Filters

10

tot nu toe prima

tot op dit moment zeer tevreden met mijn overstap !

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
6

is goed verlopen

ben benieuwd wanneer de boete van eneco wordt betaald. dat is mij nog niet duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Tot op heden heb ik geen klagen

Ik was bang dat mij vorige leverancier moeilijk zou doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
6

Informatie van Essen prima, helaas blijft Greenchoice met lastig vallen

Beste Essent medewerker, Kun je contact opnemen met Qurrent /Greenchoice en mijn overstap helemaal goed regelen? Greenchoice <[email protected]> = voorheen Qurrent ! Di 24-12-2019 14:09 U Klantnummer: 2046916 Geachte heer Van Haitsma, Onderstaand bedrag hebben wij niet ontvangen waardoor u een betalingsachterstand heeft opgelopen voor Roerdompweg 11. Wij verzoeken u vriendelijk dit in uw administratie te controleren en alsnog voor spoedige betaling zorg te dragen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken op IBAN NL18INGB0005309282 t.n.v. Greenchoice onder vermelding van uw klantnummer: 2046916. Indien uw IBAN is gewijzigd dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken. Totale betalingsachterstand Maand Jaar Reden Bedrag december 2019 Niet akkoord met incasso € 214,00 Totaal te betalen € 214,00 Uw betalingen zijn verwerkt tot 24 december 2019 Wij maken u erop attent dat Greenchoice bij uitblijven van betaling gerechtigd is om aanmaankosten bij u in rekening te brengen. In afwachting van uw betaling verblijven wij. Met vriendelijke groet, Afdeling Debiteurenbeheer

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Niet tevreden

Ik moet bij mijn oude leverancier 250.euro boete betalen omdat ik mijn periode niet afgemaakt heb. Bij het gesprek wat ik gevoerd heb met een persoon van Essent toen die mij belde om bij Essent klant te worden verzekerde hij mij dat deze boete door Essent betaald zou worden maar Essent wil daar nu niets van weten.Ik ben daar heel boos om en vind dit bedriegerij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
2

Waardeloos. Aan de deur worden 4 kaarten voor de winterefteling beloofd. Ik heb ze nooit gezien!

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

1 keer alles invullen en alles wordt geregeld, 100 % ontzorgd

1 keer alles invullen en alles wordt geregeld, 100 % ontzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Overstap is prima verlopen

Overstap is prima verlopen, geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Soepele overgang

Na de aanvraag verliep het gehele proces soepel. Geen vertraging vanuit Essent en ook niet oude leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

goed en snel geregeld

prima overstap service, goed en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

zeer goed verlopen

alles soepel gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Vlekkeloos verlopen

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Snel en correct

Snel en correct verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
4

Niet zo goed

Mijn slimme meter werkt niet (display van de gasmeter is kapot) maar dat probleem kan alleen worden verholpen als ik een aparte afspraak met Liander inplan, niet direct via Essent, niet handig. Verder staat mijn naam verkeerd in uw systeem (voorletters L.S., maar dat moet zijn J.S.) - ik kan dat niet in Mijn Essent wijzigen maar zou een (duur) telefoonnummer moeten bellen! Héél erg onhandig, ik laat het er liever bij zitten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
2

onvoldoende

Ik heb gevraagd het account op [email protected] van mw. T.A.J. Brolsma te zetten. Dit is nog steeds niet gebeurd ondanks herhaald verzoek van mijn kant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Zo snel mogelijk was geregelt en toch krijk ik een korting van .

Het was snel geregeld .. ik heb niks aan te doen..alles verlop zo snel mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Goed

Alles verliep prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

super goed

Alles in een keer goed geregeld, Geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

probleemloos.

Geen problemen gehad bij overgang naar deze leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Goede overgang van ENSIE naar ESSENT

Prima voorbereiding en info voor, tijdens en na het tijdstip van overgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

De overschrijving ging snel en makkelijk

Nog te kort om dit te antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Zeer verwarrend

Bij mijn overweging om een geluidsversterker te kopen bij BBC kreeg ik als extra stimulans te zien dat ik bij overstappen van Nuon, (waar ik in ieder geval duidelijk meer dan een jaar bij aangesloten ben) naar Essent een waardebon kreeg van 175 Euro. Een alleraardigste dame heeft dat voor mij nagecheckt en dat bleek goed te kunnen! Geen echt voordeel maar wel de geschenkbon. De boete omdat looptijd nog niet verstreken was bij Nuon zou Essent voor zijn rekening nemen. Voldoende voor om over te stappen. Aldus besloten en overgezet. Nu krijg ik bericht dat geschenkbon niet vergeven had mogen worden ivm rest looptijd oid. Dit kan echt niet!!! 175 Euro wordt zelfs zonder toestemming afgeschreven van mijn rekening!!! Contract is getekend, ik ben overgestapt en bon is vergeven op basis waarvan ik apparaat heb gekocht. Sorry als jullie mogelijk een fout maken, maar dat kan je bij klant niet terug vorderen! Hier ga ik echt werk van maken als ik geen excuus krijg en bon kan behouden. Telefonisch niet bereikbaar. Wachttijd steeds meer dan 5 minuten..... K nr 0172168861 evt i.a.a. C B

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Heel erg slecht, zie onderstaande mailverkeer

Goedemiddag, Ik ben helemaal verbaasd als ik deze mail lees. Ik weet zeker dat de persoon waar ik die ochtend mee gesproken heb, niet heeft vermeld dat dit niet geldt voor een 1 jarig contract want dan had ik meteen gezegd dat we konden stoppen omdat ik wist dat ik een 1 jarig contract had. Ik ga hier niet mee akkoord. Ik wens het gesprek dan terug te horen aangezien dit opgenomen is. Ik ben ook nog steeds verbaasd over het feit dat ik al jaren klant ben bij Essent klantnummer 0170201919 met mijn pand Heldensedijk 5 huisnummer 5 (dit is een vakantiepark ) in Roggel en dat die persoon aan de telefoon van Essent dit niet kon vinden. Ik heb daarom mijn contract bij Oxxio opgezegd wat ik eigenlijk helemaal niet wilde. Graag wil ik dat jullie mijn contract bij Essent voor de Keelkampstraat 64 in Nuth opzeggen en dat ik weer naar Oxxio terug ga en dat jullie mij de korting geven maar dan op het contract dat op het pand in Roggel staat. Mijn klantnummer daar is 0170201919. Met vriendelijke groet, Hanne Vroemen Van: Essent [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 12 december 2019 13:35 Aan: Hanne Vroemen - Puur Zijn <[email protected]> Onderwerp: aanvraag compensatie opzegvergoeding aanvraag compensatie opzegvergoeding Uw klantnummer: 0170201919 Inloggen Mijn Essent aanvraag compensatie opzegvergoeding Klantnummer: 0170201919 Beste heer, mevrouw Pluymen, U vraagt ons om de opzegvergoeding van de vorige leverancier te vergoeden. Looptijd 1 jaar U heeft een contract afgesloten met een variabele looptijd. We compenseren een opzegvergoeding alleen bij een meerjarige leveringscontract. Wanneer de leverancier waardoor u onterecht aangemeld was, deze boete in rekening heeft gebracht, dan adviseer ik u om hier tegen in bezwaar te gaan, omdat ze u onterecht aangemeld hebben. Vragen U vindt op onze website de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook regelt u gemakkelijk en snel uw energiezaken op Mijn Essent. Met vriendelijke groet, Essent

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
2

Te weinig verteld

Wij moeten veel boete betalen waar over niets is verteld

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Prima

Ging vanzelf, hoefde nergens achteraan. Blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211 AK 's-Hertogenbosch

[email protected]

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.