
Hoe kom ik aan water bespaard douch kop die jullie op de recalmen laten zien ik zou er graag een willen hebben
Hoi Henk, Welkom bij Essent! Wat goed dat je bewust bezig bent met energie besparen. :D De waterbesparende douchekop (en vele andere energiebesparende producten) vind je in onze Thuisvoordeelshop op https://thuisvoordeel.essent.nl/nl/shop/ Groetjes, Essent Webcare
Ik zag er als een berg tegenop om hulp te vragen. Wat was het een verademing,lieve geduldige hulp die het duidelijk uitlegde wat ik moest doen
Wat een mooie review, Lisette! Ontzettend fijn om te lezen dat je goed geholpen bent én duidelijkheid hebt ontvangen. Groetjes, Essent Webcare
Goede informatie over wat en hoe.
Bedankt voor je mooie cijfer Jack! ^JB Groetjes, Webcare Essent
Heel schlechte klantenservice, telefoon wordt gewoon neergelegd als zij geen goede antwoord hebben. Probleem ligt nooit bei Essent.
Hi Michael, Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt met onze klantenservice! Mocht je nog geen antwoord hebben op je vraag dan kun je alsnog je vraag stellen via onze Chat, Facebook of Twitter. We helpen je graag verder! Groetjes, Webcare Essent
Super, bedankt. Het was lekker gezellig, snel en makkelijk
Goede service.
Voor altijd de allerbeste keus dus aanbevolen !
Zeer goed. Heler overzicht in mijn essent en goede hulp via het callcenter
Door het maandelijkse verbruiksoverzicht ben ik me nog bewuster geworden van het belang van zuinig omgaan met energie. De thermostaat op 16C (bij een zonnetje helemaal uit), een dekentje over de benen, who needs Putin!
Je mag niets minder verwachten Dick, afspraken zijn er juist om nagekomen te worden. Attent dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, dat wordt gewaardeerd! Top ook om te lezen dat je zo bewust bezig bent met je verbruik, gezien deze tijd kan dat zeker geen kwaad! Groetjes Joyce | Team Webcare Essent Maak er een fijn weekend van!
Ik gebruik alle elektrische apparatuur en het licht met mate. De lampen in huis zijn allemaal spaarlampen.
Jij bent goed bezig Marjan! Super bedankt voor deze top review!
Zeer positief
Tot nu toe prima verlopen
goed
Bij nieuew kontract komt essent de beloofde afspraak heel duidelijk na.
houden ons met alles op de hoogte heeswijk Peter
Fijn Peter! Dankjewel voor deze mooie review! Ik wens jou een hele fijne dag vandaag! Groetjes Joyce | Team Webcare Essent
Essent heeft bij ons een onjuist en onaangekondigd bedrag van € 1.089 geïncasseerd. Ons vaste tarief/voorschot is € 79 per maand. Daarnaast hebben we gedurende 1,5 maand een tijdelijke toeslag van € 20 per maand vanwege overdracht van een verkocht en leegstaand appartement. We hebben Essent gebeld en gevraagd om een correcte factuur. Essent blijft bij het feit dat we € 1.089 moeten betalen terwijl elke onderbouwing ontbreekt. De enige reden die wordt gegeven is dat het systeem nou eenmaal zo werkt...Uiteraard hebben we deze incasso teruggedraaid. We kunnen niet zomaar € 1.089 op onze rekening missen. We hebben gevraagd een juiste factuur te krijgen. Resultaat: Essent heeft een aanmaning gestuurd voor een bedrag van € 1.089, te betalen binnen twee weken. Ik begin nu te begrijpten hoe de mensen uit de toeslagenaffaire zich voelen!
Dag Berryl, Dank voor je review en goed om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden. Zou je met ons contact kunnen opnemen via 0900-1550 en anders via onze chat via Facebook of Twitter? Ik wil namelijk graag even met je meekijken naar de huidige situatie en kijken wat er precies speelt! Ik hoor graag van je. Groet, Essent webcare
Wat een waardeloze organisatie, 1 maand achterlopen en dreigbrief afgesloten te worden de huidige maand wordt als achterstand genoemd en ze willen niet eens doorverbinden naar de afdeling. Je betaalt een dik voorschot per maand en ze durven je na 26 jaar gewoon op een paar dagen te laat meteen af te sluiten. BIZAR
Dag Mark, Dank voor je review en de genomen moeite! Laat ik vooropstellen dat we nooit zomaar een klant afsluiten. Hier gaat een zeer lang proces aan vooraf. Dit proces bestaat uit een uiterste betaaldatum, later volgt hier een herinnering op. Enkele weken later wanneer de rekening nog niet is betaald, volgen er aanmaankosten. Het wil niet zeggen wanneer een klant in een aanmaankosten proces zit dat hij of zij direct afgesloten wordt. Dit is echt een proces van maanden. Ik vind het dan ook vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent, dat is uiteraard niet onze bedoeling. Ik wil je alleen wel meegeven dat we niet direct tot afsluiting overgaan en altijd met de klant proberen mee te denken, in alle gevallen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan gerust horen. Dan kunnen we altijd met je meekijken naar de situatie. Groet, Essent webcare
Huis verkocht, opname formulier van gas e elektriciteit door de Makkelaar en en kopers ondertekend met foto’s erbij, daarna contact opgenomen telefonisch met Essent om dit door te geven, alles bleek in orde te zijn, totdat ik merkte dat het maandelijkse bedrag nog steeds van de rekening werd ingehouden. Weer contact opgenomen met Essent, e-mail gestuurd met de bewijzen, Essent zegt dat wij maar onderlinge moeten regelen. Nu wordt een incasso bureau ingeschakeld door Essent. Dit had ik nooit van hun verwacht, arrogant en niet begripvol. Mensen stelen op deze manier door zo een groot bedrijf moet niet kunnen.
Hartelijk dank voor jouw review! Wat vervelend dat het niet goed verlopen is. Ik wil je graag wat meer duidelijkheid bieden en kijken wat er aan de hand is. Zou je met ons contact kunnen opnemen via 0900-1550 en anders via onze chat via Facebook of Twitter? Groetjes, Essent Webcare
Teruggegaan van Fattefal naar Essent.
Welkom terug! :)
alles is goed en duidelijk geregeld met grafieken zodat je kunt zien hoe het verbruik tot stand komt en waarom het verbruik hoger of lager is.
Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat het overzichtelijk is en fijn in gebruik! :)
Duidelijk overzicht verbruik. want daar gaat het om. Wij doen het verbruik per dag (dat kan bij Essent) en dan kunnen we het per dag bijhouden. Lekke duidelijk.
Fijn om te horen! Bedankt voor jouw review.
Prima ervaring aandachtspunt is wel een ingewikkelde factuur.
Hartelijk dank voor jouw review! Mocht je uitleg willen over een factuur dan staan we altijd klaar om die te bieden. Je kan telefonisch contact met ons opnemen of eenvoudig via twitter of facebook. Groetjes, Essent Webcare
Zeer duidelijk maandelijks overzicht met goede besparingstips ben zeer tevreden.
Bedankt voor het mooie cijfer en de review! :)
je wordt op de hoogte gehouden over je verbruik en kosten van je energie en wat je zelf kunt doen voor duurzaamheid van je woning met de verbruiksmanager,werkt prima elke maand een duidelijk overzicht.
Bedankt voor jouw review! Handig hè! Zo zie je precies wat je kwijt bent qua kosten en verbruik! ;) Groetjes, Dial | Essent Webcare
Zou eerst gewoon alles laten afsluiten op 31 mei. Dat was al geregeld. Maar ze gaan nu gewoon door met het contract naar mijn nieuwe woning en binnen 4 uur had ik daar met het klussen elektra GEWELDIG
Fijn om te horen dat alles zo goed verlopen is. Gefeliciteerd met de nieuwe woning! :)
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.