Uitstekende lesgevers en zeer goede organisatie.

Constante hoge kwaliteit zowel wat betreft de cursussen als de administratie.

Waanzinnig inspirerend

Ik had absoluut niet verwacht dat het zo inspirerend en inzichtgevend zou zijn. Omdat we op elkaar gingen oefenen, kon ik ook direct het effect merken van de massage. En mijn lichaam ook. Wat een prachtige reactie van mijn darmen! Als dit al met de training zo effectief is, kan ik niet wachten om mijn klanten op deze manier te helpen naar een betere mind & body.

Fantastische organisatie

Heb al heel leuke ervaringen met de welness academie en 1 voor 1 top docenten en leerlijke stof en opleidingen. Geweldig gewoon

Een verrijking van kennis, vakkundig aangeleerd.

Een verruiming van kennis, vakkundig aangeleerd.

Zeer goede ervaring veel op korte tijd geleerd

Vriendelijk personeel . Ik voelde me direct thuis. Ook de lesgeefster was dik io.

Uitstekende school

Top docenten met veel kennis en passie. Geen betere leeromgeving kunnen wensen.

Duidelijke en heldere cursus met veel extra weetjes

In twee dagen tijd veel opgehaald op dit gebied

Zeer leerrijk, en een heel goede, gemotiveerde lesgeefster !!!

Gewoon TOP!!

Snel, vriendelijk en correct.

Prima geholpen

Warm ontvangst, flexibele instelling!

Bij aankomst een warm ontvangst, lesgever is enthousiast en correct in handelen, aanrader!

Top cursussen door top docenten!

Enige jaren geleden met cursussen aan de Wellness Academie begonnen en er geen enkel moment spijt van gehad! En.....ik ga gewoon door!!

Super!!!

Ik heb in het verleden een aantal cursussen gevolgt. Ik ben zo blij dat ik voor de Wellness Academie heb gekozen.

Heel leerrijk

Heb hairstyling voor gevorderden gevolgd zeer leuk en leerrijk super lueve docent , ik overweeg nog curssusen te volgen. Met vriendelijke groeten Sittik

Fijne ontvangst/Prima lesgever

De 2 cursussen die ik gevolgd heb voldeden zeker aan mijn verwachtingen

Beste school in wellness branche

Goeie lokalen toffe docenten

Wellness Academie staat garant voor kwaliteit en professionaliteit.

Brede waaier aan opleidingen, vakkundige docenten die je vragen beantwoorden en je blijven opvolgen ook nadien. Kijk er steeds naar uit. Tot soon. Conny

Degelijke opleiding

Onze docente was zeer vriendelijk, had heel veel kennis en kon op alle vragen antwoorden. Ze gaf welkome opbouwende kritiek en kan haar leerlingen goed inschatten, zelfs op zo een korte tijd! Een idee voor de Wellness Academie zelf zou misschien zijn dat er een soort "oefencentrum" is waar klanten naartoe kunnen komen en een klein prijsje betalen voor een behandeling door een leerling. Zo krijgen de leerlingen kansen om te oefenen en opbouwende feedback van allerlei mensen te krijgen. Dit is iets waar ikzelf alleszins vrijwilliger bij zou zijn, gewoon om de kneepjes van het vak wat meer in de vingers te krijgen. Letterlijk dan :-)

Iedere euro waard

Ik heb de cursus voetreflex massage mogen volgen. Ben trots en blij dat ik deze keuze gemaakt heb om bij jullie te komen hiervoor. Ik ben enorm gemotiveerd door jullie aanpak en ga ook beslist verder met de vervolg cursus . Bedankt suzy.

Zonde van mijn tijd en geld

Bij de Wellness Academie heb ik de cursus Hot Stone massage gevolgd. Het niveau vond ik erg laag en het aantal grepen te sumier om professioneel toe te passen. Ook gaf de docent foutieve informatie. Mijns inziens basiskennis waarvan de docent op de hoogte hoort te zijn. Na afloop ontving in een mail met de vraag mijn ervaring te delen. Dit heb ik gedaan maar daarop heb ik nooit antwoord ontvangen. Ik raad u aan elders een cursus te volgen, dit was zonde van mijn tijd en geld.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Lenneke, Het spijt ons zeer te horen dat je niet tevreden bent over de gevolgde cursus. Wij hebben even de evaluaties van je medestudenten nagekeken en deze kwamen gemiddeld uit op 91%. Ook kunnnen wij geen e-mail terugvinden op jouw naam, anders zouden wij deze zeker beantwoorden. Gelieve even contact op te nemen met ons secretariaat zodat wij een passende oplossing kunnen uitwerken. Alvast bedankt!

Super bedrijf!

Cursus gevolgd en mega tevreden over. Alles heel vlot uitgelegd. Vriendelijke docent. En als je na de cursus nog vragen hebt mag je de docent nog altijd mailen! Dit is echt super. Ik ga er zeker en vast meer cursussen volgen!

Een practische benadering, een prima docent en leerzame lessen!

Praktische benadering, prima docent, leerzaam!

Top docente! Super ervaring. Ik ga zeker de vervolgopleiding doen.

een geweldige organisatie met top docenten die hun vak verstaan.

Hoi, Wellness Academie is een top organisatie, goede service met TOP docenten. Mooie goed verzorgde locatie. De lessen zijn goed verzorgd en, zowel de theoretische als de praktijklessen worden op een didactische en pedagogische manier gegeven. Er wordt aan iedere student even veel aandacht geschonken. deze docenten verstaan hun vak. Laura

Heeft mijn verwachtingen ingelost.

Vlotte en vriendelijke communicatie via mail en of telefonisch voor vragen en of inlichtingen. Ook ter plaatse word je goed onthaald. Er is een ruimte om 'smiddags te eten waar je warme en koude drank aan erg democratischer prijzen kan verkrijgen. De lesgeefster die ik gehad heb wist waar ze mee bezig was en wil gerust tijd aan je spenderen zeker als ze voelt dat je je hiervoor ook wil inzetten. Naar aanleiding van de eerste opleiding nagelstyliste daar gevolgd te hebben, heb ik me nu reeds terug ingeschreven voor de opleiding schoonheidsspecialiste. Hopelijk verloopt deze zo vlot en leuk als de vorige.

In 1 dag of weekend heb je door de goede begeleiding het masseren zo onder de knie.

Geduldige opleiders die er alles aan doen om ons zoveel mogelijk te laten leren.

Over Wellness Academie

Filter op Taal