervaring met essent is gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
6

Goede ervaring

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

Aanbod kan beter

Heb namens mijn schoonmoeder diverse keren gebeld omdat het contract verlengd diende te worden maar het verlengaanbod niet aangeboden werd. Medewerkster sprak zeer matig Nederlands en zeker niet altijd goed verstaanbaar. Chat-app kan overigens verbeterd worden. Servicenummer beperkt bereikbaar in 24/7 maatschappij. Toch ruim twee weken geduurd voordat verlengaanbod online beschikbaar was. Tevreden met het driejarig aanbod, weliswaar een hoger eenheidstarief, dat mag voor 3 jaar, maar bij een éénjarig verlengaanbod was Coolblue toch echt goedkoper met daarnaast nog een voucher van € 150,-. Voor mijn schoonmoeder als trouwe langdurige klant had ik toch iets meer verwacht dan een tegoed van € 50,- . Door het hogere eenheidstarief voelt het als een sigaar uit eigen doos, da's best jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

zeer goed

heb eigelijk geen problemen met essent

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Al lang lid

Betaal niet te veel en krijg een prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Zeer tevreden

3 jaar bij essent nooit geen problemen zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Prettige medewerkers

Paar keer nu contact gehad met jullie en altijd na tevredenheid geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Goed

Ik ben tevreden bij Essent. Ik vind alleen dat ze mensen die langer klant zijn bij Essent wat meer korting mogen geven en ze deze mensen wat meer mogen belonen voor het vertrouwen dat ze Essent geven door bij ze te blijven. Dat zou voor mij uiteindelijk een reden kunnen zijn om over te stappen naar een andere energieleverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
8

Ik wil graag een betrouwbare en stabiele energieleverancier

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

positief

x

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Duidelijk

Geen omkijken naar verhoging en dergelijke

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Aanpassen contract bijzonder simpel.

Aanpassen contract bijzonder simpel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
6

doen te weinig voor bestaande klanten

wanneer ik mij aanmeld als nieuwe klant krijg ik veel betere prijzen , dit is meer dan 10% verschil. willen ze bestaande klanten wel houden??

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Al 43 jaar TOP

Mijn vrouw en schoonvader waren vroeger al bij de IJsselmij en rechtsopvolgers, werkzaam, dus kan kan niks anders zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Duidelijke en overzichtelijke informatie

Er wordt duidelijk en helder gecommuniceerd. Ook de website is overzichtelijk en helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Nooit problemen gehad

Al jaren trouwe klant Heb nog nooit een probleem gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Ben al heel lang bij essent

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Goede klantvriendelijkheid

Essent legt netjes uit over het aanbieden van een contract.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed

mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
2

medewerker heeft mijn energiecintract geannuleerd

had een contract afgesloten klant nr 0172289900 bij essent. medewerker heeft 2 dagen voordat de bedenktijd gedaan was kreeg ik meen email dat mijn energiecontract was geannuleerd. Gebeld met essent en hier kreeg ik te horen vaneen zekere jolanda dat een medewerker mijn overeenkomst had geannuleerd. Kon wel een andere overeenkomst aangaan ja ja maar ook met andere voorwaarden i.p.v 0,27.661 kwh moest ik nu 0,29.282 kwh gaan betalen en voor gas i.p.v 1,19.912 moest ik nu 1,25.260 gaan betalen Ja inplaats van deze medewerker er uit te gooien gaan ze een klant wegpesten,alleen omdat deze medewerker over de zeik was dat niet hij maar price-wise een contract met essent voor mij heeft afgesloten.met een extra cashback van 180 euro ook nog Dus of ik krijg mijn eerste contract terug met dezelfde voorwaarden of ik ben weg bij essent en dan zien ze me ook nooit meer terug. ook ga ik kassa,radar en meldpunt benaderen en zal dit bij alle klachten sites die ik maar kan vinden melding maken van dit belachelijk handelen van essent naar een klant toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Een duurder aanbieding!!!

09-04 heb ik een van de medewerkers gesproken. Wij kregen namelijk het 1e aanbod via de mail. Wegens een aanbod van EnergieDirect zouden wij een nieuw aanbod krijgen, wat beter / scherper moest zijn dan die wij nu al hadden. Nu krijgen wij een aanbod dat duurder is!! Wij vinden dit niet heel netjes hoe het is gegaan. Daarna hebben wij ze vanmiddag gebeld omtrent een nieuw aanbod. Hier kon ze niet op ingaan omdat zij geen aanbieding mag/kan doen. Samengevat worden we afgewimpeld met een nee en een DUURDER abonnement dan we als 1e instantie hadden. Heel bizar! Nu is het vervelende dat het aanbod van EnergieDirect ook al is afgelopen…! Let dus op met een gekregen aanbieding!

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

alles is goed geregelt

ik ben al 10 jaar klant heb nooit problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211 AK 's- hertogenbosch

06-11649306

[email protected]

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.