zeer veel geleerd in drie dagen

de drie dagen waren intensief, maar ik heb veel geleerd en heb meer inzicht gekregen

Prima onderwijs.

De leergang Sociaal Domein voldeed aan mijn verwachtingen. De lesstof was relevant voor de praktijk. De manier waarop de lesstof werd behandeld was prima en het niveau van de docenten was ook goed.

Prima cursus locatie met prettige sfeer

Goede bereikbaarheid. Op loopafstand van het station. De sfeer op de locatie is erg prettig

Prima ervaring. Graag herhalen.

Prima ervaring. Graag meer dit soort opleidingen.

In één dag over heel veel aspecten van de AWB geleerd

In een dag passeren vele aspecten van de AWB de revue. De docent heeft duidelijk erg veel ervaring en kan de stof ook met talloze praktijkvoorbeelden verduidelijken en verlevendigen. De locatie aan de Nieuwegracht is ook aangenaam, onder meer vanwege de rust.

Zeer praktijk gericht.

Zeer praktijk gericht.

Goed, maar betere info over parkeren nodig

Gericht op training van vaardigheden in plaats van kennis

De cursus is praktijkgericht en geeft goede inzichten in hoe het er aan toe gaat tijdens een rechtszitting bij een bestuursrechter.

Een uitstekende cursus, zowel vakinhoudelijk als organisatorisch.

De dienstverlening van de medewerkers van OSR is uitstekend.

zeer praktijkgerichte cursus door zeer deskundige en ervaren docent.

praktijkgerichte cursus gegeven door een docent met bijzonder veel kennis van zaken.

Buitengewoon zinvol en stimulerend!

Buitengewoon zinvol en stimulerend!

uitstekend

primia

Uitermate vriendelijk en toeschietelijk.

Ervaring is per saldo goed. Ik vraag me wel af of alleen een digitale leeromgeving wel zo fijn is. Bij voorkeur had ik readers of syllabi ontvangen. Een standaard leerboek zou ook niet gek zijn. Digitaal is vaak te vluchtig voor een goede inprenting en persoonlijke aantekeningen en opmerkingen.

Gewoon een goede cursus!

Het is gewoon een goede cursus waar je veel van leert

Kwaliteit, Kennis, Kunde

Uitstekende cursus met veel praktische tips om mijn behandeling van letselschades naar een hoger niveau te tillen

Ik heb veel geleerd

Goede bereikbaarheid en soepele service

Snelle administratieve afhandeling cursuslocatie is zeer prettig

Een gedegen cursus tav een nieuw leerstuk, gegeven door een goede docente

Over het algemeen cursussen en docenten van hoge kwaliteit

cursus wet vergoeding affectieschade

De Cursus was inhoudelijk goed. Uitgebreide uitleg over de totstandkoming van de regelgeving. Daarnaast werd ook stilgestaan bij standpuntbepaling en mogelijke verweren die je kunt verwachten op je verzoek om vergoeding van affectieschade. Verder nog niet heel veel praktijkvoorbeelden omdat de schadeveroorzakende gebeurtenis na 1-1-2019 moet hebben plaatsgevonden. , wel casussen besproken die in de memorie van toelichting en antwoord naar voren zijn gekomen. Ook casussen behandeld die in de denktank zijn besproken.

Goede basiscursus Wet vergoeding affectieschade

Goede basiscursus Wet vergoeding affectieschade

gedegen kennis en praktisch toepasbaar

WIA in de praktijk: als enige niet jurist tussen de advocaten. Als dat maar goed gaat dacht ik bij aanvang. Het kwam goed. De docent Arie Wit heeft zeer veel kennis en weet het met plezier en energie te brengen. Praktisch toepasbaar. Precies waar ik voor kwam. De WIA heeft voor mij geen geheimen meer!

Interessante en leerzame cursus

Zeer interessante en leerzame cursus gevolgd bij de OSR met een docent die en kundig en ervaren is.

Prima cursus, zeer relevant voor de praktijk

Inhoudelijk en presentatie Uitstekend!

Inhoudelijk zeer interessant. Leerkracht Corinne is een topper, inhoudelijk uitstekend maar ook enthousiast. Verveelt geen moment.

Goede service en uitermate vriendelijk en gastvrij

Uitermate vriendelijke gastvrije organisatie waarbij door de docent (Corinne Jeekel) ruimte geboden wordt voor eigen inbreng. Veel kennis opgedaan en door deze cursus behoefte aan meer. Dank jullie wel, 100% geld waard.