Geen klachten over levering. Wel over de jaarafrekening in april nl. geen specificaties op de rekening (alleen melding,,bijbetalen..€...) Geen berekeningen : ( vaste kosten, leveringskosten, overheidsheffingen, opslag duurzame energie, energiebelasting, welke gas- en kWh prijs is gebruikt, BTW enz.) Ik kan de jaarafrekenig niet nakijken hoe het allemaal berekend is. Ooit kreeg ik en uitgebreide berekening er bij, toen kon ik zien waarom het eind bedrag zo was.
Prima uitvoering wat 5 jaar geleden met U is afgesproken !!
Goedemorgen Edo, Wat fijn om te horen dat de afgelopen 5 jaren zo goed bevallen zijn, dat vinden wij enorm waardevol! Op dit moment bieden wij een 1 of 3 jaar verlenging aan. Stuur ons gerust via social media (Facebook of Instagram) een berichtje zodat wij mee kunnen kijken met je persoonlijke contractsituatie. Dit kan uiteraard ook via onze livechat of via 0900-1550. Zien wij jou daar Edo? Met energieke groet, Jo
Het is alleen jammer dat je al ruim 46 jaar klant bent dat je dan geen bonusje krijgt,dat geld alleen voor nieuwe klanten
Goedemorgen Ad, Dank voor je review en wat jammer om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent. Een zes, dat kan en moet beter vinden wij! Ook voor bestaande klanten hebben wij met regelmaat acties i.c.m. energiekortingen. Stuur ons gerust een berichtje via social media (Facebook, Instagram) of anders via 0900-1550. Dan kijken wij graag mee met je persoonlijke contractsituatie. Groet, Jo
I was very happy with the transparency, prices, reliability, and ease of renewing the contract. No complaints
Goodmorning Jan Eric, What a perfect start for us this monday reading your review! Good to hear that everything is okay and that you are very happy with us! Kind regards, Jo
Eerlijke en correcte benadering van klant. Tijdige benadering voordat contract afloopt zodat je de tariefontwikkelingen kan volgen en zelf kan kiezen wanneer je je contract weer verlengt. Duidelijke site. In het verleden meermaals telefonisch contact gehad met de klantenservice, dit verliep altijd keurig, duidelijk en met kennis van zaken van de klantenservicemedewerker.
Hoi Ernst, Fijn om te lezen dat alles duidelijk is en de contactmomenten met onze medewerkers naar wens waren. Mocht je onze hulp nodig hebben dan staan we voor je klaar. Groetjes Denis Webcare Essent
Mijn ervaringen zijn prima. Ik heb daarom mijn op 1-2-2026 vervallende contract met 3 jaar vast verlengd. Ik erger mij wel aan het feit dat ik als trouwe klant 7,5 % korting krijg terwijl eigenlijk een nog veel trouwere klant ben. Op het adres Oude Grensweg 88 te Hengelo ben ik tussen 1990 en 2020 30 jaar Essent klant geweest. Toen hebben we ca.1,5 jaar gehuurd incl. Energie. In die tijd hebben we onze huidige woning in Borne gebouwd en zijn per 1.2.2021 weer Essent klant geworden. Ik heb hier eerder over gebeld maar niets terug gehoord. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Groeten, Arnold van der Sommen Molenstraat 5 7622NG Borne GSM 0611071445
Hoi Arnold, Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je al zo lang een trouwe klant bent. Bij het Thuisvoordeel hebben we een aantal voorwaarden opgesteld. Een van de voorwaarden is dat als je langer dan 6 maanden geen klant geweest bent dat de opbouw van je Thuisvoordeel komt te vervallen. Als je langer dan 6 maanden weg bent geweest en terug komt als klant dan begin je opnieuw op te bouwen. Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groetjes Denis Webcare Essent
Essent vraagt om mijn mening en ik vind dat energieleveranciers vriendelijk ieder jaar de prijzen bizar verhogen. Het is noodzakelijk.
Hoi Nick, Bedankt voor je eerlijke mening. Als energieleverancier bepalen wij de prijzen niet volledig zelf. We zijn daarbij ook afhankelijk van de energiemarkt, waarop veel verschillende factoren invloed hebben op het uiteindelijke tarief. Groetjes Denis Webcare Essent
Ik kon vlot en gemakkelijk een nieuw contract afsluiten na alles met elkaar duidelijk te kunnen vergelijken, wat het meest gunstigste voor mij zou zijn. Hier ben ik blij mee.
Hoi Jans, We maken het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk en fijn om te lezen dat het bevalt. Groetjes Denis Webcare Essent
Geen flauwekul, dit zijn de voorwaarden en die worden nagekomen; meer is niet nodig!
Hoi Cornelis, Je hebt helemaal gelijk, daar sluiten we ons bij aan. De voorwaarden van een contract zijn doorslaggevend en erg belangrijk. Daarom zetten we netjes alles vooraf in een bevestiging voor je. Groetjes Denis Webcare Essent
Goed duidelijk en snel wat wil je nog meer. Ja kwaliteit is voor mij doorslaggevend
Leverancier is duidelijk in zijn leverinformatie
Hallo Catharina, Dank je wel voor het plaatsen van je review en voor de mooie woorden. Fijn om te horen dat alles duidelijk is voor je. Fijne dag Catharina.🌞 Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Goede ervaring
Hallo Henk, Dank je wel voor je mooie review, goed om te horen dat je een fijne ervaring met ons hebt. Wij staan altijd voor je klaar mocht je ooit vragen hebben. Ik wens je een mooie dag Henk.🌞 Groetjes Mariska. Essent / webcare
Een betrouwbare partner
Bedankt voor je review Jos!
Als ik vragen heb, kan ik de antwoorden prime op de website vinden. Het is altijd lastig om een goed contract af te sluiten, met de wisselende energietarieven. maar ik ben goed geïnformeerd/geadviseerd. Ik vind het ook een pluspunt dat Essent regelmatig voordeeltjes en aanbiedingen geeft.
Hallo, Bedankt voor je positieve review! Het kan inderdaad soms lastig zijn om het juiste moment te bepalen om over te stappen naar een vast contract. Zodra je die keuze hebt gemaakt, biedt het wel de nodige zekerheid en hoef je je geen zorgen meer te maken over wisselende tarieven. Groetjes, Denis Webcare Essent
gewoon goed
Hartelijk bedankt voor je postieve review Piet! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Essent lokt je met leuke kortingen naar hun toe. Als het contract op zijn einde loopt krijg je netjes en "aanbod". Dit aanbod lijkt interessant, maar als je je via hun site voordoet als nieuwe klant, is te zien dat dit geen serieus aanbod is, maar gewoon een poging om bestaande klanten een oor aan te naaien. De prijzen liggen ruim 10%hoger dan de prijzen voor de nieuwe klanten. Zo kreeg ik een aanbod waarbij ik voor gas 1,30 per m3 zou gaan betalen maar nieuwe klanten heel leuk 1,19. Een gesprek met de klantenservice levert ook niets op als je dit kenbaar maakt, ondanks de beloftes om het aan te passen. Blijkbaar zijn nieuwe klanten dus belangrijk en bestaande klanten kunnen de welkomstkortigen etcetera ophoesten voor de nieuwe klanten.
Goedemorgen Robert, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Wanneer je ziet dat er voor nieuwe klanten een ander aanbod wordt gegeven dan voor bestaande klanten, dan kan ik me voorstellen dat dit oneerlijk aanvoelt. Ik wil het dan niet mooier maken dan wat het is en het klopt dat het aanbod voor nieuwe en bestaande klanten verschillend kan zijn. Onlangs dat trouwe klanten belangrijk voor ons zijn. Blijft het wel belangrijk om continu nieuwe klanten te werven. Hierdoor blijven we als commercieel bedrijf groot en gezond en kunnen we de tarieven voor bestaande klanten zo laag mogelijk houden. Groetjes, Mandy Webcare Essent.
Ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad
Hoi Geert, Hartelijk bedankt voor je mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je een tevreden trouwe klant van ons bent. Groetjes, Mandy Webcare Essent
Ik hoop dat mijn omzetting van 1 jaar vast contract naar 3 jaar vast contract dat geeft wat ik ervan verwacht .
Goedemorgen Gon, Wat fijn om te lezen dat je de tarieven voor 3 jaar vast hebt gezet. Hierdoor ben je verzekerd dat de tarieven de gedurende looptijd van je overeenkomst niet wijzigen. Wanneer er vragen zijn over je energiecontract dan neem gerust contact op met onze klantenservice. Groetjes, Mandy Webcare Essent.
Nooit gedoe, helder en eerlijk!
Goedemorgen Patricia, Hartelijk bedankt voor je mooie complimenten en cijfer! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Vind de manier van informatie erg goed en ook de mijn essent app is goed
Goedemorgen Petra, Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Prima. Maak alleen weinig gebruik van de geboden extra's.Heb liever korting
Hoi Peter, Hartelijk bedankt voor de review! Wist je dat je met thuisvoordeel extra korting krijgt op je stroomtarief? Hoe langer je klant bent hoe hoger de korting. Wanneer er hier nog vragen over zijn dan neem gerust contact op via [email protected] of via 0900-1550. Groetjes, Mandy Webcare Essent
انصح جميع المقيمين في هولندا واوربا وكل انحاء العالم التعامل مع شركة ايسنت للكهرباء والغاذ لتعمالهم المريح والجيد جدا Ik raad iedereen aan om zaken te doen met het elektriciteits- en gasbedrijf. Ik ben heel, heel blij om weer bij hen terug te keren na een korte afwezigheid. Ik heb er spijt van gehad dat ik ze voor een korte periode heb verlaten. Ik was lange tijd klant, maar er kwam iemand langs die me vertelde dat ik naar een ander bedrijf moest gaan. Ik ben er inderdaad naartoe gegaan, maar ik had er enorm veel spijt van, want ik ben bij Essent weggegaan. Nu ben ik heel blij om weer bij hen terug te keren en ik blijf bij hen tot mijn dood.
Hallo A R Nana, Wat fijn om te horen dat je weer terug bent bij Essent en zo'n plezierige ervaring hebt! Het lijkt erop dat je op een energieke manier weer terug bent bij het bedrijf - hopelijk blijft de vonk tussen ons nog lang sprankelen! Als je ooit wat 'energieke' grappen nodig hebt om je dag op te fleuren, ben ik er om te helpen! Laat me maar weten als je iets nodig hebt! Super bedankt voor deze geweldige review. Groetjes Mariska. Webcare Essent.
perfecte service en levering, zeer goede service
Goedemorgen Dariusz, Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de diensten van Essent!😀 Wij streven we ernaar om een betrouwbaar bedrijf te zijn met transparante communicatie en uitstekende service. We zijn er trots op dat we duidelijkheid bieden en geen verborgen kosten hebben, en we streven altijd naar perfectie in onze dienstverlening en levering. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groetjes Mariska. Webcare / essent
Zeer goede service en ben tevreden
Goedemorgen Henk, Altijd fijn om een mooie review van een tevreden klant te krijgen.👍 Wij streven altijd naar perfectie in onze hulp aan klanten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groetjes Mariska. Webcare / Essent.
We zijn een zgn gouden klant van Essent. We hebben dus contract weer verlengd. Dat gouden klant zijn zie je helaas niet altijd terug in de aanbieding die wordt aangeboden. Maar ja, dat zal bij andere leveranciers hetzelfde zijn.
Goedemorgen Philip, Het spijt me te horen dat je als zogenaamde 'gouden klant' niet altijd de voordelen ziet die je zou verwachten bij het verlengen van je contract. 😔 Het is begrijpelijk dat je op zoek bent naar aanbiedingen die meer aansluiten bij jouw loyaliteit als klant. Weet dat wij altijd voor je klaar staan om te helpen met vragen, en ook bij het verlengen van je contract. Groetjes Mariska. Webcare / Essent.
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.