2 sterren: slechter dan verwacht

Deze enquête is wat kort door de bocht. Op basis van de gevolgde training zou ik niet, zeker gezien het bedrag dat deze training/ seminar kostte, terugkomen. Prijs en kwaliteit ligt te ver uit elkaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De groep was te heterogeen. Het was vooraf moeilijk in te schatten welk kennisniveau nodig was om het seminar naar tevredenheid te volgen. Ik heb helaas niet veel nieuws gehoord en verkeerde in de mening dat wij een echt dashboard zouden inrichten en geen excelbestand (wat overigens voldoende informatie zou geven als je tijd hebt om maandelijks aan je stakeholders te rapporteren.

• Docent(en)

fijne gedreven docent die lesstof meer dan goed kan overbrengen. Interactieve les, top!

• Docent(en)

Op 21 maart heb ik een goede masterclass gevolgd Customer journey gevolgd. Femke Lans is een enthousiast spreker. Ik heb veel inspiratie en energie opgedaan. Deze reis biedt veel kansen voor de zorg. Graag zou ik een vervolg op deze masterclass willen volgen om voor mijn organisatie een verdieping te kunnen maken.

• Docent(en)

geinspireerde sessie door een vakkundige professionel met mooie praktijkervaring. Effectief wat kort qua tijd (van 10 uur tot max 4 uur, inclusief lunch) voor een dag workshop. Nu zou ik het geleerde (customer journey) graag in de praktijk willen meemaken/bijwonen (real case), voordat we dit gaan toepassen. Groet Johan PS: misschien is het raadzaam om iets van te voren even te wijzen op het juiste adres en filegevaar. Uiteindelijk waren wij er zodoende een uur voordat we echt begonnen. ik was het absoluut eens om te wachten op alle deelnemers, maar was ook wel verlies van tijd.

• Docent(en)

Prettige opzet van de training. Sluit goed aan bij behoefte.

• Docent(en)

Inhoudelijk goed en voor mij zeer bruikbaar. Samenstelling van de groep vanuit verschillende organisaties is leerzaam en leuk om ervaringen uit te wisselen. Naslagwerk is prima en goed te gebruiken voor mijn eigen situatie. Lunch was prima, catering tijdens de dag zelf was matig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was goed om ook ervaringen te delen met de overige cursisten. Wat mij betreft had het nog iets uitdagender mogen zijn

• Docent(en)

Positief: veel praktijkcases, docent veel praktijkervaring, hierdoor veel geleerd Verbeterpunt: te veel tekst op slides

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Interessante cases, zeer ervaren docent, maar mogelijk zou meer structuur in processtappen het overzichtelijker maken. Nu kwamen alle aandachtspunten wel voorbij, maar leken de kaders te ontbreken waar je die kon plaatsen.

• Docent(en)

het was een zeer leerzame dag, ook de gesprekken met de medecursisten gaven nieuwe inzichten

• Docent(en)

Enthousiast gegeven. Door verschil in niveau cursisten soms minder passend. Veel leuke tips gekregen.

• Docent(en)

De ervaring met de leergang Hospitality was zeer positief. Ik zal hier veel van meenemen voor mijn verdere ontwikkeling en gastvrijheid binnen het Erasmus MC. Wat een gastvrije ervaring !

• Docent(en)

Het was een zeer interactieve training met een mooie koppeling tussen theorie en praktijk. Dit met enthousiaste docenten

Inspirerend en uitnodigend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

inhoud programma ochtend 7, middag 5. 1.De koppeling tussen ochtend en middag klopte niet en niet op masterclass nivo. Er was veel interactie die middag tussen deelnemers, dan ben je wel afhankelijk van deze input. 2.Deel behaviour ontbrak, is cruciaal als je het over ideale werkomgeving hebt.

• Docent(en)

Voor mijn onderzoek naar een optimale werkplekomgeving sloot deze masterclass erg goed aan bij mijn behoeften. Zeer interessante informatie omtrent de mogelijkheden in het facilitaire vakgebied. Tevens was de rondleiding door het bedrijfspand van Rever erg inspirerend om ideeën op te kunnen doen!

• Docent(en)

Vooral het tweede deel in het experience centrum was zeer interessant. Hoewel de tijd optimaal gebruikt werd zou er aleen iets van aandacht aan hoe je je bedrijf mee krijgt bij een herinrichting aan toegevoegd moeten worden. Dat zou het pakket compleet maken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had wat meer verwacht van de interactie tussen de deelnemers om de ervaringen uit te wisselen. Een voor ons belangrijk aspect ontbrak in de masterclass.

• Docent(en)

Met recht een leergang waarbij je leert van elkaar en ideeen en inspiratie opdoet. Waarbij een basis wordt gegeven voor de vervolgstappen