
Niet te duur en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Daarom kiezen wij voor Essent. Gezien de huidige geografische omstandigheden kiezen wij voor zekerheid.
Goedemiddag, Hartelijk bedankt dat je de tijd en de moeite hebt genomen om deze positieve review te schijven. Groetjes, Mandy Webcare Essent
Duidelijke uitleg
Bedankt voor je mooie compliment! Groetjes, Mandy | Webcare Essent
Wij hebben afgelopen jaar zonnepanelen gekregen, we zijn van gas af, en je houd trouw de app van essent. Als je de app mag geloven dan zouden we tussen 245 en 345 terug krijgen. We hebben de eindafrekening! we moeten 750 bij betalen!!!!! De app zegt dat je goed zit, maar ondertussen moet je dik bijbetalen!!! Hoe kan het zijn dat zo'n groot bedrijf dit kan doen???
Goedemorgen, Bijbetalen op de jaarafrekening is natuurlijk nooit fijn. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de betalen bedrag. Om de situatie te bespreken heb ik je zojuist gebeld naar het telefoonnummer wat bij ons bekend is. Dan weet je dat ik de anonieme beller ben. Ik ben in je gegevens gedoken om je advies termijnbedrag te controleren. Wat ik terug zie is dat we wel maandelijks een advies hebben gegeven om het termijnbedrag te verhogen om een bijbetaling te voorkomen. Ik heb de jaarafrekening gecontroleerd en deze is correct. Ik kan me voorstellen, wanneer je geen bijbetaling had verwacht dat het een groot bedrag is om het in één keer te betalen. Via mijn Essent en de Essent app kan je eenvoudig online een betalingsregeling treffen. Wanneer er nog vragen zijn over de jaarafrekening dan neem gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0900-1550 of via [email protected]. Groetjes, Mandy
Jammer dat ik als trouwe klant niet een beter aanbod krijg. Jullie prijzen zijn veel beter voor niet klanten.
Oei, dat klinkt alsof we je als trouwe klant een bloemetje zijn vergeten! 💐😅 Nieuwe klanten krijgen soms een welkomskado, maar onze vaste klanten vergeten we zeker niet. We hebben juist voor jullie een loyaliteitsprogramma met fijne extra’s en aanbiedingen — geen geheimpje, gewoon onze manier om 'dank je wel' te zeggen. Hopelijk kunnen we het weer een beetje goedmaken! 😊 Neem gerust contact met ons op via 0900-1550 of onze sociale media kanalen, zodat je met een mooi aanbod kunnen helpen. Energieke groet, Cam Webcare Essent
Geen nagatieve ervaringen Uitstekende weergave van de verbruiken via Internet
Hi Jan, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen – en helemaal geen negatieve ervaringen, dat is voor ons een groot compliment! 😊 We zijn extra blij dat je de online verbruiksweergave als uitstekend ervaart. Transparantie en gemak staan bij ons hoog in het vaandel, dus het is geweldig om te zien dat dat gewaardeerd wordt. Dankjewel voor je mooie woorden en tot de volgende keer! Energieke groet, Cam Webcare Essent
Ik maak me bij Essent geen zorgen over de leveringszekerheid van energie.
Goedemorgen Herman, Dank je wel voor je mooie review en cijfer. Fijn om te horen dat je jezelf geen zorgen maakt over je energiecontract. Ik wens je een fijne dag Herman. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Heel goed
What a wonderfull world.🦁 Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Duidelijk overzichtelijk contract, goede prijskwaliteitsverhouding, vrij van zorgen en verrassingen,
Hallo Rob, Wouw, ik wordt bijna stil van jouw ontzettend mooie woorden. En al meer dan 25 jaar klant dat is een hele tijd alweer. Erg leuk om te horen. Heel erg bedankt voor je mooie review, en je weet ons te vinden als er vragen zijn waarmee wij je kunnen helpen. Ik wens je een mooie dag Rob. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
zeer goed
Hoi Maarten, Leuk dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Dank je wel voor het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Essent / Webcare.
Ik ben klant vanaf het begin en tot nu toe heb ik goede ervaringen met Essent ook krijg je vele spaarpunten en leuke cadeaus hihi. En om nu over te schakelen naar een andere energie bedrijf heeft geen zin ze zijn allemaal even duur plus moet je extra kosten betalen dat hou ik liever in mijn eigen zak.
Goedemorgen Inichia! Haha, groot gelijk! Waarom switchen als je tevreden bent én cadeautjes krijgt? Spaarpunten in de zak, overstapkosten bespaard slimme keus! Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Dinanda Webcare Essent
goed en behulpzaam zonder poespas
Goedemorgen Felix! Zo hoort het! Snel, duidelijk en zonder gedoe. Fijn dat je tevreden over ons bent. Bedankt voor je mooie review en een fijne dag gewenst! Groetjes, Dinanda Webcare Essent
Hoop wel u mijn 10% korting als zijnde al vele jaren vaste klantbij u NIET VERGEET!
Fijn dat jij een gouden klant bij Essent bent, Hans! Uiteraard vergeten wij de 10% korting op je leveringstarieven voor stroom niet. Neem gerust eens contact met ons op als je nog verdere vragen hebt! Ik wens je een mooie dag. Groetjes, Will Webcare Essent
Tevreden over leveringen afspraken etc. Helaas niet de voordeligste leverancier. Mag wel iets meer concurrerend zijn. Verder tevreden.
Goedemorgen Marcel, Dankjewel voor je mooie review. Wij zijn inderdaad niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Het is bij Essent fijn dat wij altijd bereikbaar zijn op verschillende manieren zoals chat, email en natuurlijk telefonisch. Nogmaals bedankt voor je mooie review. Groetjes, Wendy. Webcare Essent.
Word altijd goed op de hoogte gehouden wat mijn verbruik is. Alles is wel duidelijk in mijn contract verlenging.
Hoi Stanley, Wat een mooie review heb je geschreven. Het is geweldig om te horen dat je altijd goed en naar wens op de hoogte wordt gehouden van je verbruik! Heel leuk om te zien dat je ook jouw contract weer hebt verlengt. Dank je wel voor je mooie woorden en cijfer. Weet dat wij altijd voor je klaar staan om vragen te beantwoorden. Ik wens je een mooie dag Stanley, Groetjes Mariska. Webcare \ Essent.
De service van Essent medewerkers en de inzicht die ik heb over mijn verbruik die door Essent inzichtelijk voor me wordt gemaakt geeft me een goed gevoel toch weer te kiezen voor Essent zonder echt te letten op de paar tientjes die per maand misschien bij een prijsvechter aanwezig kan zijn. Een goede dienst-/ serviceverlening vind ik belangrijk. Keep up the good work.
Dit is heel fijn om te horen. We vinden service ook erg belangrijk en willen uiteraard dat alles van A tot Z goed geregeld en duidelijk is. Groet, Dial Webcare Essent
Alles keurig geregeld door medewerker
Goedemorgen Ron! Teamwork makes the dream work 💪 Thanks voor je fijne reactie en mooie cijfer! Groetjes, Dinanda Webcare Essent
Betrouwbaar en klantvriendelijk.
Goedemorgen! Dat doet ons klantenservicehart sneller kloppen! 💛 Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Dinanda Webcare Essent
Onverteerbaar hoge tarieven voor (langjarig) bestaande klanten versus nieuwe contractanten. Daarbij worden -forse- bonussen verstrekt aan nieuwe klanten die niet gelden voor bestaande klanten. Absoluut niet passend!
De contracten kunnen afwijken voor nieuwe klanten. We proberen uiteraard onze nieuwe klanten altijd een welkomstgeschenk te doen. Dit is helaas niet mogelijk bij ieder contract. We proberen alsnog onze vaste klanten het scherpste aanbod te doen en te belonen met leuke extra's zoals Thuisvoordeel! Groet, Dial Webcare Essent
betrouwbare levering, enige opmerking is dat een eenvoudig maandoverzicht beter is dan het huidige
Fijn dat de levering zo betrouwbaar voelt. Wat zou je graag anders willen zien aan het maandoverzicht? Alle feedback is van harte welkom! Groet, Dial Webcare Essent
Vlak voor corona overgestapt met een 5 jarig contract. Daar heb ik dus heel veel voordeel van gehad. Altijd keurig geleverd, geen gedoe. Ondanks de hoge prijzen voor de energie voor een ander heb ik 5 jaar lang niets geen gedoe gehad. Hulde daarvoor.
Goedemorgen Hans, Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is, dat is voor ons heel belangrijk. Geen gedoe, prima levering en dan deze complimenten. Dank daarvoor! Hopelijk mogen we je nog lang als klant blijven begroeten! Groet, Jo
Ik vind alles heel duidelijk en overzichtelijk. Kijk regelmatig op mijn verbruik zodat ik Jan bijsturen. Zijn er erg blij mee!
Hi Ron, Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn! 😊 Fijn dat alles duidelijk en overzichtelijk voor jullie is, en dat jullie het verbruik zo goed kunnen volgen. Dat is precies waar we het voor doen! Mocht je in de toekomst nog vragen of tips hebben, laat het gerust weten. We denken graag met je mee. Groetjes, Eleonora | Webcare Essent
Nu 1 jaar in gebruik maar helaas waardeloos... tenzij je er geen probleem mee hebt heel veel persoonlijke data te delen. Dat gaat te ver. De vorige app was nauwkeuriger zonder dat je je inboedel moest en woonsituatie moest mededelen. NB; de gasprijs zakt maar het variabele tarief Essent zakt niet. Het argument is altijd politieke onrust. Die was er vroeger ook. Aangezien velen alternatieven hebben gezocht, zou de prijs eigenlijk moeten zakken.
Hi Sandra, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de vernieuwde app. We snappen goed dat het vervelend is als het minder duidelijk of juist meer ‘persoonlijke’ informatie lijkt te vragen dan je gewend was. De bedoeling van die extra gegevens is om je verbruik beter en persoonlijker in beeld te brengen, maar je privacy blijft natuurlijk gewoon goed beschermd volgens de wet. Ook wat je zegt over de gasprijs begrijpen we. De marktprijzen kunnen inderdaad dalen, maar het variabele tarief wordt op vaste momenten vastgesteld. Daarbij spelen veel factoren een rol, waaronder inkoopprijzen en ontwikkelingen op de energiemarkt. Het klopt dat het soms even duurt voordat dalingen zichtbaar worden in de tarieven. Fijn dat je de moeite neemt om dit met ons te delen! We nemen je feedback zeker mee. Als je ergens verder over wilt doorpraten of vragen hebt over je contract of tarieven, laat het gerust weten. We denken graag met je mee. Groetjes, Eleonora | Webcare Essent
Soepel met de maandelijkse informatie
Hoi Arie, Dank je wel voor je mooie review. Ik wens je alvast een mooi en fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare Essent.
Eerder aanbod van een maand terug scheelde behoorlijk, maar medewerker had geen begrip voor het verschil en zei dat ik het maar eerder had moeten beslissen.
Hoi Maurice, Ik schrik een beetje van jouw berichtje, het is geen antwoord en reactie welke je van ons als medewerkers mag verwachten. Mijn excuses dat dit zo is ervaren. Het is altijd moeilijk in te schatten wanneer je het beste een contract kunt verlengen, de energiewereld is nog steeds er onstabiel. Voor ons is het ook lastig om in te schatten wanneer de tarieven het meest gunstig zijn. Dat neemt niet weg dat we zo`n antwoord moeten geven. Ik hoop dat ook dat de energiekorting welke je bij jouw verlenging hebt gekregen jou wat meer tevredenheid geeft na het minder leuke contact. Mocht ik je nog met vragen kunnen helpen dan doe ik dat graag. Fijne dag verder Maurice. Groetjes Mariska. Webcare Essent.
Al jaren trouwe klant maar de prijs per kWH en m3 licht een stuk (min 20%) hoger dan voor nieuwe klanten. De 10% korting betaal je dus gewoon uit eigen zak. Ik hoef geen overstap bonus maar gewoon een eerlijke prijs.
Hoi Marco, Wat leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Op de huidige energiemarkt zijn nieuwe klanten voordeliger uit. Het is dus niet zo dat het alleen bij ons het geval is maar bij de meeste leveranciers. We begrijpen dat het niet leuk is voor de trouwe klanten maar we kunnen de energiemarkt niet in ons eentje veranderen. Overigens is ons aanbod een goed aanbod als je een vergelijking maakt met het aanbod van andere leveranciers voor bestaande klanten. Groetjes, Webcare Essent
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.