Ik ben niet heel enthousiast

Ik heb onlangs 2 cursussen gevolgd bij Wellness academie. De online sportmassage en de fysieke stoelmassage cursus. Bij de sportmassage kreeg je een klein beetje theorie en een filmpje te zien van een massage, zonder geluid. Zonder uitleg. Ik zal deze cursus zeker niet aan bevelen bij anderen. De cursus stoelmassage was in Utrecht. Er waren 16 cursisten in 1 ruimte, ondanks corona. De docent was van mening dat je mét mondkap dichter bij elkaar mocht komen. Ze gaf enthousiast les, maar behandelde ons als kleine kinderen, door termen te gebruiken als jullie vingertjes, jullie smoeltjes en jullie oortjes. Ik had een meer praktische cursus verwacht, maar de insteek was eerder 'alternatief'.

Bij Wellness Academie krijg je waar voor je geld

Ik vind het ontzettend fijn om cursussen en opleidingen te volgen bij de Wellness Academie. Ik heb me altijd thuis gevoeld in de lessen en de docenten waren ook altijd aangenaam om mee te werken. Ik heb veel mogen leren tegen een mooie prijs. Het enige minpuntje is dat er echt te veel fouten staan in de syllabus voor schoonheidsspecialiste. Ik ben op dit moment ook bezig met biologie en scheikunde buiten de Wellness Academie om en ik merkte dat de lesstof in de syllabus niet altijd klopte met wat ik aan het leren was.

Leerzaam en eerlijk

Ik vind "wellness academie" een zeer goede beauty academie. Het is helder, makkelijk om zich aan te melden of in te schrijven voor de opleidingen, goede kwaliteit van opleidingen en ervarende trainers, eerlijk in prijs zonder dwingen, goed en op tijd communiceren over de aanmeldingen en inschrijvingen door E-mail. Ik zou deze academie aan iedereen willen aanbevelen.

Goede docent, veel geleerd

Heel veel geleerd op de kappersopleiding van onze docent! Jammer dat omvormen (permanent en watergolven) niet in de opleiding zit. Verder een hele goede ervaring!

Het was een goed ervaring

Het was een goede ervaring voor mij, dus ik zou graag verder willen gaan met het behalen van een nieuwe opleiding op dit gebied en trainen in dezelfde academie Groetjes Rana

Super leuke lessen met gepassioneerde docenten.

Tot nu toe 2 cursussen gevolgd wil er graag nog 2 volgen zit alleen di ancieel even niet mee helaas 3e cursus doe ik eind januari. Super leuke docenten goede uitleg geen vraag is te gek.

Fijne manier van lesgeven.

Ik vind het erg fijn dat dat je veel in praktijk doet. En de theorie van te voren krijgt. Tijdens de cursus blader je er snel door heen. Om alles in praktijk te oefenen.

Super goed

Fijn ontvangen op een nette locatie en goed geholpen wanneer ik vragen had, kortom een goede ervaring en zou de school zeker aan bevelen bij andere

snelle reactie op vragen van mail. en de les stof is ook digitaal ,fijn om na telezen. lessen worden duidelijk en met veel rust verzorgd

Elke cursus die ik er al gevolgd heb, was de moeite.

Telkens van gemotiveerde docenten, die hun kennis beheersen les gekregen. Aanrader

Proffesionele docenten en Leerzaam naar huis gaan

Ik heb al verschillende opleidingen gedaan bij wellnes academie, nu heb ik me ingeschreven voor schoonheidszorg en skin expert. Waarom ik voor jullie kies is dat de lessen altijd door docenten die heel leerzaam je fouten kan noemen met 1 zicht. Je krijgt altijd persoonlijke feedback en word altijd onder het oog van het docent gehouden. Ik kies al van 2017 voor wellnes academie omdat ik als ik naar huis ga ben ik leerzaam naar huis en weet ik zoveel dat ik direct kan beginnen met de behandeling van de cursus dat ik heb gevolgd . Is een top werking. Altijd vriendelijk altijd top kwaliteit en altijd top service ook kwa mail en contact via telefoon heb je altijd je antwoord op elke vraag.

Boeiend

Ik heb al een aantal opleidingen gehad bij de wellness academie op verschillende lokaties en van verschillende docenten. Stuk voor stuk hebben de docenten veel kennis en ervaring en dat weten ze zeer goed over te brengen. Elke les heb ik als zeer leerzaam & boeiend ervaren. Ik hoop nog veel opleidingen af te ronden bij jullie.

Ik heb de cursussen ontspanningsmassage en anatomie/ pathologie gedaan. Beide cursussen waren zeer de moeite waard; goede docenten, goede inhoud en een uitgebreid naslagwerk. Dank aan de Wellnessacademie!

GEEN OPLEIDING VOLGEN

Ikzelf heb de opleiding schoonheidsspecialiste gevolgd. Tijdens de opleiding zijn enkele studenten gestopt owv verschillende redenen. Deze hebben de opleiding dan ook niet volledig betaald. Ik heb de opleiding behaald. Wat bleek nu, elke student die de opleiding is gestart heeft een diploma gekregen. Per ongeluk een foutje van de school. Dit is een hele grote fout!!!! De opleiding is zeer duur en hiervoor hebben we veel tijd moeten vrijmaken. Maar het diploma heeft dus niks te betekenen. En hiervoor krijgen we zelfs geen tegemoetkoming. Zeer zeer triestig! Volg de opleiding zeker niet op deze school!!! Denk 2x na!

Beste Dorien, het betreft een zeer vervelende situatie en een menselijke fout, waarvoor onze excuses. Inmiddels is het betreffende diploma teruggetrokken en geschrapt.

Goede opleider

De opleiding is goed georganiseerd en de stof wordt duidelijk uitgelegd en de handelingen goed voorgedaan.

Super begeleiding

De docentes van Wellness academy zijn pro's op hun vakgebied en geven super begeleiding. Ik kan iedereen een opleiding van Wellness academy aanbevelen.

Het is erg fijn om zelf in te plannen wanneer je welk blok van de opleiding wilt volgen. Toen ik zelf een fout maakte, belde ik de administratie en werd ik direct vriendelijk geholpen. Tevens werd er mee gedacht. De lessen die ik tot nu toe heb gevolgd zijn goed ingevuld met kennis en een leuke dosis humor.

Een must om deze les te volgen

Zeer nuttige en relevante info geleerd over wat gezichtskenmerken jou vertellen over die persoon zijn karakter, wat hij heeft meegemaakt in zijn leven, hoe hij in het leven staat,... Ongelooflijk boeiend en een verrijking voor elke mens of je nu medisch geschoold bent of niet.

zeer interessante cursus

Mijn ervaring met de wellness academie is zeer positief, meerdere cursussen gevolgd en ik ben nog niet uitgeleerd

Een enerverende dag...

Chinese Bone Setting stond al lang op mijn lijst van opleidingen...de verwachting was groot...elke verwachting is waargemaakt!! De uitleg was duidelijk, en zoals gezegd door de docent: je gaat pas weg als je het ECHT allemaal weet!! Jos en Sven, heel erg bedankt voor jullie inzichten en hulp!!

Maximale leeropbrengst in 2 dagen van topdocenten!

In totaal heb ik nu 6 of 7 massagecursussen gevolgd bij de wellness academie. Stuk voor stuk leuke en leerzame dagen waarmee ik goed onderlegd mn praktijkje kon starten. De academie heeft top docenten !

Goed geoliede organisatie die doen wat ze zeggen.

De cursussen die ik gevolgd heb zijn goed gedocumenteerd en worden gegeven door top docenten. Locaties zijn voorzien van dat wat nodig is om de opleiding goed te laten verlopen.

Vriendelijk en zéér professionneel

Veel keuze in de opleidingen. De leerkrachten hebben een zeer goede kennis van het vak en hebben steeds een luisterend oor, net als het administratief personeel dat er steeds is om je te helpen!

super

ben zeer tevreden over de opleidingen Mieke is een top lerares !

Praktijkgerichte opleiding met deskundige en ervaren docent

Lekker praktisch, ruimte voor vragen, duidelijke uitleg.