Interessante en boeiende studiedag

De inhoud van de studiedag sloot helemaal aan bij de dagelijkse praktijk van Breinperspectief. Behalve informatie-overdracht was er veel ruimte voor uitwisseling en discussie. Prima georganiseerd.

Boeiend en leerzaam

Relevante cursus

Goede en kundige docenten. Prettige leeromgeving en locatie goed verzorgd.

Mijn ervaring is positief. Prettige leer locatie, goede en kundige docenten en mooie kleine groep waarmee de opleiding werd gevolgd. *aanbevelingen: Lunchen op de locatie ipv elders buitenaf.

goed geregeld

Een prima cursus gegeven door docenten met veel ervaring uit de praktijk.

De docenten hebben veel kennis uit de praktijk en verwerken deze op een boeiende manier in de cursus. De eerste cursusdag (1 van 4) was al veelbelovend. Kijk uit naar de volgende cursusdagen.

Goede docenten slechte locatie

Goede docenten slechte locatie

Kwalitatief zeer goed

Prettige docenten die ingewikkelde zaken meer toegankelijk maken waardoor je aan het eind van de dag het vertrouwen hebt zelf hiermee uit de voeten te kunnen.

Zeer nuttig voor de praktijk!

Prima cursus met n uitstekende docent

Docent met veel kennis, vanuit theorie en praktijk. Heel veel ruimte voor interactie cursisten en docent. Prima lesmateriaal, ook de toekomstige wetgeving is besproken,mooi meegenomen. Kortom:TOP

Een enorm leerzame en leuke cursus!

Een heel goede combinatie tussen theorie en praktijk. De docenten zijn erg kundig en toegankelijk, dit maakt dat er ook een vertrouwde en informele sfeer ontstaat. Ik heb veel nieuwe kennis en vaardigheden opgedaan die ik zeker in de praktijk ga toepassen!

Leerzaam!

Leerzaam!

Lunch verplaatsen naar een locatie en koffie voor space to create>andere bonen.

Buitengewoon goed

Bij OSR heb ik inmiddels diverse opleidingen en cursussen mogen volgen. De docenten en het lesmateriaal zijn altijd up to date. De docenten weten de kennis op begrijpelijke wijze over te brengen. In de opleidingen en cursussen is ruimte voor eigen inbreng en discussie. De sfeer is altijd goed.

bruikbaar voor mijn parktijk

zeer leerzame dag in goed gezelschap en relaxte sfeer

Zeer nuttig

Een prima investering in jezelf

Met name de cursus Actualiteiten Awb is een verrijking van je kennis, gegeven door hoogwaardige docenten vanuit de praktijk.

Goede opleidingsorganisatie met kundige docenten!

Mijn ervaringen met OSR zijn heel goed. De trainingen worden gegeven door prettige, kundige docenten met veel praktijkervaring vanuit diverse werkvelden (advocatuur, rechtspraak, enz).

Zeer nuttig voor iedereen in het onderwijsmanagement

Waardevolle opleiding waarbij naast inhoudelijke kennis ook veel ruimte is voor casuïstiek bespreking, zowel vanuit de eigen praktijk als vanuit de wetgeving onder leiding van zeer kundige docenten.

Prima opleiding, alleen sluit niet aan op onze toekomstige werkzaamheden.

Leerzaam

Aan de hand van filmfragmenten worden onder andere mentorschapstijlen prachtig inzichtelijk gemaakt. In een intieme sfeer is er daarnaast veel ruimte voor inbreng en praktijkervaringen. De cursus ziet niet zozeer op echt hard-core regelving, maar meer op grote lijnen verplichtingen als patroon en handvaten hoe daar uitdrukking aan te geven.

Onder de indruk van de kennis van de docenten.

De docenten wist goed waar ze het over hadden en speelden gelijk in op dingen die ze zagen gebeuren.

Vandaag een interessante dag gehad met Irene Timmermans en Edwin Bosch

Veel geleerd over de beoordeling van de aansprakelijkheid bij verkeers- en bedrijfsongevallen. Beide vertellen goed, duidelijk en boeiend hun verhaal met veel interessante stof.

Het is een praktijkgerichte cursus

Deskundige vakdocenten zorgen voor het ontwikkelen van vaardigheden en het verbeteren van de juridische kennis,