De opleiding(en) van OSR zijn uitstekend.

De opleiding(en) van OSR zijn up to date, de sprekers zijn mensen met veel praktijkervaring en zeer bekwaam.

uitstekend

Zeer deskundig, duidelijk en informatief

Helder en duidelijk!

Ik heb voor deze opleiding gekozen om mijn kennis van het bestuursrecht op te frissen. De opleiding heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Handzame modules, gedreven en ervaren docenten en een goede organisatie, hebben bijgedragen aan een positieve ervaring. Ik kan er bestuursrechtelijk weer tegen aan!

Leerzaam, verhelderende cursus. Docenten deden hun werk goed.

Tijdens de cursus werden meerdere praktijkvoorbeelden besproken. Ook werd er goed uitgelegd waarom besluiten worden genomen en uitspraken worden gedaan zoals ze worden gedaan en hoe je de wetten moet gebruiken.

Inhoudelijk sterke cursus

Basiscursus Harvard onderhandelen in twee dagen voldeed precies aan mijn verwachtingen en de PO punten konden meetellen voor mij als advocaat/mediator. Dit is nou wat ik echt wekelijks meemaak, maar "on the job" leer. Heel fijn om daar handvatten bij te krijgen. Prima locatie in centrum van provincie Utrecht, zowel met OV als auto te bereiken. Enne... vooraf een leuk kadootje ;-)

Volledig qua onderwerpen, gegeven door advocaat en rechter; oefenen met casuïstiek

Een training gegeven door een rechter en advocate die ieder vanuit hun eigen rol en perspectief gedegen kennis en ervaring over kunnen brengen.

Trainers zijn zeer professioneel en deskundig. De training is inhoudelijk

N.V.T

Super goed

Heb nu al drie trainingen bij OSR achter de rug. kan het van harte aanbevelend.

Ik heb weer wat geleerd

Toch fijn om je kennis bij te schaven op deze wijze

zeer goede cursus

zeer goede ervaring mee opgedaan

De opleiding was goed verzorgd en heeft toegevoegde waarde.

De docent was heel deskundig. Door de onderwerpen en interactieve indeling volg je de opleiding gemakkelijke ne blijf je geïnteresseerd tot het einde.

Praktijk gericht.

De opleiding geeft voldoende inzicht in het letselschadevak, een must voor iedere letselschadebehandelaar .

Goed verzorgd en een goede combinatie van theorie en praktijk!

Goed verzorgd en een goede combinatie van theorie en praktijk!

leerzaam

Inhoudelijk heb ik meer kennis van het proces tussen een advocaat en onze jongeren. Ik weet waar ik informatie kan vinden over de verschillende landen tav bepaalde verdragen die Nederland.

leerzaam

Leuke docenten. Je krijgt alle ruimte om vragen te stellen. De praktijkopdrachten zijn erg leerzaam.

goed verwoord en prettige cursus

prima cursus, aan te raden

Sterk inhoudelijk

Een zeer inhoudelijke en relevante cursus, vanaf iedere locatie te volgen. Kwalitatief en goed. Zeker een aanrader als verdiepingscursus.

Op niveau ingewikkelde materie eenvoudig inzichtelijk maken.

Zie hierboven

helder

compacte cursus

goede vakinhoudelijke cursus

heb de online actualiteitscursus letselschade gevolgd. Vond het vakinhoudelijk goed. Vind dat ze meer onderwerpen kunnen behandelen en dieper mogen gaan in de stof. Wellicht een cursus van een hele dag ipv 2/2,5 uur?

Een sprankelende online patroonscursus gevolgd bij OSR

Helemaal tevreden

Leerzame dag

Prima cursus

Top cursus

Goede docenten, rijke inhoud, voldoende gelegenheid tot eigen inbreng. Ondanks de beperkingen in fysiek onderwijs een zeer goede cursus.

Mooie basiscursus voor het Onderwijsrecht.

Meerdere docenten met een gedegen achtergrond wisselen elkaar af tijdens deze cursus. Voor meer diepgang is een verdiepende cursus nodig, maar als basis is deze cursus prima.

Prima opleidingsdag gehad!

De cursus was nuttig en de docenten kundig. Tijd is snel voorbij gegaan omdat er veel over de praktijk werd verteld en de sheets niet werden voorgelezen. Er was veel ruimte om vragen te stellen.