top
Goedemorgen Martijn, dankjewel voor je top review! 🩷😍
Eenvoudige website
Dankjewel voor je mooie review. Super om te horen dat het makkelijk is verlopen! Welkom bij Essent en op naar mooie jaren samen! 🩷
Het online overstappen naar essent gaat sneller als je het online doet. Als je belt dan moeten ze elke poep en scheet die ze doen uitleggen en verifiëren. Online zeg je ja en het is goed. Nu maar hopen dat de volgende medewerker die ik spreek wel aardig is
Goedemorgen Pascal, Dankjewel voor je review en super fijn om te horen dat het online zo snel is gegaan! 🩷 Als we het samen in orde maken, dan dienen wij een voicelog op te nemen met de klant. Online hoeft dit inderdaad niet en ga je akkoord. Welkom bij Essent!
I contacted customer care to ask a question and the respondent I got was amazing. She answered all of my questions and her tone was nice and friendly!
Hi Katerina, I'm so happy to hear that!😊 Thank you so much for your review. Kind regards, Dominique | Webcare Essent
It was easy, fast and fun
That's good to hear. Thank you for your review!😄 Regards, Dominique | Webcare Essent
Toen we essent aan de deur kregen 5 jaar terug, hadden we net 2 nare ervaringen gehad met eneco en vattenfal. Argwaan was groot, maar nu 5 jaar latrr, zijn we heel blij met essent en hebben we met genoegen het contract met 3 jaar verlengd.
Hi Janno, Wat ontzettend fijn om te horen dat wij je vertrouwen hebben kunnen winnen en dat je zo tevreden bent met Essent. Op naar nog vele jaren!☺️ Groetjes, Dominique | Webcare Essent
Makkelijke overstap goede aanbieding
Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je review! 🤗
Essent is voor mij al jarenlang een betrouwbare energieleverancier. Essent is helder in zijn producten en voorwaarden en heeft mij nooit voor verrassingen geplaatst. Een goede reden om een nieuw contract af te sluiten voor 3 jaar vast!
Wauw wat een mooie complimenten Gerard! Dankjewel wij waarderen dit enorm! 😇
Aantrekkelijke aanbieding,dat is voor de reden om over te stappen.
Dankjewel voor je review Martin! 🌞
Gaat uitstekend. we zijn helemaal ontzorgd.
Hoi Johnny, Dank je wel voor je mooie review. Heel fijn om te horen dat wij je hebben ontzorgd. Ik wens je een mooie dag toe Johny. Groetjes Mariska. Webcare Essent.
Nogmaals een fijn contact met Hennie, wel vind ik een verbeterpunt voor Essent! Een brief sturen met de mededeling dat ik automatisch na afloop van mijn contract over zou gaan op een variabel contract vind ik klantonvriendelijk zelfs misleidend! Via de website en het contact met Hennie bleek dat ik gewoon een vast contract voor drie jaar kon afsluiten. dat moet mijns inziens in de brief aan klanten vermeld worden!
Goedemorgen Jeanny, Dank voor je heldere review! We nemen je feedback zeker mee in onze vergadering. Ik kan me voorstellen dat je het prettig zou vinden wanneer beide mogelijkheden vermeld worden. Het is in ieder geval zeker niet zo bedoeld om je op het verkeerde been te zetten, excuses hiervoor! Nogmaals dank voor je feedback, we nemen het mee! Groet, Jo
Overzichtelijke site voor overstappen
Bedankt voor de review! Welkom!
Nice
Fijn om te horen. Welkom!
Snelle en makkelijk begrijpbare website
Super bedankt voor je review Pieter! 😇🌷
Ik heb prima ervaringen met Essent. Cv Ketel kapot snel geregeld via Essent, dates wel zo prettig in de winter.
Wat een mooie review! Dankjewel Acha. 🩷🏵️
Geeft goede informatie en handige maand overzicht.
Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je review Fred. 🌷😇
Belangrijk is om vooraf goed voor te bereiden wat je duidelijk wil maken.
Dankjewel voor je mooie review Jan! Welkom bij Essent. 🩷
Snel en makkelijk te regelen Klant vriendelijk
Dankjewel voor je review Edson! 🩷🙌
Prima te woord gestaan en geholpen.
Super fijn dat het telefonisch is gelukt. Dankjewel voor je mooie review! 🩷
Betreft onvrede over bereikbaarheid Klantenservice en ontbrekende info op "mijn overzicht Esent" -chat met Robin / medewerker niet mogelijk -Telefoon duurt ontzettend lang / niet bereikbaar (telkens na 15 min zelf lijn verbroken) -Op mijn Essent heb geen "aanbod verlenging contract" waardoor ik mijn contract niet kan aanpassen..bvb van mijn huidige variabel naar vast contract - Mijn termijn is een paar dagen geleden verhoogd met bijna 75%. Nu wordt een termijn advies op mijn overzicht gegeven die 3x hoger is van de recente verhoging. Fictief voorbeeld, maandtermijn was 20 dit is verhoogt naar 30 en nu dus voorstel om het termijn te verhogen naar 90 anders zou ik volgend jaar weer bij moeten betelen
Goedemorgen, dankjewel voor je review. Als je gisteren hebt gebeld, dan kan het inderdaad zijn dat de wachttijd lang was. Het was gisteren in de lijn erg druk, mijn excuus hiervoor. Je kunt met ons contact opnemen telefonisch, per mail en per chat en dan helpen wij je graag verder. Je kan altijd contact opnemen over de "ontbrekende" info in de app. Je kunt bij ons het contract 6 maanden voor einddatum verlengen en als er niks klaar staat dan zoeken wij dit graag voor je uit. Groetjes, Webcare Essent.
Nooit geen problemen gehad . Nu door verhuizing (verzorgingshuis) is het contrakt beeindigd. Laatste gesprek gehad en weer adeqwaat en vriendelijk geholpen . Kan Essent bij iedereen aanbevelen.
Wat een prachtige review, dankjewel Antonia. Ik wens je het aller beste toe in het verzorgingshuis. 🩷
Ik zit hier goed overzichtelijk weet waar ik aan toe ben
Dankjewel voor je prachtige review! 😍 Oost west, thuis best zeggen ze altijd. Welkom terug bij Essent Marco! 🩷
na even puzzelen is alles wel duidelijk
waardeloos, alles zo onduidelijk mogelijk maken om zoveel mogelijk klanten te besodemieteren, kan geeneens normaal meterstanden doorgeven, en komen met verzoekjes over meterstanden ivm wijziging tarieven vóór einde vast contract. net als de rest een grote **********bende die energieleveranciers
Dankjewel voor je review Martin. Wat vervelend om te horen dat het niet lukte om de meterstanden door te geven. Wij vragen altijd de meterstanden uit als je contract is afgelopen, omdat er dan andere tarieven gelden voor het nieuwe contract of eventueel variabel. De meterstanden kan je doorgeven via de link die je in mail ontvangt of je kan ze per mail, chat of telefonisch aan ons doorgeven dan verwerken wij de meterstanden voor je. Mocht het in de toekomst weer voorkomen dan kan je altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Webcare Essent.
.
Dankjewel voor je mooie review! 🩷
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.