Ik was een aantal jaren niet naar de Tandarts geweest (angst) voelde me snel op mijn gemak enheel tevreden over het eindresultaat

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Aanrader voor mensen met angst voor de tandarts

Lang geen tandarts bezocht, want altijd te bang geweest. Maar bij Martin Levie voelde ik me voor het eerst op mijn gemak. Nuchter, doortastend en vooral erg vriendelijk. Ik werd er vanzelf rustig van.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Je voelt je op je gemak bij deze tandarts en hij neemt alle tijd voor je.

Mijn eerste kennismaking was een prettige ervaring. Helder, no nonsens en in een rustige setting. Ik kon snel terecht na mijn online aanvraag (binnen 2 dagen) en op tijd is ook op tijd en dat vind ik heel prettig. Dat heb ik in het verleden wel anders meegemaakt. Kortom een goede 1e indruk.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Aanrader!!

Ik had een kies beschadigd en moest dus naar de tandarts voor behandeling. Ik ben zeer angstig voor de tandarts door een jeugdtrauma dus was dit het laatste waar ik zin in had. Daarnaast kwam ook dat ik een tijdje niet naar de tandarts ben geweest i.v.m. mijn angst. Mijn vorige tandarts heeft mij niet echt gerust kunnen stellen dus was dit weer een spannend moment voor mij. Ik kan niet anders zeggen dat Dhr. Levie mij zeer op mijn gemak heeft gesteld. Helaas waren er meerdere zaken die behandeld moesten worden. Ik heb werkelijk nergens last van gehad en heb de behandeling zeer ontspannen ervaren. Dhr. Levie is zeer geduldig en vriendelijk, een echte aanrader dus. Van mij dan ook 5 sterren.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Prettig lekker snel geen uren in de stoel

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Gewoon een hele fijne tandarts met oog voor de menselijke maat.

Kennismaking, controle en 1 gaatje gevuld.

Fijne, ervaren tandarts!

Snel en pijnloos een gaatje laten vullen.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Gewoon prima tandarts. Je wordt goed geholpen. Alles wordt prima uitgelegd. Je wordt vriendelijk begroet ja ik zeg top tandarts

Goede, pijnloze behandeling

Vriendelijke tandarts. Met angst naar de praktijk gegaan om een gaatje te vullen (met boren en verdoving). Hij heeft mij gerustgesteld en de behandeling was pijnloos. Afspraken kunnen snel worden gemaakt zonder een lange wachttijd. 5 sterren.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Tandarts Levi heeft mij op mijn gemak gesteld!

Na een paar jaar niet naar de tandarts te geweest werd de drempel voor mij hoog om een afspraak te maken. Martin heeft door z’n persoonlijke benadering ervoor gezorgd dat ik toch voor controle ben gegaan. Het heeft voor mij veel betekenis en ben blij met hem als Tandarts.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Gaf een rustgevend gevoel

Ondanks dat mijn hart in mijn keel zat en de zenuwen door mijn lijf gierde gaf de tandarts een rust gevend gevoel.

No-nonsens-eerlijk-rustig

Het was mijn eerste kennismaking met dhr Levie en ik had direct een goede indruk. No-nonsens mentaliteit zonder oordeel, een rustige werkwijze en alle tijd en aandacht. Dhr Levie behandeld alleen, dat, wat er echt behandeld moet worden en doet geen onnodige handelingen, is eerlijk en kundig. Kortom, over een half jaar ga ik weer met plezier naar deze tandarts terug!

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Een rustige vakkundige man met zijn eigen ideeën over de wereld die een jeugdtrauma snel weg weet te werken.

Absolute Professional & Friendly Dentist

I visited Martin without really knowing what to expect . I found him to be a professional, friendly, relaxed and caring man who immediately put me at ease. I would recommend him highly ,especially to anyone who is a nervous patient. Thank you Martin /

• Would you recommend us? Yes
  • the accessibility (telephone/email)
  • the deadline for making an appointment
  • how you were addressed on the phone/at the helpdesk
  • the accessibility for people with disabilities
  • the waiting area (comfort chairs, reading material, countermeasures against disturbing noises, etc.)
  • the treatment room (hygiene, privacy, comfort, treatment chair, etc.)
  • the personal hygiene (by using clean gloves, mouth mask, clean clothing, etc.)
  • the treatment (kindness, patience, personal attention to you)
  • the explanation you received about the cause of any pain or mouth problems
  • the explanation you received about how to best care of your teeth
  • the explanation you received about why a particular treatment was needed
  • the information you received about the different treatment options
  • taking into account your wishes when choosing a particular treatment
  • the information you received about the cost of the treatment (from € 250, - the dental caregiver is obliged to do this)
  • the carefulness with which the checkup or treatment was done
  • the expertise with which the checkup or treatment was done
  • taking into account any anxiety or pain you may have during the treatment(s)
  • Yes
  • At your last visit, did you know in advance which dental caregiver (dentist, dental hygienist, prevention assistant) would examine or treat you? Yes
  • By which dental caregiver have you been examined or treated? (If there were more than one, please click on the caregiver who examined or treated you last) Dentist
  • Did you have any complications after the treatment, or more pain than you were prepared for (if any) by the dental caregiver? no
  • yes

Voor het eerst langs geweest bij tandarts Levie met mijn gezin en dit was een ware verademing er werd echt tijd voor ons genomen en we werden met open armen ontvangen zonder enige verplichtingen. Op al onze vragen werd duidelijk en met aandacht beantwoord en onze wensen werden serieus genomen. Verder voor het eerst een tandarts die niet op van alles geld probeert te verdienen maar die echt kijkt naar wat nodig is zonder onnodige kosten in rekening te brengen. Mijn dochterje van 2 was ook erg op haar gemak en mocht na afloop iets uit een zoeken omdat ze het zo goed gedaan had. Ook erg fijn geen wachttijd we werden meteen geholpen. Al met al een goede indruk en erg blij dat we een nieuwe tandarts hebben gevonden.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Deskundig aan de tand gevoeld

Superflexibel en aandacht voor de cliënt. Een menselijke tandarts en geen keten. Top!

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.

Zeer prettig

Vanmiddag was mijn eerste afspraak bij tandarts Levi, ik vind het een hele prettige en aardige tandarts en mijn gebit is zeer goed nagekeken.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Fijne tandarts met gezond verstand

Wij zijn onlangs verhuisd en overgestapt naar Martin Levie. In de buurt was geen plek en we zochten ook een tandarts die zeker in deze tijd het hoofd koel houdt en zijn werk naar behoren doet. Een prima eerste ervaring voor zowel mij als mijn man en zoon.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Een hele fijne en kundige tandarts die naar je luisterd!

Ik ben blij dat ik dhr Levie heb gevonden als tandarts. Voor mensen met een grote angst is dit echt een aanrader!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Zeer fijn geholpen, fijne empatische man.

Zeer fij geholpen, fijne empatische man.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Normaal echt top, maar nu voelde ik mij erg aangevallen

Ik kom hier al jaren en nooit een probleem. Afspraken kan je snel maken, loopt nooit uit en altijd transparant. Helaas vanmorgen een zeer vervelende ervaring gehad. Ik werd haast aangevallen over het feit dat ik een mondkapje op had in de wachtkamer, kreeg een betoog over de onzin van de maatregelen, waarom de cijfers van de overheid en ic bezetting niet kloppen, dat de oveheid de ziekenhuizen niet had moeten sluiten etc. Maar hij ging hierover niet in discussie, maar schijnbaar mag hij zijn mening wel verkondigen. Zeer onproffesioneel. Ik heb mij in tijden niet zo onprettig en onveilig gevoeld. Ik kom hier nooit weer.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Beste Joyce, tegenwoordig mag je dus niet meer vragen en een eigen mening hebben over corona en voel je je meteen aangevallen wat niet de bedoeling was. Je geeft aan dat ik een goede tandarts ben en het is dus in en in triest dat je om deze reden mijn praktijk verlaat en altijd welkom om terug te komen. Met vriendelijke groeten, Martin Levie tandarts.

Zeer goede ervaring. En hij toont respect voor iedereen.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

zoals een tandarts moet zijn, deskundig en geeft vertrouwen.

voel me welkom, overstap was geen probleem, en focus op het belang van het onderhoud van je gebit.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Geweldig... deze man denkt na... en weet wat hij doet

Prima behandeling. Fijn gesprek gehad!

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Super vriendelijk en fijn contact

Erg vriendelijke tandarts!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie