Ik heb mijn contract opgezegd inplaats van een verhuizing. Echter heb ik dit 1 dag na de verlopende datum door te geven. Ik lag immers die week onverwachts in het ziekenhuis. Nu opgebeld met de uitleg maar ze konden niks meer voor mij doen en de boete blijft staan. Ze hebben hier hun gelijk maar wel een beetje kinderachtig om 1 dag. Ik wou immers klant blijven. Nu ze voor mij niks willen betekenen ga ik na een andere leverancier. Voor mij nu een boete maar voor hun een trouwe klant weg.
Wat een serie van ongelukkige gebeurtenissen Richard! Spijtig om te horen dat het zo is verlopen. Ik kan begrijpen dat je dit graag had willen zien dat dit was opgelost! Het is niet mogelijk om na een opzegging van het contract de opzegging te annuleren. Mocht je nog vragen hebben, kan je ons altijd bereiken via 0900-1550. Voor nu wens ik je een fijne dag!
Zonder verrassingen
Graag ge daan
Hartstikke bedankt Karine!
Zelden zo’n apart bedrijf meegemaakt. Leuk zo’n app waar je kan zien waar je staat. Tot voor kort krijg je geld terug en sinds jullie nieuwe app, moet ik ineens bijbetalen. Heel apart, maar goed ik pas mijn maandbedrag weer aan. Daarna weer bijbetalen en vandaag zie ik weer dat ik moet bijbetalen. Niet een keer een mail waar dit nu aan ligt. Wees open naar je klanten en geef aan waarom men meer moet gaan betalen. Die app is gewoon een grap. Oja, nog een grap: reageren via jullie app werkte niet. Hoe zou dat nu komen? Jullie verwachten natuurlijk veel weerstand. Dan kun je beter zorgen dat je systeem niet werkt. Jullie moeten je schamen. Ik blijf alleen maar klant omdat de rest net zo is.
Vanaf dag 1 altijd bij Essent gebleven. 5 jarig contract was dus gunstig in de laatste periode. Helaas zijn de tarieven hierna flink gestegen door de wereldproblematiek maar ik heb er ook mijn voordeel uitgehaald.
Vertrouwd is een groot compliment, bedankt daarvoor! :) Je hebt heel veel voordeel gehaald uit jouw 5 jarig contract. Ik begrijp dat het dan even schrikken is met de nieuwe tarieven! Ik wens je een fijne dag!
wij zijn al jaren tevreden klant van Essent alswel de voorgangers van Essent. met Essent weten we waar we aan toe zijn,
Bedankt voor jouw mooie review Boemer! Leuk om te zien dat jullie al zo lang klant zijn :) We proberen altijd zo duidelijk en transparant als mogelijk te zijn. Dit gaan we zo voortzetten ;)
Plus punt is de extra korting op stroom die een vaste klant krijgt. Beetje jammer dat ik het een aantal dagen heb moeten proberen voordat ik het contract kon verlengen! Terwijl het systeem aangaf dat dit wel kon.
Leuk om te zien dat je al zo lang tevreden bent! De korting op stroom is altijd een leuk extraatje ;) Mocht je in de toekomst vragen hebben of werkt het systeem niet mee. Dan kan je ons altijd bereiken via 0900-1550. Ik wens je een fijne dag! :)
Snel en eenvoudig nieuw contract afsluiten. Vast contract 3 jaar voor een goede prijs plus korting.
ben een stuk goedkoper uit.
eenvoudig overgeschreven naar Essent.
snel geregeld duidelijke info
Dankjewel voor je review Piet. :)
Mijn telefoongesprek met de medewerker was plezierig, mijn vragen werden goed beantwoord. De site is overzichtelijk en duidelijk.
Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor je mooie compliment. Groetjes, Mandy
Goede infomatie!
Goed om te horen dat je zo tevreden bent Theo, dank voor de mooie beoordeling! Groet, Jo
nooit problemen
Wat fijn Wilma! Dankjewel voor je review.
Goede website, duidelijke informatie. Maandelijkse overzichten van het verbruik.
Super om te horen dat je zo tevreden bent Frank! Dankjewel voor je review.
Ben van Vattenfall toch weer terug naar Essent , toch betere condities en heb er een beter gevoel bij.
Wat fijn om te horen Wiel! Dankjewel voor je vertrouwen en je mooie review.
Al 40 jaar bij essent geen klagen prima
Super bedankt voor je review Gea!
Goed ingelicht snel geholpen
Wat fijn om te horen Ria! Dankjewel voor je review.
Ik heb altijd een goede ervaring met Essent gehad.
Super bedankt voor je review en het mooie cijfer Pradiep!
Voor de overstap naar een digitale meter had ik Normaal tarief, dit is overschakeling naar een digitale meter gelijk gebleven. Bij de leveringskosten wordt er wel onderscheid gemaakt tussen Normaal- en Daltarief gebasseert op een verschil van ca 50% in gebruik. Bij mijn informatievraag via de chatbob (Semin) kon er geen duidelijk antwoord gegeven worden waarom dit bij de leveringskosten wel wordt toegepast en bij de stroomtarieven niet. Graag had ik hierop een duidelijk antwoord gehad. Mijn vertrouwen in Essent als energieleverancier is echter daardoor niet minder geworden.
Dag Cees, Goed dat je dit aangeeft! Als het goed is, zou er geen onderscheid gemaakt moeten worden. Ik wil je daarom vragen, om je vraag even op de mail te zetten naar ons. Als het kan graag met screenshots erbij van waar je dit ziet staan. Het mail adres is: [email protected]. Je vraag zal worden opgepakt door een collega en geen chatbot. Alvast dank en dankjewel voor je review. Groetjes, Essent | Webcare
Omdat ik er een paar dagen heb nagedacht over het verlengen van mijn contract. Krijg ik een slechter aanbod.
Dag Maarten, Ons aanbod kan inderdaad snel wijzigen. Ik begrijp dat het jammer is als je een leuk aanbod ineens niet meer ziet staan. Daarom is het altijd slim om het aanbod meteen af te sluiten als je deze goed vind. Je hebt namelijk altijd 14 dagen bedenktijd waarin je gratis kan annuleren. Zo voorkom je een teleurstelling, maar kun je er alsnog over nadenken. Groetjes, Essent | Webcare
Zeer tevreden over Essent
Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is.
Ooit heb ik me door Cool Blue laten verleiden om over te stappen. Nooit spijt van gehad.
Dag Thelma, Dankjewel voor je mooie review en het mooie cijfer!
Prima website, snel en duidelijk alles zelf te regelen
Dankjewel voor mooie review Huub! ;)
niet goedkoopste
Dank je wel voor je vertrouwen in ons Kees! Op naar nog vele mooie jaren samen. :)
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.