Leuke en leerzame training. Wordt erg enthousiast gebracht door Roel, waardoor de materie goed opgenomen wordt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Green Belt Design for Six Sigma

In een woord "Geweldig"! Zeer leerzame opleiding waarbij doormiddel van praktijkvoorbeelden de theorie wordt overgebracht. Deze training was precies wat ik zocht in mijn recente nieuwe functie om snel de tips & tricks + essentiële vaardigheden onder de knie te krijgen. Door de manier van les geven blijf je continu gefocust! De passie en energie van de leraar is geweldig.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Je gaat de mogelijkheden van project management inzien. Ik vond het oprecht een leuke masterclass en heb veel geleerd wat ik vrijwel meteen kan toepassen.

• Communicatie N.v.t.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Masterclass sluit naadloos aan bij onze organisatie die zich in transitie bevindt. Enthousiasme en beleving van Roel zorgt voor never a dull moment en komt met veel voorbeelden uit de praktijk. hierdoor krijg je een goede chemie in de groep en groeien we als persoon maar ook als team. Samenvattingen na afloop geven je een houvast voor de zaken die we nog moeten ontwikkleingen. Heb de cursus beleefd als een volgende stap naar professionalisering.

• Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? RF1 Life Data Analysis and Reliability Testing

Roel is een echte performer. Met zijn enthousiasme wordt projectmanagement op een heel luchtige en eenvoudige manier gepresenteerd. Verbeterpunt: tijdens de training meer zelf de theorie gaan toepassen en direct hiervan leren.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De cursus zit prima in elkaar. Geeft een goed beeld van een PM organisatie en wat er bij komt kijken. Voor een klein bedrijf is het even zoeken, maar de workshop heeft wel handvaten gegeven om de eigen organisatie nog eens onder de loep te nemen. Daarnaast genoeg voorbeelden en praktische tips om snelle stappen te kunnen maken.

• Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? One Day Workshop Managing the Innovation Factory

• Persoonlijke aandacht

Workshop was een goede kick-off voor mijn nieuwe functie waarin ik een PMO ga opzetten voor een kleine R&D organisatie. Helaas waren er naast 4 personen van Nexperia maar 3 andere deelnemers waardoor de uitwisseling van ervaringen met andere organisaties beperkt was. Wellicht is het mogelijk de frequentie van de workshop aan te passen zodat er net iets grotere groepen ontstaan.

• Persoonlijke aandacht

Veel aandacht voor diverse methodes. Goed gebruik van theorie en praktijk voorbeelden. Al met al een zeer leerzame training en zeker een aanrader!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? One Day Workshop Root Cause Analyse

Ik vond dat er teveel stof werd behandeld tijdens de eendaagse training verder vond ik het een goede training.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Veel aandacht voor de wijze waarop je projectmanagement toepast. Op een inspirerende wijze laat Roel zien dat het veel meer is dan een projectmodel volgen. Door de vele praktijkvoorbeelden sla je de stof goed op. Een deel van de tools die je krijgt aangereikt zijn ook buiten projectmanagement toepasbaar en zorgen voor een hogere persoonlijke effectiviteit. Roel bruist van de energie waardoor een Masterclass van 9:00 tot 18:00 goed te doen is. De ruimte voor de laatste trainingsdag(en) was hier echter niet geschikt voor.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Goede training met een ervaren docent die het op een enthousiaste en energieke manier overbrengt

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De training was waardevol en verfrissend mede door Roels energie. De (te) kleine trainingsruimte tijdens dag 3 en 4 deden afbreuk aan de training.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Projectmanagement in de breedste zin van het woord. Men krijgt een rugzak gevuld met theorieën en inzichten die naar gelang gebruikt kunnen worden. Verder wordt ook de dagelijkse praktijk zeker niet vergeten en worden handige tips en trucs gegeven.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De training was erg goed op de praktijk afgestemd. Er wordt gekeken naar project management vanuit de realiteit en niet alleen vanuit de ideale situatie. Ook de manier van vertellen door de trainer met veel analogieën is zeer beeldend en confronterend op een goede manier. Tevens geeft de trainer genoeg gelegenheid om in te zoomen op individuele ervaringen. De training heeft mij veel handvatten en inzichten geboden die het voor mij makkelijker maakt om als project management succesvoller te zijn.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Een echte eyeopener waarbij veel praktische handvaten worden gegeven om toe te passen in je eigen dagelijkse werkzaamheden.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Ik ben dankbaar dat ik van dhr. Roel Wessels les mocht krijgen… Een unieke ervaring. Bepaalde “Lessons Learned” zal ik nooit meer vergeten, gewoonweg omdat zijn expressieve uitleg op mijn netvlies zal blijven hangen. Ik kijk lachend terug naar zijn didactiek. Schitterend.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De manier van uitleg en het cursus materiaal zijn helder en to the point met verrassend eenvoudige voorbeelden. Roel brengt de stof op een fantastische energieke manier waarbij zowel de inhoudelijke als de menselijke kant aan bod komen.

Over Holland Innovative

Holland Innovative is an expanding business that specialises in project management, product and process development and reliability engineering for a broad range of customers. The experts at Holland Innovative are the best in their fields of expertise or they want to be the best. Holland Innovative was founded in 2006 and has now grown considerably, with more than 45 employees who are not only active in Europe, but also in America and Asia. They work on innovative projects for clients using all their knowledge and experience. In addition, training courses are given so that the knowledge is successfully maintained.