WOW! wat een goede cursus en een topdocente!

Enorm veel geleerd, en ook nog eens in een gezellige informele sfeer met veel persoonlijke aandacht. Jelena is een topdocente die met je mee denkt en met veel geduld alles demonstreert en uitlegt. Echt een aanrader deze cursus!

Geweldig. Heb meerdere cursussen gevolgd

Heb al meerdere cursussen gevolgd en t is iedere keer weer geweldig om er te kunnen zijn. Top docenten. Echt een aanrader. En een heel groot aanbod aan cursussen.

heel leerzaam en kundige docent.

Leuk

Leerrijk, ontspannend Fantastisch om zoveel fijne mensen met dezelfde interesse en motivatie te leren kennen... Een verrijking voor het leven, Aanrader voor iedereen die opzoek is naar verandering

Een aanrader

De opleidingen en cursussen van wellness academy zijn echt aan te raden.

Elke cursus is gewoon top!

Ik heb ondertussen al 6 verschillende cursussen gevolgd bij de Wellness Academie en deze zijn stuk voor stuk gewoon top! Vriendelijke en bekwame docenten, duidelijk lesmateriaal en een mooi resultaat.

Zeer verijkende ervaring

Technieken worden goed en grondig meegegeven met voldoende aandacht voor anatomie en 'flow' Na de cursus zit het 'in de vingers' Top!

Top opleiding centrum

Ik heb er al enkele opleidingen gevolgd. Top opleiding centrum. Super goede en gemotiveerde docenten. Ik ga er zeker nog opleidingen volgen.

Heel fijne cursus

Veel geleerd in 2 dagen. Fijn hoe er les gegeven werd, zeer ervaren docent die alle tijd voor je neemt een veel geduld heeft. Ik miste alleen het voorstelrondje aan het begin vd cursus.

Heel veel tevreden!

Top Academie!

Professionele opleidingen met super enthousiaste lesgevers

Ik mocht al enkele opleidingen volgen. Basismassage, Ayurvedische massage en Hotstone massage... iedere keer weer ben ik zeer aangenaam verrast door de professionele aanpak en het enthousiasme van de lesgevers. Daardoor krijg ik ook iedere keer honger naar meer. Dus mijn volgende cursus bij jullie ga ik weer snel boeken.

Geweldige Academie

Mooie school, met ontzettend vriendelijke leraressen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en de tijd voor genomen. Meerdere opleiding inmiddels hier gevolgd en de volgende staat ook alweer gepland. Ik raad de Wellness Academie dan ook echt bij iedereen aan. Of het nu voor een volledige opleiding is, of om naast je huidige werk te doen, of omdat je je wilt gaan ontwikkelen op een ander vakgebied. Zeer tevreden!

Geweldige cursus

Een geweldige docente. En je leert heel veel. Ik ben zo blij dat ik deze cursus heb gedaan en kan beginnen als Nagelstyliste. Gr Esther

Wat eem top cursus heb ik gehad Veel geleerd voor gelnagel basis Je voelt je meteen helemaal thuis Een top docent Alle cursisten die waren ook allemaal top Ik raad het zeker voor andere mensen aan En zou zeker nog meer cursusen gaan volgen Blijf zo door gaan welness academie

Ik ben meer dan tevreden.

Wellness Academie is en beste plaats voor me om te nieuwe leven beginnen met beste opleiding. Er is echt professioneele academie.

De wellness Academie bied de mooiste opleidingen aan die mijn hart en ziel vervullen.

Ongelooflijk hoe snel ik altijd reactie krijg. De inschrijvingen verlopen super vlot. Van aanmelding tot benodigdheden, routebeschrijving... alles is zeer duidelijk geformuleerd. Ook de docenten zijn zo gemotiveerd dat het aanstekelijk werkt!

Grandioze leerstof, docenten/begeleiders

Als leek/amateur is mijn behoefte mij te verdiepen, te professionaliseren en te specialiseren in verschillende massagetechnieken/stijlen/toepassingen tot nu toe perfect gevoed. Ik voel mij thuis bij de medestudenten en docenten. En ondanks de heftige covid tijd, voel je de vrijheid en veiligheid om dit toch te kunnen doen.

Kundige trainers en een zeer goede sfeer

In augustus 2020 heb ik de opleiding Stoelmassage gevolgd. Nathalie Dessers was heel kundig, super aardig en rustig in haar uitleg aan de groep. Het was een prima dag in Hasselt.

Beknopte praktijkgerichte cursus

Verrassend professioneel!

Niet zomaar een diploma, niet zomaar een certificaat, niet zomaar een cursus... Enorm professioneel, de waarden en normen van de Wellnes Academie worden meegegeven aan elke student, waardoor het eventuele uitgeoefende beroep in spé naar een hoger niveau wordt getild!

Fantastische beleving elke keer opnieuw

Ik heb nu gellak, voetreflexologie, Visagie en ontspannings massage gevolgd. Telkens was het een professionele leerkracht en was de sfeer in de lessen top. Veel geleerd op korte tijd ! Ook de administratieve afhandeling loopt heel vlot. Een zeer tevreden klant

Top docenten

Ik heb twee cursussen gevolgd waarvan ik het altijd jammer vond dat het voorbij was.

Het is altijd gezellig en leerzaam

Ik mis alleen nog douche gelegenheid, dit is wel fijner als je na je cursus nog een heel eind moet rijden, en daarvoor eventueel de resten nog even af te spoelen. Het warme water is ok snel op,

Matig

De groep was te groot om je aan de corona maatregelen te kunnen houden. Ondanks dat deed de docent erg veel moeite er voor door de groep in 2en te delen waardoor de uitleg lang duurde en niet alle onderdelen goed uitgevoerd kon worden. Verder had ik verwacht dat in een basiscursus ook les gegeven zou worden in vorm vijlen, hier is geen aandacht voor geweest omdat het niet opgenomen is in het lesmateriaal. De docent was echter super ervaren, vriendelijk en vrolijk!

Beste Marisca, wij hebben het even voor je nakeken en nog eens nagevraagd, maar het aantal deelnemers is echt zeer beperkt gehouden, alle afstanden zijn gerespecteerd en alle veiligheidsmaatregelen zijn voor de volle 100% uitgevoerd. Mocht je toch vinden dat je de les niet naar behoren hebt kunnen volgen, dan mag je steeds met ons secretariaat contact opnemen en dan kijken wij graag samen naar een passende oplossing.

Top locatie, top docenten, top lesmateriaal!

Ik heb inmiddels diverse opleidingen, cursussen gevolgd bij de Wellness Academie en ik ben daar zeer tevreden over. Het lesmateriaal is inzichtelijk en de docenten zijn bekwaam. Er wordt voldoende tijd voor de leerlingen genomen zodat alle leerlingen de tijd hebben om de stof in zich op te nemen. Ik ben blij met het aanbod en diversiteit in de opleidingen en kijk dan ook uit naar de volgende opleiding. TOP!