Veruit de beste copycoach in Nederland.

Veruit de beste copycoach in Nederland. Als Roy zijn unieke 8-figure-copywriting-kennis deelt, dan luister ik. Tip: Vraag naar zijn mysterieuze 'Zippo Verkoopbrief' (deze brief gaat de 7 beïnvloedingsprincipes van Dr. Robert Cialdini ver voorbij).

Leerzame, interactieve cursus! Je kunt hierna direct de opgedane kennis in de praktijk gaan toepassen.

• Totaaloordeel
  • Welke training heeft u gevolgd? Cursus SEO

Voordat ik de boeking had gedaan voor een SEO cursus had ik telefonisch al goed kunnen sparren met Roy. Het gevoel was positief. Bij de 1e meeting zijn wij al vrij snel aan de slag gegaan met de materie. Zo starte wij die dag met het zoekwoorden onderzoek. Dit had ik eerder niet gedaan met echte cijfers als onderbouwing. Dit gaf compleet nieuwe en waardevolle inzichten. Daarna werd de perfecte site structuur duidelijk. In de 2e meeting zijn verder doorgegaan met de bespreking van de sitestructuur en daarna met de SEO teksten en hoe deze te schrijven. Roy gaf heel veel waardevolle tips waar ik direct mee aan de slag kon gaan. Ondertussen is de website compleet vernieuwd waarmee met alles rekening is gehouden met de tips van Roy. De nieuwe pagina's zijn na enkele dagen al gevonden door Google. Sommige scoren op de 1e dag al een plek op de 1e pagina (nog een top 3 plekken). Terwijl de teksten nog lang niet allemaal zijn uitgewerkt en geplaatst zijn. De tips lijken snel vruchten af te werken. Er is nog een behoorlijke lijst met punten te verwerken maar dit doe ik met plezier. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten in extra verkeer en conversies. Daar is het nu nog te kort dag voor om hier meer over te vertellen. Wil je ook direct toepasbare tips en wil je met concrete tips aan de slag? Dan raad ik de SEO cursus van Roy Ishak aan.

• Totaaloordeel
  • Welke training heeft u gevolgd? Cursus SEO

Goede training! Je krijgt direct feedback op je eigen werk. Roy is een vakman. Hij deelt praktische technieken en speelt tijdens de training in op persoonlijke vragen, ook al wijken deze af van het programma.

• Gevolgde training Copywriting

Roy heeft ons uitstekend geholpen met het opzetten van onze sitestructuur en SEO-strategie. Ook weken nadat ik een training van hem heb gevolgd, kon ik hem nog bellen met specifieke vragen over onze website. Hij wist zich zonder problemen onze website voor de geest te halen waardoor hij de vragen snel kon beantwoorden. Aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Interessante en praktijkgerichte individuele training gevolgd bij Roy. Hij geeft goede feedback op aangeleverde teksten. Verhelderend kijkje achter de schermen bij google om teksten beter aan te sluiten bij doelgroep. Al met al inspirerend en aanrader!

• Gevolgde training Copywriting

Roy's presentatie is goed gestructureerd. Hij wisselt goede theorie af met praktijkopdrachtjes, waardoor het blijft hangen. Hij mag zich echt een copy- en SEO-specialist noemen. Bovendien neemt hij een portie humor mee, ook belangrijk :-) Aanrader dus.

• Gevolgde training Copywriting

Twee onwijs leerzame,vooral ook leuke trainingen Copywriting (met de nodige humor) bij Roy Ishak gevolgd! De tips en adviezen hebben mij de ogen geopend. Uitkomst: een nieuwe ERG PRETTIGE werkwijze voor content schrijven is binnen ons bedrijf gaan leven. Een échte aanrader dus!

• Gevolgde training Copywriting

Roy is 2 middagen bij ons op kantoor geweest. Voor de training vroeg Roy naar onze leerdoelen. Daarnaast bestudeert hij de huidige teksten van ons. De feedback komt terug op de training. De inhoud van de training is volledig aangepast op onze wensen. Zijn kennis weet hij met enthousiasme én humor over te brengen. Naast het feit dat het twee gezellige middagen waren, hebben wij er veel van opgestoken.

• Gevolgde training Copywriting

Roy begeleid je van A tot Z hoe je een zoekwoordonderzoek moet doen. Hierbij geeft hij ook les over de achterliggende theorie die je er echt bij nodig hebt. Tenslotte is hij ook nog de enige die dit met ontzettend veel humor uit kan leggen!

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

De training was inhoudelijk sterk. Uitleg was helder en er werd gekeken naar het eigen niveau. Vragen werden duidelijk beantwoord. Trainer was geduldig en vriendelijk. Ik heb veel kennis opgedaan, nieuwe dingen geleerd en enthousiast geworden om nog meer te doen met copywriting.

• Gevolgde training Copywriting

Ik heb een heel leerzame dag gehad over SEO, een eyeopener op het gebied van teksten op een bepaalde manier schrijven zodat je website hoger in de Google ranking komt. Het is ook heel handig dat Roy aangrenzende kennis heeft (WP en content-writing), en tijdens de training kun je hem dus alles vragen op dat gebied. Content-writing, een duidelijk plan hoe de beste zoekwoorden te vinden, te rubriceren en toe te passen op je website. Fantastisch en zal in de toekomst graag weer van zijn diensten gebruik maken.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Het is een hele praktische cursus, waarbij door gelijk oefeningen te doen de leerstof goed blijft hangen en je in de praktijk goed weet hoe je het teksten schrijven moet aanpakken. Interactie tussen trainer en leerlingen is erg fijn. Geen moment waarop mijn aandacht verslapte. Top!

• Gevolgde training Copywriting

Dat waren een hoop eyeopeners in 2 dagen.. Ik ben met een hoop praktische tips en een lach op mijn gezicht naar huis gegaan. Roy, bedankt voor je inspiratie en humor!

• Gevolgde training Copywriting

Roy heeft ons een perfecte start gegeven, we hebben meteen al meer aanmeldingen dan voorheen. We aarzelen niet om Roy later weer in te schakelen. Roy bedankt voor het delen van jouw specialistische inzichten en kennis!

• Gevolgde training Copywriting

Geweldige cursus! Aanvankelijk schreef ik mijn teksten vooral op gevoel. Nu, met het strijdplan van Roy, schrijf ik efficiënter en effectiever. Nog nooit heb ik binnen een week zoveel vooruitgang geboekt.

• Gevolgde training Copywriting

De training is praktijkgericht met duidelijke theoretische onderbouwingen en sluit aan op 'jouw' situatie. Tijdens de bijeenkomsten wordt geleerd/gewerkt in ontspannen sfeer met alle ruimte voor vragen, discussie en feedback. De trainer is toegankelijk. Hij creëert rust en zet tegelijk aan tot activiteit. Het was de 2e keer dat ik deelnam aan een training van Roy.

• Gevolgde training Copywriting

Roy is een toptrainer. De training çopy writing is to the point en het geleerde is direct toepasbaar. Ik heb deze training uitgekozen omdat ik goed vindbare en goed converterende teksten wilde leren schrijven. Aan deze verwachting is geheel voldaan. Door de feedback op een bestaande tekst wordt leereffect vergroot. Daarnaast biedt Roy de mogelijk om achteraf nog een extra tekst te laten controleren. Ik kan deze training aan iedereen, die goede teksten wil leren schrijven, aanbevelen!

• Gevolgde training Copywriting

Wat een inspirerende leuke trainer. De training was erg inspirerend. Roy gaf tips en inzichten op gebieden waar ik vast liep. Ik had direct zin om aan de slag te gaan. Ook mijn bestaande teksten kon in aan de hand van zijn feedback en inzichten direct aanpassen. Roy geeft de training op zijn eigen manier, met veel humor, hij neemt de tijd om vragen en ingebrachte punten te behandelen waardoor het echt een training op maat is. En niet een standaard verhaal dat hij afdraait. Echt een aanrader voor iedereen die zijn online schrijf techniek wil verbeteren. Of er juist mee start en op weg geholpen wil worden. Of pakkende overtuigende teksten wil schrijven. Roy heel erg bedankt voor de boeiende training!

• Gevolgde training Copywriting

Wederom een top cursus van Roy! Roy was op deze cursus weer razendsnel en to the point. Hij legde helder uit hoe we de volgende stap konden zetten in het SEO proces. Bovendien, niet onbelangrijk, ook nog eens leuk!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy brengt de stof erg enthousiast. hij speelt in op de actuele ontwikkelingen. Goede combinatie tussen de theorie en de praktijk. Hij doet het daarnaast erg enthousiast en heeft humor. Leuk dat er ook gelijk oefeningen worden gedaan en er strijd is tussen de teams.

• Gevolgde training Copywriting

De YouTube reeks 'zoekwoorden-onderzoek' van Roy Ishak is fantastisch. Iedere leek kan hiermee starten. Het heeft mij een paar uurtjes gekost om de video's te bekijken en daarnaast heb ik ondertussen het onderzoek direct uitgevoerd. Mensen hadden mij geadviseerd het SEO gedeelte uit te besteden, maar ik heb dit nu met ontzettend veel plezier zelf gedaan. De filmpjes bevatten veel kennis, overzichtelijkheid, structuur en daarnaast is het lekker luchtig door de verwerkte humor. Echt een ontzettende aanrader voor iedereen die zijn eigen zoekwoorden-onderzoek wil doen! Mogen er nog maar vele leuke / interessante filmpjes door Roy gemaakt worden.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Roy haakte goed in op de wensen van de groep. Op die manier werd de training direct toe te passen in ons dagelijkse werk. De besproken zaken konden we direct toepassen op een campagne die de volgde dag live ging.

• Gevolgde training Copywriting

Een super waardevolle cursus gericht op bloggen voor marketeers: hoe controleer je een blog zodat het goed doet? Goede tips, en ook goede praktische voorbeelden die vanuit onze eigen blogs kwamen.

• Gevolgde training Copywriting

Allereerst is Roy erg toegankelijk en open, waardoor hij op een leuke manier voor de groep staat en zijn boodschap goed overkomt. Ik heb vooral veel van hem geleerd op het gebied van SEO, maar ook nog even een opfriscursus over hoe je teksten nou optimaliseert voor je lezer. Zeer waardevol en een goede aanvulling op mijn kennis vanuit de opleiding Communicatie. Bonuspunten voor de checklist!