Filters

5

De eerste training dag van Top, de tweede wat minder en de derde was een ramp.

Ik heb de eerste twee dagen toch wel het een en ander opgestoken. Trainers waren zeer kundig, echter was de laatste training dag echt rampzalig slecht, heb van deze dag helemaal niks meegekregen omdat de docent naar mijn idee niet helemaal kundig was in het presenteren van haar verhaal.

  • Aanbevelen? Nee
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basiscursus informatie- en archiefbeheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) verdieping
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Organisatie waar ik werk
  • Functie: DIV medewerker
7

Veel nuttige informatie opgedaan betreffende het informatiebeheer

Jammer genoeg is niet het volledige lesprogramma gevolgd. Tweede dag is door uitval van opleider een andere opleider ingevallen die niet de lesstof van dag 2 heeft gevolgd. Wel andere zaken aan bod gekomen, maar ook zaken gemist die wel in het programma stonden. Volgende keer beter om de cursusdag dan uit te stellen. Verder denk ik dat het prettiger is om de cursus door 1 opleider te geven, dan is er een betere aansluiting tussen de verschillende dagen. Nu werd er veel tijd verloren door het iedere keer opnieuw voorstellen van de cursisten en onwetendheid over wat er reeds aan bod was gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basiscursus informatie- en archiefbeheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Informatiecoach
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via google
  • Functie: Informatiespecialist
7

Interessant

Meer professionalisering van de opleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basiscursus informatie- en archiefbeheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) nee
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? werk
  • Functie: DIV medewerker
10

Een prettige training over de i-Navigator

Een prettige tweedaagse training over het model DSP en de i-Navigator. Met veel enthousiasme en energie gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Functioneel beheerder informatiehuishouding
8

Duidelijk en goed georganiseerd

Weet nu stukken beter wat de mogelijkheden binnen de applicatie zijn, duidelijke uitleg, goede communicatie tijdens het hele traject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Nog niet uitvoerig bekeken
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Eerdere trainingen bij VHIC gevolg
  • Functie: Informatieadviseur
10

Goede training met een kundige trainer

Ik heb een goede tweedaagse cursus gehad van een heel kundige trainer met een goed verhaal. Hij weet waar hij het over heeft en heeft veel praktijkvoorbeelden om dingen duidelijk te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Functioneel beheerder
6

Prima training soms wat langdradig

Duidelijk systeem, fijn dat je overal handreikingen kunt vinden. De volgorde van de trainingsdagen zou ik anders doen. De 2e dag starten met wetgeving en eindigen met knoppentraining, nu was het erg taai in de middag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training) N.v.t.
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Functioneel beheer
6

Had er meer van verwacht

3 trainers op 1 cursus is erg onhandig. Je blijft jezelf voorstellen dit kost teveel tijd en wekt irritatie. Maar ook de manier van lesgeven ligt te ver uit elkaar. De 1ste en 2de trainer geven aan wat ons staat te wachten terwijl de 3de trainer daar niet van op de hoogte is en met een ander programma komt. Omdat we bij de 2de training een vervanger kregen hebben we niet alle lesstof gekregen, dit kregen we ook niet bij de 3de dag. Archief is droge saaie stof en zo bracht de 3de trainer het ook, waar de andere 2 trainers dit wel konden omzetten naar een leuke interactie. Je heb kennis nodig om deze training te kunnen volgen dit is geen basistraining.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basiscursus informatie- en archiefbeheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Adviseur bedrijfsvoering
8

Prima training!

Training geeft voldoende inzicht om met de iNav aan de slag te gaan. Ook de uitleg over de verschillende wetten is prima! De trainer (Kees-Jan) is kundig en brengt de materie goed over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Vhic is bekend bij ons
  • Functie: Adviseur informatie
10

Alles werd heel duidelijk en helder uitgelegd.

Mijn ervaring is goed. Als er tijdens de cursus vragen waren mochten ze gewoon gesteld worden. En als iets te snel ging werd daar rekening mee gehouden. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Ja maar welke weet ik nog niet
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via mijn werk
  • Functie: Medewerkster documentatie
9

Interessante keuze, mag iets sneller

Interessante cursus, nuttig voor het gebruik van I-navigator, maar mag in een iets sneller tempo, en in minder dagdelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Ja, in principe wel, maar heb niet meteen een voorbeeld of planning in gedachte
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Doordat de training door m’n baan werd aangeboden
  • Functie: Allround informatiebeheerder Gemeente Capelle aan den IJssel
9

Duidelijk

Een bevestiging waar ik al mee bezig eas. Handige tips en uitleg wat wel en niet blijft staan na update DSP

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Maken al langer gebruik van i-Navigator
  • Functie: Senior Informatiebeheerder
5

Leerzaam

Leerzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? N.v.t.
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Ja zeker
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Allround medewerker bij de gemeente capelle
8

De training is helder uitgelegd en bij vragen krijg je uitgebreid antwoord.

Ik heb de training als erg leerzaam ervaren en heb veel nieuwe dingen geleerd. De uitleg was makkelijk te volgen en bij onduidelijkheden was er ruimte om vragen te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Zaakgericht werken
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via mijn werk
  • Functie: DIV medewerker
9

Duidelijke en goede training.

Veel kennis opgedaan over selectielijst

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training) N.v.t.
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Toepassing gemeentelijke selectielijst 2020
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Functioneel applicatie beheerder
8

Leerzaam en verhelderend

De eerste dag (te) veel theorie. De tweede dag veel leerzamer en meer opdrachten. Jack geeft op een rustige en prettige manier les.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Selectie en waardering van archieven
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Binnenkort volg ik nog de Basiscursus informatie- en archiefbeheer.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Op het werk.
  • Functie: Informatiebeheerder
8

Prima cursus

Cursus gevolgd met het gehele team. Zodat iedereen op de hoogte is van de nieuwste selectielijst en het gebruik ervan. Duidelijk aangegeven dat Selectie en waarderen meer is dan alleen het volgen van de I-navigator.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Selectie en waardering van archieven
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Algemeen bekend
  • Functie: Kwaliteitsmedewerker Informatiebeheer
7

Veel informatie in een kort tijdsbestek

Goede opbouw van theorie, wetten en regelgeving naar knoppencursus in iNavigator. Veel informatie in een korte tijd. Te weinig ruimte voor interactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen) N.v.t.
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via een collega
  • Functie: Management Assistent
8

Duidelijk

Leerzame training. Goede start voor het gebruiken van de applicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Functioneel beheer Sociaal Team
10

Prima training

De iNavigator training heb ik als zeer waardevol ervaring. De trainer was bijzonder deskundig, TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training) N.v.t.
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: N.v.t.
7

Heldere uitleg

Mooi tempo, door de presentatie, en ruimte voor vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training) N.v.t.
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Toepassing gemeentelijke selectielijst 2020
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) nee
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via werk
  • Functie: medewerker informatiebeheer
8

Leerzaam en verhelderend

Leuk gebracht met een soort quiz waarbij je de selectielijst moest gebruiken. Helder en duidelijk. Geleerd hoe te selecteren via waarderingsmethodiek

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen) N.v.t.
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Toepassing gemeentelijke selectielijst 2020
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via het werk
  • Functie: N.v.t.
9

Leerzame cursus gegeven door gedreven en enthousiaste leider

Praktische uitleg voorzien van duidelijke voorbeelden. Nuttig voor in de praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Toepassing gemeentelijke selectielijst 2020
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Op dit moment niet
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Ervaring en internet
  • Functie: Medewerker informatisering
9

Zeer leerzaam en uitgebreid!

Cursus was erg op de praktijk gericht, bruikbaar en interessant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? N.v.t.
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Eerdere cursussen
  • Functie: Managementassistent
9

uitstekende docent

Heldere uitleg, snel tempo, veel uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) ja, maar op dit moment kan ik nog niet zeggen op welke basis
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via de organisatie
  • Functie: functionaris gegevensbescherming

Bedrijfsgegevens

Einsteinlaan 26 a

2289 CC Rijswijk

088 053 5400

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.