Gemengde ervaring!

De opleiding ‘Oosters epileren’ was fantastisch. Veel praktijk, goede uitleg, gemotiveerde lerares! Een andere opleiding die ik heb gevolgd, werd gegeven door een vertegenwoordigster. Dit vond ik minder aangezien nogal graag wou verkopen.

Top opleidingen door top docenten

Ik heb al verschillende opleidingen/ cursussen bij de welness academie gevolgd. Iedere opleiding/ cursus wordt gedoceerd door een zeer ervaren docent met passie voor het vak. Een echte aanrader👍🏻

Top ervaring!

Een super toffe ervaring! Ik zelf ben van Brugge en heb heel wat nieuwe toffe mensen leren kennen via deze workshop! Een super goeie leerkracht die elke keer motiveert en bijleert! De tijd vliegt voorbij als je het leuk hebt!

Leuke ervaring

Ik ga zeker nog een cursus volgen. Heb het als zeer prettig ervaren

Uitgebreid aanbod van boeiende opleidingen die met vakkennis gebracht worden!

Ik ben onder de indruk van het uitgebreid aanbod opleidingen dat Wellness Academie aanbiedt. Wat een keuze, voor elk wat wils! Top service: op vlak van de docenten die zeer gedreven en gepassioneerd les geven, bij het onthaal kan je terecht met allerlei vragen en krijg je snel een antwoord of verduidelijking, de site is overzichtelijk, compleet en gebruiksvriendelijk. Je gaat na de opleiding met een zeer tevreden gevoel naar huis. Een aanrader om bij Wellness Academie nieuwe 'vakken' te leren of je in iets bepaalds bij te scholen of te specialiseren.

op korte termijn ruime kennis van vakkennis

Alle reeds gevolgde opleidingen waren een openbaring. Nooit gedacht dat bij alle lesgevers het niveau zo hoog ging liggen. Dat mn op korte termijn een echte proef van ons kunnen maken.

TOP !

Docenten zijn zeer gedreven en hebben enorme 'bagage' wat ervaring betreft. Iedere cursist krijgt de nodige aandacht en er is steeds tijd voor vragen. Ik zou iedereen zeker aanraden een cursus te komen volgen !

Geweldige cursus

Jauko is een zeer bevlogen leraar die voor elke deelnemer ruim de tijd neemt voor instructies.

Een enorm leerrijk weekend

Deze opleiding heeft aan al mijn verwachtingen beantwoord. Dankzij ons competente leerkracht werd mij zijn passie overgedragen en zal ik mij verder verdiepen in het domein ! We beschikten over het nodige materiaal en de sfeer was top. Zeker niet goedkoop maar is het geld waard !

Gewoonweg de max!

Professionele docenten en goed onderbouwde opleiding. Dat is hoe ik Wellness Academie zie.

Meer dan goed 👌🏻

Petje af voor trainer Jauke die veel van zijn kennis heeft weten over te dragen in een weekend! En wat geef ik nog meer 5 sterren: * de locatie * de sfeer * de groepsgrootte * naslagwerk A.s. weekend ayurvedische massage, ik kijk ernaar uit 💆‍♀️

docenten met passie

Om te weten wat je precies ligt moet je zoeken naar de geschikte opleiding die bij je past. Als je je hart volgt kom je al snel uit bij de juiste opleidingen. Deze opleidingen worden dan ook nog eens gegeven door docenten met passie en gegarandeerd slaat dit over naar jezelf als cursist. Je bent geen nummer in de school maar een individu waar ze rekening mee houden.

Heel fijne ervaring!

Leerrijk, heel bekwame docenten, een superervaring!

Zeer bekwame docenten.

Diverse cursussen gevolgd bij de Wellnessacademie. Vakkundige docenten die op een zeer prettige wijze hun lessen geven. Iedere cursus had het juiste aantal deelnemers.

Ik heb 2 opleidingen gevolgd bij de Wellness Academie. Beide opleidingen met grote enthousiasme gevolgd mede door de gedrevenheid en vakkundigheid van de docente.

Voor de eerste dag dat ik bij de Wellness Academie kwam moest ik even wennen dat je zelf je koffie of thee moet maken. Dit was vooraf niet duidelijk. Gelukkig went het snel en de 2e dag was het prima zo. Misschien is het een tip om dit vooraf aan de nieuwe cursisten aan te geven.

Geweldige leraren

Leraren die zeer goed zijn

Geweldige cursus, top docent

De cursus was zeer leerzaam en werd met veel enthousiasme gegeven door Mario. Wat een TOP kerel is die man, veel kennis en kunde en weet dit op een boeiende manier over te brengen.

Super goede school!

Ik volgde al enkele cursussen op de wellnesacademie. En elke keer opnieuw is zowel de cursus leerrijk alsook de docenten die het geven! Zelfs Anatomie was geen saaie brok maar elke minuut boeiend!

Prima lessen, mindere planning, slechte locatie

Erg te spreken over de lessen van Marina, veel geleerd en nog een beetje extra. Een super enthousiaste docente die vol energie les staat te geven. Qua planning was er niet altijd goed nagedacht. Zo stond Marina overdag les te geven in Rotterdam en moest is de spits naar Utrecht met als gevolg dat zij een paar keer te laat was (waar zij uiteraard zelf niets aan kon doen!). Jammer genoeg is de locatie (Utrecht) erg onder de maat. Er staan geen schoonheidsbanken, niet alle apparatuur werkt (zoals looplampen), er wordt niet goed schoongemaakt (toiletten vaak niet goed schoon, volle prullenbak etc.) en bijgevuld (handdoekjes in toilet, zeep in toilet). Ook was er vaak tekort aan materiaal (zoals bijv. kwasten). Ik zou deze locatie afraden voor de opleiding schoonheidsspecialisten. Alleen al 2 uur op zo een bank liggen was echt een straf tijdens de praktijklessen. Aanbevelen? Ja, de lessen van Marina zeker. De locatie Utrecht alleen niet!

Hoi Lin, Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de docente en de opleiding. Ook bedankt voor je constructieve feedback inzake de locatie. Er bleek de afgelopen weken inderdaad een probleem te zijn met de schoonmaakdienst, waar we nog maar recentelijk op zijn uitgekomen. Hierdoor was de schoonmaak ondermaats, werden de vuilbakken onvoldoende geleegd en was er geen aanvulling. Dit is dus nu gelukkig opgelost. Alle toestellen / materialen zijn inmiddels ook geupdate! Onze oprechte excuses hiervoor!

Heel fijn

Het gebouw heel netjes, de klas super goed materiaal waar je moogt mee werken alles oké. Een heel goede juf Miriam legt alles duidelijk uit .het was gewoon geweldig, heel fijn

Meer dan verwacht

Professionele aanpak van de lesgeefster. Je merkt dat ze haar vak kent en ze spreekt en toont het met veel enthousiasme. Heeft oog voor iedereen tijdens het oefenen. Deze aanpak doet me zin krijgen om nog opleidingen te volgen daar.

Fantastische trainingen door gedreven professionals!

Ik heb al aan meerdere training modules deelgenomen onder het dak van de Wellness Academie en dat met veel plezier. De training overtrof steeds mijn leerverwachting. Daarenboven werkt het enthousiasme van de docenten zo aanstekelijk dat de verleiding om te verdiepen groot is.

Snel en goed leren

Super fijne school, je leert hier alleen de dingen die je ook daadwerkelijk gaat gebruiken in het vak. Goede docente en de schooltijden zijn goed te combineren met werk.

Klantvriendelijk, doelgericht, praktisch, kortom een aanrader voor ieder die bij wil leren!

Ik heb met de ' Wellness Academie ', enkel goede ervaringen! Stuk voor stuk, leuke, boeiende mensen die de cursussen geven. Zij zijn stuk voor stuk proffesioneel en weten zeker waar zij mee bezig zijn door erg veel ervaring. Toch lukt het hen keer op keer om voor ons ' leken ', dingen op een praktische en duidelijke manier aan te leren! Geen vraag is teveel, zelfs na de cursussen kan je ten alle tijde jouw leraar/lerares om advies vragen. Ga zo door! Er zullen nog veel cursussen van mij uit volgen!!!