Een bijzondere inspirerende week!

Collega’s vertelden mij over NLP, en door hun ervaringen én inbreng in intervisie en dergelijke, werd ik er zelf ook steeds nieuwsgieriger naar. Het bleek nog een hele opgave om te ontdekken welke opleiding ik moest kiezen… Toen ik eenmaal begreep waar ik op moest letten, namelijk of de opleiding is erkend door de Society of NLP; de enige onbetwiste NLP instantie, en daarmee goedgekeurd door de grondleggers van NLP, kwam ik uit bij Robin Stevens. Zijn site overtuigde direct: déze moest het worden! De sfeer tijdens de 7 aaneengesloten opleidingsdagen voor NLP Practitioner in Nijkerk was er vanaf het allereerste begin op gericht om zo optimaal mogelijk alles wat Robin Stevens vertelde, op te nemen. Robin stond relaxed voor de groep, vertelde rustig en ontspannen, en nam ons gaandeweg steeds verder mee in de wereld van NLP. Tegelijkertijd straalde alles wat hij deed en zei een deskundigheid uit, die meteen overtuigde. Natuurlijk was niet alles nieuw; er was ook veel herkenning. Gaandeweg het programma volgden echter ook meer nieuwe inzichten. Wat fijn om weer nieuwe stuurmogelijkheden te ontdekken, om eigen gevoel zo bij te sturen, en me prettiger te voelen! Er waren gedurende de opleidingsdagen veel mogelijkheden om de duidelijk uitgelegde NLP technieken met elkaar te oefenen, steeds met een andere deelnemer. Top om er meteen in de praktijk mee aan de slag te kunnen. Nadeel van deze werkwijze vond ik wel, dat je tijdens de oefening afhankelijk was van de mate waarin het je partner lukte om de techniek goed toe te passen, om zelf het effect te kunnen ervaren. Misschien is meer begeleiding daarbij toch een verbeterpunt. Al met al een indrukwekkende, intensieve en goed georganiseerde week. Robin IS NLP. Ik kan hem als trainer van harte aanbevelen! Annemieke, coach/trainer gespecialiseerd in de aanpak van eenzaamheid, 58 jaar

• Naam training NLP Practitioner opleiding

De training is een erg leuke maar vooral leerzame week geweest met veel bewustwording.

Ik heb de keuze gemaakt om de opleiding bij Robin te volgen als gevolg van het luisteren van de podcast van Eindbazen waarin hij zijn verhaal deed over wat nou NLP precies is. Persoonlijke ontwikkeling is iets waar mijn vriend en ik veel mee bezig zijn en NLP paste daar voor ons gevoel goed bij. Het is een 7-daagse opleiding die naar mijn mening precies lang genoeg is. Het is een intensieve training die ik echt super leuk vond en meteen al veel aan had. Ik ben een vrouw van 25, moeder van drie kinderen en lekker bezig met het vergaren van kennis en het vormen van mijn kwaliteiten. Ik ben mij redelijk bewust van mijzelf en de dingen die ik zeg en doe, maar de week waarin ik kennis maakte met NLP heeft mij nog van veel meer bewust gemaakt. Na de training kon ik mijn gedachten en gevoel veel makkelijker sturen waardoor ik meer rust ervaar. Het vergt wel oefening om de tools die je aangereikt krijgt helemaal je eigen te maken, maar in zo’n korte tijd communiceer ik al zoveel beter! De training is inmiddels iets meer dan een week geleden afgerond, en ik zit nog steeds in die positieve flow en bewuste state of mind. Dan heb ik het geluk dat mijn vriend de opleiding ook gedaan heeft, want wij zijn veel bewuster aan het communiceren waardoor veel meer en sneller begrip ontstaat. Hoe fijn is het als je zoveel beter kunt communiceren? Communicatie is immers ‘the key’... as they say. Zoals ik eerder schreef heb ik drie kinderen met de leeftijden 7, 6 en 1. Ik mag wel stellen dat het vaak erg gezellig is in huis. Als je leven druk is met alle dagelijkse bezigheden, dan is het fijn dat je ook de juiste communicatie hebt richting je kinderen. Tijdens de training was ik mij zó bewust van alle woorden die ik uitsprak dat ik als vanzelf mijn communicatie aan ging passen. Mijn kindjes ervaren nu meer rust en duidelijkheid. Win win zou ik zeggen. NLP is zeker waardevol voor mensen die open staan voor positieve verandering in hun gevoel en communicatie.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Een bijzondere en leerzame week!

Zowel voor privé als zakelijk was ik benieuwd naar de inzichten die NLP mij konden brengen. Ik ging er redelijk 'blanco' in; benieuwd hoe het mij kon helpen in het dagelijkse leven. Via een collega kwam ik bij deze training. Omdat wij in veel opzichten op elkaar lijken en ik zag hoeveel positiefs het haar bracht, was ik heel nieuwsgierig naar de training. Ik heb tijdens deze week enorm veel rust ervaren, door de fijne ontspanningsoefeningen en technieken kon ik alle ''drukte'' in het hoofd even aan de kant zetten (en leren hoe ik dit ook ná de NLP-week kon gebruiken). Ik heb geleerd hoe ik mezelf en anderen op een positieve manier beïnvloed, in zowel taal als gevoel. Beide zorgen er nu voor dat ik anders naar situaties kijk en dat ik me bewust(er) wordt van onbewuste processen in mijn hoofd (die zorgen voor het gevoel en beeld/plaatjes die ik zelf maak). Robin zorgde voor zowel rust en humor in de groep. Een hele goede trainer, die op een prachtige manier verhalen verteld, je op je gemakt stelt en op de meest onverwachte momenten laat lachen. Ook Liza en Merel hebben mij op een hele fijne manier geholpen. (Liza, bedankt voor de fijne Yoga ook deze week!) Het was een hele bijzondere week die ik niet snel zal vergeten. NLP is uiteindelijk iets wat je doet en na deze training ga je dat ook zeker (bewust) gebruiken!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Geweldige, inspirerende en vooral rust in het hoofd creërende week!

In november de Practioner NLP training gevolgd en wat een geweldige ervaring. Elke dag nieuwe dingen geleerd en geleerd hoe je om kan gaan met gevoel en taal. vanaf die tijd gebruik ik dagelijks iets uit de training en dat gaat vanzelf. Hoef er niet over na te denken.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Ik heb een leven voor en een leven na de NLP week

Ik heb vorige week de NLP Practitioner afgerond. Ik was in een burn out situatie terecht gekomen en er moest echt iets gebeuren waardoor ik mijn leven weer op de rit zou krijgen. Ik liep al een tijd rond met het idee dit te gaan doen maar de kosten weerhielden me ervan. Achteraf kan ik zeggen dat het elke cent waard was. Ik begin langzaam aan mezelf weer terug te vinden. Ik heb er vertrouwen in dat ik de dingen die nu nog voor me liggen aankan. Het was inspirerend maar ook zeker confronterend. Ik heb leren inzien waar mijn eigen pijnpunten liggen en hoe ik bepaalde technieken en oefeningen kan toepassen waardoor ik de situatie omkeer. Ik heb me direct ingeschreven voor de Master.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Zeer leerzaam, inspirerend en ontspannen.

Ik heb een heerlijke week gehad. Het duurde een paar dagen voordat ik er woorden aan kon geven. Als mensen vroegen wat ik had geleerd, vond ik dat moeilijk om te omschrijven. Nu gaat dat beter en komen veel dingen weer boven drijven. Het was ook zoveel omvattend. Ik ben vooral meer mezelf gaan waarderen. Dat is het grootste cadeau. We hebben verder ontzettend gelachen. Dat is ook heel waardevol. Fijne trainers en een leuke groep. Er zat een goed opbouw in de dagen. Robin kan erg inspirerend vertellen. Ik ben me nog meer bewust geworden van patronen, overtuigingen en waarden en heb hier gelijk al stappen in kunnen zetten. Ik gun iedereen deze investering in zichzelf.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Je leert handige tools om jouw leven te veranderen

Mijn naam is Simone en ik zit momenteel tussen twee banen in. Hierdoor had ik de tijd om een week aan mezelf te werken. Ik vond het een hele fijne week met leuke mensen! Robin zit vol met inspirerende en humoristische verhalen waarin je jezelf vaak herkent. Je krijgt een andere mindset in deze week, een betere! veel opgekropte emoties komen omhoog tijdens deze cursus. Je krijgt een gevoel van wie doet mij wat. Ik heb technieken geleerd dat ik 20 jaar eerder had moeten leren. Dat had dan veel ellende bij mij bespaard. Ik ben blij dat ik deze technieken nu kan leren aan mijn kids. Vooral aan mijn hoog gevoelige dochter. Ze heeft er nu al iets aan gehad! Maar ook mijn moeder die net uit een burn out omhoog klimt. Liza heeft mij geïntroduceerd in de wondere wereld van Yoga. ik probeer iedere dag de 5 tibetaantjes uit te voeren. En het gaat steeds beter. Dat was ook een leuke verassing want ik wist niet dat yoga erbij zat. Aan het einde van de cursus reed ik de hele weg naar huis achter een Ford Focus. Ik kan er na deze week niet meer normaal naar kijken 🤪

Het was een top week!

Ik wilde mij meer gaan verdiepen in NLP, voor mijzelf maar ook om mee te kunnen werken als coach. De training heeft mij persoonlijk innerlijke rust gebracht en ik heb ervaren hoe krachtig NLP kan zijn! Ik verheug mij nu al op de coach dag!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Mijn beste investering ooit!

In een hele relaxte setting laten Robin, Liza en Merel je tijdens deze 7-daagse training alle onderdelen van NLP eigen maken. De focus ligt hierbij op het ervaren en doorleven van NLP. Door deze unieke trainingsmethodiek is de verandering in mijn leven (nu al) mega te noemen. Ik ben echt verrijkt omdat ik nu grip heb op mijn emoties en ervaar nu al voordeel bij het anders en beter communiceren met anderen. Nadat ik vastliep in mijn baan (bankwezen) heb ik meerdere instanties bezocht om het ‘lek’ boven water te krijgen. Robin heeft met zijn training in 7 dagen klaargespeeld wat jaren niet lukte. Ik heb mijn eigenwaarde en mijn leven terug. Naast het feit dat ik nu weer met energie door het leven ga, kan ik NLP de rest van mijn leven voor mijzelf en wie weet voor anderen inzetten. Ik ben Robin enorm dankbaar en noem deze training daarom mijn beste investering ooit.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Ik vond de training inspirerend, heel leerzaam en super leuk!

Er waren een aantal redenen waarom ik deze training wilde volgen. Ik wilde graag mijn sterke eigenschappen verder ontwikkelen en verdiepen, ik heb dat nog niet eerder op deze (NLP) manier benaderd. Ik had heel sterk het gevoel dat de tijd rijp was om deze training te gaan doen. Verder wilde ik graag handvatten ontwikkelen waarmee ik beter mijn dromen & doelen zou kunnen najagen. Ik merkte aan mezelf dat ik patronen had die me hierin belemmerden. Soms wil ik iets heel graag maar dan doe ik het niet omdat ik onzeker ben en mijn kwaliteiten waarmee ik die dromen & doelen kan bereiken zomaar aan de kant schuif. Ik had het idee dat er in mijn onderbewustzijn drempels verborgen zaten. Ik heb ervaren tijdens de training, door Robin zijn verhalen en de oefeningen, dat ik nu beter in staat ben om de drempels (en mijn belemmerende overtuigingen) te zien en een aantal blokkades te doorbreken. Bovendien durf ik weer over mijn toekomst te dromen en zie ik zelfs mooie plaatjes van die toekomst! Verder was ik nieuwsgierig hoe communicatie op het onderbewuste niveau werkt, wat je ermee kunt en hoe je de invloed op jezelf en anderen kunt vergroten en wat voor technieken je dan kunt toepassen. Ik wist eigenlijk zeker dat NLP bij uitstek de cursus zou zijn die hierin handvatten kon bieden. Aan het begin van de training was ik bang dat ik zou afdwalen en in mijn eigen wereldje terecht zou komen, dat gebeurd regelmatig als ik lang moet luisteren, het tegendeel is bewezen. Robin, ik weet niet hoe je het doet (of eigenlijk weet ik dat nu wel een beetje;), je hebt me meegenomen in je verhaal. Heel groot compliment voor jou! Je hebt me zoveel geleerd, ik weet zeker dat ik hier de rest van mijn leven iets aan zal hebben. De training heeft mijn blikveld vergroot. Robin en natuurlijk ook Liza, dank je wel voor deze belevenis. Pure verrijking! Ps. Ik wist niet dat meditatie zo’n groot effect had op je goed voelen. Heerlijk! Lieve groet van Manon van Dijken

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Verrast, overdonderd, geraakt én overtuigd!

NLP....tja, hoe omschrijf je dit? Diverse sites geven een fraaie uitleg, maar dekt het de lading? Nope. Waarom niet? Omdat je het daadwerkelijk moet voelen en ervaren. En dan zul je ongekend verrast worden! Na 7 dagen training zit Robin nog steeds de hele dag door op mijn schouder van alles in mijn oor te fluisteren (of is het toch mijn eigen innerlijke stemmetje ;-)). Nieuwsgierig wat hij me dan influistert? Simpele dingen om me gewoon te laten beseffen dat het betreffende moment helemaal ok is. Dat het de moeite waard is daarvan te genieten. En zo niet, dan wijst hij me op de oefeningen om een negatieve gedachte even om te buigen naar een prettige gedachte of - als dit moeite kost - de negatieve gedachte in ieder geval af te laten zwakken en daardoor minder intens te laten zijn. Door doodeenvoudige technieken. Onzin? Nou, écht niet! Of als ik in de modus "ik zie beren op de weg" ben, hoe kinderlijk eenvoudig het is deze te relativeren. En wil ik graag dat mijn collega, een klant, mijn partner of wellicht de buurvrouw iets voor mij doet? Dan trek ik tegenwoordig een fantastische doos vol met geweldige gesprekstechnieken open. Is het moeilijk? Soms. Is dat erg? Nee. Het is een proces en reken maar dat het je hele boeiende inzichten gaat geven. Dus twijfels om deze cursus te doen? Ik kan je vol overtuiging vertellen dat je geen seconde spijt zult hebben. Robin weet je te raken. Simpelweg door persoonlijke verhalen te delen. Hij weet je te overtuigen, door inspirerende voorbeelden te benoemen. Hij neemt je mee in al zijn super gave verhalen (waarbij zijn partner Lisa met een heerlijke en trotse glimlach op haar gezicht zit mee te luisteren). Hij weet je te boeien door afwisseling aan te brengen in praktijk en theorie. Het zorgt ervoor dat 7 intensieve dagen levendig blijven. In welke branche je ook werkzaam bent, het zal je zeker op alle vlakken verrijken. Zakelijk en prive een absolute must. Robin, blijf vooral nog even op mijn schouder zitten ;-).

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Zeer leuke en interessante training waarin je praktische handvatten direct leert toe te passen

Ik ben de NLP practitioner opleiding gaan doen, omdat (1) ik beter wilde leren omgaan met emoties zoals stress, en (2) beter wilde worden in het stellen van goede vragen. De opleiding is mij erg goed bevallen, want beide leerdoelen zijn behaald! 7 dagen opleiding leek mij wel eerst wel erg lang, maar de dagen vlogen voorbij. Ik heb nooit eerder met zoveel concentratie en ontspanning naar een trainer kunnen luisteren. Robin weet je de hele dag door te boeien met de verhalen die hij vertelt en de humor die hij daarin gebruikt. Daarnaast wordt theorie continu afgewisseld met praktijkopdrachten, waardoor je merkt dat je direct vooruitgang boekt met betrekking tot jouw eigen leerdoelen. Ik zou de opleiding dan ook zeker aanraden aan iedereen die meer ontspannen door het leven wil gaan. Ik ben blij dat ik deze training al op mijn 29e levensjaar heb gevolgd, want ik ga hier de rest van mijn leven nog profijt van hebben!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

eyeopener, inspirerende en super leerzame training

Ik ben 50 jaar en 27 jaar werkzaam in de technische industrie in een sales buitendienstfunctie. Tien jaar geleden raakte ik geïnteresseerd in coaching en heb ik een coachingsopleiding gevolgd. NLP werd daar wel behandeld, maar heel summier. Van sales engineer ben ik doorgegroeid naar verkoopleider. In deze functie kon ik de door mij opgedane coachingsvaardigheden verder ontwikkelen. Door de groei van ons bedrijf was er behoefte aan een mentor/interne coach. Sinds ¾ jaar begeleid ik nieuwe collega’s (vertegenwoordigers) en worden er ook coachingsvragen gesteld. Een collega attendeerde mij op NLP. Via internet kwam ik in aanraking met de opleiding van Robin Stevens en heb ik zijn boek “De kracht van NLP” gekocht en gelezen. Robin gaf mij adressen voor een stilteretraite (meditatie en yoga). De stilteretraite die ik vervolgens heb gevolgd, gaf mij een duw in de juiste richting. Voordat ik mij opgaf voor de 7-daagse opleiding NLP Practioner, heb ik een 1-daagse training “De Kracht van NLP” gedaan om te kijken of de manier waarop Robin de training geeft, mij aansprak. Dit heeft ertoe geleid dat ik de 7-daagse opleiding ben gaan volgen. Wat een mooie, leerzame, inspirerende en eyeopener is dit voor mij geweest. De losse en ontspannen manier waarop Robin zijn verhalen verteld, is perfect. Vanaf dag 1 tot dag 7 blijf je geboeid en gebeurt er ook daadwerkelijk wat met je onderbewustzijn. Je oefent continu met je medecursisten en Robin, Liza en Merel staan je bij daar waar nodig. De ervaringen en veranderingen die ik heb ondergaan, zijn van onschatbare waarde voor zowel mijn privéleven als mijn werk. Robin, Liza en Merel bedankt voor jullie openheid, professionele uitstraling en humor. Ik neem mijn gedachten en gepieker nu minder serieus, zet er gewoon een circusmuziekje achter ha, ha. Groet Cor

In één woord fantastisch

Ik ben deze opleiding gaan volgen, omdat ik aan mezelf wou werken, en ik al geruime tijd met deze gedachte bezig was. Er was alleen steeds iets in mijzelf dat mij tegenhield die stap te zetten. Maar nadat mijn broertje, zijn NLP opleiding had gedaan, en ik zag hoe hij daarvan profiteerde, begon ik steeds vaker te denken dit is ook wat voor mij. Want ook ik kan hier alleen maar beter uitkomen. Zeker in mijn baan als militair, waar op het moment nog steeds veel onzekerheden zijn, vanwege mijn leeftijd 33 jaar. Maar ook waar het tonen van emoties als zwakte word gezien. Maar waar ik binnen defensie zeker verder wil, heb ik nu de tips en tools gekregen, waarvan ik zeker weet dat mij dat ook zal lukken. En daarvoor ben ik Robin en Liza, echt super dankbaar. Robin geeft de opleiding met zo’n enthousiasme dat je daar zo in word mee getrokken, en de zeven dagen zo voorbij vliegen. Ik zou het echt iedereen aanraden om te volgen. Want je kunt er alleen maar beter van worden.

Simpel maar magies!

De kracht van de NLP technieken was een openbaring voor mij. Robin heeft er verschillende laten zien en deze zijn makkelijk uitvoerbaar en toepasbaar in mijn dagelijks leven. In deze week ben ik me bewust geworden van de verschillende taalpatronen en hoe deze te gebruiken, zowel privé als op mijn werk. Ook heb ik geleerd hoe ik de mensen om mij heen positief kan beïnvloeden zo als bijvoorbeeld mijn dochter (3 jaar), die nu iets vaker JA zegt i.p.v. NEE. Ik ga met name het 'taalgedeelte' van de training bewust toepassen en oefenen in mijn werk als docent op een MBO opleiding. Tot slot heeft het volgen van de training mij meer richting gegeven in het stellen van doelen voor de toekomst. Die doormiddel van dromen en gerichte acties zeker realiteit worden!

Vrijheid!

Op mijn werk zag ik een collega opbloeien. Het geheim? Hij volgde NLP trainingen bij Robin. Vol enthousiasme vertelde hij keer op keer wat hij geleerd en toegepast had. Daar wilde ik meer van weten! Afgelopen week heb ik de NLP Practitioner gevolgd. De training was ver boven mijn verwachting, echt fantastisch. Het mooiste cadeau wat ik mezelf ooit gegeven heb. Mijn allermooiste moment was dat ik de moed had om mijn angst voor autorijden met de groep te delen en aan te geven dat ik daar graag van af wilde. Robin heeft - na hypnose - samen met mij over de snelweg gereden. Daar had ik al 12 jaar niet meer gereden! Het voelt nog steeds bizar dat dit kan. Ik voel een enorme vrijheid. De afgelopen dagen rijd ik steeds een stukje verder. En dat is nog niet alles. De geleerde technieken werken voor mij goed om negatieve herinneringen en gevoelens los te laten en positief om te draaien. Het is mij nu veel duidelijker wat ik wil en waar ik naartoe wil. Ik kan geen reden bedenken waarom je deze training niet zou volgen als je openstaat voor persoonlijke ontwikkeling. Ontzettend bedankt Robin en Liza!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Super heldere en goed georganiseerde dag gehad!

Ik heb een super waardevolle dag gehad. Ik ben al enige tijd bezig met mezelf persoonlijk te ontwikkelen en de training is een hele fijne toevoeging aan dit proces. Het is me namelijk duidelijk geworden hoe de denk processen in mijn brein verlopen. Daarnaast is het heel waardevol dat ik bepaalde praktische tools heb gekregen van jullie die ik kan gebruiken om bepaalde denkprocessen positief om te vormen. Hartstikke bedankt voor de waardevolle en inspirerende middag.

life changing

Ik heb me met hoge verwachtingen ingeschreven voor de NLP practitioner bij Robin Stevens. Die verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Mijn motivitatie om mee te doen was aan de ene kant een stuk persoonlijke ontwikkeling (waar sta ik, waar ga ik heen, wat laat ik los?) maar aan de andere kant ook het ontwikkelen van mijn communicatieve skills als mediator. Ik vond het heerlijk om een week lang bezig te zijn met bewustwording van de kracht van het onbewuste en communicatie met mijzelf en anderen. Robin heeft een gave. Voor mij is het een week geworden vol inzichten en inspiratie op alle vlakken van mijn leven. Ik kan geen reden bedenken waarom je deze investering niet in jezelf zou doen.

In één week mezelf beter leren kennen dan de 49 jaar ervoor

Net als iedereen maak ik me wel eens druk om dingen die er in de toekomst gaan gebeuren en waar ik geen vat op heb. Ze zijn gebaseerd op verankerde gevoelens uit het verleden. Robin heeft me geleerd deze emoties / gedachten "om te draaien" waardoor ze minder impact hebben. Ook ben ik bewuster geworden dat vanuit positieve gevoelens / gedachten uit het verleden, je zelfbeeld prettiger wordt en je dus beter de focus hierop kunt leggen. Dit alles geeft meer rust, meer energie, positievere mindset waardoor ik me in 1 week tijd veel prettiger voel. Mooi meegenomen toch! Haha, de vertaalslag voor mijzelf: In mijn werkveld (ik werk in de logistiek) is het altijd erg hectisch. (wat bedoel je met altijd :-) ?). De ademhalingstechnieken, de communicatieve vaardigheden en de gevoelsomdraaitechniek hebben ertoe bijgedragen dat ik veel relaxter in mijn werk sta. Mijn collega's vragen zich af of mijn veranderende houding / ego, een toneelstukje is en hoe lang ik dit volhoud... (ik denk heel lang, want NLP is iets waar ik aan blijf werken). Voor wat betreft mijn privé situatie: Ik heb begin vh jaar een kortstondige relatie gehad met een dame die zwanger is geworden van een (ons) kindje. 20 december is ze uitgeteld. De biologische moeder wil niet dat ik het kindje erken. Ik vind het een lastige situatie en veel doemscenario's zijn de revue reeds gepasseerd. Met de tools die Robin me heeft aangereikt, heb ik veel meer rust in mijn hoofd gekregen. Als ik de negatieve gedachtes aan de toekomst (vanaf de geboorte van het kindje) als een film terug spoel, zwart-wit maak, verklein en vanuit de controlekamer bekijk, achterstevoren terug spoel met een circusmuziekje, kan ik er al een beetje om glimlachen. Tote: eerste pianoles en begonnen met spinnen!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Gaaf om te ontdekken dat NLP in essentie vrij simpel is, heel concreet en zeer effectief!

Als accountmanger ICT in de Zorg ben ik veel in contact met verschillende mensen in de Zorg en ICT op verschillende niveau's. In die contacten ervaar ik wisselende succesen, waarbij ik altijd op zoek ben naar hoe het beter kan en ik hoe ik mij daarin kan ontwikkelen. Dat is dan ook de reden dat ik deze traning ben gaan doen. Tijdens het begin van de training was ik sceptisch en had ik moeite om mijn gedachten te 'lezen' en mijn gevoelens te voelen. Toen ik merkte dat dit met simpele NLP-oefeningen niet ze moeilijk is en je ze bovendien ZELF kunt maipuleren door bijv een vervelend gevoel om te draaien naar een prettig gevoel werd ik enthousiast. Mijn enthousiasme is inmiddels overgeslagen naar mijn partner. Ik kan niet precies aangeven wat ik nu al anders ben gaan doen, maar ik voel mij beter en vandaag kreeg ik van een collega aan de telefoon te horen of ik soms een training bij Bassie en Adriaan had gevolgd ;-)

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Ik voel ontzettend veel dankbaarheid en rust!

Als jij op een ontspannen wijze, met veel humor en positiviteit met jouw persoonlijke ontwikkeling aan de slag wilt te gaan, dan ga je echt genieten van de opleiding van Robin en Liza! :D

Life chancing!

Als je de training voorstelt voordat je er bent geweest dan kan je er alles van vinden. Op het moment dat je dan binnen komt en alleen maar stoelen op een rij ziet staan dan begin je al een beeld te vormen. Als het beeld dan met de eerste 10 zinnen door de trainer word weggevaagd en je als persoon helemaal naar en op je zelf word aangewezen dan krijg je het besef dat je bij een training zit die je echt gaat verbazen. Ongelofelijk hoe je bij zoveel verschillende personen, karakters de emotie weet te raken waardoor iedereen (geen enkele uitgezonderd) als hij dat echt wil, zich kan verrijken met zichzelf.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Leerzaam, herkenbaar en goed verzorgd!

Wat een ontzettend leerzame dag! Naast dat Robin heel boeiend kan vertellen, vol humor en herkenbare anekdotes, was er ook de mogelijkheid te beleven en ervaren wat NLP is en doet. Heel goed begeleid, interessant, voedzaam en goed verzorgd... ook de lunch en al wat er nog meer te eten was! Dank voor jullie goede zorgen, met name ook Liza met wie ik het meest contact heb gehad voorafgaande aan deze dag, het was tot in de puntjes verzorgd. Ik kijk nu nog meer uit naar de NLP practioner opleiding in november!

Inspirerend

Beste Robin en Liza, Middels deze mail wil ik jullie enorm bedanken voor de waardevolle en inspirerende dag van gister. Alles was van top tot teen goed geregeld. De oefeningen, technieken, en theorieën die werden uitgelegd zijn voor iedereen van grote waarde. Ik zal alles wat ik gister heb geleerd meenemen wat zal bijdragen aan een gelukkiger leven. Nogmaals bedankt! Groet, Rens Verschuren

• Naam training Training De Kracht van NLP

Inspirerend, duidelijke voorbeelden, goed georganiseerd

Goed georganiseerde leerzame dag. Robin vertelt aan de hand van duidelijke voorbeelden waardoor alles eenvoudig kan beklijven. Leuk om ook gelijk tijdens de training te kunnen oefenen. De lunch en bijkomende versnaperingen waren heerlijk. Ik kijk met een goed gevoel terug op deze dag. Zeker aan te bevelen als je minder lang in negatieve emoties wilt blijven hangen.