Uitstekende service en klantvriendelijk.

Na de eerste kennismaking aan de deur, telefonisch contact en als laatste een uitgebreide uitleg zijn we met Vera Solar in zee gegaan. Helaas kon de installatie, door priveomstandigheden, in eerste instantie door gaan. Maar daar zijn we keurig voor gecompenseerd. De uiteindelijke plaatsing en installatie van de zonnepanelen is door de installateur (Vredenburg, Steenwijk) vlot verlopen. De installateurs waren vriendelijke en kundig mannen. De dag na de installatie werden aangenaam verrast met een bos bloemen van Vera Solar.

goede service en heel klantvriendelijk

Zeer goede service van Vera Solar. Ze waren een paar maanden later met leveren en monteren en daar werd zonder probleem een vergoeding voor gegeven. Montage was ook netjes en snel afgehandeld

Goede service en super installateuren

Uitgebreid uitleg, altijd telefonisch bereikbaar. A klasse zonnepanelen, super aardige installers. Duurde een beetje lang totdat de zonnepanelen er waren maar dat had te maken met de bouwvakantie en we ontvingen de nieuwse zonnepanelen waardoor de wachttijd iets langer was dan gepland maar na het leveren ontvingen we bos bloemen voor het vertrouwen in Vera Solar.

Verasolar bedankt

Eindelijk horen wij er ook bij! We hebben zonnepanelen! Er kwam eerst een vriendelijke jonge man bij ons aan de deur. Daarna persoonlijk advies via de telefoon. Uiteindelijk kwam er iemand bij ons thuis die alles aan ons heeft uitgelegd en dit hebben wij als heel prettig ervaren. Alles werd besproken en ze willen er alles aan doen om je op je gemak te stellen. Dit was voor ons fijn omdat we een keer de boot in zijn gegaan met kunstof kozijnen.... dit hebben we totaal niet ervaart bij Verasolar! Wat een service en met de klant meedenkend. Wij zijn positief verrast! Ook nog een bosje bloemen! Wij raden iedereen Verasolar aan!

Heel tevreden

Als alleenstaande moeder vond ik het lastig waar ik nou zonnepanelen ging halen er was zoveel keuze. Ik kreeg toen iemand op bezoek die mij alles in details uitlegde. Keek naar mijn persoonlijke situatie en verbruik. Dit heb ik nalaten kijken door een kennis en die gaf ook aan dat er geen betere zonnepanelen waren. Kwaliteit was heel hoog. Dit gaf mij een goed gerust gevoel waardoor ik voor Verasolar heb gekozen. Ook de installatie werd netjes gedaan. Ze werkten hard door en binnen een dag was alles binnen en buiten geregeld. Alles werk goed! Ik wil op deze manier Verasolar bedanken voor hun tijd en werk! En ook bedankt voor de bos bloemen!

Super installatie conform afspraak

We zijn goed en duidelijk voorgelicht door Vera Solar. Na de aanschaf zijn de panelen ongeveer 6 weken later al geplaatst door het vaste installatie team. Over de werkzaamheden alleen maar lof. Professioneel, vlot en super netjes. Na de plaatsing begreep ik van Vera Solar dat ze geswitcht zijn naar een nieuwer type zonnepanneel. Dit is bij ons ook meteen geplaatst zonder extra kosten, dat is prima service!

Goede betrouwbare partij. Ontzettend tevreden. Prijs/kwaliteit goed. Veel partijen gaven aan bij ons niet te kunnen monteren maar alles ligt er nu al een paar weken op en alles werkt perfect. Wij hebben dus echt het gevoel dat we met een professioneel bedrijf te maken hebben. Zeker een aanbeveling.

Net en transparant bedrijf

Vera Solar heeft mij en mijn vrouw de mogelijkheden van zonnepanelen en de voordelen hiervan op een simpele manier aan ons kunnen uitleggen. Door de transparantie de garanties hebben wij de keuze gemaakt bij Vera Solar.

Snelle nette vakkundige vaklui met een top product.

Het installatieteam werkte effectief, efficient, netjes en stond ons keurig te woord. Men dacht mee met oplossingen voor deinstallatie van de omvormer en de afwerking is keurig.

je hebt te maken met een zeer vakkundige organisatie waarbij je niet achteraf voor verassing bij sta

Het word op een goede duidelijke manier uitgelegd zodat iedereen het begrijpt en de panelen worden zeer snel en vakkundig geplaatst.

Bedankt Verasolar voor alles! Ben je opzoek naar een partij die echt weet wat ze doen en nog echt vakwerk leveren moet je bij deze partij zijn. Ze vertelde ons dat het kon zonder te investeren.. hier waren we een beetje huiverig voor. Alleen na het fijne telefoongesprek en de uitleg bij ons thuis zagen wij ook in dat het mogelijk was. Nu een paar weken de zonnepanelen op het dak gehad en ze hebben nu al flink energie opgewekt. Wij zijn ontzettend tevreden!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Tijdens de installatie werd een nog betere optie uitgevoerd, zonder meerkosten. Prima! Keurig uitgevoerd!

• Informatievoorziening
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Wij zijn heel tevreden! Alles is goed gedaan. Complimenten ook aan het installatie team. Zeer nette jongens!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Wij hebben nu een lange tijd zonnepanelen van Verasolar. Alles werkt nog perfect. We zien elke dag wat de panelen opwekken. Montage is ook super gedaan. Wij zijn heel tevreden!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Bij ons zijn onlangs de panelen gemonteerd. Super gedaan. Mooie panelen goede kwaliteit. Zijn ontzettend tevreden.

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Wij zijn super tevreden alles is van begin tot eind super geregeld!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Via een enquête in contact gekomen met Vera Solar we hebben fijn contact gehad met de telefonische adviseur en is ons alles prima uitgelegd . Ook de adviseur die bij ons thuis kwam heeft onze laatste vragen die we hadden goed uitgelegd heeft een keurige berekening gemaakt ,daarna het plaatsen van de panelen op het dak ook uitgevoerd door super vriendelijke mensen echte vakmensen . Wij zijn zeer tevreden super professioneel , vriendelijk niks is te veel gevraagd , en super kwaliteit. Een aanrader voor iedereen die solar panelen wil

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Goede ervaring met deze club,al enige tijd mee bezig geweest maar hoop gedoe om de juiste info te krijgen.Bij Verasolar was alles van a tot z direct duidelijk

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Nadat wij al enige tijd ons aan het oriënteren waren de stap genomen om informatie in te winnen .Al snel kwamen wij erachter dat dit niet zo eenvoudig was veel partijen namen niet eens de moeite om contact op te nemen laat staan op bezoek te komen. De offertes die wij kregen zijn allemaal dmv Google earth in mekaar gezet die niet meer strookt zoals de situatie nu is (aanbouw dakkapel ) de uitleg omtrent de offerte is dusdanig dat wij er als leek niets van snapten.Via kennissen kwamen wij in contact met Verasolar wat voor ons een verademing was , in eerste instantie een goed telefonisch gesprek met Dominique die ons al eea toelichte.Vervolgens is er een afspraak gemaakt met de adviseur die alles persoonlijk en helder toelichte.Gisteren zijn dan de zonnepanelen gemonteerd en net zoals alles is ook dit professioneel en keurig gedaan , wij zien nu al dat de zon goed zijn werk doet. Kortom zeer tevreden

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Ben via mail in contact met Vera Solar gekomen en inmiddels in bezit van afgesproken zonne cel platen en omvormer die echt prima zijn gemonteerd zelfs een paar pannen die gesneuveld zijn nog vervangen en niets was te veel echt een bedrijf die nog doet wat ze beloofen ik ben dan ook zeer tevreden

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

duurde een beetje lang voordat ze op het dak lagen maar verder dik tevreden

• Informatievoorziening
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Goed geïnformeerd zowel telefonisch als door de deskundige aan huis. Goede service. Montage duurde even maar ook dit werd correct opgelost. Goede vriendelijke medewerkers verzorgde de montage.

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Het eerste contact ging goed. nadat ik mij bij hun had aangemeld voor informatie werd ik binnen 2 wk terug gebeld en een afspraak gemaakt. De vertegenwoordiger Glen Sterken kwam zeer vriendelijk over en voorzag ons van de benodigde informatie maar moest ons op een paar technische vragen het antwoord schuldig blijven wat wij goed konden begrijpen, ook probeerde hij op alle vragen van ons antwoord te geven. Door de kwaliteit van hun producten en een TUV certificering en ruime garantie zijn wij dan ook met hun in zee gegaan ook waren hun wat duurder. Er kwam alleen een kleine kink in de kabel over de montage datum dat een behoorlijke vertraging opleverde maar complimenten voor Dominique Wattebled die ons altijd zeer netjes te woord stond en steeds correct terug belde ook al zat er soms een tijdje tussen. Over de montage van het bedrijf Agrozon niks dan lof zeer netjes en correct gemonteerd en leuke gasten. Al met al is alles goed gekomen en daar zijn wij zeer blij mee. Wij wensen Vera Solar dan ook succes met hun bedrijf.