
Als je reclame van deze tandarts tegen komt via advertising reageer dan niet! voor je het weet heb je een afspraak zonder eerst een intake gesprek. Niet handig wanneer je angst hebt voor de tandarts. Wanneer je dan besluit om niet te gaan om dat het niet goed voelt dat er helemaal niet over angst of iets gesproken wordt alleen keiharde afspraak ronseling. krijg je nog een rekening ook van €50,- van van iemand die je niet kent en nog nooitl gezien hebt. SCHANDALIG!
Beste Pammela, je moet het verhaal wel correct vertellen. Je hebt je bij mij via internet ingeschreven. Je bent gewoon je afspraak die telefonisch is gemaakt en een dag van te voren herinnerd is per mail niet nagekomen.Ik heb je nog geprobeerd te bellen en je hebt nog een mail gehad met de tekst: Service: De eerste niet nagekomen afspraak of niet minstens 24 uur van tevoren afgezegde afspraak zal in rekening worden gebracht, maar daar wij u als patient waarderen en respecteren en ook bij ons kan er wel iets mis gaan zullen wij deze rekening annuleren als u voor een nieuwe afspraak belt en deze wel nakomt. Dus je kon alsnog een afspraak gaan maken. Je moet niet boos zijn op mij , maar op je zelf.
Rustig aardig en zeer informatief en vakkundig. Mijn eerste bezoek was kort maar goede indruk!
Lang tegenop gekeken maar uiteindelijk gegaan en hij heeft me goed geholpen
Fijne ontspannen tandarts.. neemt de tijd voor je.. legt goed uit en is rustig.. zeker voor de angstige mensen. 😉
Mijn kinderen voelen zich heel erg op gemak bij Martin Levie !! Mijn ene zoon is erg bang maar bij Martin levie viel het heel erg mee. Ze zijn heel blij met hun nieuwe tandarts.
Vriendelijk, rustig, luistert naar je klacht(en), relaxte sfeer (voor zover dat mogelijk is bij de tandarts). Bespreekt met jou wat de beste oplossing is voor je klacht.
prima uitleg en behandeling en respect voor je angsten
geen commentaar
Kan nog niet veel zeggen na 1 x maar vriendelijk geholpen en op me gemak gesteld . Er werd ook geluisterd naar wat ik zelf wil en dat vind ik heel belangrijk .
Prettige en positieve ervaring gehad vandaag! Bedankt daarvoor.
Snelle reacties op mail. Geen overbodige handelingen tijdens de controle. Netjes en accuraat.
ervaring is goed. Snelle behandeling. Snelle reactie op email.
erg vriendelijk, meegaand in wensen
Zeer tevreden over de behandeling. Dhr Martin Levie heeft een zeer rustige uitstraling. Had er jarenlang tegen op gezien naar de tandarts te gaan en ben nu van mijn angst af.
Het is een fijne tandarts
Martin is een bijzonder aardige en kundige tandarts. Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij hem. Ik was klant bij hem in Rotterdam en toen ik naar Haarlemmermeer verhuisde ben ik ook weer klant geworden in Haarlem. Ook mijn zoontje is lid. We zijn allebei zeer tevreden en vinden het daarom niet erg om extra te rijden.
Martin is een bijzonder aardige en kundige tandarts. Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij hem. Ik was klant bij hem in Rotterdam en toen ik naar Haarlemmermeer verhuisde ben ik ook weer klant geworden in Haarlem. Ook mijn zoontje is lid. We zijn allebei zeer tevreden en vinden het daarom niet erg om extra te rijden.
Eindelijk een tandarts gevonden die doet wat hij zegt. Kijken is ook echt alleen kijken en niet toch met het haakje in je tandvlees prikken. Er wordt alle tijd genomen voor de behandeling en het beantwoorden van vragen. Tijdens mijn eerste bezoek (ondanks mijn angst) een kies laten trekken en meteen een afspraak gemaakt voor de week daarop voor het trekken van een 2e kies. De volgende dag een mail ontvangen om te vragen hoe het ging. Nog nooit meegemaakt bij een tandarts. Vanmorgen kies nummer 2 laten trekken. Dit ging ook in alle rust en met het gevoel controle te hebben. Over een half jaar weer terug komen. Voor het eerst zie ik dit niet met angst en beven tegemoet.
Prima tandarts!
Er heerste een leuke en ontspannen sfeer.
Meneer Levi is een hele vriendelijke tandarts. Zodra hij erachter kwam dat ik heel erg bang ben voor de tandarts heeft hij meteen actie ondernomen! Een hele fijne man.
Zeer fijne tandarts! Ik had een zware behandeling gehad en de tandarts heeft de dag erna nog contact met mij opgenomen om te vragen hoe het gaat. Zeer goed en de behandeling had niet beter gekund.
Ben blij dat ik deze tandarts getroffen heb,geen enkele vorm van PIJN ervaren ,zeer goed behandeld ,en voelde mijzelf op mijn gemak, ik kan weer lachen ,en zou zo morgen weer terug komen als dat nodig zou zijn, DUS voor mij helemaal top
Prima ontvangst en goede rustige behandeling
Martin reageert snel op mailtjes over afspraken en evt. vragen. Na heel lang niet naar de tandarts te durven toch een afspraak bij Martin gemaakt. Twee flinke behandelingen zitten erop en dit is prima verlopen! Bijna geen pijn gehad en tevreden over het resultaat. Vanaf nu wacht ik niet meer zo lang met een tandarts bezoek, want bij Martin weet ik zeker dat ik goed en deskundig wordt geholpen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.