elke maand prima inzicht in verbruik en totale kosten tot dat moment, ook mooi om te zien welk bedrag je op eind jaar moet bijbetalen of terug krijgt.
Hoi Wilco, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent en goed inzicht hebt in je energieverbruik en kosten dankzij de duidelijke maandelijkse overzichten van ons!😀 Het is fantastisch om te weten hoeveel energie je verbruikt en hoeveel je aan het einde van het jaar kunt verwachten. Zo kun je je financiën goed plannen en kom je niet voor verrassingen te staan. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de positieve aspecten van Essent 's dienstverlening te benadrukken! Groetjes Mariska. Webcare / Essent.
Gevoelsmatig okee.
Hoi Cor, Heel erg bedankt dat je even tijd hebt genomen om een review achter te laten. Bedankt ook voor het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Webcare /Essent.
Idem
alles is prima met dit bedrijf
Duidelijke taal, Claudiu! Bedankt voor je review en de 10 die je ons geeft :) Groetjes, Will, Webcare Essent
Essent is al jaren onze energieleverancier, betrouwbaar, goede klantenservice en fijne app
Wat geweldig om dit te lezen, Ed! Dankjewel dat jullie al zo lang voor Essent kiezen. We waarderen jullie vertrouwen enorm en blijven ons best doen om jullie ook in de toekomst goed te helpen. Groetjes, Will, Webcare Essent
Ik vindt het alleen jammer dat je geen telefonisch contact kunnen hebben want je wordt gelijk met een onafhankelijke telefoon door verbonden en die willen dat je overstapt en dat vindt ik heel jammer
Hoi Andre, Met ons kun je prima telefonisch contact hebben, we spreken dagelijks honderden klanten. Aan je verhaal te zien heb je ons niet gesproken maar een andere partij of verkoper. Als je ons wilt spreken kun je het telefoonnummer op onze website vinden, dat is 0900-1550. Groetjes, Denis Webcare Essent.
Het al doudlijk en goedkoop.
Bedankt voor je review!
Ik vind dat jullie wel meer moeten doen voor jarenlange trouwe klanten bij het verlengen
Hoi Renzo, Bedankt voor je feedback! Naast het verleng aanbod hebben vaste klanten andere voordelen. Denk hierbij aan Thuisvoordeel waarbij je een oplopende korting krijgt en een aantal keer per jaar een kleinigheidje. Daarnaast kun je met het Bespaartegoed korting krijgen in een duurzame investering. Dit is natuurlijk ook iets wat je kunt meenemen in je overweging. Groetjes, Denis Webcare Essent.
Wij zijn nooit iets onverwachts of vervelends tegengekomen. Wij hebben ons contract wederom verlengd.
Dag Frank, Wat fijn om te horen! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te typen. Groetjes, Essent | Webcare
Ik ben ruim 50 jaar klant en heb nu pas ontdekt dat ik veel meer voor stroom en gas moet betalen dan nieuwe klanten en dan ook nog eens een eenmalige korting misloop. Daar snap ik dus niks van. Dus bij de volgende verlenging ga ik toch echt anders kiezen. Of er moet een eerlijk aanbod in vergelijking met nieuwe klanten komen.
Wat fijn om te lezen dat je al zo lang trouwe klant bij ons bent. Wanneer je ziet dat nieuwe klanten een ander voordeel krijgen dan kan ik me voorstellen dat dit voor jou als trouwe klant oneerlijk voelt. Naast trouwe klanten is het ook ontzettend belangrijk om nieuwe klanten te blijven werven. Hierdoor blijven we een groot en gezond bedrijf waardoor we de tarieven voor bestaande klanten. Omdat we ook iets voor onze trouwe klanten willen doen hebben we Thuisvoordeel. Hiermee krijg je o.a extra korting op je stroom tarief. Naast prijs is het natuurlijk ook belangrijk om te kijken wat je nog meer belangrijk vind aan een energiemaatschappij. Zo zijn we als één van de weinige leverancier met ruime openingstijden telefonisch bereikbaar. Wanneer hier nog vragen over zijn dan neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag! Groetjes, Mandy Webcare Essent.
Ik betaal nu 3x zoveel als bij mijn oude contract. Ik ben als gebruiker begonnen in 1966 met de IJsselcentrale waar ik toen werkte, en altijd dezelfde leverancier gehad. Kan ik het contract ook op papier krijgen netzoals mijn jaarafrekening?
Hartelijk bedankt dat je de tijd en de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Het is mogelijk om de overeenkomst per post te sturen. Kan je in een e-mail bericht aangeven dat je de overeenkomst graag per post ontvangt met daarbij je postcode + huisnummer en geboortedatum ter verificatie? Je mag een mail sturen naar [email protected]. Dan regel ik de rest! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Het zou mooi zijn als vaste klanten ook eens een ‘ bonus’ krijgen, b.v. Een diner voor twee bon. Is frustrerend voor hele trouwe klanten dat nieuwe klanten wel wat krijgen.
Begrijpelijk punt. Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstvoordeel, maar onze vaste klanten zijn voor ons minstens zo belangrijk. Bij verlenging bieden we daarom altijd scherpe tarieven en regelmatig leuke acties speciaal voor bestaande klanten via ons Thuisvoordeel. Bedankt voor de tip – we nemen ‘bonusideeën’ zeker mee! Groetjes, Will Essent webcare
Niet te duur en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Daarom kiezen wij voor Essent. Gezien de huidige geografische omstandigheden kiezen wij voor zekerheid.
Goedemiddag, Hartelijk bedankt dat je de tijd en de moeite hebt genomen om deze positieve review te schijven. Groetjes, Mandy Webcare Essent
Duidelijke uitleg
Bedankt voor je mooie compliment! Groetjes, Mandy | Webcare Essent
Wij hebben afgelopen jaar zonnepanelen gekregen, we zijn van gas af, en je houd trouw de app van essent. Als je de app mag geloven dan zouden we tussen 245 en 345 terug krijgen. We hebben de eindafrekening! we moeten 750 bij betalen!!!!! De app zegt dat je goed zit, maar ondertussen moet je dik bijbetalen!!! Hoe kan het zijn dat zo'n groot bedrijf dit kan doen???
Goedemorgen, Bijbetalen op de jaarafrekening is natuurlijk nooit fijn. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de betalen bedrag. Om de situatie te bespreken heb ik je zojuist gebeld naar het telefoonnummer wat bij ons bekend is. Dan weet je dat ik de anonieme beller ben. Ik ben in je gegevens gedoken om je advies termijnbedrag te controleren. Wat ik terug zie is dat we wel maandelijks een advies hebben gegeven om het termijnbedrag te verhogen om een bijbetaling te voorkomen. Ik heb de jaarafrekening gecontroleerd en deze is correct. Ik kan me voorstellen, wanneer je geen bijbetaling had verwacht dat het een groot bedrag is om het in één keer te betalen. Via mijn Essent en de Essent app kan je eenvoudig online een betalingsregeling treffen. Wanneer er nog vragen zijn over de jaarafrekening dan neem gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0900-1550 of via [email protected]. Groetjes, Mandy
Jammer dat ik als trouwe klant niet een beter aanbod krijg. Jullie prijzen zijn veel beter voor niet klanten.
Oei, dat klinkt alsof we je als trouwe klant een bloemetje zijn vergeten! 💐😅 Nieuwe klanten krijgen soms een welkomskado, maar onze vaste klanten vergeten we zeker niet. We hebben juist voor jullie een loyaliteitsprogramma met fijne extra’s en aanbiedingen — geen geheimpje, gewoon onze manier om 'dank je wel' te zeggen. Hopelijk kunnen we het weer een beetje goedmaken! 😊 Neem gerust contact met ons op via 0900-1550 of onze sociale media kanalen, zodat je met een mooi aanbod kunnen helpen. Energieke groet, Cam Webcare Essent
Geen nagatieve ervaringen Uitstekende weergave van de verbruiken via Internet
Hi Jan, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen – en helemaal geen negatieve ervaringen, dat is voor ons een groot compliment! 😊 We zijn extra blij dat je de online verbruiksweergave als uitstekend ervaart. Transparantie en gemak staan bij ons hoog in het vaandel, dus het is geweldig om te zien dat dat gewaardeerd wordt. Dankjewel voor je mooie woorden en tot de volgende keer! Energieke groet, Cam Webcare Essent
Ik maak me bij Essent geen zorgen over de leveringszekerheid van energie.
Goedemorgen Herman, Dank je wel voor je mooie review en cijfer. Fijn om te horen dat je jezelf geen zorgen maakt over je energiecontract. Ik wens je een fijne dag Herman. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Heel goed
What a wonderfull world.🦁 Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Duidelijk overzichtelijk contract, goede prijskwaliteitsverhouding, vrij van zorgen en verrassingen,
Hallo Rob, Wouw, ik wordt bijna stil van jouw ontzettend mooie woorden. En al meer dan 25 jaar klant dat is een hele tijd alweer. Erg leuk om te horen. Heel erg bedankt voor je mooie review, en je weet ons te vinden als er vragen zijn waarmee wij je kunnen helpen. Ik wens je een mooie dag Rob. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
zeer goed
Hoi Maarten, Leuk dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Dank je wel voor het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Ik ben klant vanaf het begin en tot nu toe heb ik goede ervaringen met Essent ook krijg je vele spaarpunten en leuke cadeaus hihi. En om nu over te schakelen naar een andere energie bedrijf heeft geen zin ze zijn allemaal even duur plus moet je extra kosten betalen dat hou ik liever in mijn eigen zak.
Goedemorgen Inichia! Haha, groot gelijk! Waarom switchen als je tevreden bent én cadeautjes krijgt? Spaarpunten in de zak, overstapkosten bespaard slimme keus! Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Dinanda Webcare Essent
goed en behulpzaam zonder poespas
Goedemorgen Felix! Zo hoort het! Snel, duidelijk en zonder gedoe. Fijn dat je tevreden over ons bent. Bedankt voor je mooie review en een fijne dag gewenst! Groetjes, Dinanda Webcare Essent
Hoop wel u mijn 10% korting als zijnde al vele jaren vaste klantbij u NIET VERGEET!
Fijn dat jij een gouden klant bij Essent bent, Hans! Uiteraard vergeten wij de 10% korting op je leveringstarieven voor stroom niet. Neem gerust eens contact met ons op als je nog verdere vragen hebt! Ik wens je een mooie dag. Groetjes, Will Webcare Essent
Tevreden over leveringen afspraken etc. Helaas niet de voordeligste leverancier. Mag wel iets meer concurrerend zijn. Verder tevreden.
Goedemorgen Marcel, Dankjewel voor je mooie review. Wij zijn inderdaad niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Het is bij Essent fijn dat wij altijd bereikbaar zijn op verschillende manieren zoals chat, email en natuurlijk telefonisch. Nogmaals bedankt voor je mooie review. Groetjes, Wendy. Webcare Essent.
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.