Enthousiaste en hulpvaardige docenten èn medewerkers !

Als organisatie heb ik OSR niet alleen als zeer professioneel en kundig ervaren, maar ook met oog voor de cursist als persoon.

Geen overbodige franje. Kwalitatief hoogstaand.

Goede mix van praktische en wetenschappelijke benadering

prima verzorgde cursus

OSR heeft de cursus prima verzorgd

Goede cursussen, goede locatie

Zie boven

Fijne cursus met goede docent!

Ondanks ik niet de gewenste voorkennis had, was de cursus erg interessant. De docent wist veel te vertellen over de verschillende onderwerpen en de cursus was goed opgezet door eerst de basiskennis te herhalen, vervolgens de theorie door te nemen en te eindigen met een plenaire opdracht.

Een geslaagd dagopleiding.

Zowel de voortraject (informatievoorziening) als de cursus was zeer goed voorbereid en de inhoud perfect overgebracht.

Leerzame cursus door zeer ervaren docent

Prima cursus

Betere inzichten in één dag

De docenten van de OSR zijn in staat om in korte tijd relevante info op een toegankelijke manier over de bühne te brengen.

Leerzaam. Goed toepasbaar op praktijk.

Deskundige docenten. Leerzaam. Goed toepasbaar op de praktijk. Praktisch. Veel gelegenheid tot stellen van vragen.

Tevreden

Prima cursus op prima locatie

zeer veel geleerd in drie dagen

de drie dagen waren intensief, maar ik heb veel geleerd en heb meer inzicht gekregen

Prima onderwijs.

De leergang Sociaal Domein voldeed aan mijn verwachtingen. De lesstof was relevant voor de praktijk. De manier waarop de lesstof werd behandeld was prima en het niveau van de docenten was ook goed.

Prima cursus locatie met prettige sfeer

Goede bereikbaarheid. Op loopafstand van het station. De sfeer op de locatie is erg prettig

Prima ervaring. Graag herhalen.

Prima ervaring. Graag meer dit soort opleidingen.

In één dag over heel veel aspecten van de AWB geleerd

In een dag passeren vele aspecten van de AWB de revue. De docent heeft duidelijk erg veel ervaring en kan de stof ook met talloze praktijkvoorbeelden verduidelijken en verlevendigen. De locatie aan de Nieuwegracht is ook aangenaam, onder meer vanwege de rust.

Zeer praktijk gericht.

Zeer praktijk gericht.

Goed, maar betere info over parkeren nodig

Gericht op training van vaardigheden in plaats van kennis

De cursus is praktijkgericht en geeft goede inzichten in hoe het er aan toe gaat tijdens een rechtszitting bij een bestuursrechter.

Een uitstekende cursus, zowel vakinhoudelijk als organisatorisch.

De dienstverlening van de medewerkers van OSR is uitstekend.

zeer praktijkgerichte cursus door zeer deskundige en ervaren docent.

praktijkgerichte cursus gegeven door een docent met bijzonder veel kennis van zaken.

Buitengewoon zinvol en stimulerend!

Buitengewoon zinvol en stimulerend!

uitstekend

primia

Uitermate vriendelijk en toeschietelijk.

Ervaring is per saldo goed. Ik vraag me wel af of alleen een digitale leeromgeving wel zo fijn is. Bij voorkeur had ik readers of syllabi ontvangen. Een standaard leerboek zou ook niet gek zijn. Digitaal is vaak te vluchtig voor een goede inprenting en persoonlijke aantekeningen en opmerkingen.

Gewoon een goede cursus!

Het is gewoon een goede cursus waar je veel van leert