Hoge kwaliteit, klantgericht, efficiënt

Leguit en Roos levert hoge kwaliteit, is helder in de communicatie en houdt de vaart in een project. Goede dienstverlening door efficiënte en klantgerichte inzet van vakmensen. Geen moment lag het werk stil omdat er gewacht moest worden op een timmerman bijvoorbeeld. Alle vakmensen hadden trots en stopten ‘ziel’ in het werk, bovendien vriendelijk en ze hielden de boel netjes. Mijn stokoude monument was in goede handen.

Dakgoten

In combinatie met loodgietersbedrijf Bij ‘ Vuur uit Edam zijn de dakgoten door Leguit & Roos geplaatst. Wij zijn heel tevreden met het resultaat. Snelle reactie en offerte waarna de werkzaamheden zijn begonnen.

Een aannemer die doet wat hij belooft

Er wordt meegedacht. De planning is voortreffelijk. De werken worden met zichtbaar plezier uitgevoerd. Problemen worden opgelost. Tijdens de verbouwing wordt elke dag opgeruimd en aangeveegd. Vriendelijke werklui. Het eindresultaat is een lust voor het oog.

Wij hebben vorig jaar een oud dijkhuisje gekocht. Het huis is uit 1885 en het dak was ook uit die tijd. Door het vakkundige werk van de mannen van Leguit en Roos hebben we nu een compleet vernieuwd dak. Het dak past gelukkig nog helemaal bij het oude huis. We zijn er heel blij mee!

Vakkundig en betrouwbaar!

We hebben de samenwerking als erg plezierig en constructief ervaren, van de eerste briefing tot aan de oplevering. Fijne vakmensen om mee te werken, denken goed mee in oplossingen, werken heel netjes en zijn flexibel, transparant en resultaatgericht. De strakke planning werd netjes gehaald. Klein verbeterpuntje zou de responstijd kunnen zijn mbt meer/minderwerk bijvoorbeeld, verdere communicatie verliep uitstekend. Overall zijn we erg tevreden en zouden we L&R zeker aanraden bij anderen!

Voor de 3e keer zeer tevreden

Leguit en Roos levert vakwerk volgens afspraak. Het is een aannemer die doet wat vooraf wordt beloofd, met aandacht voor kwaliteit en een goede, proactieve sfeer op de bouw. Wij hebben nu 3 grote verbouwingen met ze gedaan, en zouden voor de 4e weer voor ze kiezen. Een verademing in aannemersland.

Fijne mensen om mee te werken

netjes uitgevoerd, en prima materialen

Fantastische aannemer!

Prachtig resultaat, fenomenale planning, heel fijn in de communicatie, erg goed en laagdrempelig bereikbaar, zeer goede samenwerking. Super!

Goede, kundige en flexibele aannemer

We hebben vaker projecten in Naarden gedaan en ook dit keer bij de Gele Loods heeft Leguit en Roos zeer goed werk afgeleverd. Het was prettig samenwerken. Het is een flexibel bedrijf dat goed en snel kan handelen. Dit geldt ook voor de onderaannemers.

Kwaliteit

Wij zijn erg tevreden met de plaatsing van wand en nis voor wasmachine. Prima meegedacht en mooi uitgevoerd.

Alles geweldig gergeld en verbouwd

Vanaf het eerste contact een goed gevoel, daarna zonder architect het hele huis opnieuw ingedeeld met behoud van de originele details. Onze timmerman Niels was meedenkend en samen met Cor zijn we tot een verbluffend eind resultaat gekomen, mooier dan we hadden kunnen dromen. Ons adres is bij de fa Roos bekend, en een ieder die serieuse verbouwplannen heeft is op afspraak met de fa Roos welkom om de resultaten en alle kunde en mogelijkehden met eigen ogen te aanschouwen.

plezierige, betrouwbare samenwerking met mooi resultaat

Leguit & Roos had een flinke klus bij ons te klaren. Eigenlijk moest alles worden gerenoveerd. Gideon en zijn mensen dachten steeds met ons mee waardoor een lastig leidingen probleem keurig werd opgelost. Er was dagelijks contact en overleg over de voortgang van de renovatie. En het werk werd uitgevoerd door echte vakmensen. Het resultaat is naar grote tevredenheid. Wij wonen voor ons gevoel in een nieuw huis.

Geweldige service

Leguit en Roos heeft mijn lekkage keurig opgelost

Duidelijke en grondige aanpak van het projectje

Afspraken worden nagekomen - de realisatie gebeurt door één vakman - er wordt rustig, geconcentreerd en schoon gewerkt - het resultaat is prima. Niet de goedkoopste, maar wel goed.

prima geregeld

Fijne aannemer. Al meerdere verbouwingen mee gedaan binnen en buiten Amsterdam. Deze mensen verstaan hun vak!

Goed werk en heldere communicatie

De diverse werkzaamheden zijn goed gedaan door zowel de eigen mensen van het bedrijf als door onderaannemers. Zowel in huis als daarbuiten is er naar ons keurig opgetreden. Over de planning en de uitvoering van de verschillende werkzaamheden is helder gecommuniceerd. Met onze wens geen werkzaamheden tijdens onze vakantie is goed rekening gehouden. Deze enquête is wat voorbarig gezien één onderdeel nog gedaan moet worden en er nog een eindfacturatie moet komen.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Na kundige advisering worden de gemaakte afspraken (inhoud en tijdplanning) altijd volledig nagekomen. Maar die ervaring heb ik al vanaf 1990 diverse keren gehad.

Zeer prettige aannemer die kwaliteit levert en helder communiceert

Via via zijn we bij Leguit en Roos uitgekomen en dat is ons uitstekend bevallen. Ze hebben werkzaamheden uitgevoerd voor een nieuwe achterpui en het resultaat is prachtig. Ze werken netjes en denken mee met de bewoners. Zo hebben ze een tijdelijke stofwand geplaatst om de overlast voor ons tot een minimum te beperken. Ook hun communicatie heb ik als zeer prettig ervaren, iets wat bij de gemiddelde aannemer doorgaans toch moeizaam is.

Vakbekwaam en uitstekende kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over het verloop van het bouwtraject. Vooral de vlotte communicatie en de goede service vonden wij erg prettig. Het resultaat overtreft de verwachtingen: je kunt aan het huis zien dat het met veel vakkennis en liefde is gemaakt.

Het is zeer prettig werken met het team van Cor Roos onder leiding van Cor.

• Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Renovatie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Kosten meerwerk vallen (bijna altijd) tegen.

• Ik heb ervaring met: Renovatie

De uitgevoerde werkzaamheden kenmerken zich door vakmanschap. Alle afspraken zijn nagekomen.

• Ik heb ervaring met: Renovatie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Uiteindelijk duurden de werkzaamheden langer dan vooraf aangegeven (6 ipv 2 weken). Hier had naar mijn idee duidelijker over gecommuniceerd kunnen worden.

aardige mensen, bellen altijd terug, heel keurig en prachtig werk opgeleverd. extra dingen waren geen probleem ondanks de drukte

• Ik heb ervaring met: Renovatie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Betrouwbaar en keurig werk geleverd

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verbouw
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Snelle reacties op telefoon, app of email. Helder en transparant.

• Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Verbouw
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen idee