Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb handreikingen gekregen om zelf aan de slag te gaan met het opzetten met een kwaliteitszorgsysteem. Ook heb ik meer inzicht gekregen in wat moet en wat niet moet voor mijn eigen organisatie en dat ik een goede scoop moet maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Faciliteiten
  • Communicatie
  • Welke opleiding of cursus heeft u bij ons gevolgd? Kwaliteitszorg en risicomanagement
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

toelichting bij faciliteiten: ik had opgegeven dat ik een aantal producten niet mocht eten. Hier was niet apart rekening mee gehouden. De docent had zeer veel kennis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Faciliteiten
  • Communicatie
  • Welke opleiding of cursus heeft u bij ons gevolgd? Kwaliteitszorg en risicomanagement
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Faciliteiten
  • Communicatie
  • Welke opleiding of cursus heeft u bij ons gevolgd? Kwaliteitszorg en risicomanagement
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Betreft de huiswerk opdracht om hoofdstuk 2 van Rodin 2.0 uit te werken/begrijpen. Bij het bespreken daarvan werd meegegeven om de verwijzingen verder uit te werken naar deelvragen. Ik had daarvan dan wel een goed voorbeeld van willen zien (en dan bedoel ik niet het VHIC voorbeeld, want die krijgen we niet mee). Ik blijf nu nog steeds zitten met de vraag of ik van die 'Verwijzingen' ... normen/wetten dan wel een juiste Deelvragen kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Faciliteiten
  • Communicatie
  • Welke opleiding of cursus heeft u bij ons gevolgd? Kwaliteitszorg en risicomanagement

Bedrijfsgegevens

Einsteinlaan 26 a

2289 CC Rijswijk

088 053 5400

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.