Goed gedoceerde cursus in prettige omgeving

Bestuursrechtcursus gevolgd die gegeven werd door goede docenten op een plezierige locatie. Voldoende ruimte voor praktijk, interactie en discussie. Ook leuk dat er cursisten uit verschillende werkvelden deelnamen.

Erg goede cursus CHatGPT gevolgd

Ik heb een cursus over ChatGPT voor advocaten gevolgd, de cursus was erg goed en nuttig.

Cursus paste bij mijn praktijkvoering

Informatief, duidelijk en inspirerend

Nu twee cursussen bij OSR gevolgd, en de communicatie en organisatie rond deze cursussen zijn telkens goed. De inhoud sluit goed aan op de praktijk, en is heel waardevol.

Een fijne cursus waarin ik op een prettige manier veel heb geleerd.

Een fijne cursus waar wij aan de hand van praktijkvoorbeelden hebben geleerd wat er onder praktisch procederen wordt verstaand. Durf minder overbodige stukken mee te sturen. Dat wordt gewaardeerd!

informatieve en levendige cursus

Informatieve en levendige cursus, met name ook door de beeldfragmenten.

Goed georganiseerd qua onderwerpen

deskundig

OSR staat voor deskundigheid en het niveau van de docenten is hoog. deze basisopleiding geeft een kijkje in de keuken van het arbeidsrecht en dat is fijn!

Praktisch en zinvol

Leerzaam en ook ruimte om het geleerde meteen toe te passen

Praktische opleiding

Praktische opleiding

goede opleider

Organisatie, inhoud, uitvoering, alles is goed.

Jammer

Ga terug zonder handvatten voor de mediation

Duidelijk en doelgericht

De werkwijze van OSR is goed georganiseerd. De communicatie verliep snel en aangenaam.

In een studiedag alle nieuwe ontwikkelingen en jurisprudentie op een rijtje.

Goede studiedag.

Compleet verzorgde cursus

Goed verzorgde cursus, ervaren docenten en volledige inbreng in lessen mogelijk.

Goede duidelijke presentatie

Eigen inbreng is voldoende, voorbereiding op eigen gemeentelijk beleid ruim voldoende. Hierdoor duidelijk waar wij als gemeente nog verbeter punten hebben,

ga zo door

Goed inhoudelijk programma gericht op de dagelijkse praktijk.

Zeer goede sprekers

Leerzame dag met kundige docenten

Zeer leerzaam

Inhoudelijk sterk

Goede locatie, goed college

Uitstekende actualiteitencursus

Prima compacte actualiteitencursus met een uitstekende docent

Leerzaam

Ik vond de cursus er leerzaam. Mooi om inzicht te krijgen in de verschillende culturen en het gedrag binnen deze culturen. Dit gaat mij zeker helpen in mijn contact met klanten.

Goede cursus

Bedrijfsgegevens

Nieuwegracht 94

3512LX Utrecht

06-29058907

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.