Professioneel en betrokken!

Veel geleerd, het wordt op een leuke en begrijpvolle manier verwoord door de docenten! Er is genoeg ruimte voor vragen/delen van verhalen!

Heel leerzaam en op een hele leuke manier gebracht! Top!

Ik heb een gezellig weekend gehad waarin ik heel veel heb geleerd, maar daarnaast heb ik me ook gewoon vermaakt. Humor en serieuze zaken werden elkaar goed afgewisseld. Er werd veel aandacht besteed aan corrigeren en feedback geven waardoor iedereen heeft kunnen leren. Ondanks mijn fysiotherapie achtergrond heb ik hier weer nieuwe dingen geleerd tijdens de ontspanningsmassage cursus. Aanrader!

In een woord , GOED

Vanaf aanmelding t/m de cursus heb ik als heel goed ervaren . Zowel aanmelding als cursus was duidelijk en vriendelijk. Zou jullie zeker aanraden bij andere. Succes en ga vooral zo door .

Ik kom zeker nog opleidingen volgen bij de wellness Academy!

ik ben blij met deze opleider

derde cursus gedaan en veel bij geleerd door ervaren docenten uit de praktijk

Super ervaring

Super ervaring, super docente, heb er super veel bijgeleerd! Het enige minpuntje dat ik vond was dat de groep voor de cursus gelnagels basis toch wat te groot was, soms zaten er teveel mensen met vragen waardoor je heel lang moest wachten voordat je verder geholpen werd en verder kon.

Leuke docent die zorgde dat de lesstof niet saai was. Gaf goede tips waar je bewust van werd.

Lesstof op een simpele manier uitgelegd iedereen snapt t!

Erg prettige ervaring. Eerst lesstof en daarna praktijk. Docent deed het eerst voor en daarna oefenen. Er werd tijd voor je genomen als t niet helemaal goed ging. Fijne Docent! Fijne cursus ik kom nog een keertje terug

Een duidelijke uitleg en zeer vriendelijke docente

Hotstone massage cursus gevolgd met een kleine groep mensen. Hierdoor voldoende aandacht voor alle vragen en of opmerkingen. Docente legt alles duidelijk en rustig uit. Naar mijn mening kon de uitleg wat in minder gedeeltes worden gedaan zodat je wat meer door kan werken. Maar dat is meer persoonlijk. Deze cursus is voor zowel voor mensen die nog nooit gemasseerd hebben als voor ervaren masseurs.

Supergemotiveerde docentes die hun kennis en passie op een leuke manier met juiste materialen goede cursussen en filmpjes aan ons doorgeven aanrader👌👌👌

fijn personeel en leuke goede opleidingen en cursussen

ik heb de schoonheidsspecialiste opleiding bij u mogen volgen, een fijne docente met veel kennis die haar ervaringen openlijk met ons deelde. ontspanningsmassage en sportmassage en hot stone massage gevolgd en deze als erg leuk ervaren, lange dag maar zo voorbij door het fijne lesgeven door docenten. ik kijk eigenlijk al uit naar de volgende cursus of opleiding die ik zal gaan volgen

Professioneel en betrokken

Tot nu toe 3 cursussen gedaan waarvan twee vooral praktisch. Erg fijne docenten, alle drie netjes en betrokken en bekwaam. Gedreven mensen.

Syllabus is altijd up to date en de docenten gedreven.

Bij mijn laatste cursus dermaplanning, was de theorie kort,duidelijk, bondig,en de praktijk heel uitgebreid iedereen kon alles perfect uitoefenen . Heel fijne aan te raden cursus.

Zeker doen!

Ik heb gedurende leer proces een fijne sfeer gehad en een ontzettende leuke lerares. Marina is zeker een aanrader als je terecht wilt voor de beste tips en kennis!

Kleine lesgroep is top

Ik heb hier mijn diploma schoonheidsspecialiste gehaald 4 jaar geleden. Helaas toen weinig mee gedaan. Heb het afgelopen februari weer opgefrist met een cursus gelaatsverzorging, waar ik weer veel aan had. Ook niet onbelangrijk; ik kreeg weer super veel motivatie! En ga binnenkort in mijn eigen salon werken. Ook gelijk een cursus microneedling gedaan, en mij ingeschreven voor de cursus bb glow en microdermabrasie om het verder uitgebreider te maken. Heb er enorm veel zin in. De kleine les groepen zijn prima, zodat je alle aandacht en leerstof krijgt. De site is makkelijk en overzichtelijk, ook om je aan te melden voor een cursus. Alles spreekt voor zich. En top natuurlijk dat er meerdere vestigingen zijn.

Zeer vriendelijk

Professioneel begeleiding en zeer goede uitleg ,alles is aanwezig

Cursussen voldoen steeds aan de verwachting en zijn goed georganiseerd.

Erg mooie en goede cursussen kunnen volgen. Ook het naslagwerk is altijd in orde. Hiermee kan je thuis en in het werkveld echt verder mee aan de slag.

Ontzettend goede school met leuke docenten en goede snelle service als er iets is!

Nu drie cursussen gedaan en allemaal zo goed verlopen. Had een tennisarm en kon probleemloos mn cursus sportmassage verzetten. Goede docenten en prima lesaanbod. Nu geslaagd voor anatomie dus op naar de volgende!!

voetreflexologie was zeer interessant en leerrijk!

Heel boeiend! De les werd gegeven door iemand met kennis van zaken, indien er vragen waren werden die vriendelijk beantwoord. Het lokaal was ruim genoeg, met goede infrastructuur.

Zeer interessante studies, Ik geniet van de dagen van leren en krijg veel.

Zeer interessante studies, Ik geniet van de dagen van leren en krijg veel.

Het was een gedreven docent die wist waarover ze het had.

Ik heb de basis voetreflexologie gevolgd en vond het een fijne ervaring. Het was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. De lesgeefster vond ik zeer goed. Suzy legde alles zeer goed uit en stuurde bij waar nodig. De moeite om dit te volgen en ik wil nu zeker voor mijn diploma gaan.

Inspirerend

Mijn ervaring na 6 modules: passie volle docenten die dat kunnen overbrengen naar cursisten. Veel kennis en ervaring in hun vakgebied. Tijdens de lessen ook praktische tips. Zeer waardevolle lessen.

Was een super fijne cursus waarin ik weer veel heb geleerd.

• Opleiding: Hot stone massage
  • Vestiging: Hasselt

In het algemeen is mijn ervaring 90% positief geweest. Het zou wel zeer gemakkelijk zijn om als student een acount te hebben waar je alles kan opvolgen. Mvg Sevgi

• Opleiding: Overige opleidingen

Ik ben momenteel met de opleiding voetreflexoloog bezig en heb er al veel van opgestoken. Wordt gegeven door een top docente die weet heeft van het vak en het ook zelf in de praktijk uitvoert. Dit is mijn 2de opleiding en er gaan er zeker nog volgen. Een top school, alleen mogen er wel meer cursussen in de deel vestigingen (voor mij Antwerpen) gegeven worden. Daar het voor sommige wel ver is om steeds naar Hasselt te moeten komen.

• Opleiding: Voetreflexoloog
  • Vestiging: Hasselt