zie omschrijving hieronder
De overstap is goed verlopen
vriendelijk te woord gestaan bij verzoek om overstap te doen van Eneco naar Essent. overstap is zonder problemen gegaan
Helemaal top, Cor. Dat is precies de bedoeling. Leuk dat je klant bij ons bent geworden. Welkom! Groetjes, Will Essent webcare
Prettige en snelle afhandeling
Fijn om dit te lezen. Bedankt voor uw positieve review en welkom bij Essent!
Ik zou gebeld worden door jullie eind de ember. Maar ben niet gebeld. I.v.m hulp om over te gaan en hulp voor eventuele boete. Nu had ik een mail gestuurd of Ricardo konstatijn me konen bellen. Omdat ik een boete heb moeten betalen van 150 euro. Maar ben niet ook niet gebeld. Dus zal er zelf morgen achter aan bellen. Gr roelina strating weidebeemd 25postcode 9403ml in assen. Gr
Als eerst mijn excuses dat er niet eerder gebeld is. Waarschijnlijk is deze belofte gedaan via een tussenpartner, want in het systeem bij ons kan ik niets terug vinden. Ik zie dat er gelukkig al telefonisch contact geweest is en alles netjes aan je uitgelegd is! Mochten er nog vragen zijn, stel ze direct aan onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar en helpen je graag verder!
Ik ben gebeld door het hoofdkantoor, omdat ik in oktober ben overgestapt van essent naar een andere energieleverancier. Ik ben er mee akkoord gegaan om weer terug te komen bij essent indien alle kosten worden vergoed. Nog niet alles is afgerond, dus dat is nog afwachten of dat goed komt. Spijtig was wel dat op het moment dat ik contact zocht met essent (algemeen nummer) ze geen weet hadden van de afspraken die ik het gemaakt om weer terug te komen bij essent.
Ze hebben dit goed doorgegeven.
Nu, een maand in het nieuwe jaar een mening vragen is wat prematuur denk ik. De administratie van het overstappen is in ieder geval, toto op heden, netjes afgewikkeld.
In het begin was alles goed via de telefoon maar toen de overstap was gedaan wort ik verrast van budget energie met een nota van 447euro. Het is beloofd door Essent dat overstap wordt zonder verrassingen geregeld. Ik ben diep teleurgesteld want dit bedrag zat ik niet op te wachten. Wat nu!
Hoi Achmed, Wat een flink bedrag wast je moet betalen. Ik zou hier ook flink van balen. Als je wil mag je de eindafrekening altijd naar me toe mailen. Dan kijk ik graag voor je na of er een opzegvergoeding in rekening is gebracht. Want deze wordt namelijk vergoed. je mag de eindafrekening mailen naar [email protected] Hou er wel rekening mee dat de maximale hoogte van de boete €250,00. Het resterende bedrag wat dan over blijft is de bijbetaling voor je verbruik. Wanneer je meer hebt verbruikt dan wat je hebt betaald dan wordt dit door je leverancier in rekening gebracht. Groetjes, Mandy| Webcare Essent.
Ik probeerde telefonisch contact met jullie te krijgen op vrijdag 17 januari, omdat ik een paar vragen had, helaas lukte dat niet. Ik heb toen een bericht achter gelaten om met mij contact op te nemen, maar helaas heb ik tot op heden daar nog geen reactie op gehad.
Zojuist heb ik je gebeld maar heb ik je helaas niet kunnen bereiken. Ik belde wel onbekend, dus die gemiste oproep die was van mij! Vriendelijk wil ik je verzoeken om toch even contact op te nemen met onze klantenservice. Het nummer daarvan is 0900-1550. We helpen je graag verder!
Overstappen was goed geregeld. Ben nu alleen aan het twijfelen. Afgelopen weekend waren we bij MediaMarkt voor een nieuwe thermostaat. Na informatie worden we naar een balie gebracht van Budget Energie. Zij vragen welk welkoms cadeau wij hebben gekregen. Geen dus. Als wij nu oversluiten krijgen wij de thermostaat gratis en hun betalen de boete. Hebben jullie een tegenvoorstel?
Hoi Theo! Wat jammer dat je zo twijfelt aan het aanbod. Ik zie namelijk dat je prachtige tarieven hebt afgesloten via vereniging eigen huis. Ik ben dan ook meteen heel eerlijk. Een beter aanbod heb ik niet. Het is natuurlijk erg verleidelijk om voor een duur cadeau over te stappen. Mocht je toch de overstap willen maken dan wil ik wel dat je hierop goed advies ontvangt. Vergelijk goed de tarieven van de andere leverancier. Het zou natuurlijk hartstikke zonde zijn wanneer je de thermostaat straks stiekem alsnog zelf hebt betaald. Als ik je ergens mee kan helpen. Neem dan gerust contact op met onze klanten service. Groetjes, Mandy | Webcare Essent
Nog even wachten tot ik mijn verbruiksoverzicht krijg.
Ik heb meegedaan met een zogenoemde collectieve inschrijving voor de levering van energie. Belangrijkste criteria waren voor mij de prijs en of het groene energie betreft. Op die combinatie was het aanbod van Essent het gunstigste. De offerte en de verdere contacten met Essent verliepen gewoon goed. De levering is conform afspraak gestart.
Alles is naar wens verlopen.
Aanvraag en levering zijn volgens mij goed verlopen. Alleen de boete van de vorige leverancier á € 250.= zou u nog vergoeden.
Snelle overstap, echter heb nog geen afrekening van vorige leverancier Greenchoice gehad over 2019
Naar veel bellen en mailen totaal geen gehoor en geen enkele oplossing of erkenning.
Beste Thomas, Wat jammer om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Ik zie dat je naar ons bent overgestapt, daar zijn we zeker blij mee. Wij zullen ook de boete vergoeden die op de eindrekening van je vorige leverancier staat. De verbruikskosten vergoeden wij niet omdat je wel gas en stroom hebt verbruikt bij je vorige leverancier voordat wij gingen leveren. Dit zijn uiteraard logische kosten. Mocht je toch nog meer vragen of onduidelijkheid hebben neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura webcare Essent
vreemt genoeg ben ik nu in het bezit van een bol.com bon van 100 euro inplaats van de verwachte 250 euro
Beste Rob, Welkom bij Essent, we zijn blij dat je voor ons hebt gekozen . Ik vind het vreemd dat je een bon hebt van €100,- terwijl het €250,- moet zijn. Kun je mij het kaartnummer van de bon sturen naar [email protected], dan gaan we het uitzoeken voor je. Groetjes, Laura webcare Essent
Heb wel al de eerste maandelijkse afschrijving ontvangen en betaald , maar de eindafrekening heb ik nog niet ontvangen. Hoe lang kan dat duren ? Verder geen bijzonderheden.
Beste René, Welkom bij Essent, wat fijn dat alles geruisloos is verlopen! Ik vraag me wel af welke eindafrekening je bedoelt, is dat van de vorige leverancier? Dit kan namelijk tot 6 weken na opzeggen duren. Mocht je nog meer vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura webcare Essent
Er was mij niet verteld dat ik tot 3 maanden op de overstap boete geld moet wachten Als ik dat het geweten was ik niet over gesstap
Beste Charles, Wat ontzettend vervelend dat je hier niet van op de hoogte was. Dit weten namelijk al onze verkopers. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik zie wel dat het bedrag is goedgekeurd en dat je het sowieso gaat krijgen. Als ik nog iets voor je kan betekenen neem dan gerust contact met ons op. Groeten, Laura webcare Essent
De overstap ging soepel, niets van gemerkt. Contact verliep correct en op tijd.
Overstap verliep goed , het is mijn eerste ervaring met Essent ! , als welkom ontvangen de Honeywell Lyric T6 Thermostaat , inmiddels ontvangen en geinstalleerd [app telefoon] , werkt goed allemaal , alleen installatie viel wat tegen in het begin , afspraken [installatie thermostaat - onderhoud CV] waren niet goed op elkaar afgestemd , waardoor er meer tijd bijkwam , er moest ook nog een extra onderdeel gemonteerd worden bij de CV ketel [nefit ems open therm converter] , extra tijd voor bellen , overleg , ect , maar het werkt nu goed allemaal !
Op zich ging de overstap erg goed, maar jullie zouden ook de afwikkeling met Eneco regelen. Met de slimme meter is dit toen bij de BCC geregeld, maar hoekman het dan zijn dat Eneco dan nog van mijn rekening incasseert. Dus overstap is mijn inziens niet geregeld.
Hallo Paul, Leuk dat je klant bent geworden bij Essent! Alles is helemaal goed gegaan zie ik. Ik vermoed dat Eneco nog een termijnbedrag en eindafrekening bij je heeft afgeschreven. Dat kun je uiteraard bij Eneco navragen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Will Essent webcare
Overgang nauwelijks gemerkt.
Hallo Michel, Fijn dat je er weinig van hebt gemerkt, dat is natuurlijk ook de bedoeling :) Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura webcare Essent
Verwerken nieuwe voorschot kan pas na 1 maand nadat het bedrag bepaald door essent als 1e termijn betaald is Moet nog verwerkt en gerealiseerd worden het 2e nieuwe termijnbedrag..we wachten op essent
Hallo, Hartelijk dank voor je review. Het eerste termijn kunnen we inderdaad nog niet aanpassen. Houd het tweede termijn goed in de gaten en als er nog iets is wat we kunnen doen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura webcare Essent
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.