Filters

3

Kinderachtig doen om 1 dag

Ik heb mijn contract opgezegd inplaats van een verhuizing. Echter heb ik dit 1 dag na de verlopende datum door te geven. Ik lag immers die week onverwachts in het ziekenhuis. Nu opgebeld met de uitleg maar ze konden niks meer voor mij doen en de boete blijft staan. Ze hebben hier hun gelijk maar wel een beetje kinderachtig om 1 dag. Ik wou immers klant blijven. Nu ze voor mij niks willen betekenen ga ik na een andere leverancier. Voor mij nu een boete maar voor hun een trouwe klant weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Zeer Goed

Zonder verrassingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Graag

Graag ge daan

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
2

Totaal niet transparant en geen goede communicatie naar de klant

Zelden zo’n apart bedrijf meegemaakt. Leuk zo’n app waar je kan zien waar je staat. Tot voor kort krijg je geld terug en sinds jullie nieuwe app, moet ik ineens bijbetalen. Heel apart, maar goed ik pas mijn maandbedrag weer aan. Daarna weer bijbetalen en vandaag zie ik weer dat ik moet bijbetalen. Niet een keer een mail waar dit nu aan ligt. Wees open naar je klanten en geef aan waarom men meer moet gaan betalen. Die app is gewoon een grap. Oja, nog een grap: reageren via jullie app werkte niet. Hoe zou dat nu komen? Jullie verwachten natuurlijk veel weerstand. Dan kun je beter zorgen dat je systeem niet werkt. Jullie moeten je schamen. Ik blijf alleen maar klant omdat de rest net zo is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Vertrouwd

Vanaf dag 1 altijd bij Essent gebleven. 5 jarig contract was dus gunstig in de laatste periode. Helaas zijn de tarieven hierna flink gestegen door de wereldproblematiek maar ik heb er ook mijn voordeel uitgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

zeer tevreden

wij zijn al jaren tevreden klant van Essent alswel de voorgangers van Essent. met Essent weten we waar we aan toe zijn,

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Al jaren een tevreden klant

Plus punt is de extra korting op stroom die een vaste klant krijgt. Beetje jammer dat ik het een aantal dagen heb moeten proberen voordat ik het contract kon verlengen! Terwijl het systeem aangaf dat dit wel kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig nieuw contract afsluiten. Vast contract 3 jaar voor een goede prijs plus korting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Mooi aanbod gekregen.

ben een stuk goedkoper uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

prima website en duidelijk

eenvoudig overgeschreven naar Essent.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
8

duidelijk

snel geregeld duidelijke info

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

positieve ervaring

Mijn telefoongesprek met de medewerker was plezierig, mijn vragen werden goed beantwoord. De site is overzichtelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Heb nooit problemen gehad

Goede infomatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

zeer goed

nooit problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
9

Goede ervaringen met Essent

Goede website, duidelijke informatie. Maandelijkse overzichten van het verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
10

Weer terug op het oude nest

Ben van Vattenfall toch weer terug naar Essent , toch betere condities en heb er een beter gevoel bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Top

Al 40 jaar bij essent geen klagen prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Goed ingelicht

Goed ingelicht snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Goede ervaring

Ik heb altijd een goede ervaring met Essent gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
8

Vertrouwen wel in Essent, iets minder in

Voor de overstap naar een digitale meter had ik Normaal tarief, dit is overschakeling naar een digitale meter gelijk gebleven. Bij de leveringskosten wordt er wel onderscheid gemaakt tussen Normaal- en Daltarief gebasseert op een verschil van ca 50% in gebruik. Bij mijn informatievraag via de chatbob (Semin) kon er geen duidelijk antwoord gegeven worden waarom dit bij de leveringskosten wel wordt toegepast en bij de stroomtarieven niet. Graag had ik hierop een duidelijk antwoord gehad. Mijn vertrouwen in Essent als energieleverancier is echter daardoor niet minder geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
3

Balen

Omdat ik er een paar dagen heb nagedacht over het verlengen van mijn contract. Krijg ik een slechter aanbod.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Dik tevreden

Zeer tevreden over Essent

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Betrouwbaar en duidelijk

Ooit heb ik me door Cool Blue laten verleiden om over te stappen. Nooit spijt van gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Duidelijke voorwaarden, inzichtelijk verbruik, snelle afhandeling

Prima website, snel en duidelijk alles zelf te regelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

betrouwbare relatie

niet goedkoopste

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211 AK 's- hertogenbosch

06-11649306

[email protected]

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.