Tevreden en fijn dat jullie melding geven dat het contract af loopt en we punten sparen voor korting
Dankjewel voor je review Tanja. Het is zeker fijn om meldingen te ontvangen als het contract afloopt. 🩷 Groetjes, Wendy
Goede service, nooit problemen, leuke cadeautjes. Flexibel.
Wauw een 10, dank je wel daarvoor Sandra! Fijn om te lezen dat het je bevalt. Groetjes, Denis Webcare
Goed
Bedankt voor je review Roelof, fijn dat het je bevalt. Groetjes, Denis Webcare
Je het was makkelijk om het te doen
Hoi, Dankjewel voor je review! Dit waarderen we enorm! Groetjes, Eleonora 🎄
Essent is verder prima, mis wel bij verlengen contract voor 3 jaar dat je geen cadeau krijgt. Met overstappen krijg je dat wel bij verschillenden maatschappijen. Het trouw blijven aan Essent wordt helaas niet beloond.
Hoi, Dankjewel voor je eerlijke feedback! Dit zullen wij zeker meenemen. Groetjes, Eleonora 🎄
Very wonderful, I recommend dealing with essent
Hi Farouk, Thankyou for your message and feedback! We appreciate it! Greetings, Eleonora 🌸
Ik heb geen klachten over Essent; alles is duidelijk en goed geregeld. ik ben een tevreden klant en ben al heel lang klant bij jullie.
Dag Toon, Dankjewel voor je mooie review! Wij waarderen dit enorm. 😇 Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Groetjes, Eleonora 🌸
Mijn ervaring met essent is dat ik de mails met mijn verbruik en overzichten altijd helder en duidelijk vind. En de hulp bij het vaststellen van mijn nieuw contract heb ik als fijn ervaren.
Hi Yvonne, Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent over ons! Dankjewel voor je review, dit waarderen wij enorm. Groetjes, Eleonora 🌸
Heb nooit problemen wat kan ik daar aan toevoegen
Laats heb ik Essent gevraagd voor een thuisbatterij. De verkoper kwam en deed in mijn ogen een goede prijs bepalen en heb ik deze gekocht. Er was overduidelijk gesproken over mijn wensen en die ene afgesproken kabel die nodig was, zou ik zelf monteren naar de plek waar de batterij kwam te staan. Dan kon ik deze onzichtbaar monteren en gezien dit heel veel werk was zou ik dan veel uurloon besparen. Er zou nog een schouw plaatsvinden om te kijken hoelang er werk was. Echter toen de schouw plaatsvond bleek de verkoper niet verteld te hebben dat er nog twee kabels benodigd waren en ik had de kabel en de afwerking al klaar zodat bij de schouw zichtbaar was dat de kabel er was. Deze twee kabels dor Essent laten leggen zou weer extreem werk zijn en waarschijnlijk zou Essent ze niet wegwerken maar ergens in een hoekje van de kamers leggen. Ik heb de order geannuleerd en Essent laat mij nu met een schade post van 200 euro achter, Het thuisvoordeel heeft nu ook geen waarde meer want dat mag je niet gebruiken als een degelijk bedrijf energie maatregelen monteert. In mijn beleving is Essent een onbetrouwbaar leverancier van energie maatregelen en niet te adviseren.
Ik ben klant K10000172 bij Essent Infrastructure Solutions bv die verwarming en warm water levert voor mijn appartement in Drachten waar mijn gehandicapte dochter woont , nu kreeg ik 4/8 de afrekening van 2024 -2025 of ik maar even € 1957,93 wilde bijbetalen , ik had 6 x meer verwarming verbruik ( 2023 = 8,47 GJ nu 2024 = 49,89 GJ !! ) na mijn mail dat dit niet mogelijk was kreeg ik mail retour "wij hebben uw verbruik bekeken en zien hierin een verwachte verdeling " ?? in de flat zijn er nieuwe meters geplaatst ( waarom ) wij adviseren u de binnen installatie te laten controleren , gedaan echter die geeft nu weer normale standen aan . Ik krijg totaal geen medewerking van Essent terwijl ik aan kon tonen dat er in de zomermaanden meer verbruik was dan in de w1ntermaanden ..... ik krijg alleen maar aanmaningen ook mijn verhuurder werkt niet mee in het oplossen van dit probleem ( ik voel mij dan ook een soort toeslagen ouder ) het is diep en diep triest zoals er met mijn probleem wordt omgegaan .
Hi Atze, Wat heftig dat je zo een groot bedrag moet bijbetalen, en dat niemand je verder helpt hiermee. Essent Infrastructure Solutions is een andere klantenservice. Je kunt hun het beste bereiken via: 0888511242 of mail: [email protected]. Wij kunnen niet bij deze gegevens, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Groetjes, Eleonora
Nooit problemen gehad.
Hi, Hartelijk dank voor je mooie score van een 9! We waarderen je feedback enorm. Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen of hulp nodig hebben, weet dan dat ik en mijn collega’s er graag voor je zijn. 😄 Met vriendelijke groet, Sophie 🌸
Ik schrijf eigenlijk nooit recensies maar ik irriteer me nu zo mateloos.. Tegen het einde van mijn contract werd ik gebeld door de klantenservice met een zogenaamd fantastisch aanbod. Ik zou iets minder gaan betalen, prima dacht ik. Tot ik daarna een automatische mail kreeg over de verlenging van mijn contract, waarin de prijs via hun eigen website veel gunstiger bleek te zijn. Dat voelde gewoon misleidend: de “korting” die ik kreeg aangeboden was duurder dan de daadwerkelijke prijs. Toen ik dit aankaartte, kreeg ik een slap excuus en geen duidelijke uitleg. Het advies was om dan maar via de website een contract af te sluiten. Op dat moment was ik er helemaal klaar mee. Ik heb online gekeken en zag dat meerdere andere leveranciers aanzienlijk betere prijzen hadden. Dat zegt natuurlijk niets over de service, maar die was hier ook al niet prettig. Een paar weken later werd ik nog gebeld voor een evaluatie om te vragen waarom ik was weggegaan. Dat vond ik op zich positief, want dan lijkt het alsof ze iets met feedback willen doen. Maar nog voordat ik mijn ervaring kon toelichten, werd er opgehangen. Daarmee was wel duidelijk dat ze er dus helemaal niets mee doen. Misschien heb ik pech gehad met de verkeerde medewerkers, maar voor mij is het klaar. Ik kom hier niet meer terug en zou het niemand aanraden. En dan nog iets, hieronder kan je ze beoordelen op 3 punten waarvan er 2 totaal niet representatief zijn qua algemene beoordeling. Tuuuuuurlijk ging klant worden lekker makkelijk, dat is leuk voor ze, tuurlijk was het snel genoeg geregeld, hier zou je dus 5 sterren voor geven en de laatste 1 ster maar dan is mijn beoordeling gemiddeld nog oke.
Hi Jelle, Ik heb zojuist telefonisch geprobeerd contact met je op te nemen op het bij ons bekende nummer, maar kreeg helaas geen gehoor. Het spijt me te horen dat we je geen passend aanbod hebben kunnen doen, waardoor je bent overgestapt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een onprettige ervaring hebt gehad met een van onze medewerkers; onze excuses daarvoor. Onze aanbiedingen zijn flexibel en kunnen zelfs dagelijks wijzigen. Dit verklaart het verschil tussen het aanbod dat je telefonisch hebt ontvangen en het aanbod dat je rechtstreeks van ons hebt gekregen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog van een passend aanbod voorzien en je overtuigen van onze service. Ik wens je een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Sophie 🌸
Altijd een correcte informatievoorziening en afhandeling van zaken.
Hoi René, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat onze informatievoorziening en afhandeling aan uw verwachtingen voldoen. We blijven ons graag inzetten voor een vlotte en betrouwbare service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we altijd voor u klaar. Groetjes, Denis Webcare
Best wel goed dat de telefoniste er aandacht aan heeft geschonken door mij ervan op de hoogte te stellen over de mogelijkheden bij Essent. Ook het gesprek kwam zeer goed over en we waren er ook snel uit wat de problemen waren , dus naar tevredenheid opgelost.
Hoi Hilko, Fijn om te lezen dat het contact met onze klantenservice je is bevallen. Mocht je in de toekomst onze hulp nodig hebben dan staan we uiteraard voor je klaar. Groetjes, Denis Webcare
Zonder bericht word er ineens veel meer geld afgeschreven. Contact met de klantenservice word je gewoon asociaal behandeld!!! Ga hier geen contract afsluiten.
Hi Demi, Wat vervelend om te lezen dat je niet goed bent behandeld door een collega. Ik geloof goed dat het verwarrend kan zijn als er een ander bedrag is afgeschreven dan afgesproken. Ik wil je hier graag verder bij helpen. Kun je mij een mail sturen met je gegevens en om welk bedrag het gaat? Dit mag je sturen naar: [email protected]. Dan pak ik het daar verder op! Groetjes, Eleonora
Ik ben al jaren klant bij Essent en ben zeer tevreden. Essent biedt duidelijke en betrouwbare service. Het Thuisvoordeel met extra’s, kortingen en cadeaus is een fijne toevoeging. Essent bevalt uitstekend. Daarom blijf ik met volle tevredenheid klant.
Hi Ayse, Wauw wat een mooie review! Super bedankt voor deze positieve feedback + cijfer! Dit waarderen we enorm. Groetjes, Nora 🌸
Duidelijke informatie, complete app
Fijn dat je tevreden bent, Jan. Bedankt voor de 10 die je ons hebt gegeven! Groetjes, Will Essent webcare
Ik ben tevreden over Essent door de duidelijkheid over tarieven en verbruik, en de overzichten die je krijgt over een periode. Hoewel we geen elektrische auto hebben of een warmtepomp, vind ik het toch prettig dat je kunt zien hoeveel gas en elektrisch je gebruikt, zomers en 's winters.
in 37 jaar weinig tot geen problemen gehad
Wat fijn om te horen dat je in al die 37 jaar weinig tot geen problemen hebt ervaren! Bedankt voor je mooie beoordeling en het delen van je ervaring. Groetjes Souhila Essent Webcare
De afgelopen jaren met tevredenheid bij Essent klant geweest. De website en persoonlijke omgeving is erg overzichtelijk en de vaste klantenacties fijn. Ook kreeg ik wat vooral beloofd was en kon ik makkelijk mijn maandbedrag aanpassen. Enige nadeel: bij verlenging na een paar jasr werd gesproken over 'kleine verhoging' terwijl dit bijna het dubbele tarief bedroeg. Geen uitleg waarom en ook geen korting als trouwe klant. Het is dat overstappen meer onduidelijkheid geeft, maar nu betaal ik helaas wel de hoofdprijs in ruil voor zekerheid en duidelijkheid.
Nooit problemen gehad. Altijd goed geholpen.
Had contract with them for 7 months, my house is 90 square meters, i did pay every bill on time, and my end bill (over consumed amount) as they claim is 1600€. They did forwarded my case to a debt collector and now the amount is 1900€. They are extremely unprofessional, instead of trying to understand how their charged amount is not right, they put all their effort on just taking this money from my bank. SAVE YOURSELVES AND NEVER EVER WORK WITH THEM
Hello Ucar, I'm sorry to hear you received a high additional payment. Of course, an additional payment isn't just a matter of chance; the calculation is based on the meter readings you've received. So, if you received a high bill, your consumption will also be higher. It's difficult to comment on this since I don't have your full details. If you have any questions, please contact our customer service again. Greetings Denis
Meerdere malen contact gezocht met klantenservice over verlenging. Steeds hetzelfde antwoord , alleen nieuwe klanten krijgen korting bij afsluiten van een contract. Ben al meer dan 45 jaar klant maar daar wordt niet aan gedacht. Zo ga je niet met trouwe klanten om.
Hoi Chris, Jammer dat je het zo hebt ervaren. Bestaande klanten kunnen we soms een aanbod doen met een korting maar dat is afhankelijk van het aanbod van dat moment en het is meestal in combinatie met een contract van 3 jaar. We bieden ook een korting op je stroomtarief met thuisvoordeel, een Bespaartegoed en een aantal keer per jaar een kleinigheidje aan onze trouwe klanten. Groetjes, Denis Webcare
Ja
Goedemorgen Abbas, Dank voor je mooie review, wordt enorm gewaardeerd! Een energieke groet, Jo
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.