Fijne cursussen met deskundige opleiders

Bij OSR heb ik een zeer prettige cursus gevolgd. Inhoudelijk deskundige opleiders, een goed tempo waarbij voldoende ruimte was voor vragen. Interactief waardoor je steeds bij de les bleef. Zeker aan te raden.

zinvolle verfrissende cursus

Goeie verfrissende cursus. Gebruik van filmfragmenten om dingen duidelijk te maken. Hoewel het een online cursus is toch volledige aandacht.

Prima cursus vanuit theorie en praktijk!

Prima cursus en boeiende docenten

Waardevol

Een organisatie die waarde toevoegt aan de aanwezige kennis en ervaring bij de cursisten. Voldoende ruimte voor inbreng eigen casuïstiek.

Veel inzicht gekregen in de aardbevingsramp in Groningen

Tijdens deze cursus heb ik erg veel geleerd over de aardbevingen in Groningen, de gevolgen voor de Groningers en de aanpak t.b.v. herstel.

Een indrukwekkend overzicht van de "Groningen-problematied"

een volle en boeiende dag

Goed gedoceerde cursus in prettige omgeving

Bestuursrechtcursus gevolgd die gegeven werd door goede docenten op een plezierige locatie. Voldoende ruimte voor praktijk, interactie en discussie. Ook leuk dat er cursisten uit verschillende werkvelden deelnamen.

Erg goede cursus CHatGPT gevolgd

Ik heb een cursus over ChatGPT voor advocaten gevolgd, de cursus was erg goed en nuttig.

Cursus paste bij mijn praktijkvoering

Informatief, duidelijk en inspirerend

Nu twee cursussen bij OSR gevolgd, en de communicatie en organisatie rond deze cursussen zijn telkens goed. De inhoud sluit goed aan op de praktijk, en is heel waardevol.

Een fijne cursus waarin ik op een prettige manier veel heb geleerd.

Een fijne cursus waar wij aan de hand van praktijkvoorbeelden hebben geleerd wat er onder praktisch procederen wordt verstaand. Durf minder overbodige stukken mee te sturen. Dat wordt gewaardeerd!

informatieve en levendige cursus

Informatieve en levendige cursus, met name ook door de beeldfragmenten.

Goed georganiseerd qua onderwerpen

deskundig

OSR staat voor deskundigheid en het niveau van de docenten is hoog. deze basisopleiding geeft een kijkje in de keuken van het arbeidsrecht en dat is fijn!

Praktisch en zinvol

Leerzaam en ook ruimte om het geleerde meteen toe te passen

Praktische opleiding

Praktische opleiding

goede opleider

Organisatie, inhoud, uitvoering, alles is goed.

Jammer

Ga terug zonder handvatten voor de mediation

Duidelijk en doelgericht

De werkwijze van OSR is goed georganiseerd. De communicatie verliep snel en aangenaam.

In een studiedag alle nieuwe ontwikkelingen en jurisprudentie op een rijtje.

Goede studiedag.

Compleet verzorgde cursus

Goed verzorgde cursus, ervaren docenten en volledige inbreng in lessen mogelijk.

Goede duidelijke presentatie

Eigen inbreng is voldoende, voorbereiding op eigen gemeentelijk beleid ruim voldoende. Hierdoor duidelijk waar wij als gemeente nog verbeter punten hebben,

ga zo door

Goed inhoudelijk programma gericht op de dagelijkse praktijk.

Zeer goede sprekers

Arthur van Schendelstaat 650