Heel goed geregeld

De mannen waren er smorgens en deden netjes hun werk. Het ging allemaal erg snel. Voor dat we het wisten was alles netjes klaar en opgeruimd

Aanrader

Alles is naar wens gegaan. Heldere en eerlijke uitleg. Wat ons vooral opviel was de tijd die verasolar voor de klant neemt. Hele proces liep soepel, iets vertraging door de corona maar ook dat is netjes opgelost. Installatie was heel snel en soepel verlopen. Zeker een aanrader. Ook de bloemen waren een aangename verrassing.

Uitgebreide voorlichting, goede afhandeling, hoge kwaliteit

Heldere en eerlijke uitleg bij het informatie gesprek. Waar ‘knelpunten’ en/of drempels liggen weet VeraSolar dit te ontzorgen. Niet altijd telefonisch bereikbaar, maar indien je mailt wordt je netjes teruggebeld. Ook een compliment voor de installateurs van Vredenburg. Ze denken mee en zijn zeer bekwaam. De panelen en omvormer zijn naar ons idee van hoge kwaliteit.

Eerlijk en betrouwbaar

Wij waren in het begin vrij bang om een keuze in zonnepanelen te maken omdat we eerder in zee waren gegaan met een bedrijf wat ons heel veel geld heeft gekost en uiteindelijk niks voor gekregen. Nu heeft Verasolar bekeken wat ze daarin voor ons konden doen. Haarfijn advies gegeven, meegedacht en gekeken naar een oplossing. Dit ook gevonden en zijn nu ontzettend tevreden. De mensen op kantoor zijn ook erg vriendelijk en nemen goed de tijd voor al je vragen. Wij raden verasolar zeker aan. Echt een goed bedrijf!

Fijn bedrijf

Zeer tevreden. Ik ben goed en zorgvuldig ingelicht. Fijn contact ook, niet opdringerig. Montage ook netjes. We zien er niks van, wat voor ons een pluspunt is. Wij zouden verasolar aanbevelen.

Fijn bedrijf.

Fijn bedrijf wat goed te tijd neemt voor je als klant. Ook telefonisch werden wij (ik en mijn man) goed ingelicht. Alles is duidelijk uitgelegd en ook bij ons thuis berekend. Fijn en niet onder druk gezet wat wij bij veel andere partijen hebben ervaart. Dat ze ook thuis langskomen gaf ons ook een goed gevoel. Montage is heel netjes en vlot gedaan. Ook nette monteurs, ruimen ook alles na de montage op. Wij zijn heel tevreden.

Uitermate nette begeleiding en installatie van een top product.

Verasolar heeft het uiterste gedaan om met mij tot een goede overeenkomst te komen die past in mijn situatie. Daarna hebben ze die overeenkomst tot op de letter uitgevoerd met vakbekwame mensen en de nodige flexibiliteit. Een erg prettige ervaring die het vermelden meer dan waard is.

Komen de afspraken toch na.

Goede voorlichting gehad omtrent de installatie en opbrengst van de zonnepanelen. Ondanks het lange wachten ivm levering omstandigheden en corona Is het toch beloond.

Top service!!

Ik heb even gewacht met de recensie. Maar deze partij levert vakwerk! Nu al 2 jaar eigenaar van zonnepanelen en nog steeds tevreden. Duidelijke uitleg gehad over de telefoon en een adviseur bij ons thuis, vriendelijk, keurige berekening gemaakt en echt een aanrader voor iedereen!

De panelen waren binnen 6 uur geplaatst. Geen gedoe en nette afwerking. Prima gedaan.

Uitstekende service en klantvriendelijk.

Na de eerste kennismaking aan de deur, telefonisch contact en als laatste een uitgebreide uitleg zijn we met Vera Solar in zee gegaan. Helaas kon de installatie, door priveomstandigheden, in eerste instantie door gaan. Maar daar zijn we keurig voor gecompenseerd. De uiteindelijke plaatsing en installatie van de zonnepanelen is door de installateur (Vredenburg, Steenwijk) vlot verlopen. De installateurs waren vriendelijke en kundig mannen. De dag na de installatie werden aangenaam verrast met een bos bloemen van Vera Solar.

goede service en heel klantvriendelijk

Zeer goede service van Vera Solar. Ze waren een paar maanden later met leveren en monteren en daar werd zonder probleem een vergoeding voor gegeven. Montage was ook netjes en snel afgehandeld

Goede service en super installateuren

Uitgebreid uitleg, altijd telefonisch bereikbaar. A klasse zonnepanelen, super aardige installers. Duurde een beetje lang totdat de zonnepanelen er waren maar dat had te maken met de bouwvakantie en we ontvingen de nieuwse zonnepanelen waardoor de wachttijd iets langer was dan gepland maar na het leveren ontvingen we bos bloemen voor het vertrouwen in Vera Solar.

Verasolar bedankt

Eindelijk horen wij er ook bij! We hebben zonnepanelen! Er kwam eerst een vriendelijke jonge man bij ons aan de deur. Daarna persoonlijk advies via de telefoon. Uiteindelijk kwam er iemand bij ons thuis die alles aan ons heeft uitgelegd en dit hebben wij als heel prettig ervaren. Alles werd besproken en ze willen er alles aan doen om je op je gemak te stellen. Dit was voor ons fijn omdat we een keer de boot in zijn gegaan met kunstof kozijnen.... dit hebben we totaal niet ervaart bij Verasolar! Wat een service en met de klant meedenkend. Wij zijn positief verrast! Ook nog een bosje bloemen! Wij raden iedereen Verasolar aan!

Heel tevreden

Als alleenstaande moeder vond ik het lastig waar ik nou zonnepanelen ging halen er was zoveel keuze. Ik kreeg toen iemand op bezoek die mij alles in details uitlegde. Keek naar mijn persoonlijke situatie en verbruik. Dit heb ik nalaten kijken door een kennis en die gaf ook aan dat er geen betere zonnepanelen waren. Kwaliteit was heel hoog. Dit gaf mij een goed gerust gevoel waardoor ik voor Verasolar heb gekozen. Ook de installatie werd netjes gedaan. Ze werkten hard door en binnen een dag was alles binnen en buiten geregeld. Alles werk goed! Ik wil op deze manier Verasolar bedanken voor hun tijd en werk! En ook bedankt voor de bos bloemen!

Super installatie conform afspraak

We zijn goed en duidelijk voorgelicht door Vera Solar. Na de aanschaf zijn de panelen ongeveer 6 weken later al geplaatst door het vaste installatie team. Over de werkzaamheden alleen maar lof. Professioneel, vlot en super netjes. Na de plaatsing begreep ik van Vera Solar dat ze geswitcht zijn naar een nieuwer type zonnepanneel. Dit is bij ons ook meteen geplaatst zonder extra kosten, dat is prima service!

Goede betrouwbare partij. Ontzettend tevreden. Prijs/kwaliteit goed. Veel partijen gaven aan bij ons niet te kunnen monteren maar alles ligt er nu al een paar weken op en alles werkt perfect. Wij hebben dus echt het gevoel dat we met een professioneel bedrijf te maken hebben. Zeker een aanbeveling.

Net en transparant bedrijf

Vera Solar heeft mij en mijn vrouw de mogelijkheden van zonnepanelen en de voordelen hiervan op een simpele manier aan ons kunnen uitleggen. Door de transparantie de garanties hebben wij de keuze gemaakt bij Vera Solar.

Snelle nette vakkundige vaklui met een top product.

Het installatieteam werkte effectief, efficient, netjes en stond ons keurig te woord. Men dacht mee met oplossingen voor deinstallatie van de omvormer en de afwerking is keurig.

je hebt te maken met een zeer vakkundige organisatie waarbij je niet achteraf voor verassing bij sta

Het word op een goede duidelijke manier uitgelegd zodat iedereen het begrijpt en de panelen worden zeer snel en vakkundig geplaatst.

Bedankt Verasolar voor alles! Ben je opzoek naar een partij die echt weet wat ze doen en nog echt vakwerk leveren moet je bij deze partij zijn. Ze vertelde ons dat het kon zonder te investeren.. hier waren we een beetje huiverig voor. Alleen na het fijne telefoongesprek en de uitleg bij ons thuis zagen wij ook in dat het mogelijk was. Nu een paar weken de zonnepanelen op het dak gehad en ze hebben nu al flink energie opgewekt. Wij zijn ontzettend tevreden!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Tijdens de installatie werd een nog betere optie uitgevoerd, zonder meerkosten. Prima! Keurig uitgevoerd!

• Informatievoorziening
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Wij zijn heel tevreden! Alles is goed gedaan. Complimenten ook aan het installatie team. Zeer nette jongens!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Wij hebben nu een lange tijd zonnepanelen van Verasolar. Alles werkt nog perfect. We zien elke dag wat de panelen opwekken. Montage is ook super gedaan. Wij zijn heel tevreden!

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen?

Bij ons zijn onlangs de panelen gemonteerd. Super gedaan. Mooie panelen goede kwaliteit. Zijn ontzettend tevreden.