Een plezier!

Het proces van ontwerp tot uitvoering was een plezier met Otto Schop Timmerwerken. De liefde voor hout, het gevoel voor stijl en het vakmanschap zijn tastbaar. Otto luistert goed en denkt mee, net zo lang tot er een keuken is die echt past bij het huis en de klant. We zijn zeer tevreden. Het is een echte aanrader. Zonder meer vijf sterren.

Een keuken aanschaffen bij Otto Schop was een fijne ervaring. Otto denkt mee, maar laat je alle vrijheid. Tijd speelt geen rol in het proces zolang uiteindelijk maar JOUW keuken ontworpen wordt.

Hele fijne samenwerking en mooie materialen!

Komt afspraken na en levert vakkundig perfect werk af

Komt afspraken na en levert vakkundig perfect werk af

Vakwerk, denkt mee en is flexibel!

Otto heeft uitgebreid met ons meegedacht over het ontwerp van de keuken en de te gebruiken apparatuur, materialen en kleuren. We konden steeds terecht met vragen en voorbeelden van de materialen. Met het plaatsen van de keuken waren ze flexibel ten aanzien van de datum (die ivm de verbouwing wat verschoven was).

Topkwaliteit en topservice!

Onze keuken is 20 jaar geleden door Otto ontworpen en geplaatst. Wordt dagelijks gebruikt en verkeert nog steeds in zeer goede staat. Een greep van de kastjes brak af. Nieuwe greep nergens te vinden en te bestellen. Otto heeft contact opgenomen met de fabrikant en alsnog een paar nieuwe grepen kunnen bestellen. Superservice na 20 jaar!

Inventief en kwalitatief en meedenkend

Van het begin tot het eind zijn wij zeer goed geholpen door Otto, Otto denkt mee in alle opzichten. Zodra er van onze kant twijfel was kwam Otto met een oplossing. Wij zijn zeer blij met onze keuken, hij is in alle opzichten zoals we het voor ogen hadden.

TOP

Er zijn momenten als dit dat woorden te kort schieten om te omschrijven wat deze man met zijn team kan verwezenlijken. Komt zelf met een hoop ideeën, werkt alles zeer netjes af. Alles past en past het niet, dan wordt het opnieuw gedaan. Het gehele plaatje klopt ! Zou het zo opnieuw doen !!

Vakmanschap, maatwerk en goed geluisterd naar onze wensen

Otto Schop Timmerwerken heeft bij ons een bar met keuken op maat gemaakt. Hierbij is goed gekeken naar de beschikbare ruimte en onze wensen en meegedacht hoe dit het beste kon worden gerealiseerd. Ze zijn ook flexibel en in de bouw konden we nog keuzes maken hoe de afwerking zou worden.

Vakmanschap is meesterschap.

Dit bedrijf is te omschrijven als klantvriendelijk, klantgericht en zeer vakkundig. Ze hebben voor ons een magnifieke moderne halkast op maat gemaakt, Wij zijn zeer tevreden en zullen hen zeker een ieder aanbevelen.

Een kleine slaapkamer omgetoverd naar een prachtige kastenkamer

Het bedrijf van Otto Schop heeft van een kleine slaapkamer een prachtige kamer gemaakt met mooie garderobekasten. Otto heeft een prachtig ontwerp gemaakt en de medewerkers van zijn bedrijf hebben de kasten gemaakt en geplaatst. De communicatie met Otto Schop verliep prima! De plaatsing van de kasten ging vlot en de kasten zijn prachtig afgewerkt. Het geheel voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Mijn complimenten ook voor de mensen die de kasten geplaatst hebben….ze hebben alles weer netjes opgeruimd en hielpen ons uitzicht zelf nog even met wat kleine klusjes. Een top bedrijf !

Vakwerk en kwaliteit, heel erg blij met het resultaat

Van een lege ruimte naar een warme gezellige woonkeuken. Toen we Otto vroegen om onze plannen om te zetten naar een keukenontwerp voelde dat meteen goed. Luisterde naar onze wensen en had goede ideeen en gaf nuttige adviezen. Ruime keuze en voorbeelden van materialen, aan alles werd gedacht. Samen kwamen we tot een prachtig ontwerp. Het plaatsen van de keuken gebeurde zorgvuldig, echte vakmensen. Kortom: een aanrader, we genieten enorm van onze nieuwe keuken die precies is geworden zoals we gehoopt hadden.

Voor het eerst een klus laten doen én voor herhaling vatbaar

Gewoon TOP Werken secuur en heel netjes. Na gedane arbeid word het netjes schoon opgeleverd.

Vakmanschap, deskundigheid . in een woord Perfect.

zie bovenstaande beschrijvingen

Otto Schop Timmerwerken staat voor creativiteit, kwaliteit, vakmanschap en zorgvuldigheid

Deze keer heeft Otto Schop een TV wandmeubel ontworpen en gemaakt dat zo past op de plaats in het huis alsof het er altijd gezeten heeft. Daarnaast een op maat gemaakt dressoir met een knipoog naar vintage dat ook past in deze tijd en in ons huis. Vakmanschap met een grote V. Meer dan tevreden!

Alles naar wens

Prettige samenwerking Afspraken goed nagekomen Meedenken en goede tips Na werkdag alles netjes achterlaten Kortom heel tevreden

Helemaal top

Ik had zelf ideeën om een kast te maken. Otto kijkt eerst goed wat de bedoeling is, geeft bruikbare tips. Zo kom je samen tot een plan van aanpak en gaat hij aan de slag met zijn deskundige werknemers. Het resultaat is altijd weer tot ieders tevredenheid. Onze ervaring met Otto Schop timmerwerken is daarom, Helemaal Top!

Een mooi ambachtelijk bedrijf met goede communicatie.

Otto schop is een geweldig mooi timmerbedrijf. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ook wordt er enorm goed meegedacht en ideeen gedeeld.. Daarnaast hebben we een hele goede samenwerking gehad, hele korte lijnen, heldere communicatie. We hebben nu een supermooi ontworpen keuken!

Zeer net bedrijf, levert vakwerk

We hebben door Otto in de loop der jaren al diverse vertrekken in het huis laten aanpakken. Dit was voor ons de tweede keuken die hij heeft gemaakt en we zijn er super blij mee, het is een plaatje geworden !!! Hij heeft nette en vakbekwame mensen in dienst die denken in oplossingen. echt een aanrader !!!!

Een perfecte samenwerking leidde tot een prachtig resultaat

Prachtig gerealiseerde keuken met vakbekwaamheid gemaakt met super aardige mensen! Van begin tot eind was er overleg en inspraak! Geweldig bedrijf, een aanrader.

Zeer nauwkeurige afwerking door top vakmensen

Otto Schop heeft al veel projecten in ons huis gedaan, van compleet keuken ontwerp en bouw tot en met ingemetenkasten voor TV en slaapkamers maar ook voor het aanpassen van kozijnen en vensterbanken tot en met het renoveren en afhangen van de luiken. Altijd is alles met dezelfde precisie en ongekend vakmanschap uitgevoerd. Fijn om te werken met mensen die je kent. Soms sta je even in de wachtrij maar als het dan zover is gaat het in een keer door en hoef je niet maanden met half afgemaakte projecten zitten te wachten op nog te leveren onderdelen of apparaten.

Otto Schop Timmerwerken BV ontzorgt.

22 jaar geleden heeft Otto Schop in ons vorige huis een keuken geplaatst. Toen tot volle tevredenheid. Reden voor ons om nog eens met Otto Schop in zee te gaan. Dit keer heeft de fime niet alleen de keuken geplaatst maar ook de bouwregie op zich genomen. Een gouden zet. De meerprijs die Otto Schop hiervoor vraagt is de vermindering van stress meer dan waard. Van begin tot eind, ondanks Corona beperkende maatregelen, is alles volgens planning verlopen. Een dikke pluim voor Otto en zijn medewerkers en de medewerkers van de door hem geselecteerde onderaannemers. We hebben Otto nog wel geadviseerd om een week of twee voor definitive plaatsing nog even alles door te nemen. Bij ons was nogal wat uit onze herinering gewist.

vakwerk!

Verschillende zaken laten doen in huis; wensen werden prima vertaald naar oplossingen en die werden uitstekend uitgevoerd. Goede voorbereiding en vlotte uitvoer; prima professionele ploeg medewerkers, top! communicatie open en eerlijk en we werden goed geïnformeerd en betrokken tijdens traject. zondermeer aan te bevelen!!

Klantvriendelijk

Communicatie kan beter. Dat bijvoorbeeld de haard en lampjes niet werden aangesloten is niet duidelijk gecommuniceerd. Ook dat de aansluitingen van de haard een zeer groot deel van kastruimte bleek in de te nemen is een flinke tegenvaller. Qua werk is het verder kwalitatief super afgewerkt, nette medewerkers en behulpzaam.

TOP in kwaliteit en service

Zeer goede service en altijd denken in oplossingen!