Filters

10

ik ben pas klant en over ge stap maar ik zit met een vraag

Hoe kom ik aan water bespaard douch kop die jullie op de recalmen laten zien ik zou er graag een willen hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Geweldig

Ik zag er als een berg tegenop om hulp te vragen. Wat was het een verademing,lieve geduldige hulp die het duidelijk uitlegde wat ik moest doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Prima

Goede informatie over wat en hoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
2

Schlechte Service

Heel schlechte klantenservice, telefoon wordt gewoon neergelegd als zij geen goede antwoord hebben. Probleem ligt nooit bei Essent.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Geweldig!!

Super, bedankt. Het was lekker gezellig, snel en makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Goede service

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Voor altijd de allerbeste keus is Essent dus aanbevolen

Voor altijd de allerbeste keus dus aanbevolen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Afspraken worden nagekomen. Meedenken vanuit de klant

Zeer goed. Heler overzicht in mijn essent en goede hulp via het callcenter

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

afspraken worden nagekomen

Door het maandelijkse verbruiksoverzicht ben ik me nog bewuster geworden van het belang van zuinig omgaan met energie. De thermostaat op 16C (bij een zonnetje helemaal uit), een dekentje over de benen, who needs Putin!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Slim gebruik wordt beloond!

Ik gebruik alle elektrische apparatuur en het licht met mate. De lampen in huis zijn allemaal spaarlampen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Altijd klantvriendelijk en tonen hun waardering voor jouw als klant

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Ze hebben mij terecht terug gehaald als klant

Tot nu toe prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

komt belofte na

Bij nieuew kontract komt essent de beloofde afspraak heel duidelijk na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

we zijn erg tevredenmet essent

houden ons met alles op de hoogte heeswijk Peter

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Essent intimideert haar klanten

Essent heeft bij ons een onjuist en onaangekondigd bedrag van € 1.089 geïncasseerd. Ons vaste tarief/voorschot is € 79 per maand. Daarnaast hebben we gedurende 1,5 maand een tijdelijke toeslag van € 20 per maand vanwege overdracht van een verkocht en leegstaand appartement. We hebben Essent gebeld en gevraagd om een correcte factuur. Essent blijft bij het feit dat we € 1.089 moeten betalen terwijl elke onderbouwing ontbreekt. De enige reden die wordt gegeven is dat het systeem nou eenmaal zo werkt...Uiteraard hebben we deze incasso teruggedraaid. We kunnen niet zomaar € 1.089 op onze rekening missen. We hebben gevraagd een juiste factuur te krijgen. Resultaat: Essent heeft een aanmaning gestuurd voor een bedrag van € 1.089, te betalen binnen twee weken. Ik begin nu te begrijpten hoe de mensen uit de toeslagenaffaire zich voelen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Wat een waardeloze organisatie 1 maand achterstand en dreigement afgesloten te worden

Wat een waardeloze organisatie, 1 maand achterlopen en dreigbrief afgesloten te worden de huidige maand wordt als achterstand genoemd en ze willen niet eens doorverbinden naar de afdeling. Je betaalt een dik voorschot per maand en ze durven je na 26 jaar gewoon op een paar dagen te laat meteen af te sluiten. BIZAR

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Zeer slecht

Huis verkocht, opname formulier van gas e elektriciteit door de Makkelaar en en kopers ondertekend met foto’s erbij, daarna contact opgenomen telefonisch met Essent om dit door te geven, alles bleek in orde te zijn, totdat ik merkte dat het maandelijkse bedrag nog steeds van de rekening werd ingehouden. Weer contact opgenomen met Essent, e-mail gestuurd met de bewijzen, Essent zegt dat wij maar onderlinge moeten regelen. Nu wordt een incasso bureau ingeschakeld door Essent. Dit had ik nooit van hun verwacht, arrogant en niet begripvol. Mensen stelen op deze manier door zo een groot bedrijf moet niet kunnen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
7

Essent is mijn favoriet

Teruggegaan van Fattefal naar Essent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

het verbruik en betaling op elkaar afstemmen.

alles is goed en duidelijk geregeld met grafieken zodat je kunt zien hoe het verbruik tot stand komt en waarom het verbruik hoger of lager is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
9

Nog steeds tevreden.

Duidelijk overzicht verbruik. want daar gaat het om. Wij doen het verbruik per dag (dat kan bij Essent) en dan kunnen we het per dag bijhouden. Lekke duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
8

Eerlijke informatie en prettig maandelijks overzicht van gebruik.

Prima ervaring aandachtspunt is wel een ingewikkelde factuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

zeer goed

Zeer duidelijk maandelijks overzicht met goede besparingstips ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

prima informatie

je wordt op de hoogte gehouden over je verbruik en kosten van je energie en wat je zelf kunt doen voor duurzaamheid van je woning met de verbruiksmanager,werkt prima elke maand een duidelijk overzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
10

Geweldige leverancier

Zou eerst gewoon alles laten afsluiten op 31 mei. Dat was al geregeld. Maar ze gaan nu gewoon door met het contract naar mijn nieuwe woning en binnen 4 uur had ik daar met het klussen elektra GEWELDIG

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211 AK 's- hertogenbosch

06-11649306

[email protected]

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.