X
Had al ervaring met Essent. Eigenlijk nooit problemen gehad met andere leveranciers..
Alles is goed gegaan, hopelijk klopt de rekening ook
De incasso was niet goed geregeld; maar gelukkig een herinnering ontvangen.
Net zo geruisloos.
Zie bovenstaand
Probleemloos verlopen
Heb geen klachten. alleen mijn andere energie levering de dgb energie stuurt nog steeds rekeningen Dit is zeer hinderlijk.
Prima geregeld. Stelt niets voor. Zo gepiept.
Top
Alles ging soepel,alleen 25 euro kwijt aan telefoonkosten naar eneco en essent om alles te regelen
En goed al ik de kadobon binnen heb en me jaarafrekening laag is, zoals gewend.
Duidelijk informatie!
Alles is goed gegaan
Overgang is soepel verlopen
Prima
goed en snel verlopen
Ik had alleen een nare nasmaak toen ik zelf de boete eerst zelf moest betalen.en nu moet wachten tot ik het weer terug gestort krijg ik heb dat nog niet eerder mee gemaakt .
Fijn dat ik u hierover even telefonisch heb kunnen spreken! Groetjes, Michelle
De overstap is goed verlopen. Vlekkeloos eigenlijk. Vind alleen de opzegvergoeding vind ik raar waarom het 3 maanden moet duren voordat je deze terugkrijgt.
Fijn dat de overstap zo goed verlopen is, bedankt voor je bericht! De opzegvergoeding wordt inderdaad na 3 maanden uitgekeerd, dit is 1 van de actievoorwaarden van Essent.
Vlak na de overstap bij Essent zijn wij verhuist, de bemiddeling hierin verliep slecht. Het nieuwe adres was niet aangemeld waardoor onze oude leverancier ook startte met leveren. Het heeft veel moeite gekost alles weer op orde te krijgen.
Zo, wat apart dat de oude leverancier ook begon met leveren op het oude adres. Gelukkig zie ik dat alles netjes opgelost en geregeld is. Fijn! Mochten er nog problemen opduiken of andere vragen zijn, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
goed word de boete van250euro verrekend of is dit gebeurd,ik heb nog niets op afschrift gezien, maar ik ben ook niet goed met de computer, stuur een bericht als alles geregeld is. gr wim
Hoi Wim. Bedankt voor je review! Ik zie dat je aanvraag voor de boetevergoeding nog niet bij ons is binnen gekomen. Ik heb je zojuist (anoniem) gebeld om dit te bespreken, helaas heb ik je niet mogen treffen. Geen zorgen! Ik heb je het aanvraagformulier per post toegestuurd. Ik verwacht dat je deze in de loop van deze week van ons ontvangt. Met dit formulier kun je de aanvraag per post indienen, wel zo makkelijk ;-) Mocht je er niet uitkomen, laat het ons dan even weten. Groetjes, Tessa
Niet goed geholpen; mijn vraag staat nog steeds uit
Ik heb je zojuist gebeld maar helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Ik belde trouwens onbekend, dus die gemiste oproep, dat was ik! U geeft aan dat uw vraag nog steeds uit staat. Ik heb gezocht in uw gegevens en ik kan daarvan niks vinden. Zou u eens contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We beantwoorden uw vraag graag!
Er is mij verteld dat een eventuele boete van mijn vorige leverancier vergoed zou worden, maar niet dat dat 3 maanden zou duren en niet dat er ook nog extra kosten zouden kunnen zijn. De boete is al van mijn rekening af, maar de vergoeding komt pas 1 maart. En door extra kosten, heeft mij de overstap 70.- gekost, terwijl ik juist wilde besparen door voor een andere leverancier te kiezen.
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over de opzegvergoeding. Echter staat dit wel in de actievoorwaarden van Essent dat deze wordt uitgekeerd na 3 maanden. Vervelend dat er alsnog 70 euro in rekening gebracht is. Gelukkig vergoeden wij wel de volledige boete voor je. Dat scheelt dan weer iets!
Uitstekend geholpen door de mevrouw, die mij hielp aanmelden als klant van Essent en wat er van mij verwacht werd en de informatie, die ik kreeg.
Wat een leuk bericht! Bedankt hiervoor, dat waarderen wij enorm!
Zie hierboven.
Super fijn dat alles zo goed verlopen is! Bedankt voor je berichtje!
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.