Ik heb de training Facilitaire Regievoering in de praktijk als een leerzame dag ervaren. De balans tussen adviseur en aannemer was een mooie mix. Vooral de discussies in de groep vond ik concreet. Ik zou de training nog wat meer toespitsen op; - hoe de huidige organisatie meegenomen kan worden in de transitie naar een regieorganisatie. PvA, tips, do's/don't - En waarom richten we eigenlijk een regieorganisatie in? waarop kun je deze keuze baseren? En wat kan zo'n transitie kosten? (tijd, geld, energie/motivatie, imago etc) - hoe kun je goede, werkbare SLA's en KPI's opstellen, contractueel verankeren, waarmaken en aantonen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het ochtendprogramma inhoudelijk heel interessant. Het is een onderwerp waar veel over te vertellen is en dit had dus nog wel wat uitgebreider gemogen. Na de lunch was het inhoudelijk wel afgelopen. Het verhaal over Efteling vond ik leuk maar inhoudelijk niet interessant genoeg. De rondleiding in de efteling stelde niet veel voor. ochtend was wel echt goed.

• Docent(en)

Ik heb een super dag gehad. Gastvrouw Laura was subliem. Verzorging in de Efteling geweldig. Het was een langgekoesterde wens om (als groot Efteling fan) dit kijkje achter de schermen en in de keuken van de Efteling te krijgen.

• Docent(en)

Loek is een prima docent. Heel duidelijk in de wijze van lesgeven. We waren met een groepje van 7 mensen en dat houdt in, dat er voor iedereen ruim voldoende aandacht was. Heel veel opgestoken.

• Docent(en)

Leuke leerzame dag bij een boeiende en inspirerende omgeving

• Docent(en)

Leuk om een kijkje te nemen in de keuken van een ander Facilitair bedrijf. Interessant en leerzaam om te zien hoe ze om gaan, met het vermarkten van het Facilitair bedrijf.

2 sterren: slechter dan verwacht

Deze enquête is wat kort door de bocht. Op basis van de gevolgde training zou ik niet, zeker gezien het bedrag dat deze training/ seminar kostte, terugkomen. Prijs en kwaliteit ligt te ver uit elkaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De groep was te heterogeen. Het was vooraf moeilijk in te schatten welk kennisniveau nodig was om het seminar naar tevredenheid te volgen. Ik heb helaas niet veel nieuws gehoord en verkeerde in de mening dat wij een echt dashboard zouden inrichten en geen excelbestand (wat overigens voldoende informatie zou geven als je tijd hebt om maandelijks aan je stakeholders te rapporteren.

• Docent(en)

fijne gedreven docent die lesstof meer dan goed kan overbrengen. Interactieve les, top!

• Docent(en)

Op 21 maart heb ik een goede masterclass gevolgd Customer journey gevolgd. Femke Lans is een enthousiast spreker. Ik heb veel inspiratie en energie opgedaan. Deze reis biedt veel kansen voor de zorg. Graag zou ik een vervolg op deze masterclass willen volgen om voor mijn organisatie een verdieping te kunnen maken.

• Docent(en)

geinspireerde sessie door een vakkundige professionel met mooie praktijkervaring. Effectief wat kort qua tijd (van 10 uur tot max 4 uur, inclusief lunch) voor een dag workshop. Nu zou ik het geleerde (customer journey) graag in de praktijk willen meemaken/bijwonen (real case), voordat we dit gaan toepassen. Groet Johan PS: misschien is het raadzaam om iets van te voren even te wijzen op het juiste adres en filegevaar. Uiteindelijk waren wij er zodoende een uur voordat we echt begonnen. ik was het absoluut eens om te wachten op alle deelnemers, maar was ook wel verlies van tijd.

• Docent(en)

Prettige opzet van de training. Sluit goed aan bij behoefte.

• Docent(en)

Inhoudelijk goed en voor mij zeer bruikbaar. Samenstelling van de groep vanuit verschillende organisaties is leerzaam en leuk om ervaringen uit te wisselen. Naslagwerk is prima en goed te gebruiken voor mijn eigen situatie. Lunch was prima, catering tijdens de dag zelf was matig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was goed om ook ervaringen te delen met de overige cursisten. Wat mij betreft had het nog iets uitdagender mogen zijn

• Docent(en)

Positief: veel praktijkcases, docent veel praktijkervaring, hierdoor veel geleerd Verbeterpunt: te veel tekst op slides

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Interessante cases, zeer ervaren docent, maar mogelijk zou meer structuur in processtappen het overzichtelijker maken. Nu kwamen alle aandachtspunten wel voorbij, maar leken de kaders te ontbreken waar je die kon plaatsen.

• Docent(en)

het was een zeer leerzame dag, ook de gesprekken met de medecursisten gaven nieuwe inzichten

• Docent(en)

Enthousiast gegeven. Door verschil in niveau cursisten soms minder passend. Veel leuke tips gekregen.