
Aan het begin van de terugleverkosten stelde ik een kritische vraag met een uitgebreid rekenvoorbeeld waaruit bleek dat het voor ons gunstiger was om de panelen los te koppelen, daar wisten ze destijds geen antwoord op, want alles was nog zo nieuw. Ik zou teruggebeld worden. Dat is uiteraard nooit gebeurd. Nu zie ik op de jaarrekening dat nadat mijn contract (nog zonder terugleverkosten) was afgelopen, ik voor de 2 maanden dat ik geen contract had binnen deze jaarrekening (december en januari - amper iets teruggeleverd), ik in de staffel val waarbij ze gekeken hebben naar de teruglevering van een heel jaar (dus incl. de periode dat ik een contract had). Een beetje gek, want deze teruglevering viel mijn inziens allemaal nog binnen het contract. Betalen voor 15kwh terugleveren of 3000kwh terugleveren, is nogal een verschil. Ik zou weer teruggebeld worden, het zal mij benieuwen.....
Hoi Loes, Mijn welgemeende excuses voor de ontstane verwarring. Dit is niet de manier hoe we onze klanten willen informeren. Ik ga er van uit dat je gebeld gaat worden, mocht dat niet het geval zijn (wat ik niet hoop) Kun je ons dan even een chatbericht sturen via onze website? We kijken dan heel graag met je mee naar je persoonlijke situatie wat betreft de teruglevering en de kosten hiervan. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak! Groet, Jo
Ging heel makkelijk ,ben blij dat ik niet over ben gestapt na een telefoon gesprek over bezuiningen op energie.
Dank voor de mooie review, wordt enorm gewaardeerd! Dankjewel. Groet, Jo
.
Dankjewel voor je review Jan! 😇
De A.I. robot begreep mijn vraag totaal niet. Gelukkig kreeg ik een fysieke medewerker te spreken die mij uitstekend heeft geholpen.
Hoi Astrid, Bedankt voor je review! Via onze chat kom je inderdaad eerst in contact met de robot. De robot kan simpele vragen beantwoorden. Mocht de vraag te lastig zijn voor onze robot dan kun je inderdaad een medewerker spreken. Het blijft natuurlijk een robot en we zijn bezig om de robot te verbeteren. Groetjes, Denis Webcare Essent.
De communicatie is en blijft een probleem, vooral voor klanten die een spraakprobleem hebben. We hebben al maanden geleden gewezen op tekortkomingen in de Essent app en in Essent online. Hierdoor hebben we onze verlenging steeds moeten uitstellen hetgeen er toe heeft geleid dat we nu het dubbele maandbedrag kwijt zijn. Een vorm van Coulance zou ik zeker van Essent verwachten, maar zoals gezegd loopt het met de communicatie bedroevend! Hetgeen een domper betekend op een jarenlange overeenkomst.
Beste klant, Ik vind het jammer om te lezen dat je van mening bent dat de communicatie niet goed gaat en dat er tekortkomingen zijn in de app. We zijn ook vooral benieuwd hoe het je keus heeft beïnvloed voor een nieuw contract. Ik wil je dan ook verzoeken om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het op een makkelijkere manier kunnen bespreken. Kijk voor de verschillende contactmogelijkheden op https://www.essent.nl/klantenservice. Groetjes, Denis Webcare Essent
Komt betrouwbaar over en consequent.
Bedankt voor je review!
Goed vast contract gehad; toen alle prijzen omhoog schoten, bleef ik hetzelfde betalen. En het energieverbruik elke maand in een duidelijk overzicht.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden met ons bent. Bedankt voor het achterlaten van een review! Groetjes, Mandy Webcare Essent
nooit problemen gehad met Essent
Wat fijn om te lezen dat je nooit problemen hebt ervaren met Essent. We gaan ons uiterste best doen om dit ook zo te houden. Mocht je toch ergens tegen aan lopen dan horen we dit graag! We staan we voor je klaar om je te helpen. Groetjes, Mandy Webcare Essent.
nvt
Hartelijk bedankt voor je review! Groetjes, Mandy Webcare Essent
I have been a customer since I moved to the Netherlands. I am very satisfied with the application they have and I plan to stay with them for a long time. I just signed my new 3 year contract..
thank you for leaving a positive review
Na het invullen van mijn gegevens kan ik direct zien wat ik ongeveer ga betalen! Echt helemaal top! Essent, we zijn blij met je als energieleverancier.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Groetjes, Mandy webcare Essent.
Makkelijk bereikbaar als er iets is dingen worden snel en goed afgehandeld.
Bedankt voor je mooie complimenten! Groetjes, Mandy Webcare Essent
het verlenging van het contract zonder poespas en helder
Top Jean, fijn dat je verlengd hebt en bedankt voor je positieve review!
Ik heb geprobeerd om mijn termijnbedrag meer in overeenstemming te brengen met mijn huidige hoge verbruik, maar als ik dan op mijn PC op MijnEssent kijk, zie ik het (inmiddels verouderde) oude termijnbedrag, Dit terwijl dit een aantal dagen geleden al is aangepast. Ik kan het gewoon nergens het laatste actuele bedrag zien. Dat ik nog geen slimme meter heb is daarbij een slecht excuus om foutieve of verouderde gegevens te tonen.
Hoi Jan, Bedankt voor je eerlijke reactie. Na het aanpassen van het termijnbedrag op basis van het advies of het gewenst bedrag dienen de berekeningen opnieuw gemaakt te worden. Omdat het aanpassen van het termijnbedrag gevolgen heeft voor de uiteindelijke berekening. Je zou dus de aanpassingen niet direct moeten zien maar het wordt vrij snel bijgewerkt. Groetjes, Denis Webcare
Duidelijke app, eindelijk weer mogelijkheid afsluiten meer-jarig vastcontract, geen reden voor overstappen
Super review Pascal, dat wordt enorm gewaardeerd. Onze dank is groot! Groet, Jo
Ben al jaren bij essent goede service denken met je mee
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Dicky, een 10! Dat maakt onze dag helemaal goed! Groet, Jo
al jaren lang klant, fijn en stabiele partij om mee te werken
Goedemorgen Shaun 🌞, Bedankt voor het delen! Die 9 kunnen we mooi in onze zak steken 😊. Ik hoop dat we je nog veel jaren fijne service mogen verlenen. Geniet van je dag! Groetjes Maithe | Webcare Essent
hoop dat ik voor de beste energie heb gekozen
Goedemorgen Rita 🌞, Welkom bij Essent! Bedankt voor voor je vertrouwen en je mooie review. Groetjes Maithe | Webcare Essent
Al vanaf 1979 bij dit bedrijf, eerst onder Gazo, daarna essent.
Goedemorgen 🌞, Bedankt dat we je al zo lang klant mogen noemen. Op naar ons gouden jubileum! Geniet van je dag 😊. Groetjes Maithe | Webcare Essent
Nooit problemen gehad en was blij met mijn 5 jarg contract bij die energiecrisis
Goedemorgen Jaal 🌞, In zulke tijden kan je wel wat extra zekerheid gebruiken! Wat fijn om te horen dat je nooit problemen hebt gehad. Bedankt voor je review 😄. Groetjes Maithe | Webcare Essent
Duidelijk , “de beste provider” Je weet wat je krijgt en doen veel voor hun vaste klanten!
Goedemorgen Manja 🌞, Dat is nog eens een eretitel! Welkom bij Essent, op vele mooie jaren samen 🥂. Groetjes Maithe | Webcare Essent
zie boven
Goedemorgen Nic, Kort, maar krachtig! Bedankt voor je mooie review 😊. Groetjes Maithe | Webcare Essent
Steeds goede en duidelijke informatie. Naar mijn mening deskundige hulp.
Hoi Frans, Wat fijn om te horen dat je ervaring met Essent zo fijn is! Groetjes, Dominique | Webcare Essent
al meer dan 25 jaar klant dus oké.
Hoi Jacques, Wauw al 25 jaar een trouwe klant, daar zijn wij ook heel erg blij mee! Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Dominique | Webcare Essent
Zit al een jaar op een antwoord te wachten. Meerdere keren contact hier over gehad maar ze kunnen mij het niet uitleggen. Of je moet ze er aan herinneren dat er nog een vraag open staat en dat je wacht op antwoord. Dus incasseren kunnen ze maar klanten te woord staan dat is een ander verhaal. Verder lever betrouwbaarheid is wel gewoon goed en app werkt ook handig alleen cijfers kloppen niet en daar gaat mijn vraag over.
Hoi Lars, Jammer om te lezen dat je nog geen reactie hebt gehad op je vraag. Gaat het toevallig om je vraag over de teruglevering? Als dat het geval is neem nog een keer contact op met onze klantenservice want je vraag lijkt me niet heel moeilijk uit te leggen. Mocht het over een andere vraag gaan dan mag je natuurlijk ook contact opnemen. Groetjes, Webcare | Essent
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.