Goede begeleiding voor een traumatische ervaring

"Specialist voor angst patiënten " Mijn ervaring met de praktijk van Marin Levie Ik heb traumatische angst voor de tandarts, na 13 jaar niet te zijn geweest, moest het nu. Ik ben op zoek gegaan naar een tandarts special voor angst patiënten, uiteindelijk kwam ik bij Martin Levie terecht. Na telefonisch contact kon ik al snel terecht voor een intake gesprek. Ik zag er echt tegenop, maar Marin was vriendelijk, een goed luisterend oor en begrip voor mijn angst, hij is ook eerlijk en soms direct, voor mij was dat geen probleem ik hou daar wel van. Het prettige aan zijn praktijk is dat hij alleen werkt, en dat mijn man met mij mee de behandelkamer in mocht. Helaas was de uitslag voor mij niet zo goed, alles moet eruit en overgaan naar een volledig kunstgebit. Het was voor mij een moeilijke beslissing maar met de hulp van Marin en mijn man, kwam ik er doorheen, het waren 3 heftige weken. Mijn angst is niet weg, maar ik ga naar de tandarts en dat is heel wat voor mij. Voor de mensen met angst voor de tandarts, maak die stap en maak contact met Marin Levie. Bedankt zover Martin voor alles.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Echt een aanrader!

Ik vergiste me met de tijd en kwam een paar minuutjes laat. Maar hij heeft me toch geholpen en was ook zeer vriendelijk. hij is een zeer bekwame tandarts en echt een aanrader!!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Helped me out with an emergency situation

I had an emergency situation that need attention right away. Martin was able to fit me in the same day and gave me great care and advice on my issue. Highly recommend to anyone.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee

Zeer tevreden!

Ik ben al jaren patiënt van de heer Levie en ondanks dat ik behandelingen bij de tandarts in het algemeen niet fijn vind, stelt hij mij gerust en neemt hij de tijd die nodig is. Het maken van een afspraak is altijd op korte termijn mogelijk en zeker ook bij klachten staat de heer Levie altijd klaar!

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Voor zo ver mogelijk voor een tandartsbezoek was dit een fijne ervaring.

Dit was mijn eerste keer bij tandarts Levie nadat ik ben overgestapt van tandartsenpraktijk. Had bij mijn vrienden- en kennissenkring geïnformeerd naar hun ervaringen, maar kon bij geen van de praktijken terecht die mij werden aanbevolen. Had een afgebroken kies en wilde dat z.s.m. laten herstellen. Via googlen op 'angsttandarts Haarlem' kwam ik hier terecht. De enkele negatieve reviews maakten wel dat ik een beetje twijfelde, maar ik kon vrij snel terecht. Gelukkig maar, want ik ben zojuist geholpen op een fijne en deskundige manier.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Ik heb de juiste keuze gemaakt

Ik heb mij op mijn gemak gevoeld tijdens de behandeling! En ben tevreden op de manier waarop de tandarts mij heeft ingelicht over de klacht die ik had.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Rustig en vriendelijk

Deze beoordeling is gebaseerd op een eerste kennismaking. Wij zijn niet bij machte een tandarts op z'n vakbekwaamheid te beoordelen. Daar moet je op kunnen vertrouwen. Vertrouwen ontstaat door hoe je met elkaar om gaat. Wij zijn geen 'lastige klanten' (in tegendeel) maar wij stellen transparantie en eerlijkheid (en vriendelijkheid) op prijs. Recent hebben wij het tegenovergestelde van die drie items ervaren en we zijn daarom overgestapt. En de eerste indruk is zeer positief. Geen onzin, gewoon het eerlijke verhaal en een vriendelijke ongecompliceerde kennismaking.

Super !

Super snel geholpen door Martin en meteen een heel stappenplan opgezet voor de behandeling van mijn mond erg blij mee !

Prettige ervaring gehad met Martin Levie

Zeer fijne en snelle behandeling gehad van Martin Levie. Ik ben zeer tevreden.

First Visit

I'm very pleased with my first visit. Communication was excellent and the procedure (a small filling) was very quick and easy. I will definitely return here for check ups and treatment in the future.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Fijn

Vriendelijk behandeld, snel en professioneel

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

verademing

Als pijngevoelige angstpatiënt wilde ik zonder begeleiding naar de tandarts kunnen. Ik ben opgelucht dat dit nu kan. Hij nam de tijd voor me en leidde me door het hele proces van controle tot het einde van het vullen van de gaatjes. Hij vond niets gek en er was goed met hem te praten. Het was voor mij echt een verademing.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

een rustig en vertrouwd bezoek

ik was erg bang voor de tandarts maar meneer heeft mij een rustig en vertrouwd gevoel gegeven.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Eindelijk een positieve ervaring bij de tandarts!

Ik was al een aantal jaren niet naar de tandarts geweest vanwege slechte ervaringen in het verleden. Maar ik kreeg kiespijn en nu moest ik wel. Via Google terechtgekomen bij mr. Levie. Na de beoordelingen gelezen te hebben meteen een afspraak gemaakt en ik kon al snel terecht. Met knikkende knieën kwam ik bij de praktijk. Deels omdat ik bang was dat er wortelkanaalbehandelingen en gaatjes vullen op het menu stond. Maar meerendeel was het schaamte. Gelukkig viel het allemaal mee en stond ik binnen no time weer buiten. Wel met een verwijsbrief voor de kaakchirurg om een verstandskies te laten verwijderen, maar daar kan mr. Levie niets aan doen;) Gisteren terug gegaan om nog wat tandsteen te laten verwijderen en ook nu was ik zo klaar. Als je angst hebt voor de tandarts Is mr. Levie echt aan te bevelen! Geen oordelen, rustige benadering, snel en efficiënt.

Fijne tandarts

Vriendelijke man die duidelijk verteld wat de mogelijkheden zijn, ik kon ook gelijk de volgende dag terecht en ben blij dat ik overgestapt ben.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Goede tandarts, snel en pijnloos behandeld.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Het viel reuze mee.

Mijn eerste ervaring bij Martin is goed.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Super fiijne sympathieke man!!

Altijd angst voor de tandarts gehad. Voor het eerst in me leven ga ik weer met plezier! Ik raad deze tandarts echt aan!

Positief

Mijn eerste tandartsafspraak in Nederland! Makkelijk en snel. Vriendelijke tandarts.

Slecht tijdens en na

Doet er alles aan om de rekening hoger te maken. Oh ik zal nog even je tandsteen verwijderen? Beweegt letterlijk 1 seconde met dat spatel en hup weer 20 euro erbij. Betaalde in cash en ‘vergat’ wisselgeld te geven. Moest hem hier ook aan herinneren. Ik vond het lachwekkend, totdat ik de rekening kreeg. Het enige goede is dat je tijdig je emails krijgt ter herinnering voor afspraken en controles. Maar aangezien die op geld berust is in plaats van zorg te verlenen, snap ik wel waarom. Dit bevestigt ook mijn navraag naar de kosten voor tanden bleken, dit was 500 euro volgens Dhr. Levie. Echter na controle op zijn website bleek dit slechts 105 euro te zijn. Het leek wel alsof ik een dagje naar de markt was in plaats van de tandarts.

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Beste Vanja, ten eerste ben je al 19 maanden niet geweest bij mij dus ik snap niet dat je nu met deze beoordeling komt. Ik heb jouw tanden nooit gebleekt en probeer nooit de rekening hoger te maken. Mijn kosten zijn transparant en staan op mijn website. Dat verhaal over 500 euro snap ik niet waar je dat vandaan haalt. Met vriendelijke groeten, Martin Levie, tandarts, Zijlweg 75 2013 DD Haarlem tel: 023-5425185

Top tandarts !!

Super vriendelijke man met een hart van goud neemt de tijd voor je en levert super goed werk Dikke 10 plus !

Punctual good service

Good service received

uitstekende ervaring

In eerste plaats een gezellige en grappige man die mij zonder pijn en supersnel geholpen heeft. Netjes, schoon en vriendelijk en punctueel. Zeer professioneel behandeld

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

In strijd tegen de corona is het moelijk om in deze tijd bij een tandarts terecht te komen Maar bij deze man kon ik beteen terecht geweldig geholpen echt een aanrader voor iedereen die angst heeft voor een tandarts Nogmaals 1000maal bedankt wat je voor me hebt gedaan

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Hele fijne begripvolle tandarts!

Martin Levie vertelde heel duidelijk zijn beleid en manier van werken. Open & oprecht met de juiste instelling naar zijn klanten//clienten!

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie