Filters

1

Op moeilijke vragen komt nooit een antwoord...

Aan het begin van de terugleverkosten stelde ik een kritische vraag met een uitgebreid rekenvoorbeeld waaruit bleek dat het voor ons gunstiger was om de panelen los te koppelen, daar wisten ze destijds geen antwoord op, want alles was nog zo nieuw. Ik zou teruggebeld worden. Dat is uiteraard nooit gebeurd. Nu zie ik op de jaarrekening dat nadat mijn contract (nog zonder terugleverkosten) was afgelopen, ik voor de 2 maanden dat ik geen contract had binnen deze jaarrekening (december en januari - amper iets teruggeleverd), ik in de staffel val waarbij ze gekeken hebben naar de teruglevering van een heel jaar (dus incl. de periode dat ik een contract had). Een beetje gek, want deze teruglevering viel mijn inziens allemaal nog binnen het contract. Betalen voor 15kwh terugleveren of 3000kwh terugleveren, is nogal een verschil. Ik zou weer teruggebeld worden, het zal mij benieuwen.....

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
9

blij met verlenging

Ging heel makkelijk ,ben blij dat ik niet over ben gestapt na een telefoon gesprek over bezuiningen op energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Top

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Met de fysieke medewerker uitstekend, met de robot slecht

De A.I. robot begreep mijn vraag totaal niet. Gelukkig kreeg ik een fysieke medewerker te spreken die mij uitstekend heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

Klantvriendelijkheid laat te wensen over.

De communicatie is en blijft een probleem, vooral voor klanten die een spraakprobleem hebben. We hebben al maanden geleden gewezen op tekortkomingen in de Essent app en in Essent online. Hierdoor hebben we onze verlenging steeds moeten uitstellen hetgeen er toe heeft geleid dat we nu het dubbele maandbedrag kwijt zijn. Een vorm van Coulance zou ik zeker van Essent verwachten, maar zoals gezegd loopt het met de communicatie bedroevend! Hetgeen een domper betekend op een jarenlange overeenkomst.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Duidelijk en goed

Komt betrouwbaar over en consequent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Mijn energie wordt altijd netjes geleverd.

Goed vast contract gehad; toen alle prijzen omhoog schoten, bleef ik hetzelfde betalen. En het energieverbruik elke maand in een duidelijk overzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

al jaren een trouwe leverancier

nooit problemen gehad met Essent

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Duidelijke info en adequate uitvoering.

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

excellent energy supplier

I have been a customer since I moved to the Netherlands. I am very satisfied with the application they have and I plan to stay with them for a long time. I just signed my new 3 year contract..

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Fijne en duidelijke website

Na het invullen van mijn gegevens kan ik direct zien wat ik ongeveer ga betalen! Echt helemaal top! Essent, we zijn blij met je als energieleverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Altijd eerlijk en goed behandeld door essent

Makkelijk bereikbaar als er iets is dingen worden snel en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

heldere en duidelijke web-site

het verlenging van het contract zonder poespas en helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
4

Gegevens NIET OKEE in MijnEssent (op de PC) omdat ik geen slimme meter heb

Ik heb geprobeerd om mijn termijnbedrag meer in overeenstemming te brengen met mijn huidige hoge verbruik, maar als ik dan op mijn PC op MijnEssent kijk, zie ik het (inmiddels verouderde) oude termijnbedrag, Dit terwijl dit een aantal dagen geleden al is aangepast. Ik kan het gewoon nergens het laatste actuele bedrag zien. Dat ik nog geen slimme meter heb is daarbij een slecht excuus om foutieve of verouderde gegevens te tonen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Duidelijk en eenvoudig

Duidelijke app, eindelijk weer mogelijkheid afsluiten meer-jarig vastcontract, geen reden voor overstappen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Heel goed

Ben al jaren bij essent goede service denken met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

stabiel en geen gedoe

al jaren lang klant, fijn en stabiele partij om mee te werken

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

heb ik nog niet

hoop dat ik voor de beste energie heb gekozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Prima

Al vanaf 1979 bij dit bedrijf, eerst onder Gazo, daarna essent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Prima tevreden

Nooit problemen gehad en was blij met mijn 5 jarg contract bij die energiecrisis

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Top!

Duidelijk , “de beste provider” Je weet wat je krijgt en doen veel voor hun vaste klanten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

goed

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

goede en duidelijke informatie en hulp

Steeds goede en duidelijke informatie. Naar mijn mening deskundige hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

oke

al meer dan 25 jaar klant dus oké.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
3

Service matig

Zit al een jaar op een antwoord te wachten. Meerdere keren contact hier over gehad maar ze kunnen mij het niet uitleggen. Of je moet ze er aan herinneren dat er nog een vraag open staat en dat je wacht op antwoord. Dus incasseren kunnen ze maar klanten te woord staan dat is een ander verhaal. Verder lever betrouwbaarheid is wel gewoon goed en app werkt ook handig alleen cijfers kloppen niet en daar gaat mijn vraag over.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211 AK 's- hertogenbosch

06-11649306

[email protected]

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.