Een kleine slaapkamer omgetoverd naar een prachtige kastenkamer

Het bedrijf van Otto Schop heeft van een kleine slaapkamer een prachtige kamer gemaakt met mooie garderobekasten. Otto heeft een prachtig ontwerp gemaakt en de medewerkers van zijn bedrijf hebben de kasten gemaakt en geplaatst. De communicatie met Otto Schop verliep prima! De plaatsing van de kasten ging vlot en de kasten zijn prachtig afgewerkt. Het geheel voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Mijn complimenten ook voor de mensen die de kasten geplaatst hebben….ze hebben alles weer netjes opgeruimd en hielpen ons uitzicht zelf nog even met wat kleine klusjes. Een top bedrijf !

Vakwerk en kwaliteit, heel erg blij met het resultaat

Van een lege ruimte naar een warme gezellige woonkeuken. Toen we Otto vroegen om onze plannen om te zetten naar een keukenontwerp voelde dat meteen goed. Luisterde naar onze wensen en had goede ideeen en gaf nuttige adviezen. Ruime keuze en voorbeelden van materialen, aan alles werd gedacht. Samen kwamen we tot een prachtig ontwerp. Het plaatsen van de keuken gebeurde zorgvuldig, echte vakmensen. Kortom: een aanrader, we genieten enorm van onze nieuwe keuken die precies is geworden zoals we gehoopt hadden.

Voor het eerst een klus laten doen én voor herhaling vatbaar

Gewoon TOP Werken secuur en heel netjes. Na gedane arbeid word het netjes schoon opgeleverd.

Vakmanschap, deskundigheid . in een woord Perfect.

zie bovenstaande beschrijvingen

Otto Schop Timmerwerken staat voor creativiteit, kwaliteit, vakmanschap en zorgvuldigheid

Deze keer heeft Otto Schop een TV wandmeubel ontworpen en gemaakt dat zo past op de plaats in het huis alsof het er altijd gezeten heeft. Daarnaast een op maat gemaakt dressoir met een knipoog naar vintage dat ook past in deze tijd en in ons huis. Vakmanschap met een grote V. Meer dan tevreden!

Alles naar wens

Prettige samenwerking Afspraken goed nagekomen Meedenken en goede tips Na werkdag alles netjes achterlaten Kortom heel tevreden

Helemaal top

Ik had zelf ideeën om een kast te maken. Otto kijkt eerst goed wat de bedoeling is, geeft bruikbare tips. Zo kom je samen tot een plan van aanpak en gaat hij aan de slag met zijn deskundige werknemers. Het resultaat is altijd weer tot ieders tevredenheid. Onze ervaring met Otto Schop timmerwerken is daarom, Helemaal Top!

Een mooi ambachtelijk bedrijf met goede communicatie.

Otto schop is een geweldig mooi timmerbedrijf. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ook wordt er enorm goed meegedacht en ideeen gedeeld.. Daarnaast hebben we een hele goede samenwerking gehad, hele korte lijnen, heldere communicatie. We hebben nu een supermooi ontworpen keuken!

Zeer net bedrijf, levert vakwerk

We hebben door Otto in de loop der jaren al diverse vertrekken in het huis laten aanpakken. Dit was voor ons de tweede keuken die hij heeft gemaakt en we zijn er super blij mee, het is een plaatje geworden !!! Hij heeft nette en vakbekwame mensen in dienst die denken in oplossingen. echt een aanrader !!!!

Een perfecte samenwerking leidde tot een prachtig resultaat

Prachtig gerealiseerde keuken met vakbekwaamheid gemaakt met super aardige mensen! Van begin tot eind was er overleg en inspraak! Geweldig bedrijf, een aanrader.

Zeer nauwkeurige afwerking door top vakmensen

Otto Schop heeft al veel projecten in ons huis gedaan, van compleet keuken ontwerp en bouw tot en met ingemetenkasten voor TV en slaapkamers maar ook voor het aanpassen van kozijnen en vensterbanken tot en met het renoveren en afhangen van de luiken. Altijd is alles met dezelfde precisie en ongekend vakmanschap uitgevoerd. Fijn om te werken met mensen die je kent. Soms sta je even in de wachtrij maar als het dan zover is gaat het in een keer door en hoef je niet maanden met half afgemaakte projecten zitten te wachten op nog te leveren onderdelen of apparaten.

Otto Schop Timmerwerken BV ontzorgt.

22 jaar geleden heeft Otto Schop in ons vorige huis een keuken geplaatst. Toen tot volle tevredenheid. Reden voor ons om nog eens met Otto Schop in zee te gaan. Dit keer heeft de fime niet alleen de keuken geplaatst maar ook de bouwregie op zich genomen. Een gouden zet. De meerprijs die Otto Schop hiervoor vraagt is de vermindering van stress meer dan waard. Van begin tot eind, ondanks Corona beperkende maatregelen, is alles volgens planning verlopen. Een dikke pluim voor Otto en zijn medewerkers en de medewerkers van de door hem geselecteerde onderaannemers. We hebben Otto nog wel geadviseerd om een week of twee voor definitive plaatsing nog even alles door te nemen. Bij ons was nogal wat uit onze herinering gewist.

vakwerk!

Verschillende zaken laten doen in huis; wensen werden prima vertaald naar oplossingen en die werden uitstekend uitgevoerd. Goede voorbereiding en vlotte uitvoer; prima professionele ploeg medewerkers, top! communicatie open en eerlijk en we werden goed geïnformeerd en betrokken tijdens traject. zondermeer aan te bevelen!!

Klantvriendelijk

Communicatie kan beter. Dat bijvoorbeeld de haard en lampjes niet werden aangesloten is niet duidelijk gecommuniceerd. Ook dat de aansluitingen van de haard een zeer groot deel van kastruimte bleek in de te nemen is een flinke tegenvaller. Qua werk is het verder kwalitatief super afgewerkt, nette medewerkers en behulpzaam.

TOP in kwaliteit en service

Zeer goede service en altijd denken in oplossingen!

Wat een ontzettend mooi resultaat hebben deze mensen geleverd Prachtig vakwerk. Voor onze biebkasten en walkinn kasten Echte Vakmensen. Een aanrader

twee grote inbouwkasten op maat in één dag gerealiseerd!

Het is geweldig om met Otto samen naar een mooi eind resultaat te werken, het is Otto nooit te gek en begrijpt met een paar woorden wat wij willen. De service is geweldig!

Vakmanschap

Top bedrijf voor het maken van maatwerk

Prettige samenwerking met veel ruimte voor eigen ideeën

Het is prettig dat Otto bij je thuis komt om mee te denken, door ervaring van hem zijn er kleine praktische details aangebracht. Een tekening aanpassen omdat je later denkt, dit willen we liever anders, is geen moeite en ook daarin denkt Otto mee. Wat we fijn vonden is dat we de tijd hadden om over de kleur van de keuken na te denken en de kleurstalen een aantal dagen bij ons thuis konden ervaren. Wij zijn tevreden!

Top kwaliteit

Tweede keuken die Otto, met zijn zeer betrokken medewerkers, voor ons heeft gebouwd. Ook nu weer zeer tevreden over het eind resultaat. Meester vakmanschap.

Vakmanschap in combinatie met topservice!

Een heel professioneel bedrijf met hele bekwame mensen. Denken mee in oplossingen en leveren ultieme kwaliteit. Wij hebben een prachtige keuken, inloopkast en een toprelatie overgehouden aan de samenwerking. Bij toekomstige projecten zullen wij 100 procent zeker voor Otto Schop gaan.

Vakmanschap en passie stralen er vanaf!

Wij genieten enorm van onze, niet alleen prachtige maar ook praktische nieuwe keuken. Wij hebben er van begin af aan alle vertrouwen gehad in Otto een prachtige keuken zou plaatsen die volledig naar onze zin zou zijn. Er is goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen en er zijn ook goede nieuwe ideeën aangedragen waardoor we uiteindelijk samen tot het eind resultaat zijn gekomen. Het proces is van begin tot eind prettig verlopen en tot in de puntjes afgewerkt.

Zoals verwacht en daarom ook weer voor Schop gekozen. Prettig werken en weer een topresultaat. Bedankt Otto, Bas, Henri!

Helemaal top, ze doen wat ze beloven en het zijn super aardige mensen

Vanaf het begin tot het einde hebben ze de kwaliteit gewaarborgd. Steeds werden we geïnformeerd en waar nodig werden de tekeningen aangepast. Ook was er een goede terugkoppeling via de mail. Na onze opmerking over een kleurverschil was er geen discussie over het oplossen hiervan, het werd zonder meer hersteld en de kwaliteit van het geleverde werk was boven alle twijfel verheven. Ook waren de mensen van de eindmontage zeer deskundig en ( niet onbelangrijk) heel vriendelijk en uitermate correct. Grote klasse en zeer aanbevelenswaardig

Perfect!

Prettig dat er tijdens de ontwerp fase ruim voldoende tijd werd uitgetrokken om tot een resultaat te komen dat volledig aan onze wensen en verwachtingen voldeed. Niets was teveel, van voorbeeld spoelbak tot een enorm scala aan stalen voor kastdeuren en aanrechtblad, alles was beschikbaar om te bekijken, zodat we niks vanuit een boek hoefden te kiezen. Ook de uitvoering was geweldig, de vakmensen van Otto Schop Timmerwerken waren net zo kritisch als wij, stonden open voor vragen en maakten aanpassingen waar wij dat wilden. Dit was voor ons de eerste keer dat we met plezier een keuken hebben samengesteld en gebouwd zien worden!