De cursus creatief scrijven was erg leerzaam, interactief en boeiend. Zelfs bij het schrijven van deze feedback hoor ik Roy in mijn gedachte. Roy' s tips ga ik zeker toepassen bij het schrijven van blog's en teksten.

• Gevolgde training Copywriting

Van Roy Ishak krijg je handige tips & tools die je direct kan toepassen. De cursus copywriting was heel leerzaam en we hebben ook veel gelachen! Daarnaast ideaal dat hij bij ons op kantoor langs kwam.

• Gevolgde training Copywriting

Na afloop voel je je geïnspireerd en gemotiveerd. Roy zet je brein aan het werk en wel op zo'n manier dat nog dagen later ideeën en inzichten naar boven borrelen. Ik heb een heel persoonlijke, leerzame, gezellige, confronterende, inspirerende en plezierige training gehad, dank je wel daarvoor!

• Gevolgde training Copywriting

Roy heeft goed ingespeeld op de verschillende niveau's en achtergronden van de deelnemers. Knap om zoveel informatie over online marketing in 3 dagen bij deelnemers tussen de oren te krijgen.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Prima 3-daagse training met duidelijke PowerPoint-presentaties en gerichte huiswerkopdrachten. De kleine groep deelnemers (5) vond ik een grote plus. Zeer goed voorbereid en individuele feedback en uitwerkingen per deelnemer. Roy is ook buiten de cursusuren goed bereikbaar voor en bereid tot hulp en feedback. Het is wel handig als je al enigszins ingelezen bent in (de terminologie van) de materie. Ik heb voor mijn eigen website en die voor mijn klanten veel bruikbare informatie en tips die ik grotendeels zelf kan toepassen.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De praktische en persoonsgerichte aanpak van Roy is echt geweldig. Compleet afgestemd op jouw eigen case, inclusief uitgebreide voorbereiding van zijn kant. Qua inhoud was de training ook van hoog niveau. Actueel en direct in de praktijk toepasbaar.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

I'm with a team of 9-10 learned how to better write SEO-proof content. The course indeed helped us uncovering our target audience and how to better cater to their needs with our content.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Praktische insteek en persoonlijke begeleiding waren prima. Locatie is prettig en centraal gelegen. Theoretische inleiding kan beter. Roy is een echt SEO beest die weet te inspireren. Tip zou zijn ook opdrachten in sub-groepjes te doen zodat men niet alles direct alleen maar op de eigen situatie probeert te betrekken.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy Ishak, Heeft heel veel kennis, en weet dit op een leuke en boeiende manier heel goed over te brengen, dat is echt een gave. Het is vooral ook erg fijn dat Roy goed inspeelt op alle vragen m.b.t. de praktijk, echt top!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy is erg deskundig op het gebied van SEO. Hij heeft ons een leuke, praktische en interactieve workshop gegeven. Onze nieuwe vaardigheden kunnen we nu in de praktijk brengen op de gloednieuwe BOVAG-website.

• Gevolgde training Copywriting

Roy gaf een zeer enerverende, sprankelende en zinderende cursus. Eigen teksten werden behandeld en hij gaf ontzettend veel tips om in je tekst te gebruiken, om deze uitdagender te maken voor de lezen. Wat wil de lezer eigenlijk weten en waarom leest hij een tekst? Waar mogelijk wat humor gebruiken is ook een tip. Ik heb er ontzettend veel van opgestoken en heb er veel baat bij gehad. Ook het gedeelte SEO vond ik erg interessant.

• Gevolgde training Copywriting

Roy geeft een inspirerende, leerzame training op maat. Hij geeft je handvaten waarmee je direct aan de slag kunt. Zijn tips over SEO, zoekgedrag en drijfveren van je doelgroep waren een enorme eye-opener.Erg inspirerend. Een aanrader!

• Gevolgde training Copywriting

Roy biedt allemaal praktische relevante inzichten. Sluit goed aan op de praktijk. Vooral hoe je een goede webpagina opzet qua structuur die aansluit op het zoekgedrag van je publiek; dat was voor mij een enorme eye-opener.

• Gevolgde training Copywriting

Professionele en uitgebreide training aan de hand van de wensen en behoeften van de klant. Deze op maat gemaakte cursus zorgt ervoor dat ik hetgeen ik wilde ook direct in de praktijk kan toepassen. Handig, praktisch, top!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Goede inhoudelijke training. Veel concrete voorbeelden en handvatten om mee aan de slag te gaan. Pluspunt was dat de training was afgestemd op de vragen en leerwensen van de groep. Echt een aanrader voor wie meer wil leren over copywriting en seo schrijven.

• Gevolgde training Copywriting

Roy heeft in de SEO-cursus op een leuke en toegankelijke manier de theorie uitgelegd en laten zien dat deze kennis direct toepasbaar is in de praktijk. Roy geeft heldere voorbeelden en geeft je de kans dit door oefeningen eigen te maken.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy gaf goede tips en heeft een heldere kijk op de de materie.Verder moet ik nu nog wat neerzetten, omdat ik schijnbaar te kort en bondig ben(te weinig letters). Maar het was een goede leerzame training! Alsteblaft!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Veel nieuwe tips gekregen. Ik vond het fijn dat we niet alleen de theorie doornamen, maar het ook direct met elkaar in praktijk gingen brengen. Ook kregen we van Roy feedback op onze eigen case, dat was ook echt nuttig.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy heeft ons een erg interessante training gegeven over copywriting. Tijdens deze training heb ik vooral geleerd hoe ik een blokkade kan voorkomen en teksten schrijf die de doelgroep gegarandeerd interessant vinden!

• Gevolgde training Copywriting

Het was een ontzettend leerzame cursus! Alles werd heel duidelijk uitgelegd en op een manier zodat je het echt direct in de praktijk kan brengen, dat is super fijn. Ook was er voldoende ruimte voor vragen en werden alle vragen duidelijk beantwoord! De cursus voldeed meer dan aan m'n verwachtingen. Zeker een aanrader! :)

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Ja, een geweldige training, met veel plezier en diepgang. Goede eye-openers ontvangen en meer dan klaar voor 'the next level' . Duidelijke taal en goede tools gebruikt! Ik ga nu vertouwd aan de slag met CopyWriting!

• Gevolgde training Copywriting

Ik heb met veel plezier deel genomen aan de cursus Copywriting van Roy Ishak. Ik had niet verwacht dat ik zo veel zou leren in een paar dagen tijd. Roy heeft mij erg geholpen met het brainstormen over mijn toekomstige baan. Roy, Dankjewel & hopelijk tot snel!

• Gevolgde training Copywriting

Roy leerde ik als lesgever kennen tijdens 'De Gouden Veer Copycursus'. Zijn les over SEO-copywriting en schrijftips in het algemeen zijn me altijd bij gebleven. Roy brengt als geen ander zijn kennis over waardoor z'n tips makkelijk om te zetten zijn in de praktijk. Ondertussen volgde ik ook zijn videoreeks, lees ik zijn blog en kan ik niet wachten op nog meer content van hem. Kortom: er valt altijd iets bij te leren van Roy. En o ja: hij is bovendien ook nog eens een heel aangenaam persoon om mee te praten. What's not to like about?

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Het doel van deze cursus was voor mij om een opfrisser te krijgen. Dingen te horen die ik eigenlijk al wist. Maar ik kwam er vol inspiratie en met nieuwe inzichten vandaan. Roy geeft op een prettige, rustige en overtuigende manier les. Een aanrader!

• Gevolgde training Copywriting

In 2 dagdelen leerde Roy mij hoe ik overtuigende teksten schrijf die werken voor mensen én voor Google. Zijn aanpak is data gedreven en gebaseerd op SEO-technieken. Dat verwacht je niet bij een cursus copywriting, maar het maakt hem des te waardevoller. Ik verzamel nu argumenten die gegarandeerd werken. Dat geeft niet alleen mij vertrouwen in mijn teksten. Het sterkt mij ook richting mijn opdrachtgever. Roy maakte deze open inschrijving voor iedere deelnemer waardevol door verschillende casussen uit te werken en uitgebreid persoonlijk advies te geven. Hij gaat daarmee veel verder dan waar je voor betaalt. Absoluut een aanrader!