
Zie bovengenoemde, dat zegt al genoeg.
Dat zegt zeker genoeg! Dankjewel voor je mooie review en op naar een paar mooie jaren samen! 🩷🙌
Ik had een vijf jaren contract en van het begin af tot nu geen enkel probleem. Je kan het zelf regelen en lukt dat niet kan je terug vallen op de klanten service
Dankjewel voor je prachtige review. Voor een echt Essent fan zal het licht roze gaan schijnen! 🩷 Wij staan altijd voor je klaar! Bedankt voor je review! 🙌
Goed en makkelijk geregeld
Dankjewel voor het delen van je prachtige review! Super fijn dat alles makkelijk is geregeld! 🩷
Goed en makkelijk te regelen
Wat een mooie review met een dikke 10 en 5 ⭐🩷
Nooit mee in zee gaan!! Zeer slechte klantenservice. Komen achteraf met rekeningen, waarvan ze TOE HEBBEN GEZEGT, dat je niet hoeft te betalen. Achteraf Pats, gelf afgeschreven en verder contact met hun is onmogelijk. Eens bij Essent, maar nooit meer!! En zal ook mijn best doen om iedereen hier zo ver mogelijk van weg te houden. De Een ster die verplicht is in te vullen is al veeel te veel voor deze lompe firma
Goedemorgen, Hartelijk bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega hierover en dat er een contact persoon is aangewezen om hier samen met jou naar te kijken. Mijn collega zal de klacht samen met jou verder oppakken. Groetjes, Webcare Essent
Met een maandelijks overzicht van je verbruik en of je nog goed zit met je termijnbedrag. En vaste klanten worden regelmatig beloond met leuke extra's.
Wat een mooi compliment die wij in onze zak kunnen steken Bart! Leuk ook om te lezen dat je het zo waardeert en de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Onze dank is groot! Groet, Jo
Geen omkijken naar
Goedemorgen Jan, Fijn om te horen dat het al geruime tijd probleemloos verloopt. Dat is voor ons van groot belang om de klant de juiste service te verlenen en te ontzorgen. Dank voor het vertrouwen! Groet, Jo
Als ex-werknemer van Essent mag ik niet negatief schrijven. Ik mocht er met 57 jaar uit en geniet nog alle dagen.
Goedemorgen Bert, Je werkjaren zitten erop, maar je goede energie blijft! 😊 Mooi om te horen dat je geniet. Bedankt voor je mooie review - op naar nog vele jaren ontspannen en genieten! Groetjes Maithe | Webcare Essent
Doet wat ze zeggen. No nonsens
Goedemorgen, Gewoon energie zonder bla bla, dat klinkt goed! Bedankt voor je mooie review :). Groetjes Maithe | Webcare Essent
Erg makelijk,duidelijk
Goedemorgen, Dat is een fijn begin van de werkdag, een 10! Dankjewel :). We blijven je graag nog lang makkelijke en duidelijke service leveren. Geniet van je dag! Groetjes Maithe | Webcare Essent
kan nog geen mening geven omdat ik ga verhuizen en nog geen ervaring met essent heb .
Goedemorgen! Wanneer je nog geen ervaring met ons hebt dan is het inderdaad lastig om een review te geven. Wanneer er vragen zijn of ergens tegen aan loopt dan geef het gerust aan. We helpen je graag! Alvast een fijne verhuizing gewenst!
Maandelijkse informatie is een goede controle hulp. Website werkt zonder problemen en is duidelijk. Sinds ik klant ben een enkel probleem gehad met de levering en de betaling.
Hartelijk bedankt voor je positieve review!
Heb meer als 40 jaar een contract gehad bij Essent. Laatste contract was een 5 jaar contract en kreeg omdat ik moest verlengen een nieuw contract aangeboden wat terecht duurder werd maar was dusdanig duurder dat ik bij andere aanbieders beduidend goedkoper kon en dan ook nog omdat ik 20 zonnepanelen heb een gunstiger teruglever optie kreeg. Ook werd ik voor mijn gevoel opgeligd door Essent omdat ik veel meer stroom had terug geleverd als wat zij voorschotelden. Er zat per jaar een verschil in van meer dan 1200 KWh. Daar over gereclameerd en kreeg een simpel antwoord van moet je de slimme meter laten controleren. Daar zat wel een prijskaartje aan van een dikke €500 wat ik dan zelf maar moest betalen. Maar nog even terugkomen op het aangeboden contract verlenging. Per week zat er een dusdanig verschil in dat als je langer wacht met verlengen het maand bedrag met ongeveer €20 omhoog ging. Hierover ook weer contact gehad maar was normaal omdat de dagprijs hoger was geworden. ??? Ook nog even gekeken als ik stop bij Essent ik dan een nieuw contract zou afsluiten bij Essent. Daar zat een verschil in per maand met hetzelfde verbruik wat ik van Essent had van meer dan €35 per maand wat ik dan goedkoper zou zijn. Daar kreeg ik een uitleg over dat ik dat verkeerd zag want je had dan niet direct de extra's die ik wel had als voorheen. Ik wilde hier meer uitleg over hebben maar de klantenservice bleef bij hun uitleg en daar was geen andere uitleg over mogelijk. Dus jammer Essent Al met al voelde het niet goed en krijg steeds meer argwaan over het teruglevering en verbruik wat Essent berekend.
Goedemorgen, Hartelijk bedankt dat je de moeite en de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wat onzettend jammer om te lezen dat je voor je gevoel niet goed bent geholpen door onze klanten service. Onlangs hoop ik toch wel dat je de afgelopen 40 jaar alsnog tevreden bent geweest met Essent als energieleverancier. Wanneer je 5 jaar geleden een vast contract hebt afgesloten voor 5 jaar dan heb je des tijds een hele goede keuze gemaakt. De tarieven waren toen harstikke laag in verhouding met nu. Hierdoor heb je 5 jaar lang geen last gehad van prijsverhogingen. De aanbiedingen worden gedaan aan de hand van de inkoopprijzen. Omdat energie een bewegelijke markt is klopt het dat aanbiedingen dagelijks kunnen wijzigen. Je geeft aan dat je per jaar een verschil ziet van teruglevering van 1200 kWh wat je mist. Bedoel je hiermee dat je op de app van je zonnepanelen een hogere teruglevering ziet dan bij Essent? Het klopt dat je op de app van de panelen een hogere teruglevering ziet. Dit komt doordat de zonnepanelen de totale opbrengst registeren. Na het opwekken van stroom gaat het vervolgens naar de apparaten die op dat moment aan staan. Wanneer alle apparaten zijn voorzien van stroom wordt het gemeten op je slimme meter. Wat er op je slimme meter is geregistreerd kunnen wij als leverancier inzien. Alles wat er naar de apparaten zijn gegaan heb je al verbruikt en kunnen we niet inzien of nogmaals verrekenen met je verbruik. Wanneer er nog onduidelijkheden zijn over de jaarafrekening kan je dan opnieuw telefonisch contact met ons opnemen hierover? We helpen je dan graag verder.
Essent is voor mij een betrouwbare leverancier en met een naar mijn mening goed beleid
Goedemorgen Kees, Ik ben blij dat je op ons kan bouwen! Bedankt voor je mooie review :). Geniet van je weekend alvast! Groetjes Maithe | Webcare Essent
Wij kunnen altijd rekenen op een goede klantenservice en dat is al 50 jaar zo. Ook toen we zakeijk erbij hadden.
Wat fijn om te horen Johan! Dankjewel voor je mooie review! :)
Alles is overzichtelijk en duidelijk en bovendien klantvriendelijk.
Dankjewel voor de mooie complimenten Peter! :)
Ben inmiddels al een tijdje klant. Probleemloze levering, duidelijke informatie, goede bruikbare app en prettig voordeel programma
Wauw Hans! Wat een mooie review heb je ons gegeven! Wij waarderen dit enorm :) Dankjewel!
Door de informatie die ik op Mijn Essent en de Essent website kon vinden kort te bespreken met een medewerker van de servicedesk was het mogelijk een goede afweging te maken.
Hoi Wilbert, Fijn om te lezen dat je gebruik maakt van Mijn Essent en onze website. Mocht je na het bekijken van de informatie nog een medewerker willen spreken dan staan we uiteraard altijd voor je klaar. Groetjes, Denis Webcare Essent
Alles ging heel soepel
Wat fijn om te lezen! Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Mandy Webcare Essent
Verlengen van mijn huidige contract ging soepel. Ik had echter vragen over de verandering vh maandtarief voor mij (van 26 naar 59 euro!). Op de website van Essent is het Klantenservice telefoonnummer NIET te vinden! Alle antwoorden moet je maar vinden bij Veel gestelde vragen. Niet dus! Uiteindelijk via ChatGPT een telefoonnummer gevonden! Erg irritant! De dame aan de telefoon heeft mij prima geholpen. Essent, maak het de klant svp iets makkelijker!?
Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor je waardevolle feedback. Het is natuurlijk wel zo fijn dat ons telefoonnummer zichtbaar is. Ik heb op onze website gekeken en onder het kopje klantenservice staat ons telefoonnummer vermeld. Gelukkig heb je via een andere weg ons nummer alsnog gevonden. Fijn om te lezen dat je verder goed bent geholpen. Groetjes, Mandy | Webcare | Essent
Als wij al jaren-en jarenlang op jullie kunnen rekenen dan zijn wij dik tevreden
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Zo goed
Heel fijn, dank je wel Abubakar!
16 januari een contract afgesloten via de vriendenbeloning van mijn schoonouders, datzelfde geldt voor mijn ouders. De beloningen hiervoor zouden begin februari uitgekeerd worden. Inmiddels na 7x bellen en "binnen 3 dagen terugbellen" geen terugkoppeling , daarna 2x chatten en ook nu niet de beloofde terugkoppeling ben ik er wel klaar mee. Het enige wat ik te horen krijg is, wat vervelend, zo was er in de laatste chat voor vandaag 13 maart om 17.00 uur een terugbelafspraak, gemaakt door Sanne. Je begrijpt het misschien al, niks van Sanne gehoord en zij schreef nog om vertrouwen te hebben, wat een lachertje zeg. De volgende stap is dus nu de geschillencommissie en volgend jaar snel overstappen.
Hoi Patrice, Jammer om te lezen dat het contact zo moeizaam verloopt, onze excuses hiervoor. Mijn collega heeft heeft vanmorgen nog gebeld en contact gehad. We gaan er natuurlijk van uit dat mijn collega het probleem voor je zal oplossen. Groetjes, Denis Webcare
Slim goed en niet te duur
Hi Sanna, Dank voor de mooie review, wordt erg gewaardeerd! Goed, daadkracht, mooie termen! Laat het gerust weten wanneer je vragen aan ons zou hebben in de toekomst. Groet, Jo
Tot nu toe ben ik nog altijd zeer tevreden. Tevens een super aardige klante service gesproken zodat ik zeker bij essent blijf
Dank voor je heldere review Chris, wordt gewaardeerd! Hopelijk verdienen we de volgende keer een mooie 9! (Misschien was de 6 omgedraaid bedoeld ;P) Groet, Jo
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.