10

Uitstekende tandarts

Na jaren weer de tandarts bezocht. Ik kan iedereen meneer Levie aanbevelen. Hij is een kundig en geduldige tandarts die er alles aan doet om je op je gemak te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Zeer goede en rustige tandarts met gevoel voor humor!

Martin Levie maakt van een bezoek aan de tandarts -bijna- een leuke ervaring, je voelt je meteen op je gemak en hebt het gevoel dat je hem al jaren kent. Ik was al ruim tien jaar niet bij de tandarts geweest en mijn gebit was erg slecht, via een speurtocht op het internet kwam ik op zijn website terecht en dat was voor mij de reden om meteen te bellen voor een afspraak... Op de website staat een goed verhaal, alle denkbare tarieven en een foto van de -lachende- tandarts zelf om maar een paar voorbeelden te noemen. Ik belde 's ochtends om 11:00 op en kon na de inschrijving op de website dezelfde dag nog bij hem terecht... Mijn goede gevoel werd die middag nog versterkt, binnen enkele minuten was het behandelplan gemaakt en kon hij me exact vertellen wat de kosten waren. Hij had ter plekke een schema gemaakt voor alle behandelingen waardoor ik meteen wist waar ik aan toe was... De totale kosten vielen me bovendien erg mee, een stuk minder dan ik in eerste instantie had verwacht... De behandelingen zelf liepen allemaal perfect en na iets meer dan twee weken loop ik weer rond met een stralende lach! Martin is de vierde tandarts die mij heeft behandeld in de loop der jaren en ik zou voor geen goud meer een andere tandarts willen dan Martin Levie...

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Heel prettig!

Ik belde omdat ik enorm veel kiespijn had, kon vrijwel direct terecht en ben supersnel geholpen. Ondanks dat ik een enorme angst voor de tandarts heb, ga ik met een goed gevoel naar deze tandarts. Heb 3 behandelingen gehad, deze verliepen vlot en vrijwel pijnloos!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Fijne rustige tandarts

Ik voelde mij zeer op mijn gemak (angst voor tandarts en ben al een aantal jaren niet meer geweest). Hij stelde mij gerust en legde goed uit wat hij ging doen. Hij nam de tijd en vroeg tussen de handelingen door of het ging. Via de website aangemeld en met een half uurtje werd ik al gebeld en kon dezelfde middag al terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
8

Rustig

Ik voelde me op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Goede tandarts en aardige man

Net bij Martin Levie geweest en zeer tevreden. Twee gaatjes gevuld pijnloos. Aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Top tandarts

Ik kan alleen maar zeggen wat een fijne tandarts! Ik ben echt vreselijk bang voor de tandarts en ik had mij ook voorgenomen om alleen kennis te maken en dan de volgende keer pas in de stoel te gaan liggen. Maar tandarts Levie heeft zoveel rust over zich heen en stelde me zo op me gemak dat ik in de stoel ben gaan liggen en hem heb laten doen wat moest. Echt als je bang bent voor de tandarts dan is dit de tandarts waar je naartoe zou moeten gaan! Wat een fijne tandarts. Ik ben afgegaan op alle positieve recensies maar ik kan niet anders zeggen dat ze allemaal kloppen. Dank u wel meneer Levie dat u patiënten zoals ik zo gerust stelt ik kom volgende keer een stuk rustiger naar u toe! Kortom samengevat top tandarts!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

relaxed

heel comfortabel

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
8

vaardige secure tandarts

Ik ben sinds ongeveer 8 jaar bij deze tandarts. goede ervaringen, helder in communicatie. snelle reactie op vragen, ook snel mogelijk om afspraak te maken. Ervaring gehad met vullingen en met kronen. Ging goed.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Helaas heb ik mijn afspraak niet 24 uur van te voren kunnen opzeggen omdat ik de nacht ervoor erg ziek werd met een zware keelontsteking. Ik kon pas om 10:10 bij mijn dokter terecht en heb de tandarts daarna gelijk gebeld. Ik zei dat het me spijt maar dat ik ziek was geworden en of ik mijn afspraak kon verzetten wanneer mijn ab kuur klaar was. Mr Martin reageerde verweg van professioneel en verweet mij dat hij nu 1,5 niks te doen had voor mij en dat dat niet de gang van zaken was en reageerde erg geïrriteerd Dat was echt zijn reactie. Ik snap dat het vervelend is maar dit is van mij ook echt onmacht. Ik ga hier nooit meer naar toe wat een norse man! Mij gevraagd of ik dit wil aanpassen, maar dit is zoals het gegaan is. Ik heb wel gevraagd of ik kon verzetten maar u liet mij niet eens meer uitpraten aan de telefoon. Ik hoorde alleen maar ja door jouw zit ik 1,5 niks te doen. Waarop ik eigenlijk klaar was met het gesprek omdat van uw kant geen oplossing kwam.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Desiree, je hebt absoluut niet gevraagd om de afspraak te verzetten. Maar ik zit nu 2 uur niets te doen. Mijn kosten gaan gewoon door en je begrijpt niet hoe een tandheelkundige praktijk werkt. Jammer dat je op deze manier reageert. Dit maakt mij geen slechte tandarts. Je moet niet boos zijn op mij, maar op jezelf

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Rustige tandarts
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie) N.v.t.
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was goed allemaal perfect
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke,rustige tandarts Na vervelende ervaring bij vorige tandarts nu volkomen pijnloze wortelkanaal behandeling gehad en ontspannen sfeer. Bedankt Martin Levie
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mooie praktijk en ook een vriendelijke methode om patiënten af te leiden en rustiger te krijgen Met het filmpje waa altijd gespannen, onrustig nu zat ik een filmpje te kijken ging zo voorbij
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele duidelijke en fijne man. Wat ik ook leuk vond was dat hij maatschappelijk verbonden was aan goede doelen een betrokken tandarts
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Is goed bereikbaar Stelt wie angstig is op zijn/haar gemak Is volledig transparant over de behandeling én de kosten Neemt de tijd voor elke patiënt Stelt het belang van de patiënt voorop Geeft een patiënt het gevoel van controle tijdens de behandeling Doet al het mogelijke om een patiënt pijnloos te behandelen
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een hele vriendelijke tandarts die mij echt heeft geholpen in een nood geval ivm een exstractie van een kies. Meteen ingezien dat de kies er echt uit moest en mij doorverwezen naar het ziekenhuis. Controle afspraak is prima! een vriendelijke en professionele tandarts. Eeen aanrader voor iedereen !
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Er wordt goed naar me geluisterd.
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben altijd bang om naar de tandarts te gaan....maar tandarts Levie is een vriendelijke man die je op je gemak stelt en verstaat zijn vak goed!
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

nooit meer bang voor de tandarts !
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

For someone who dislikes the idea of visiting the dentist, I found this practice to be less stressful, friendly and very clean.
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede behandeling gehad
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Effectieve behandelingen met weer het goede gevoel in de mond als resultaat.
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het was ook nog gezellig
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hier ga ik met een gerust gevoel naar mijn vervolg afspraak. Eindelijk heb ik naar maanden zoeken mijn nieuwe tandarts gevonden.
  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja

Over PatiëntenVertellen

PatiëntenVertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie