Chaotisch en niet consequente voorinformatie die steeds wisselt.

Het lokaal is zo klein dat de deur niet eens open kan om water te halen. Docent niet op de hoogte van wat gecommuniceerd wordt bij de mail waardoor constant conflicten tijdens de les. Nog nagebeld ivm de late levering van potloden of meetgebeuren ; was geen enkel probleem want alles was in de les aanwezig; nou ook dat niet.

Beste Bianca, Ben je zeker dat je de opleiding bij ons hebt gevolgd? Helaas kunnen wij je gegevens niet meteen terugvinden. Groetjes, Wellness Academie

Kies voor een opleidingsjaar

Super academie. Kies eventueel voor een opleidingsjaar als je verschillende cursussen wil volgen. Dit kan je veel geld besparen en maakt het leren alleen maar leuker !

Super begeleiding en uitleg.

Onlangs de cursus gelaatsverzorging afgerond. Ik heb het als heel prettig ervaren. Doordat de lessen gecombineerd werden, Theorie/praktijk bleef het ook heel boeiend en heb ik ook veel opgepikt van de lesstof. Ook nu na het behalen heb ik nog veel aan de steun van mijn lerares als ik vragen of. In een wordt TOP ACADEMY. Ik kom hier zeker nog een terug voor een vervolg cursus.

Super gezellig en heel veel geleerd.!!

Echt hele fijne docente waar we nu nog steeds of terug kunnen vallen in de vorm van n groepsapp waar alle vragen gedeeld worden en een geweldig naslagwerk is verstuurd.!! Ik zeg top

Goed georganiseerd en inhoudelijk sterk, zeker voor beginners.

Aangename ervaring en ideaal om te proeven van een basis. Docenten zijn ook steeds goed voorbereid en delen hun ervaringen enthousiast.

Altijd zeer goede begeleiding en profecionele docenten

Heb al veel opleidingen gevolgd en altijd zeer tevreden waaronder Mario top docent? alles netjes geregeld ook cursus materiaal enz..

Een super toffe leerzame cursus

Deze cursus is ontzettend leuk om te volgen! De theorie van de knepen wordt in de cursus minder belicht; er wordt vooral gefocust op het oefenen in de praktijk. De praktijk is zo leerzaam en wordt op een interactieve manier uitgelegd en voor gedaan door de docent! Vervolgens krijg je als cursist alle ruimte om te oefenen. Daarbij krijg je heel veel tools toegereikt om thuis de stof door te nemen en te oefenen. Echt heel tof om deze cursus te volgen!

Een zin is niet voldoende om mijn ervaring te omschrijven!!!!

Ik volg al jaren (sinds 2010) opleidingen bij de Wellness Academie (ja, ik denk dat ik mijn brievenbus moet daar gaan hangen hahaha) en ik merk dat de niveau van opleiding alsook van de docenten enorm verandert is in de positieve zin. Opleidingen zijn up-to-date, ervaren en zeer bekwame docenten, nette lokalen, betaalbare opleiding met KMO-subsidies en zeer aangename medewerkers! Misschien moet koffie uit de koffieautomaat wat beter hahaha!

Inspirerende opleiding met een lieve, ervaren docente

Mijn verwachtingen werden overtroffen, ik heb enorm veel bijgeleerd op twee dagen tijd, een zeer gedreven ervaren docente die ons corrigeerde waar nodig was, daaruit leer je het meeste. ik raad de Wellness Academie ten zeerste aan en kom zeker en vast nog terug voor andere opleidingen!

Goede, leerzame lessen

Ik heb in die 2 dagen veel geleerd van Alex. Hij gaf goed les, aanwijzingen en voorbeelden. Alex gaf elke persoon de aandacht. Ik zou aanbevelen om ook van hem een instructie film op de site te zetten

Altijd aangenaam bijscholen

Je komt binnen ze wachten je vriendelijk op geven altijd uitleg waar je alles kunt vinden zoals wc, drank.... Van elke docent die ik al had heb ik geen klagen. We kregen altijd een goede uitleg. Als je het nog niet begreep leggen ze het altijd nog een keer uit tot iedereen mee is. Alles is altijd in orde en netjes. Er is ook altijd een aangename sfeer. Ik heb al heel veel kunnen bijleren. En ik ga zeker nog veel cursussen volgen.

GEWELDIG!!!

Welness Academie, Wat zijn jullie geweldig, Ik heb bij jullie visagie cursus basis gevolgd in Rotterdam, En wat heb k veel geleerd! Zeker een aanrader en ik ben zeer positief over jullie dat ik het bijna tegen iedereen verteld hoeveel ik geleerd heb in 2 dagen👌!! Dat ik zeker zit na te denken om nog een cursus bij jullie te gaan volgen!! En hoe geweldig zou het zijn om deze trip voor 2 personen te winnen🤗 Heel veel succes met alle leerprocessen wat jullie geven aan de leerlingen😊 Heel veel liefs, Richella Dorchain

Topopleiding met topdocente

Ik was heel nerveus voor de opleiding, ik ben immers in geen jaren meer naar school geweest. De docente, Mieke, heeft alles echter perfect uitgelegd, met heel veel geduld, en alles ontzettend duidelijk uitgelegd. Het syllabus is uitgebreid en heel fijn om te hebben. En ik heb me dan ook alweer ingeschreven voor de volgende cursus.

Het was geweldig

Beste , Als leek zijnde enkel uit interesse heb ik mij met succes de cursus beëindigd . Het was een super ervaring , waarna ik de week erna onmiddlijk aan de slag ben gegaan als masseuse in vrijwilligers werk . Bedankt aan Cindy onze docente zij is een fantastisch vrouw met veel humor en op een aangename manier van les geven . 👍

Gedreven docenten!

Ik heb al een aantal cursussen gevolgd (massagecursussen) en echt iedere docent weet waar ze het over hebben en wat ze ons willen leren. Zijn mensen uit de praktihk. 👍

Leerzaam, kort en bondig.

Wat een geweldige ervaring bij de Wellness academie. Top docenten. Leerstof, presentaties en materialen goed geregeld. En een diploma op zak. Een aanrader.

Een zeer toffe omgeving met ervaren docenten die hun passie uitoefenen.

Ik houd hier een positief gevoel aan over. Ik heb onlangs de cursus voor Massagetherapeut afgerond en in het najaar ga ik nog 2 extra cursussen volgen. Het is een toffe ervaring om mee te maken. Ik raad deze opleidingen ten sterkste aan. Kortom, kies voor deze academie indien je interesse hebt in Wellness.

Top academie

De Wellnessacademie is een professionele academie met vaak de best uitgekozen docenten om de cursussen te geven. Ik heb al verschillende cursussen gevolgd en ben over het algemeen altijd tevreden. Als je een leuke of interessante cursus wil volgen is de wellness academie met hun breed aanbod echt “the place to be”.

Heel leerrijk

Heel positief

Leuke lesperiode achter de rug daar

Ik heb hier al een aantal lessen gevolgd zoals nagelstyliste en schoonheidsspecialiste en is altijd top. Locatie is proper, goed bereikbaar en voldoende parking. Je kan er koude warme dranken kopen en gratis water gedurende de dag.

TOP !

Top docente ! Heel leuke ervaring

Top school👍👍

Ontzettend goede ervaring met de welness academy tot nu toe 2 keer een cursus gevolgd met goed gevolg. Het zal.zeker nirt de laatste 2 zijn. Leuke docenten en een zeer schone en mooie locatie.

Gedegen opleidingen met zeer goede docenten

Ik heb nu al een achttal opleidingen gedaan. Alle gegeven door gedreven en deskundige vakdocenten. Ik vind het bijzonder fijn bij de Wellness Academie.

De training wimperlifting was fantastisch!

Na de training wimperlifting kon ik direct (lees de volgende dag) mijn eerste klant ontvangen. Inmiddels zijn er all 10 tevreden klanten mijn salon uitgewandeld. Mooie aanvulling op mijn behandelingen. Door het aanbieden van wimperlifts nemen klanten vaak ook een andere behandeling af. Een win-win situatie dus.

Een aanrader

Tot hiertoe 2 cursussen gevolgd en over beide super tevreden.