
Gewoon goed!
Hoi Kees, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
makkelijk
Hoi Ilse, Altijd fijn om te horen van klanten dat onze service als makkelijk wordt ervaren. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
Duidelijk uitleg over gas en elektriciteit. ik kan Makkelijk mijn keuze maken. Ik ben al vele jaren klant en ben ik dankbaar voor uw service essentie .
Mijn ervaring met essent is gewoon goed
Goed!
Hoi Luciano, Dank je wel voor je beoordeling over Essent. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
Heb namens mijn schoonmoeder diverse keren gebeld omdat het contract verlengd diende te worden maar het verlengaanbod niet aangeboden werd. Medewerkster sprak zeer matig Nederlands en zeker niet altijd goed verstaanbaar. Chat-app kan overigens verbeterd worden. Servicenummer beperkt bereikbaar in 24/7 maatschappij. Toch ruim twee weken geduurd voordat verlengaanbod online beschikbaar was. Tevreden met het driejarig aanbod, weliswaar een hoger eenheidstarief, dat mag voor 3 jaar, maar bij een éénjarig verlengaanbod was Coolblue toch echt goedkoper met daarnaast nog een voucher van € 150,-. Voor mijn schoonmoeder als trouwe langdurige klant had ik toch iets meer verwacht dan een tegoed van € 50,- . Door het hogere eenheidstarief voelt het als een sigaar uit eigen doos, da's best jammer.
Hoi Toos, Allereerst ontzettend lief dat je de energiezaken voor je schoonmoeder regelt en haar daarbij helpt. Het is altijd goed om feedback te geven over het verloop bij het verlengen van het contract. Wij waarderen dit zeker en hiermee kunnen wij voor de toekomst kijken wat wij beter kunnen doen voor onze klanten. Ik weet dat je hier nu niets mee kunt op dit moment alleen kan ik het verleden ook niet meer wijzigen. Wij gaan wel ons best doen om het in de toekomst voor je anders te verwerken dan nu is gebeurd. Ik waardeer wel dat je jouw gevoel hier hebt gedeeld dank je wel daarvoor. Groetjes Mariska. Essernt/webcare
heb eigelijk geen problemen met essent
Hoi Peter, Altijd fijn om van klanten te horen dat alles altijd goed verloopt. Dank je wel voor het delen van je ervaring met Essent. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
Betaal niet te veel en krijg een prima service
Hoi Peter, Heel erg bedankt voor je mooie woorden en het delen van je ervaring met Essent. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
3 jaar bij essent nooit geen problemen zeer tevreden
Hoi Jan, Altijd fijn om van klanten te horen dat ze tevreden zijn over Essent. Heel erg bedankt voor je reactie. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
Paar keer nu contact gehad met jullie en altijd na tevredenheid geholpen.
Hoi Willem, Wat fijn om te horen dat wij je altijd nog naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dank je wel voor het delen. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
Ik ben tevreden bij Essent. Ik vind alleen dat ze mensen die langer klant zijn bij Essent wat meer korting mogen geven en ze deze mensen wat meer mogen belonen voor het vertrouwen dat ze Essent geven door bij ze te blijven. Dat zou voor mij uiteindelijk een reden kunnen zijn om over te stappen naar een andere energieleverancier
.
Hoi Bas, Super mooi om te lezen dat je jouw contract hebt verlengt en dan ook nog deze mooie woorden. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
x
Hoi Willem, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Groetjes Mariska. Essent/ webcare.
Geen omkijken naar verhoging en dergelijke
Hoi Jan, Wat fijn om te horen dat wij jou zorgen om je contract konden weg halen. Leuk dat je het met ons deelt. Groetjes Mariska. Essent/webcare.
Aanpassen contract bijzonder simpel.
Hoi Simon, Wat fijn om te horen dat het aanpassen van je contract makkelijk is gegaan. Dank je wel voor het delen van je positieve review. Groetjes Mariska. Essent/webcare
wanneer ik mij aanmeld als nieuwe klant krijg ik veel betere prijzen , dit is meer dan 10% verschil. willen ze bestaande klanten wel houden??
Hoi Albert, Ik begrijp je gevoel over het verschil in tarieven. De reden tussen het verschil van het aanbod voor nieuwe klanten en bestaande klanten is deze: Als we nieuwe klanten binnen halen blijven we gezond en zorgen we er ook voor dat we voor bestaande klanten zo'n scherp mogelijk aanbod kunnen houden. Een éénmalig welkom heb je zelf en elke klant wellicht ook ooit in het verleden toen die klant werd. Gelukkig hebben wij ook ons loyaliteits programma thuisvoordeel waarmee we trouwe klanten ook wat extra`s kunnen geven. Groetjes Mariska. Essent/Webcare
Mijn vrouw en schoonvader waren vroeger al bij de IJsselmij en rechtsopvolgers, werkzaam, dus kan kan niks anders zeggen.
Er wordt duidelijk en helder gecommuniceerd. Ook de website is overzichtelijk en helder.
Heel fijn om te lezen dat het je bevalt!
Al jaren trouwe klant Heb nog nooit een probleem gehad.
Bedankt voor je positieve review en geweldig dat je al zo lang klant bent!
Prima
Hoi Karel, Dank je wel voor je beoordeling. Groetjes mariska. Essent/webcare.
Essent legt netjes uit over het aanbieden van een contract.
Goedemorgen Theo, Wat fijn om te horen dat de uitleg welke je hebt gekregen duidelijk was voor je. Super fijn dat je dit ook doorgeeft, dank je wel voor het delen. Ik wens je een fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare/Essent.
mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed
Hoi Jack, Jeetje dat is zeker al een hele lange tijd. Wel heel mooi om te horen dat je nog steeds een tevreden klant bent. Ik wil je dan ook bedanken voor het delen van je positieve ervaring met Essent. Fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare/Essent.
had een contract afgesloten klant nr 0172289900 bij essent. medewerker heeft 2 dagen voordat de bedenktijd gedaan was kreeg ik meen email dat mijn energiecontract was geannuleerd. Gebeld met essent en hier kreeg ik te horen vaneen zekere jolanda dat een medewerker mijn overeenkomst had geannuleerd. Kon wel een andere overeenkomst aangaan ja ja maar ook met andere voorwaarden i.p.v 0,27.661 kwh moest ik nu 0,29.282 kwh gaan betalen en voor gas i.p.v 1,19.912 moest ik nu 1,25.260 gaan betalen Ja inplaats van deze medewerker er uit te gooien gaan ze een klant wegpesten,alleen omdat deze medewerker over de zeik was dat niet hij maar price-wise een contract met essent voor mij heeft afgesloten.met een extra cashback van 180 euro ook nog Dus of ik krijg mijn eerste contract terug met dezelfde voorwaarden of ik ben weg bij essent en dan zien ze me ook nooit meer terug. ook ga ik kassa,radar en meldpunt benaderen en zal dit bij alle klachten sites die ik maar kan vinden melding maken van dit belachelijk handelen van essent naar een klant toe
Goedemorgen, Ik begrijp dat je boos bent over het annuleren van je contract. Je mag dat zeker uiten via deze weg. Ik zie dat jouw case in behandeling is bij mijn collega van de klachtenafdeling. Zo heb je 1 persoon waarmee je in contact staat. Mijn collega zal komende week contact met je opnemen. Voor nu wens ik je een fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare/Essent.
09-04 heb ik een van de medewerkers gesproken. Wij kregen namelijk het 1e aanbod via de mail. Wegens een aanbod van EnergieDirect zouden wij een nieuw aanbod krijgen, wat beter / scherper moest zijn dan die wij nu al hadden. Nu krijgen wij een aanbod dat duurder is!! Wij vinden dit niet heel netjes hoe het is gegaan. Daarna hebben wij ze vanmiddag gebeld omtrent een nieuw aanbod. Hier kon ze niet op ingaan omdat zij geen aanbieding mag/kan doen. Samengevat worden we afgewimpeld met een nee en een DUURDER abonnement dan we als 1e instantie hadden. Heel bizar! Nu is het vervelende dat het aanbod van EnergieDirect ook al is afgelopen…! Let dus op met een gekregen aanbieding!
Hoi Ivo, Goed dat je jouw onvrede uit naar ons toe. Het is zeker niet de bedoeling dat je een duurder contract krijgt dan is voorgesteld. Aangezien ik met jouw mailadres geen klantgegevens kan vinden, kan ik ook niet met je meekijken wat er is gebeurd en wat ik eventueel voor je kan betekenen. Mocht je het fijn vinden dat ik alsnog kijk wat ik voor je kan betekenen mag je een mail sturen met jouw klantgegevens en je vraag naar [email protected] Stuur dan de volgende gegevens mee: Postcode. Huisnummer. Ter verificatie je geboortedatum. Fijn weekend gewenst. Groetjes Mariska. Webcare/ Essent.
ik ben al 10 jaar klant heb nooit problemen
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.