.
Een 10! Super bedankt Abe! Groeten, Juri Webcare Essent
meterstanden e.d. alles is bij de overgang naar Essent prima verlopen
Bedankt voor je review en beoordeling Ben! Altijd fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Groeten, Juri Webcare Essent
Alles goed geregeld en verlopen
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen :). Groeten, Juri Webcare Essent
In de app kan ik mijn verbruik per dag niet inzien. Ik begrijp niet waarom. Verder is de overstap prima verlopen.
Online de prijzen vergeleken, even telefonisch contact gehad om nog iets na te vragen en direct antwoord gekregen. Via Internet de aanvraag en overstap geregeld! Geen gezeur of onderbrekingen of wat dan ook!
Goed geholpen.
Geen problemen
De overstap is goed verlopen zonder gedoe of fouten
Overstap goed geregeld.
Alleen het nieuwe contract bij Essent ging een dag later dan afloop oude contract bij vorige leverancier in. Hierdoor had ik voor een dag een modelcontract. Verliep goed maar wel onnodig extra administratie.
Makkelijke overstap
App is waardeloos. Je kunt je verbruik alleen bijhouden als je een slimme meter hebt.
Het oude tarief is niet automatisch verandert in het landelijk nieuwe tarief Dit heb ik van stedin moeten horen dat jullie dit niet aangepast hebben en jullie nog steeds het oude tarief gebruiken om zo meer te geld te innen
Voorlopig is de afschrijving niet goed gegaan en heb ik geen afrekening gehad van mijn oude leverancier
Ik werd gebeld en heb me over laten halen om over te stappen. Dat doe ik ieder jaar om van de aanbiedingen gebruik te maken. Dat heb ik aan de telefoon ook verteld. Uiteindelijk akkoord gegaan en een email gehad. Hier helaas niet goed naar gekeken. Dom van mij, geef ik toe. Uiteindelijk blijkt dat ik ingeschreven ben voor een 3 jarig contract ipv 1 jaar, zonder de beloofde aanbieding. Dit is uiteindelijk nog omgezet naar 1 jaar, maar nog steeds zonder die aanbieding, daarvoor was nog meer geklaag nodig vanaf mijn kant.
Hey Richard, Ik vind dit heel erg vervelend om te horen dat je niet na alle tevredenheid geholpen bent. Graag zoek ik samen naar een oplossing waar je wel tevreden mee bent.. Zou je me even kunnen bellen via: 0900-1550. Graag hoor ik van je.. Met vriendelijke groet, Valerie van Veen Essent webcare
Ik had mij aangemeld voor essent zakelijk, via een tussenpersoon. We zijn een zorginstelling/maatschap, zonder KVK nummer. Zo hebben we dat ook ingevuld, 3x KVK nummer erbij en 3x ondertekend. Toen kwam het contract en bleek dat ik als persoon geregistreerd stond (maar wel met rekeningnummer van de maatschap) en niet de maatschap: dat bleek een foutje met 3x excuses van jullie kant. Advies van de medewerkster was: meld je aan voor Essent particulier, dan zetten we alles over en dan kan alles alsnog op de maatschap. Zo gezegd zo gedaan.. maar toen kwam het: een boete voor het overstappen. Nou ja zeg..
Hoi Martin, Ik zie dat er inderdaad iets is misgegaan tussen de verschillende afdelingen. Een boete is natuurlijk ook niet terecht en wordt ook geannuleerd door onze zakelijke afdeling. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag. Groetjes, Webcare
Na negatieve reacties gebeld door een medewerker jammer jammer niks meer aan te doen .ik ben al jaren klant wel weer de thuisvoordeel ik denk dat ik mijn korting kwijt ben .het zal mij benieuwen.
Hoi Jos, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat de situatie precies is. Kun je een e-mail sturen met toelichting naar [email protected]. Groetjes Webcare
Vooraf werd een véél te hoog termijn bedrag voorgesteld. Na telefonisch overleg zou dat worden aangepast. Dit is niet gedaan. Je moet kunnen vertrouwen op mensen die iets met je afspreken.
Hoi Eduard, Een foutje kan natuurlijk gebeuren maar dan moet het wel goed opgelost worden. Ik zie dat je termijnbedrag alsnog met terugwerkende kracht is aangepast. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Webcare
Mijn man heeft zich laten overstag gaan bij de aankoop van producten bij BCC. Hij dacht een goede deal te sluiten maar nu zag ik later dat wij voor 3 jaar een contract aangaan ipv een jaar en per maand een stuk meer kwijt zijn. Het leuke extraatje wat hij kreeg bij zijn aankoop was dus slechts een lokkertje om over te gaan, de maandelijkse kosten stijgen flink. ik zou jullie persoonlijk daardoor dus ook niet aanbevelen. 0616807748 R Simonsz-Randshuizen
Ik ben netjes te woord gestaan door essent en geholpen. Alleen daarna blijkt via de post dat er iets niet klopt en dat mail je dan en daarna hoor je er niets meer van tot je herinneringen krijgt dat je niet betaald en die kunnen ze wel sturen.
Beste klant, Ik zie dat er heel veel onduidelijkheid is geweest tussen verschillende afdelingen, onze excuses hiervoor. Mochten we je ergens verder mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag. Groetjes, Webcare
Na het gesprek ontving een factuur, hiervan ben ik niet op de hoogte gebracht anders had ik anders besloten.
Hi Cyrille, Onverwachte kosten :O Kan je een e-mail toe sturen naar [email protected], dan kunnen we samen naar een oplossing kijken. Groetjes, Danisha
Telefonisch worden grote beloftes gedaan om terug te keren bij jullie, maar de praktijk van de beloftes is anders. Boetes worden pas na 3 maanden terugbetaald, terwijl telefonisch beloofd werd dat het direct terugbetaald zou worden. Door jullie adviseur Bert Kleene die herhaaldelijk ons teruggebeld heeft om terug te keren naar Essent en dat de boete direct terug betaald zou worden. Voor ons geldt: 'Belofte maakt schuld', maar we verwachten dit ook van jullie!
Hoi Jan! Zojuist heb ik je gebeld. Dan weet je dat de gemiste oproep van mij is geweest. Wat jammer om te lezen dat het zo is gelopen. De compensatie wordt altijd binnen 3 maanden vergoed. Mijn excuses dat er telefonisch is vermeld dat de boete direct wordt vergoed. Ik heb een klacht van werving voor je ingediend. Op die manier kunnen we de medewerker hierop aanspreken zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Groetjes, Mandy |Webcare Essent.
We zijn overgestapt van dubbel naar enkel tarief. Maar helaas is dat al 2x niet goed gegaan.
Hoi Marjolein, Ik vind het jammer om te horen dat de wijziging niet goed is gegaan. Ik zie wel dat het inmiddels goed staat en dat je de bevestiging hebt ontvangen. Groetjes, Webcare
Was telefonisch benaderd door Essent dat bij hen goedkoper was dan bij Enco. Nu blijkt achteraf dat het niet zo is. Vanuit Enco kreeg ik een boete van €450. Essent vergoed alleen €150. Als ik dit van te voren had geweten was ik nooit overgestapt naar Essent. SCHANDELIJK
Beste Sedrick, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik wil je bedanken voor je tijd. Zoals vermeld in de voorwaarden vergoeden we alleen de opzegvergoeding. Overige afspraken zoals eerder uitbetaalde opzegvergoeding of welkomstkorting vergoeden we helaas niet. Groetjes, Webcare
hoewel ik zo'n 6 weken voor de vervaldatum van mijn oude contract overgestapt ben zijn jullie pas veel later gaan leveren waardoor mijn oude contract op ad hoc basis doorgelopen is wat natuurlijk veel duurder uitvalt. Dat heeft mij zwaar teleurgesteld. Geen goed begin
Hi Ben, Oh had gerust contact opgenomen met onze klantenservice, dan hadden wij de startdatum aan kunnen passen voor je :-) We zijn in iedere geval blij dat we je mogen verwelkomen als nieuwe klant bij Essent! Hierbij mag ik je nog eens extra korting aanbieden op jouw elektriciteit maar ontvang je ook nog een om de 2 maanden een leuke klein seizoensgebonden cadeau. Zal ik je aanmelden voor het thuisvoordeel? Groetjes, Danisha
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.