10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede behandeling gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Effectieve behandelingen met weer het goede gevoel in de mond als resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het was ook nog gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hier ga ik met een gerust gevoel naar mijn vervolg afspraak. Eindelijk heb ik naar maanden zoeken mijn nieuwe tandarts gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top tandarts, snelle en goede behandeling gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben vanmorgen bij Martin Levie geweest voor een wortelkanaalbehandeling, nadat ik zelf lange tijd niet onder behandeling van een tandarts ben geweest. Martin is een ontzettende lieve geduldige man, en luistert echt naar je. De wortelkanaalbehandeling ging prima, en hij verdoofde meteen bij zo nodig. Martin stelde me ontzettend op mijn gemak. Ik raad Martin dan ook aan iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben sinds kort onder behandeling bij Martin Levie, na zeer lange tijd niet onder behandeling te zijn geweest. Kan me geen lievere tandarts voorstellen. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gekregen, en hij is zo ontzettend geduldig en behulpzaam, en verdoofde meteen bij zo nodig. Ik voelde me erg op mijn gemak. Martin is een aanrader voor iedereen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dank u wel voor het toch regelen dat ik voor mijn vakantie mijn boven peothese heb gekregen ook naar de tandtechnicustoe , heel vëel dank.Ik ben jullie beiden heel veel dank verschuldigd. Ik ga nu genieten van een wel verdiende vakantie en een heel vervelend jaar af sluiten met een welverdiende vakantie. Nogmaals mijn dank aan jullie is groot !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Diana, bedankt voor uw beoordeling.Jammer dat u contact met uw kinderen met een 1 waardeert aangezien ik volgens mij en voor zover ik weet geen contact heb gehad en met uw kinderen. U had dat kunnen openlaten op NVT kunnen invullen.Kunt u mij ook laten weten waar ik mijn uitleg en het beantwoorden van uw vragen zou kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Martin Levie, tandarts

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben twee keer bij tandarts Martin Levie behandeld. Doordat ik een grote angst voor een behandeling bij een tandarts heb, heb ik een lange periode vermijdingsgedrag vertoond. Nu merk ik al, dat ik minder gespannen ben voor een afspraak. Martin Levie is rustig, legt uit wat hij gaat doen en dat vind ik erg belangrijk. Wat ik verder bijzonder prettig vind is het feit, dat de praktijk ook rust uitstraalt. Dan heb ik in het verleden wel anders meegemaakt. Alle lof voor Martin Levie dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijne en rustige man.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Overall great experience: - very relaxed atmosphere - explanation of the treatment and different solutions offered (I had two treatments: root canal and filling) - able to speak English - the quality of treatment so far so good - no complaints! Thank you!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geruime tijd niet bij tandarts geweest, maar prima om weer bij hem in de stoel te zitten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een tijd niet naar tandarts geweest, nu weer vertrouwen in tandarts. Vriendelijk en rustig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima tandarts rustig vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

As an expat who relocated to Haarlem I needed to find a local dentist. Dr. Levie was very responsive in setting up an appointment. At the appointments I found him to be friendly, patient, and effective. I was satisfied with the treatment would happily recommend the practice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige behandeling en een goede ervaring om mijn nederlands te oefenen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kreeg tijdens mijn zenuwkanaalbehandeling een bril met koptelefoon op, waarop ik zelf kon kiezen wat ik kon bekijken. Dat waar ik uit kon kiezen waren allemaal rustgevende beelden en geluiden. Dit heeft mij blij verrast, want het had zeker effect op hoe ik in de stoel lag! Verder werd er goed met mij gecommuniceerd en ben ik super vriendelijk behandeld. Ook na de behandeling kreeg ik nog een persoonlijk berichtje om te vragen hoe het met mij ging. En dit ervaarde ik als erg zorgvuldig en menselijk... al om al erg tevreden dat ik bij deze praktijk aangesloten ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben al een aantal jaar 'bang' voor de tandarts maar ben heel prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na jaren niet naar de tandarts geweest te zijn hier uitermate goed en snel behandelt. Aanrader voor iedereen die in tijden niet naar de tandarts is geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie) N.v.t.
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was nooit bang om naar tandarts te gaan. Paar jaren terug slechte ervaringen moeten opdoen bij tandarts Rijksstraatweg en Marnixstraat. De eerst genoemde is het mij overkomen dat 2x bij verdoving zetten op de zenuw kwam en daar denk ik nog steeds aan terug. Als ik zuiniger op mn gebit was had het waarschijnlijk niet gebeurd zo is het ook....Via buurvrouw bij Martin Levie gekomen. De eerste vulling zetten met verdoving ging fijn en blij dat ik geweest bent....en weer fijn thuis.. thanks Martin..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Beste Martin, bedankt voor de behandeling en de prettige kennismaking. Net en Haarlem komen wonen en was opzoek naar nieuwe tandarts. Op aanbeveling van vriendin ben ik bij jou terecht gekomen. Heel erg blij mde de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijne tandarts die goed in zijn werk is en je door zijn deskundigheid geruststelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als iemand met angst voor de tandarts vond ik het vrij eng om naar binnen te stappen. Gelukkig wist Martin daar goed op in te spelen, en was ik vrij snel rustig. Tijdens de 2e verdovingsprik voelde ik een enorme pijn maar voor de rest was het allemaal prima te doen. Geen klachten en goed geholpen, dacht ik. Nu ben ik 5 weken, een tweede (andere) tandartsafspraak en een ziekenhuisbezoek verder. Meneer heeft hoogstwaarschijnlijk mijn nervus trigeminus zenuw geraakt. Ongelukken gebeuren maar we hadden van te voren afgesproken dat hij zou stoppen als ik mijn hand omhoog zou doen, en dat deed hij niet. Sterker nog hij pakte mijn hoofd vast zodat ik niet kon bewegen. Dit was of onwetendheid, of doelbewust, maar in beide gevallen is dit niet een tandarts waar je door behandeld wilt worden. Op zich was de rest van de ervaring prima maar ik weiger een positieve beoordeling te geven omdat ik hier waarschijnlijk een hele lange tijd mee zal blijven zitten. Denk maar eens na over waarom hij zo'n korte wachttijd heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie) N.v.t.
  • Behandelruimte N.v.t.
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling N.v.t.
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Nee

Reactie van het bedrijf

Dit verhaal is klinkklare onzin. Ik stop altijd als iemand zijn linkerhand omhoog steekt. Ik hou nooit een hoofd vast. Ik heb geen trigeminus geraakt. Zij heeft daarover nooit bij mij geklaagd. Zij kwam met last en constateerde een behoorlijk gat linksboven. Ik had haar verteld dat het na de behandeling gevoelig zou kunnen worden. Tijdens het boren van die kies heb ik licht de zenuw kamer aan geraakt en dit netjes afgedekt en gemeld om te voorkomen om een wortelkanaal behandeling te moeten doen. Ze heeft nooit rechtstreeks bij mij aangegeven dat ik haar niet netjes behandeld zou hebben en nu een maand later komt zij met deze beoordeling. Dat ik het niet zo druk heb komt omdat ik niet naar werk zit te zoeken wat er niet is. Als ik tussen de regels doorlees kan ze mij toch wel waarderen.

Over PatiëntenVertellen

PatiëntenVertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie