Positief, heb geen opleiding gevolgd, maar was aanwezig op symposium = feestje. Ken OSR verder niet, heb wel goede contacten opgedaan die worden opgevolgd.

erg positief, uitstekende docenten, staf en locatie

Prima locaties, uitstekende docenten, kundig, met vele praktijkvoorbeelden waardoor het stof beter is te begrijpen en docenten zijn allen heel goed in staat om soms complexe materie, zeker voor mij als beginner, levendig te brengen. Prima staf bij het begeleiden als er vragen zijn .

kwalitatief goede cursus door ervaren docenten

als WWFT-verantwoordelijke binnen mijn kantoor moet ik deze cursus volgen. dat doe je dan met gepaste tegenzin, maar die was snel over vanwege de vlotte, boeiende en enthousiaste wijze waarop de leerstof werd gepresenteerd.

Goede cursus WWFT gehad

docenten Hendrickx en Martens gaven voortreffelijke cursus: hoogwaardig qua inhoud en zeer praktijkgericht.

De info die ik vanmiddag heb mogen ontvangen heeft bij mij vele interessante deuren geopend, waar ik zeker wat mee gaat doen

Erg tevreden

Goede en interessante cursus. Duidelijke uitleg.

Zoals gewoonlijk een prima webinar met veel relevante informatie voor de advocatenpraktijk.

gewoon goed

leuk om te doen

Leerzaam

Cursusinhoud zeer bruikbaar in de praktijk.

inhoudelijk en cursistgericht

Goede inhoudelijke cursussen. Veel mogelijkheden om vragen te stellen. Vrijwel altijd direct in de praktijk bruikbare informatie. Direct en prettig contact met zowel cursusleider als organisatie.

De opleiding(en) van OSR zijn uitstekend.

De opleiding(en) van OSR zijn up to date, de sprekers zijn mensen met veel praktijkervaring en zeer bekwaam.

uitstekend

Zeer deskundig, duidelijk en informatief

Helder en duidelijk!

Ik heb voor deze opleiding gekozen om mijn kennis van het bestuursrecht op te frissen. De opleiding heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Handzame modules, gedreven en ervaren docenten en een goede organisatie, hebben bijgedragen aan een positieve ervaring. Ik kan er bestuursrechtelijk weer tegen aan!

Leerzaam, verhelderende cursus. Docenten deden hun werk goed.

Tijdens de cursus werden meerdere praktijkvoorbeelden besproken. Ook werd er goed uitgelegd waarom besluiten worden genomen en uitspraken worden gedaan zoals ze worden gedaan en hoe je de wetten moet gebruiken.

Inhoudelijk sterke cursus

Basiscursus Harvard onderhandelen in twee dagen voldeed precies aan mijn verwachtingen en de PO punten konden meetellen voor mij als advocaat/mediator. Dit is nou wat ik echt wekelijks meemaak, maar "on the job" leer. Heel fijn om daar handvatten bij te krijgen. Prima locatie in centrum van provincie Utrecht, zowel met OV als auto te bereiken. Enne... vooraf een leuk kadootje ;-)

Volledig qua onderwerpen, gegeven door advocaat en rechter; oefenen met casuïstiek

Een training gegeven door een rechter en advocate die ieder vanuit hun eigen rol en perspectief gedegen kennis en ervaring over kunnen brengen.

Trainers zijn zeer professioneel en deskundig. De training is inhoudelijk

N.V.T

Super goed

Heb nu al drie trainingen bij OSR achter de rug. kan het van harte aanbevelend.

Ik heb weer wat geleerd

Toch fijn om je kennis bij te schaven op deze wijze

zeer goede cursus

zeer goede ervaring mee opgedaan

De opleiding was goed verzorgd en heeft toegevoegde waarde.

De docent was heel deskundig. Door de onderwerpen en interactieve indeling volg je de opleiding gemakkelijke ne blijf je geïnteresseerd tot het einde.

Praktijk gericht.

De opleiding geeft voldoende inzicht in het letselschadevak, een must voor iedere letselschadebehandelaar .

Goed verzorgd en een goede combinatie van theorie en praktijk!

Goed verzorgd en een goede combinatie van theorie en praktijk!

leerzaam

Inhoudelijk heb ik meer kennis van het proces tussen een advocaat en onze jongeren. Ik weet waar ik informatie kan vinden over de verschillende landen tav bepaalde verdragen die Nederland.

leerzaam

Leuke docenten. Je krijgt alle ruimte om vragen te stellen. De praktijkopdrachten zijn erg leerzaam.