Bijzonder levensveranderend

Ik heb expres een tijd gewacht met mijn review. Ik merk dat een maand na de cursus het nog steeds een voor levens veranderend effect heeft gehad. Op alle vlakken, Robin met zijn vriendin Liza en hun helpende hand op dat moment, Maurien waren echt top! De groep was super leuk en de sfeer is erg ontspannend en daar waar het vaag lijkt komt alles op het juiste moment op zijn plek. Robin is zeer goed in zijn vak en ik adviseer iedereen deze cursus aan die ECHT verandering wil maken en open staat voor het investeren in JEZELF ! Toppers... @ Robin, Lisa en Maurien. Bedankt voor dat wat jullie mij gebracht hebben en misschien zelf niet eens half weten hoeveel jullie daarin betekend hebben.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Fantastisch om te ervaren dat het leven zo mooi is als je aanwezig kan zijn in het nu.

Een goed verzorgde cursus. De hele week voelde voor mij als een natuurlijke flow waarin ik als een blij zonnetje door de opleiding bewoog en helemaal mezelf kon zijn. Ik ontdekte dat ik naar aanleiding van een voorgaande NLP training al wat technieken in mijn werk toepaste. Maar na deze week voelde ik meer grip op mijn emoties en meer vertrouwen in mijn werk als coach. Ik heb belangrijke thema's in mijn leven kunnen loslaten. Als ik terug denk aan deze week voel ik tranen in mijn ogen van blijdschap. Ik ervaar kracht, innerlijke wijsheid en liefde voor alles en iedereen om me heen.

Fantastische ervaring

Ik ben 50 jaar, gehuwd en heb een dochter van 16 jaar oud. Ik ben sinds 2017 na 6 jaar defensie en 22 jaar politie agent volledig werkzaam in ons bedrijf Protect Invest. Wij verzorgen mentale en fysieke trainingen voor diversen doelgroepen, alsmede personal trainingen. Ik ben constant op zoek naar ontwikkeling wat binnen ons vakgebied past. Dit zijn verschillende opleidingen binnen het Krav Maga tot aan profiling tot aan trainer verbale agressie. Bij de Politie kregen wij destijds een 3 daagse mentale kracht training. Ik vond deze enorm interessant en leerzaam. Tijdens een gesprek met Wesley Boer mijn personal trainer vertelde hij mij over Robin Stevens zijn NLP trainingen. Dit kwam voort uit het feit dat ik veel had meegemaakt op het gebied van traumatische ervaringen binnen mijn voormalige werk.. Zodoende begon ik Robin zijn boeken te lezen en schafte zijn video's online aan. Ik kreeg steeds meer interesse in de NLP trainingen van Robin. Hoe mooi zou het zijn om naast te werken aan jezelf de Personal trainingen te combineren met NLP, om anderen te kunnen helpen. Vervolgens had ik mij aangemeld voor de 7 daagse practitioner samen met mijn maatje waar ik veel opleidingen mee heb gevolgd. Ik vond de onderwerpen zoals verbinding maken met jezelf, op je eigen emoties grip krijgen, beter leren communiceren met andere personen erg interessant en leerzaam.. Zomaar een greep uit datgene wat nu in mij opkomt, maar er zijn nog veel meer onderwerpen welke ik geweldig vond. De wijze waarop Robin je meeneemt in deze opleiding is echt geweldig. Ik heb veel trainers wereldwijd gezien en durf te zeggen dat Robin bij de top behoort zoals ik deze 7 dagen heb ervaren. In deze opleiding zat een leuke club mensen en heerste een goede vibe. In deze 7 dagen heb ik meer de zachte kant van mijzelf ontmoet. Ik heb veel geleerd en hoop dat ik in de toekomst ook leden en klanten te helpen met de NLP technieken en inzichten. De opleiding is zeker een aanrader !!!

loslaten

Je herkent je vast in de volgende situatie. Je gaat een boek lezen op aanraden van een goede kennis. Je leest eerst de achterkant en omdat het je aanspreekt ga je je ervoor zitten en ga je er aan beginnen. Zo ben ik begonnen aan deze 7 daagse opleiding. Ik nam een weekje even helemaal tijd voor mijzelf en wilde meer grip krijgen op mijn snel werkende brein. Voor mijzelf maar zeker ook voor in mijn werk. We kregen inzichten en technieken, helemaal zoals ik mij had voorgesteld. Het voldeed aan mijn verwachtingen. Robin brengt met zijn verhalen veel informatie en de afwisseling maakt het goed te volgen. Het was een fantastische groep mensen met een grote verscheidenheid maar met dezelfde drive die voor magische momenten zorgde. Het was een heerlijke bubbel om 7 dagen in te verblijven. Liza heeft alles onder controle. Op de laatste dag bleek het boek een verrassende slot te hebben. Helemaal niet wat ik had verwacht. Terwijl ik zo had gedacht dat grip leren krijgen de oplossing zou zijn, was juist het tegenoverstelde waar. Niet het grip krijgen, maar juist het loslaten bracht mij de rust. Dankbaar voor deze waardevolle week.

Magisch!

Ik ben 44 jaar, heb een leuke baan bij een toezichthouder in de zorg, en ben moeder van 3 kinderen. Ik kom net terug van 7 intensieve dagen NLP practitioner opleiding van Robin Stevens. Ik ben er super enthousiast over. Wat een bijzonder mooie ervaring. Hoe communiceer je met jezelf en hoe met anderen? En hoe kun je dat optimaliseren? Hoe kun je beter ontspannen, negatieve gevoelens en gedachten ombuigen? In het nu zijn en je toekomst ordenen? Betere beslissingen nemen? Meer bij jezelf blijven? Anderen meekrijgen door je taalgebruik? Te veel om op te noemen. Het was in één woord magisch. De inzichten die Robin zo beeldend overbrengt, hebben zich in mij genesteld. We gingen de inzichten meteen toepassen in praktische oefeningen. Ontzettend leuke groep mensen om dit mee te doen. Met een grote glimlach kijk ik erop terug en met vertrouwen ga ik hiermee verder! Kom maar op!

Ervaring voor t leven!

Jaren geleden heb ik me ingeschreven voor de nieuwsbrieven van Robin. Met veel plezier heb ik ze allemaal gelezen. Het intrigeerde me maar toch nam ik steeds niet de stap om de NLP practitioner opleiding te gaan doen. Inmiddels ben ik 49 en door Corona moest ik mijn dagen opmaken van het werk (ik ben verzekerings adviseur) en dat was een uitstekend moment om die dagen in mezelf te investeren en eindelijk de opleiding te gaan doen, waarvan ik al jaren riep “dat ga ik doen !”. Ik ben nu weer een maand terug en aan t werk en zit weer “tussen de pubers thuis” en wat ben ik blij dat ik het eindelijk gedaan heb! Nu denk ik, dat had ik veel eerder moeten doen! Ik vond het zo’n geweldige ervaring! Leuke groep verschillende mensen van 25 tot 63 jaar oud waarmee je toch een bijzondere week doormaakt! Je leert heel veel maar vooral ook in je onderbewustzijn, ik vind t ook lastig aan anderen precies uit te leggen wat ik nu allemaal geleerd heb maar geloof mij, het doet wat met je! Ik heb meer zelfvertrouwen en meer innerlijke rust gekregen, dat voelt heel fijn! Ik zou zeggen ga t zelf ervaren, als je ervoor open staat, ga de training volgen! Ronin en Liza zijn hele ervaren leuke mensen en alles is goed geregeld tijdens zo’n training! Ik had ervoor gekozen in t hotel te verblijven en dat is echt een aanrader. Even een week alleen daarop gefocust zijn is heel fijn!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Van leerzame training naar concrete tools voor een leuker leven!

Na positieve verhalen over NLP twijfelde ik toch nog even om me aan te melden voor deze training. Door mijn leeftijd (25 jaar) dacht ik dat ik wellicht nog te weinig levenservaring had om voldoende uit deze training te halen. Na een gesprek met Liza was ik toch overtuigd. Ik ben ontzettend blij dat ik deze uitdaging ben aangegaan. Dat ik deze training mocht volgen met een diverse groep aan mensen met uiteenlopende leeftijden, maakte het juist heel leerzaam. De opleiding ben ik o.a. gaan volgen voor persoonlijke groei en vanwege mijn werk als Consultant in de arbeidsbemiddeling. Deze zevendaagse training heeft me nog veel meer gegeven dan ik van te voren had durven hopen! Het was intensief, soms confronterend maar vooral enorm verhelderend. Robin heeft me zeven dagen lang weten te boeien (wat best bijzonder is voor iemand die soms moeite heeft zich te blijven concentreren). Dit deed hij door het vertellen van herkenbare voorbeelden en ervaringen, praktijkoefeningen en bovenal humor! Nog nooit ben ik een training uitgekomen met zoveel praktische en concrete tools om niet alleen mijn eigen leven, maar ook dat van anderen een stuk gemakkelijker en leuker te maken. Zelfs al één week na de training merk ik hoe met kleine aanpassingen en technieken veel (soms dagelijkse) dingen me beter af gaan. Ik kijk met enorm veel plezier terug op deze mooie week en doe het het liefst nog een aantal keer over. Zowel jong als oud kan ik deze training aanraden. Een cadeau aan jezelf!

Leerzaam!

Ha Robin, In de week NLP practitioner training heb ik veel indrukken en nieuwe ervaringen opgedaan. Sinds de training zijn veel zaken een stuk eenvoudiger geworden, dit door bewustwording en het toepassen van de geleerde technieken. Gr. Jan

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Een mooie reis door mijn eigen gedachtenwereld

Ik had al jaren het voornemen om de NLP practitioner opleiding te volgen. Vanwege de leeftijd van mijn kinderen kwam dit nooit goed uit maar nu 'mocht' het dan eindelijk van mijzelf. Even 7 dagen tijd om afstand te nemen van de dagelijkse rollercoaster en terug naar mezelf. Wie ben ik, waar komen mijn gedachten, frustraties en onrust vandaan? En hoe ervaar ik meer positiviteit? allemaal vragen waar ik in deze week antwoord op heb gekregen. Ook het samenzijn met deze groep mensen voegde echt iets toe. Er was vanaf de start openheid en een ontspannen sfeer. Ik zou deze opleiding iedereen aanraden. Ik ben nu 47 maar had het achteraf gezien toch eerder moeten doen; zeker met opgroeiende kinderen komen de geleerde technieken goed van pas om zelf ook in balans te blijven.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Verbinding maken, wat een cadeautje is dat!

Margo van Heyster-Kruytzer, 43 jaar, ondernemer De NLP training stond al langer op mijn to-do-lijstje, en wat ben ik blij dat ik het nu afgerond heb. In een week tijd realiseer je je hoe belangrijk het is om verbinding te maken met jezelf en daardoor ook makkelijker de verbinding met een ander kan maken. Het is een cadeautje voor jezelf en dus een aanrader voor een ieder die positiever en zonder belast van het leven wil (verder) genieten.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

De 7daagse NLP-practitioner was een groot cadeau aan mezelf!

Wauw! Deze 7daagse opleiding heeft best wat losgemaakt bij mij. Ik ben de opleiding gaan doen omdat ik geïnteresseerd was in de connectie tussen mijn gevoel en mijn hoofd. Met zelf een druk brein leek het me fijn te leren meer in het NU te zijn. Meer uit mijn gedachtes te komen. Als Yogadocent lukt dat als ik les geef, als ik een ander mee neem. Maar met deze training heb ik inzichten gedaan en technieken geleerd om daar nu ook zelf te kunnen zijn. Dat geeft me nu al rust! Robin neemt je op een hele heldere manier mee in de training en technieken. Het is veel informatie voor één week, maar op de manier hoe Robin voor de groep staat bleef ik zo geboeid. Ik vond het heel fijn de opleiding in zeven dagen achter elkaar te doen. Er gebeurd zoveel dat ik merkte dat ik echt in die bubbel wou blijven. Deze opleiding heeft me een behoorlijke boost gegeven in mijn persoonlijke groei. De opleiding zou ik omschrijven als: super interessant, leerzaam, verhelderend, confronterend, intensief en helend. Met de NLP technieken heb ik meteen een emotionele last los kunnen laten, wat een bevrijding! Ik ben na deze week naar huis gegaan met nieuwe inzichten, kennis en ervaringen. Waar ik zowel privé als zakelijk profijt bij heb. Deze opleiding zou ik iedereen willen aanraden!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Ik heb geen woorden voor deze fantastische reis

Wat een fantastische reis heb ik mogen beleven met mijn mede NLP'ers en natuurlijk met Robin en Liza. Ik ben echt van jullie gaan houden, wat een fijne mensen. Er heerst verbondenheid, rust, vrede, geluk en ontspanning. Je komt helemaal tot jezelf en krijgt zoveel inzichten. De 'bubbel' waarin we samen zaten voelde zo veilig en je kunt helemaal jezelf zijn. Nadat ik twee heftige relaties achter de rug heb met diepe dalen ben ik mijzelf gaan verdiepen in NLP. Daarin was de opleiding bij Robin het hoogtepunt. Eerst twijfelde ik over de 7 dagen achter elkaar waarin de opleiding wordt gegeven. Maar ik ben er zo blij mee dat ik het op deze manier heb gedaan. Ik heb ook de andere variant bij iemand gezien maar dit heeft zoveel meer impact. Al tijdens de week voel je een rust in jezelf opkomen. Na de opleiding is mijn onbewuste mijn gaan antwoorden op vele vragen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Maar ook op vragen die ik wel had. Alle inzichten druppelen langzaam binnen zonder dat ik er moeite voor hoef te doen. De mensen om mij heen zien mij stralen en zien de rust, waardoor zij zelf ook weer rustig en relaxed worden. Ik zou willen dat ze dit als vak verplicht zouden maken op de middelbare school. Vooral omdat ik iedereen een gelukkiger leven gun. Ik houd van het leven!!!! Dank je wel Robin en Liza, jullie zijn toppers en voor altijd in mijn hart!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Wat doe ik met mijn gevoel

De 7 daagse training bij Robin is een ervaring, die ik iedereen gun, die open staat voor NLP. Ik ging zonder al te veel voorbereiding of inlezen in NLP, de training in, dat vond ik zelf fijn, zodat ik open stond voor wat er ging gebeuren. En er gebeurde nog veel meer dat ik had kunnen bedenken. Voor mij persoonlijk heeft het vooral gebracht dat ik (nog) meer naar mijn gevoel moet luisteren en ik mij niet druk moet maken om gedachten van een ander, die ik toch niet kan veranderen.

Zeer waardevolle training

Ik heb de cursus als zeer waardevol ervaren. De manier van 'lesgeven' vond ik zeer aangenaam. Robin kan leuk vertellen over NLP en hoe hij dit toepast in het dagelijks leven. Het feit dat hij zich open en soms ook kwetsbaar opstelt, maakt dat het fijn is naar hem te luisteren. Ook de interactie in en met de groep vond ik erg leuk en leerzaam. Al met al waren het 7 mooie en leerzame dagen en ga ik er vanuit hiervan de vruchten te plukken in de toekomst :)

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Wat een fantastisch leerzame ervaring

Twee maanden na mijn eerste ervaring met NLP schrijf ik deze ervaring. Je vraagt je misschien af, waarom nu pas? Het leek mij fijn om de training ook te ervaren in het dagelijkse leven en daar ook mijn ervaringen over te kunnen delen. Ik heb mij redelijk spontaan ingeschreven voor de NLP Practitioner opleiding. Ik had goede verhalen gehoord over NLP en mijn collega had deze opleiding ook gevolgd. Het leek mij al jaren interessant om meer over taal en communicatie te leren. In mijn werk als marketing consultant kwam dit goed van pas. Achteraf was voor mij het onderdeel over persoonlijke ontwikkeling het meest interessant. De ademhalingsoefeningen, relativeren, bepalen wat echt belangrijk is, positief denken en even niks hoeven? Het komt allemaal aan bod tijdens de training en kan best confronterend zijn. Robin vertelt alles op zo'n manier dat het heel herkenbaar is en de oefeningen maken het afwisselend. Het fijne aan de training bij Robin is dat je de situaties niet hoeft te delen met de groep, het is dus jouw persoonlijke ontwikkelingsreis. Elk persoon is uniek en heeft zijn of haar achtergrond. Tijdens het tweede gedeelte van de training waarbij gesproken werd over taalpatronen vroeg ik mij af waarom we dit nooit ergens hebben geleerd. Het is de basis van onze communicatie en zo belangrijk in ons dagelijks leven. Alles is taal. Nu zo'n twee maanden later gebruik ik regelmatig bepaalde technieken om meer informatie te verzamelen en te overtuigen. Enorm fijn is de setting en de verzorging van de training, maar ook zeker de hulp van Liza. Het toepassen van NLP gaat zeker niet vanzelf. Het is oefenen, vallen en weer opstaan. Waar ik het meeste aan heb is het regelmatig even ademhalen, stilstaan waar je nou echt mee bezig bent op dat moment, wat echt belangrijk is. Gedachten, gevoel en gedrag is wat mij zeker bij blijft. Ik kan de opleiding dan ook zeker aanraden als je meer wilt leren over jezelf of over onze communicatie met anderen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Het beste kado aan mijzelf tot nu toe!!!

De training NLP practitioner is een kado aan jezelf. Zo heb ik het ervaren. Voorafgaand aan de training al persoonlijk contact met Liza gehad, dat is super prettig. Het voelt alsof je Robin en Liza al kent voordat je aan de training begint. Ik zag op tegen de duur van de training en de hele dag zitten, niet echt iets voor mij dacht ik van tevoren. Ik werk als verpleegkundige, dus ben niet gewend om op een stoel te zitten. Nou werkelijk, de uren/dagen vlogen om. Iedere morgen stond ik met een goed gevoel op en had weer zin in de dag. Ik kreeg er energie van en voelde me zo lekker. Ik heb de training gevolgd met als doel meer grip op mijn gevoel en gedachten te krijgen, waardoor ik meer zelfvertrouwen zou krijgen en minder onzekerheid zou ervaren. De training heeft me hierin zeker geholpen. We hebben makkelijk toepasbare oefeningen geleerd, waar ik veel aan heb. Dagelijks pas ik wel een oefening toe en dagelijks denk ik oh, even dit doen. Of even dat doen. Vooral het besef dat ik baas ben over mijn eigen gevoel en gedachten helpt me enorm. Het is nu nog constant actief bezig zijn met de training en veel herhalen en oefenen om het meer eigen te maken. Dat voelt soms als hard werken maar is zeker leuk werk. De combi van oefeningen en verhalen is een prettige werkwijze. Robin verteld veel verhalen uit eigen ervaring, die vaak een lach op je gezicht brengen. Robin verteld heel beeldend. Kortom een aanrader!!

Inspirerende training

In november 2020 heb ik de 7-daagse training Master Practitioner gevolgd bij Robin. Een geweldige ervaring met een leuke groep en een trainer die met humor de training gaf. Een combinatie van theorie en oefenen in de praktijk met elkaar. Deze training bij Robin (en Liza) zou ik iedereen aanraden die beter wil leren communiceren met een ander en met zichzelf en meer grip wil krijgen op emoties door eenvoudige NLP technieken!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Je krijgt tijdens de 7 daagde NLP practitioner training vele nieuwe inzichten! Daarnaast leer je via eenvoudige technieken dat je negatieve gevoelens kunt omdraaien en onzekerheden bijvoorbeeld voor presentaties weg kan nemen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Op het puntje van mijn stoel; van begin tot het eind

Ik ben getrouwd, ik heb twee kinderen en ik werk sinds mijn afstuderen bij hetzelfde bedrijf (dertien jaar in de marketing). Ik had alles op de rit voor anderen, maar ik hield mezelf klein. Twee jaar geleden werd het tijd om aan mezelf te denken. Daardoor begon ik aan mijn persoonlijke ontwikkeling te werken. Toen besefte ik dat ik niet voor de rest van mijn leven mijn huidige werk wil blijven doen. Maar wat dan wel? NLP Is op mijn pad terecht gekomen en toen voelde ik al dat het mij verder kan brengen. Afgelopen september las ik het boek van Robin 'de kracht van NLP' en was ik overtuigd om de NLP Practitioner opleiding te gaan volgen. De manier van 'lesgeven' van Robin werkt heel goed voor mij. Geen theorie uit je hoofd stampen, maar ervaren en voelen. Door de vele verhalen die hij vertelde zat ik spreekwoordelijk op het puntje van mijn stoel. In feite zat ik heel ontspannen te luisteren, lettend op mijn ademhaling en alles wat hij zei liet ik op me inwerken. Want de juiste energiebalans is ook heel belangrijk bij NLP. Het was geen seconde saai of slaapverwekkend. We gingen ook zelf aan de slag om de technieken te oefenen. Iedere oefening deed ik met een ander, waardoor ik na 7 dagen iedere deelnemer heb leren kennen en er een band is ontstaan. Het was een week om nooit te vergeten. Zoals Robin vaak zei; er is een leven vóór NLP en een leven ná NLP. De bewustwording van taal(patronen) kan iedereen gebruiken in communicatie. Zelf wil ik aan de slag gaan als coach en andere helpen met grip krijgen op hun emoties.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Beste cado wat ik mezelf ooit gegeven heb

Deze practitioner opleiding zou een cado zijn voor iedereen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Vanaf de eerste minuut helemaal into the NLP

Mijn naam is Martin, 46 jaar, en ik ben werkzaam als trafficmanager bij een groot contactcenter. Een aantal jaren geleden ben ik met mijn leidinggevende een coachtraject begonnen om me verder te ontwikkelen. Als gevolg van dit traject kwam ik de term NLP tegen en ben me daar verder in gaan verdiepen. Hoe meer ik erover las, hoe enthousiaster ik werd om een practitioner NLP opleiding te gaan volgen. Op google kwam ik de opleiding van Robin Stevens tegen. Deze Robin kwam ik ook al tegen in de e-learnings die ik op mijn werk had gedaan. Nou, dat moet dan goed komen om voor zijn opleiding te kiezen. Anderhalve week geleden was het dan zover, de opleiding kon beginnen. Vanaf de eerste minuut tot aan de laatste minuut was het zeer interessant. Af en toe dwalen je gedachten als Robin zijn verhaal verteld maar het is je eigen verhaal die je in je gedachten hebt. Daarmee automatisch onbewust met NLP bezig en wat je leert in deze 7 daagste opleiding. Mijn reden om voor deze opleiding te kiezen is o.a. grip krijgen op je eigen emoties en om beter te leren communiceren met andere personen. Het is leuk dat je dit met iemand anders tijdens de training kunt toepassen. Je vraagt je wel even af of je dit ook gaat gebruiken na je training als je weer aan het werk gaat. JA is dus het antwoord. Door simpele technieken toe te passen kom je eerder op het punt waar je naar toe wilt. Grip op mijn emoties is ook meteen toepasbaar en je leven begint meteen te veranderen. Iedere dag na de training kom je meteen glimlach thuis. Ook het thuisfront ervaart de positieve reactie van Robin zijn trainingen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand spijt krijgt als die aan deze opleiding begint. Deze training is echt voor iedereen aan te raden, zowel voor je werk als privé ervaar je meteen het effect. Ook de manier van training geven is erg goed. Geen moeilijke opdrachten of moeilijke termen uit je hoofd leren. Nee, gewoon al wat je leert meteen toepassen. Aanrader!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Super inspirerende training voor de rest van je leven!

Hoi! Ik ben Sanne, samenwonend in het noorden van het land, jonge moeder van 2 kids en ik ben werkzaam in de hulpverlening. Doordat mijn man erg enthousiast terugkwam van de NLP-practitioner week ben ik ook aangestoken met het ‘NLP-virus’ en daardoor afgelopen week dezelfde training gevolgd. Wat een mooi cadeau aan mezelf! Het is een waardevolle week geweest bomvol nieuwe inzichten, met veel humor, veel herkenbare verhalen van Robin (wat kan hij vertellen!), nuchterheid en een fijne groep mensen. Het blijft erg praktisch, dus direct goed toepasbaar in de praktijk. Als je meer wilt halen uit de communicatie met jezelf en de ander, ga dan voor deze cursus! Het is de investering dubbel en dwars waard.

Geweldige inspirerende NLP practitioner training

Als docent op de politie academie ben ik 2 jaar geleden tijdens een interne training in aanraking gekomen met NLP. Ik was er gelijk van overtuigd dat NLP een grote meerwaarde is in mijn dagelijks leven, zowel privé als op mijn werk. Ik besloot de boeken van Robin, de kracht van NLP en verbinding zonder Wifi te bestellen en te lezen. Daarin werd mijn enthousiasme alleen maar groter. Afgelopen periode heb ik met zo veel plezier en enthousiasme de NLP Practitioner training van Robin mogen volgen. Robin is ongekend goed in het bijbrengen van de NLP technieken, hij laat je beseffen en ondervinden wat NLP voor jou in het dagelijks leven kan betekenen. De trainingsdagen vlogen voorbij, doordat ik heel relaxed naar de verhalen, tips en trucs van Robin kon te luisteren. Hij verteld de dingen met humor, waardoor er ook veel gelachen wordt. Als je echt verder willen komen in het verbeteren van je communicatie met anderen zowel privé als zakelijk is het slim om deze training van Robin te volgen.

Deskundige NLP Trainer met veel ervaring en humor

Als docent op een Gymnasium ben je kritisch waar je de NLP Opleiding het beste kunt volgen. Robin Stevens is een zeer deskundige trainer met een warme persoonlijkheid. Inhoudelijk sterk met herkenbare voorbeelden. De groepssamenstelling is divers, zodat je onderling verschillende inzichten kunt uitwisselen. Veel geleerd op een ontspannen manier met een deskundige trainer en fijne groep. Aanrader voor iedereen!

Wat een top training!

Hoi! Ik ben Manon en werk op dit moment nog als inkoper. Ik heb de NLP Practitioner opleiding en de NLP Master Practitioner opleiding bij Robin gevolgd en ik kan niet anders zeggen: wat ben ik geïnspireerd! Tijdens de Practitioner opleiding kwam ik erachter hoeveel belemmerende overtuigingen ik voor mezelf heb gecreëerd en hoezeer deze me beperken om stappen te maken in mijn leven. Zo ben ik eigenlijk al jarenlang niet meer gelukkig in mijn werk maar weerhield het vaste contract en alle zekerheden daaromheen me om iets anders te gaan doen. Tijdens de Practitioner heb ik een groot deel van deze overtuigingen los kunnen laten m.b.v. de NLP technieken. Dit gaf al zoveel ruimte om anders naar de dingen te gaan kijken, waardoor ik besloot ook de NLP Master opleiding te gaan doen. Wat was het geweldig om nog eens tien dagen aan de slag te gaan met NLP. Het oefenen met mijn groepsgenoten heeft me veel geleerd, zoals dat ik er mag zijn als persoon en coach. De ademsessie samen met het ijsbad maakten mij nog maar eens goed duidelijk dat je mindset zoveel doet voor hoe je dingen beleefd. En dat werkt op allerlei vlakken door. Ik besef me nu dat ik ruimte in kan en mag nemen, wat een geweldig gevoel. Het voelt alsof ik mezelf meer en vaker op de eerste plaats zet en beter kan voelen waar ik energie van krijg. Tijdens de Master heeft Robin heeft me laten beseffen dat we niet met alle gedachtes die we hebben iets moeten doen en vooral niet allemaal serieus hoeven te nemen. Dat we soms ook dingen los mogen laten of bij een ander mogen houden. De Master is nu een paar maanden geleden en ik ben de eerste stappen aan het zetten naar voor mezelf beginnen, ik wil graag kindercoach worden en gaan werken met ouders en hun (hoogsensitieve) kinderen. Van dit idee alleen al krijg ik zoveel energie! Al met al een toptraining, een training waar ik voor de rest van mijn leven iets aan heb en iedereen kan aanraden!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding